M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Harnaś (marka)"

Kraj, 30 października 2015

Carlsberg Polska zwolni 150 osób

Jak informuje firma, jedną z przyczyn restrukturyzacji są "długotrwale utrzymujące się niskie ceny piwa".

Kraj, 21 maja 2015

Carlsberg reklamuje nowość - Harnasia Wysokochmielowego

"Więcej chmielu w piwie". Wprowadzenie nowości wsparte będzie komunikacją w TV, materiałami POS i kampanią outdoorową.

Kraj, 10 marca 2015

Carlsberg w 2015 r. chce rosnąć szybciej niż rynek

Wolumen i wartość sprzedaży trzeciego pod względem wielkości producenta piwa w kraju wzrosły w ub.r. o 3,4 proc., podczas gdy rynek, według szacunków marketera, urósł o 0,8 proc. ale wartościowo zmalał o 0,5 proc.

Kraj, 25 sierpnia 2014

Debiutuje Tatra niepasteryzowane

Nowy produkt jest adresowany do obecnych i nowych konsumentów Tatry. Grupa Żywiec podkreśla, że odbiorcy marek mainstreamowych piwa także szukają dziś nowości i najwyższej jakości.

Kraj, 4 lipca 2014

Harnaś w nowej odsłonie [wideo]

Do emisji w TV trafił właśnie nowy spot pt. "Rzeka" autorstwa Red8.

Kraj, 29 stycznia 2014

Maciej Marasek executive creative directorem w Ogilvy & Mather

Z początkiem lutego stanowisko szefa zintegrowanego działu kreacji Ogilvy & Mather obejmuje wieloletni dyrektor kreatywny i współzałożyciel agencji Red8.

Kraj, 16 października 2013

Harnaś sponsorem tatrzańskich orłów

Marka piwa zostanie oficjalnym sponsorem tatrzańskiego orła przedniego i otrzyma nową wizualizację.

Kraj, 15 maja 2013

Carlsberg wzmacnia jakościowo markę Harnaś

Nowa kampania ma ją otworzyć na szerszy target.

Kraj, 11 marca 2013

Carlsberg Polska chce rosnąć, ale brakuje mu mocy produkcyjnych

Zachęcony ubiegłorocznymi wynikami polskiej spółki koncern zainwestuje 250 mln zł w rozbudowę dwóch browarów.

Kraj, 8 marca 2013

W kwietniu kolejny relaunch Okocimia

W tym roku Carlsberg Polska będzie wspierał reklamowo sześć marek.

Przetargi, 5 lutego 2013

Przetarg digitalowy dla marki Tatra

Grupa Żywiec wybiera agencję dla swojej największej pod względem wolumenu marki.

Kraj, 9 października 2012

Trzy złote Effie, DDB Warszawa i MEC najlepsze

W 13. edycji konkursu Effie przyznano dwa złota w kategorii long term marketing excellence oraz złoto w kategorii launch. Jury nie wyłoniło grand prix.

Przetargi, 8 października 2012

Przetarg Tatry na finiszu

Marketer przygląda się ofertom dwóch agencji.

Kraj, 24 kwietnia 2012

Carlsberg skupi w tym roku komunikację na pięciu markach

Chociaż producent liczy na dobry wzrost rynku, swoje nakłady reklamowe planuje raczej zachowawczo.

Kraj, 17 kwietnia 2012

Carlsberg rusza z ofensywą reklamową [wideo]

Producent równocześnie uruchamia kampanie reklamowe trzech swoich marek.

Kraj, 2 kwietnia 2012

Będzie Tyskie 3,5 proc.

Kompania Piwowarska wejdzie z lekkim piwem na stadiony.

Przetargi, 8 marca 2012

Red8 bierze Okocim

Marka z portfela Carlsberg Polska przedłuża współpracę z agencją.

Kraj, 16 lutego 2012

Słabszy Harnaś na stadionie Widzewa

Carlsberg Polska jako pierwszy duży gracz zaangażował się w produkcję i sprzedaż piwa o mocy 3,5 proc.

