M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Harvard Business Review (marka)"

Kraj, 24 kwietnia 2014

Marek Wochna na czele domu mediowego PHD

PHD i Easymedia będą miały jednego szefa.

Kraj, 27 września 2013

Na rynek wchodzi nowy operator komórkowy Truphone

Ofertę adresuje do firm, których pracownicy dużo podróżują.

Kraj, 13 sierpnia 2013

Ewa Winkler przeszła z Burdy do "Harvard Business Review"

Wieloletni pracownik BR wydawnictwa Burda Media Polska odpowiadać będzie za rozwój magazynu "Ego Inspiracje".

Kraj, 25 marca 2013

Krzysztof Kawaliło w "Harvard Business Review"

Były szef reklamy w Teleprogramie dołączył do ICAN Institute.

Kraj, 5 listopada 2012

Porsche promuje trzy modele

Ruszyła kampania reklamowa trzech modeli Porsche: Cayenne, Panamera oraz 911. Za realizację kampanii, planowanie i zakup mediów odpowiada Mindshare Polska.

Kraj, 23 października 2012

Krzysztof Piątek w AM Art-Media

Agencja ma nowego specjalistę ds. PR.

Kraj, 12 października 2012

Krzysztof Piątek odchodzi z IDG Poland

Z firmą rozstaje się brand manager Internet Standard.

Kraj, 15 maja 2012

Ergo Hestia chwali się współpracą z wielkim biznesem

Ubezpieczyciel postanowił przeprowadzić kampanię wizerunkową.

Kraj, 26 stycznia 2012

Kredyt Bank dla zamożnych

Bank reklamuje ofertę skierowaną do bogatych klientów.

Przetargi, 8 marca 2011

Kampania Lotosu w wydaniu DraftFCB + Ad Fabrika

Agencja wygrała przetarg na obsługę reklamową Grupy Lotos.

Kraj, 25 października 2010

HSBC rusza z mocną odsłoną reklamową

Bank nakłania do oszczędzania i pomnażania pieniędzy z myślą o przyszłości.

Kraj, 30 lipca 2010

Tańszy Smirnoff Black rusza z działaniami wizerunkowymi

Poza obniżką ceny producent postanowił podkreślić rozrywkowy charakter oraz jakość marki.

Kraj, 8 września 2009

Agora tworzy serwis Wyborcza.biz

Agora SA uruchomiła internetowy serwis biznesowy Wyborcza.biz. Jest on skierowany do odbiorców interesujących się, zwłaszcza zawodowo, gospodarką, ekonomią i finansami...

Kraj, 21 sierpnia 2009

Julia Poruczko przechodzi ze "Zwierciadła" do "Harvard Business Review"

Julia Poruczko, menedżer ds. kluczowych klientów w Wydawnictwie Zwierciadło, dołączy do biura reklamy magazynu "Harvard Business Review" (ICAN Institute) -...

Kraj, 28 maja 2009

"Think Tank" dla menedżerów wchodzi na rynek prasowy

"Think Tank", magazyn adresowany do liderów biznesu i administracji, debiutuje na rynku prasowym. Partnerem strategicznym projektu jest Polska Konfederacja Pracodawców...

Kraj, 6 kwietnia 2009

Joanna Nowakowska i Rafał Kocik w biurze reklamy O2.pl

Joanna Nowakowska przechodzi z biura reklamy "Harvard Business Review" do biura reklamy O2.pl. Obejmie analogiczne stanowisko key account managera. Wcześniej...

Kraj, 2 kwietnia 2009

Mayland promuje się w kampanii prasowej

Mayland Real Estate, międzynarodowy deweloper realizujący projekty centrów handlowych w Europie Środkowej i Wschodniej, rozpoczął kilkumiesięczną kampanię wizerunkową. Działania potrwają...

Kraj, 8 stycznia 2009

Digital Outdoor uruchamia oddział w Warszawie

Firma Digital Outdoor zarządzająca siecią wielkoformatowych ekranów zewnętrznych (VideoBoard) uruchamia biuro regionalne w Warszawie. Do zespołu regionalnego jako specjaliści ds....

Kraj, 22 października 2008

"Harvard Business Review" i byli pracownicy wzajemnie się skarżą

Na wniosek Canadian International Management Institute ICAN, wydawcy "Harvard Business Review Polska", warszawska prokuratura prowadzi śledztwo w sprawie nieautoryzowanego użycia...

Kraj, 17 września 2008

Harvard Business Review Polska z Publicis Consultants Rowland

Harvard Business Review Polska rozpoczął współpracę w zakresie public relations z Publicis Consultants Rowland. Do zadań agencji będą należały przygotowanie...

