M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Havana Club (marka)"

Kraj, 3 grudnia 2015

Hill+Knowlton Strategies wzmacnia dział brand oraz dział komunikacji korporacyjnej

Marta Kindeusz oraz Tomasz Dominiak dołączają do zespołu agencji.

Kraj, 22 maja 2014

Pernod Ricard inwestuje w Muzeum Polskiej Wódki

Firma zainwestuje w rewitalizację obiektu w warszawskim kompleksie Koneser.

Zagranica, 15 lutego 2013

Dobra sprzedaż Pernod Ricard

Przychody ze sprzedaży producenta takich alkoholi jak wódka Absolut i whisky Jameson w I półroczu roku finansowego 2012/2013 wzrosły o 6 proc. i osiągnęły pułap 4,91 mld euro.

Kraj, 17 września 2012

Pernod Ricard uruchamia kompleksowy program konsumencki dla dziewięciu swoich marek

Jego celem jest nawiązanie długoterminowych relacji z konsumentami poprzez komunikację one-to-one.

Kraj, 1 czerwca 2012

Jaskulski poszerza kompetencje w Pernod Ricard

Marketer odpowiada za większy niż dotychczas portfel marek.

Przetargi, 29 listopada 2011

Havana Club w rękach Adv.pl

Jest to już szósta marka Pernod Ricard Polska, dla której pracuje Adv.pl.

Kraj, 5 października 2011

Wyborowa wydziela spółkę odpowiedzialną za marketing i sprzedaż

Polski oddział Pernod Ricard dostosowuje się do międzynarodowych struktur firmy.

Zagranica, 6 września 2010

Pernod Ricard cieszy się z marek premium

Pomimo kryzysu koncern największe zyski uzyskał ze sprzedaży flagowych brandów z portfolio.

Zagranica, 11 maja 2010

Smirnoff najbardziej wartościową marką

Popularny brand wódki obronił swoją swoją pozycję sprzed roku w zestawieniu The Power 100.