Kraj, 21 grudnia 2011

Mconnection poszuka reklamodawców dla Widzewa Łódź

Łódzki klub sportowy liczy, że agencja mediowa pomoże mu pozyskać reklamodawców.

Kraj, 7 grudnia 2011

Dariusz Deszczka odchodzi z Carslberg Polska

Z firmą żegna się senior brand manager marki Okocim.

Przetargi, 7 listopada 2011

Przetarg na Okocim

Carlsberg szuka agencji dla jednej ze swoich sztandarowych marek.

Kraj, 14 października 2011

Harnaś nie wraca do ceny 1,99 zł

Carlsberg Polska wprowadza nową szatę graficzną piwa Harnaś i utrzymuje cenę 2,1 zł za butelkę.

Kraj, 10 października 2011

Grupa Żywiec angażuje się w wojnę cenową

Marketer ponownie zdecydował się na obniżenie ceny marki Tatra.

Kraj, 5 maja 2011

Coca-Cola rozda w promocji 5 mln butelek

Marka podąża śladem takich brandów jak Big Milk czy Harnaś i rozpoczyna wielką, bardzo prostą promocję.

Kraj, 21 marca 2011

Ulepszanie Harnasia

Marka z portfolio Carlsberg Polska stopniowo zmienia komunikację i więcej mówi o jakości. Efekty już widać.

Przetargi, 16 marca 2011

Carlsberg wybiera agencję Ciszewski PR

Umowa została podpisana na dwa lata.

Kraj, 9 marca 2011

Żubr nie będzie walczyć ceną

Obniżka ceny marki do 1,99 zł ma charakter taktyczny i wyłącznie handlowy - deklaruje Kompania Piwowarska.

Kraj, 22 lutego 2011

Carlsberg zainteresowany "stadionowym piwem"

Rząd przygotowuje nowelizację ustaw, tak aby na Euro 2012 kibice mogli pić piwo.

Kraj, 12 stycznia 2011

Precyzyjnie warzony Harnaś [WIDEO]

Carlsberg Polska zaczyna kampanię reklamową jednej ze swoich najważniejszych marek piwa.

Kraj, 14 września 2010

Cena 1,99 zł elementem pozycjonowania Harnasia

Marka ma nowe opakowanie i startuje z kampanią reklamową.

Kraj, 13 sierpnia 2010

Harnaś Mocne zmieniony przez Mamastudio

Nowe opakowanie piwa odwołuje się do tradycyjnych gustów konsumenta.

Kraj, 6 sierpnia 2010

Sebastian Starczewski odchodzi z Grupy Żywiec

Marketing manager zarządzający m.in. marką piwa Tatra rozstaje się z firmą.

Kraj, 17 maja 2010

Carlsberg znacząco zwiększa nakłady na marketing

Trzeci pod względem wielkości producent piwa w Polsce zwiększa w tym roku nakłady marketingowe o kilkanaście procent.

Kraj, 18 marca 2010

Harnaś po robocie

Wystartowała nowa kampania wizerunkowa piwa Harnaś - największej marki z portfela Carlsberg Polska. Kampania pod hasłem: "Po robocie Harnaś się...

Kraj, 10 lutego 2010

PARPA domaga się od Żywca zdjęcia reklam z Adamkiem; producent odpowiada, że nie łamie prawa

Tomasz Adamek święci triumfy, a Grupa Żywiec korzysta na tym, reklamując z jego udziałem swoją sztandarową markę piwa (o kampanii...

Kraj, 26 stycznia 2010

Vigo sponsorem technicznym piłkarzy Widzewa Łódź

Firma Vigo została nowym sponsorem technicznym klubu piłkarskiego Widzew Łódź. Poprzednio sponsorem technicznym była firma Puma. Umowa z Vigo została...

