M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Harris Interactive (firma)"

Zagranica, 30 marca 2012

Coca-Cola, Visa i Sony niezmiennie kochane

Niektóre marki potrafią utrzymać się na szczycie.

Artykuły weekendowe, 16 lipca 2010

Branża reklamowa przyjazna gejom

Najbardziej gay-friendly okazują się firmy, których biznes wymaga ciągłych innowacji.

Zagranica, 18 lutego 2010

Amerykanie najbardziej wierzą reklamom napojów

Konsumenci w Stanach Zjednoczonych wierzą reklamom napojów bardziej niż reklamom produktów z jakiejkolwiek innej kategorii produktowej. Wniosek ten wysnuto na...

Zagranica, 6 stycznia 2010

Konsumenci na głównych rynkach wciąż pesymistami

Według badań firmy Harris Interactive mimo iż większość konsumentów na największych rynkach świata zwiększała swoje wydatki w ciągu ostatnich 10...

Zagranica, 5 stycznia 2010

Amerykanie spędzają w sieci 13 godzin tygodniowo

Dorośli amerykańscy internauci spędzają tygodniowo w internecie 13 godzin. To prawie dwa razy więcej niż w 1999 r., kiedy było...

Zagranica, 4 sierpnia 2009

Młodzi blisko 40 godzin w miesiącu spędzają w sieci

Młodzi konsumenci w ciągu miesiąca spędzają około 39 godzin na surfowaniu po internecie, wynika z danych Harris Interactive. Badania przeprowadzono...

Zagranica, 29 czerwca 2007

Amerykańscy konsumenci nieprzychylni reklamie w komórkach

Konsumenci nie podzielają marketerskich zachwytów nad reklamą w telefonach komórkowych, wynika z badań przeprowadzonych przez amerykańską firmę Harris Interactive. Cztery...

Zagranica, 22 czerwca 2006

Reynolds najsilniejszą marką w Ameryce

Reynolds Wrap, wg Harris Interactive, jest najsilniejszą marką w Ameryce. Reynolds, marka opakowań z folii aluminiowej należąca do Alcoa, zdobyła...

Zagranica, 11 kwietnia 2006

Richard Goosey, jeden z szefów Nielsena, przechodzi do konkurencyjnej firmy

Firma Harris Interactive pozyskała jednego z szefów Nielsen//NetRatings. Richard Goosey jest weteranem rynku badań. W Nielsen//NetRatings pełnił funkcję chief of...

Zagranica, 30 listopada 2005

Według Herro Vincent Bollore jest jedyną nadzieją dla grupy Aegis

David Herro, chief investment officer w Harris Investment, nazwał Vincenta Bollore'a w wywiadzie dla "Financial Timesa" największą nadzieją na dalszy...

Zagranica, 4 stycznia 2005

Rekordowe przedświąteczne e-zakupy w USA

Tegoroczne przedświąteczne zakupy w internecie pod względem wartości przebiły ubiegłoroczne wyniki. Wzrost wirtualnej sprzedaży był wyższy, niż przewidywały jakiekolwiek wcześniejsze...

Zagranica, 12 lipca 2004

Amerykańscy konsumenci darzą największym zaufaniem markę Sony

Marka Sony zdobyła miano najbardziej godnej zaufania w ankiecie przeprowadzonej w USA przez firmę Harris Interactive. Na kolejnych miejscach znalazły...