Kraj, 15 września 2008

UPS intensywnie reklamuje aplikację Widget UPS

Firma kurierska UPS reklamuje nową aplikację Widget UPC, która ma oferować bezpośredni dostęp do strony WWW firmy, uprościć procedurę wysyłki...

Kraj, 5 sierpnia 2008

Monika Kubik key account managerem w biurze reklamy "Pulsu Biznesu"

Monika Kubik dołącza do działu sprzedaży reklamy "Pulsu Biznesu" (Bonnier Business Polska). W biurze reklamy objęła stanowisko key account managera....

Kraj, 31 lipca 2008

Marek Wochna odchodzi z Easymedia do "Harvard Business Review"; agencją pokieruje Agnieszka Jamanek

Marek Wochna od początku sierpnia br. obejmie stanowisko vice-presidenta sales w spółce Canadian International Management Institute ICAN, wydawcy magazynu "Harvard...

Kraj, 13 lutego 2008

LC Corp. reklamuje w prasie najwyższy budynek w Polsce

Ruszyła kampania reklamowa najwyższego budynku w Polsce - wrocławskiego Sky Tower (LC Corp.). Kreację przygotowała agencja reklamowa Effectica. Kampania obejmie...

Kraj, 21 czerwca 2007

Bankier.pl uruchamia mobilną wersję serwisu, wesprze ją latem głównie w bizmediach

Bankier.pl uruchomił mobilną wersję serwisu dostępną pod adresem m.bankier.pl. Dostosowany do telefonów komórkowych serwis umożliwia dostęp m.in. do notowań giełdowych,...

Kraj, 10 maja 2007

Volvo wspiera kampanią wizerunkową swojego SUV-a XC90 w nowej sportowej wersji

Volvo Auto Polska rozpoczęło kampanię reklamową wspierającą jeden z flagowych modeli firmy - SUV XC90 w nowej sportowej wersji. Kampania...

Kraj, 13 września 2006

Saab w kampanii zaprasza na dni otwarte

Ruszyła kampania reklamowa samochodów Saab 9-3 i Saab 9-5 w wersjach Aero zapraszająca na dni otwarte oraz budująca wizerunek marki...

Kraj, 5 czerwca 2006

"Harvard Business Review" przyznał nagrody dla autorów i partnerów

Magazyn o zarządzaniu "Harvard Business Review" (Harvard Business Publishing) przyznał coroczne nagrody za najlepsze teksty opublikowane na łamach polskiej edycji...

Kraj, 1 czerwca 2006

Jack Trout w Polsce na zaproszenie pisma "Harvard Business Review"

Głównym gościem konferencji zorganizowanej przez pismo "Harvard Business Review" będzie Jack Trout, słynny teoretyk zarządzania. Temat konferencji to "Strategiczne pozycjonowanie...

Kraj, 7 lutego 2006

Microsoft rusza z dwumiesięczną telewizyjno-prasową kampanią wizerunkową

Firma Microsoft rusza z nową odsłoną kampanii wizerunkowej pod hasłem "Twój potencjał. Nasza pasja". Do końca marca w TVN i...

Kraj, 1 grudnia 2005

Netia przedłuża działania reklamowe

Do stycznia włącznie operator telekomunikacyjny Netia SA zdecydował się przedłużyć swoją kampanię reklamową nowych taryf dla biznesu. Rozpoczęła się ona...

Kraj, 4 listopada 2005

Katarzyna Gapińska-Prokopczyk account executive w Harvard Business Review

Katarzyna Gapińska-Prokopczyk rozpoczęła pracę w biurze reklamy magazynu "Harvard Business Review". Została zatrudniona na stanowisku account executive. Ostatnio Katarzyna Gapińska-Prokopczyk...

Kraj, 21 października 2005

BRE Bank prowadzi wizerunkową kampanię reklamową private banking

Agencja reklamowa Czteryczwarte oraz dom mediowy Vizeum przygotowały dla BRE Banku kampanię wizerunkową skierowaną do osób o wysokich wymaganiach finansowych...

Kraj, 12 października 2005

TNT Express Poland reklamuje usługę Economy Express

Firma kurierska TNT Express Poland rozpoczęła kampanię reklamową usługi ekonomicznego transportu drogowego - Economy Express. Za kreację odpowiada Focus ADV|Creativity...

Kraj, 20 września 2005

Lufthansa wzmacnia swój wizerunek, celując w klasę biznes

Polski oddział niemieckich linii lotniczych Lufthansa rozpoczął drugą odsłonę swojej strategicznej kampanii mającej umocnić wizerunek Lufthansy na polskim rynku. 2,5-miesięczna...