Kraj, 14 grudnia 2009

Bet-at-home zamiast Harnasia prawdopodobnie głównym sponsorem PŚ w Zakopanem

Serwis bukmacherski Bet-at-home będzie prawdopodobnie głównym sponsorem Pucharu Świata w Zakopanem - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Zawody w skokach narciarskich odbędą się...

Kraj, 25 sierpnia 2009

Marka Książ odświeża wizerunek, możliwe rozszerzenie dystrybucji

Należąca do Carlsberg Polska marka Książ odświeża wizerunek. Autorem nowego designu puszki i butelki jest agencja Mamastudio. Książ jest brandem...

Kraj, 19 sierpnia 2009

Carlsberg wprowadza zmiany w brandingu niektórych marek

Browar Carlsberg Polska realizuje szereg projektów zmierzających do zmian w brandingu i opakowaniach poszczególnych produktów z portfolio. Prace obejmują m.in....

Kraj, 17 sierpnia 2009

Carlsberg Polska wprowadza mocną odmianę Harnasia

Carlsberg Polska wprowadza mocną odmianę marki piwa Harnaś. Charakteryzuje się ona 7-proc. zawartością alkoholu w porównaniu z 6 proc. w...

Kraj, 10 kwietnia 2009

Harnaś rozda po raz kolejny milion piw

Ruszyła kolejna edycja promocji konsumenckiej marki Harnaś (Carlsberg Polska). W akcji, która prowadzona jest pod hasłem "Harnaś miliony piw rozdaje",...

Kraj, 27 lutego 2009

Harnaś, Viessmann i Lotos w czołówce marek eksponowanych wokół sportu w TV w styczniu

Według firmy Pentagon Research szacowana wartość ekspozycji marek w telewizyjnych programach sportowych wyniosła 170 mln zł. W styczniu zanotowano prawie 120...

Kraj, 22 stycznia 2009

Browary niejednomyślne w ocenie projektu legalizującego "stadionowe piwo"

Rządowy projekt nowelizacji Ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych dopuszcza sprzedaż piwa o mocy do 4,5 proc. na stadionach. Branża piwna...

Kraj, 13 stycznia 2009

Carlsberg ma negocjować kontrakt na sponsoring skoków w Zakopanem

W najbliższy weekend 16 i 17 stycznia br. w Zakopanem odbędą się zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich. Po raz...

Kraj, 7 stycznia 2009

Harnaś pozostanie sponsorem Widzewa Łódź przez kilka kolejnych lat

Należąca do Carlsberg Polska marka piwa Harnaś pozostanie sponsorem klubu piłkarskiego Widzew Łódź przez pięć kolejnych lat - do 2013...

Kraj, 30 grudnia 2008

Carlsberg Polska planuje relaunch marki Okocim

Carlsberg Polska planuje relaunch marki piwa Okocim - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według naszych informacji nowy brand mógłby mieć nazwę Okocim...

Kraj, 27 sierpnia 2008

Carlsberg obniża cenę Harnasia, swojej największej marki piwa

Carlsberg Polska zdecydował się obniżyć cenę sugerowaną piwa Harnaś, swojej największej marki w portfolio, do 1,99 zł za butelkę 0,5...

Kraj, 11 czerwca 2008

Carlsberg rusza z największą w tym roku kampanią marki Harnaś

Carlsberg Polska rozpoczyna największą tegoroczną kampanię promocyjną marki Harnaś pod hasłem: "Harnaś miliony piw rozdaje". Jeśli konsument pod kapslem butelki...

Kraj, 29 kwietnia 2008

Magdalena Wesołowska odchodzi z Carlsberg Polska

Magdalena Wesołowska odchodzi 1 maja br. z Carlsberg Polska. Pełniła ostatnio funkcję senior brand managera marki Karmi. Wcześniej odpowiadała za...

Kraj, 28 kwietnia 2008

Anna Rogalska szefem marketingu PZ Cussons

Anna Rogalska została marketing managerem w dziale marketingu firmy i rozwoju produktu PZ Cussons. Ostatnio na tym stanowisku był wakat....