Kraj, 12 września 2005

Klub Prasy Biznesowej chce wypracować standardy dla swojego sektora wydawniczego

Klub Prasy Biznesowej (KPB) chce wspólnie promować swoje tytuły. W skład klubu, który zawiązał się w br., wchodzą obecnie wydawcy...

Kraj, 5 września 2005

Renault wspiera akcję promocyjną i sprzedaż limitowanej serii Laguny

Renault przeprowadzi we wrześniu br. dwie kampanie reklamowe. Jedna z nich będzie miała charakter prosprzedażowy "z wizerunkiem w tle". Tematycznie...

Kraj, 22 kwietnia 2005

Toyota przeprowadzi w tym roku ofensywę marki Lexus

Toyota Motor Poland planuje na ten rok zwiększone aktywności związane z marką Lexus. Obecnie wprowadzany jest na rynek nowy model...

Kraj, 10 listopada 2004

Ruszyły kampanie reklamowe Mercedesa Sprintera i Vito oraz Chryslera Voyagera

Firma DaimlerChrysler Automotive Polska rozpoczęła dwie równoległe kampanie reklamowe swoich samochodów. Pierwsza z nich dotyczy samochodów dostawczych Mercedes Sprinter oraz...

Kraj, 25 maja 2004

DaimlerChrysler planuje kampanie prasowe Mercedesa: terenowego ML i kabrioletu SLK

DaimlerChrysler Automotive Polska (DCAP) planuje na najbliższe tygodnie kampanię prasową swojego samochodu terenowego klasy ML. Kampania promować będzie model specjalny...

Kraj, 14 maja 2004

Volvo po raz pierwszy w Polsce będzie reklamować się w telewizji

Koncern Volvo Auto Polska rozpocznie na przełomie maja i czerwca kampanię reklamową modelu V50. Potrwa ona 5 tygodni. Kreację przygotował...

Kraj, 29 kwietnia 2004

Nokia przygotowuje kampanię modelu biznesowego 6810 i debiut nowej konsoli N-Gage QD

Nokia, producent telefonów i sprzętu telefonii komórkowej, wprowadza na polski rynek nowy telefon, model 6810. Produkt będzie adresowany do przedstawicieli...

Kraj, 16 kwietnia 2004

Wanilia przygotowała kampanię reklamową pakietu Teta 2000 - Klucz do sukcesu

Agencja reklamowa Wanilia przygotowała kampanię reklamową promującą zintegrowany pakiet klasy ERP Teta 2000 - Klucz do sukcesu należący do portfolio...

Kraj, 15 kwietnia 2004

Kulczyk Tradex planuje kampanię nowego A6

Spółka Kulczyk Tradex rozpocznie 1 maja kampanię reklamową nowego Audi A6. Potrwa ona do końca czerwca. Będzie miała miejsce w...

Kraj, 7 kwietnia 2004

DaimlerChrysler odświeżył komunikację marki Chrysler, ruszyła kampania Voyagera

DaimlerChrysler Automotive Polska wprowadził do swojej komunikacji marketingowej nowe hasło: "Inspiration comes standard". "Jest to nowe globalne hasło przewodnie dla...

Kraj, 29 marca 2004

Peugeot Polska wspiera sprzedaż modelu Peugeot 307CC

Agencja reklamowa Euro RSCG New Europe przygotowała kampanię wspierającą sprzedaż samochodu Peugeot 307CC. Działania reklamowe potrwają od 22 marca do...

Kraj, 10 marca 2004

Nokia wprowadza nowy telefon biznesowy, wsparcie w prasie i sieci

Nokia wprowadza nowy telefon komórkowy. Model 6820 kierowany jest równolegle do dwóch różnych grup docelowych: biznesmenów i menedżerów oraz konsumentów...

Kraj, 22 stycznia 2004

DaimlerChrysler zapowiada kampanię reklamową modelu 300 C

DaimlerChrysler Automotive Polska zapowiada kampanię reklamową modelu Chrysler 300 C. Model trafi na polski rynek w maju br. i w...

Kraj, 16 grudnia 2003

Dialog wyrusza na podbój Polski, wczoraj wystartowała kampania wizerunkowa

Wrocławska Telefonia Dialog SA przebudowała całkowicie swoją dotychczasową strategię sprzedażową i marketingową. Celem zmian jest osiągnięcie pozycji silnego operatora ogólnopolskiego...

Kraj, 18 sierpnia 2003

Millennium planuje na wrzesień kampanię wizerunkową Millennium Prestige

Bank Millennium rozpocznie w połowie września br. kampanię wizerunkową swojej linii bankowości prywatnej Millennium Prestige. "Millennium Prestige jest marką młodą....