M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Head & Shoulders (marka)"

Kraj, 6 marca 2015

Procter & Gamble, Rossmann i sieć Cinema City we wspólnej akcji

W marcu rusza promocja, w której po zakupie kosmetyków P&G w sieci Rossmann można wygrać bilety do kina.

Kraj, 27 sierpnia 2014

P&G wprowadza nowe warianty Head & Shoulders

Marketer rozszerza funkcjonalność produktów jednej z kluczowych marek kosmetycznych.

Kraj, 23 stycznia 2014

Michał Glapiński nowym business directorem w Saatchi & Saatchi

Saatchi & Saatchi oraz Interactive Solutions tworzą zespół odpowiedzialny za obsługę P&G.

Kraj, 23 grudnia 2013

P&G w Strefie Marek Allegro

Konsumenci mogą kupić przed świętami produkty koncernu w portalu aukcyjnym.

Zagranica, 10 kwietnia 2013

Old Spice bardziej vintage

W USA ruszyła kampania mydła w kostce w dawnej stylistyce.

Zagranica, 3 kwietnia 2013

P&G łączy siłę dwóch swoich brandów

Na rynek w USA trafia Head & Shoulders o zapachu Old Spice.

Kraj, 6 marca 2013

Head & Shoulders w aplikacji Listonic

Marka Procter & Gamble wykorzystuje aplikację mobilną.

Zagranica, 9 listopada 2012

Lionel Messi w kampanii Head & Shoulders

Argentyńczyk występuje w kampanii adresowanej w USA do mniejszości latynoskiej.

Kraj, 16 sierpnia 2012

Swiift - Creative dla Head & Shoulders

Agencja odpowiada za organizację akcji promocyjnej w sieci Real.

Kraj, 8 sierpnia 2012

Saatchi & Saatchi dla Head & Shoulders Apple Fresh

Agencja odpowiada za adaptację kampanii na kilku rynkach Europy.

Zagranica, 23 maja 2012

Saatchi & Saatchi we Francji powiększa digitalowe kompetencje

Holding Publicis zadecydował o połączeniu we Francji swoich dwóch struktur - butiku kreatywnego agencji Saatchi & Saatchi i agencji digitalowej Duke. Nowy podmiot będzie nosił nazwę Saatchi & Saatchi Duke.

Kraj, 16 lutego 2012

Kolejna kampania Head & Shoulders z Krzysztofem Ibiszem

Za kreację odpowiada Saatchi & Saatchi.

Zagranica, 1 grudnia 2011

Sportowi ambasadorzy marek P&G

Procter & Gamble nominował 11 brytyjskich sportowców, którzy wezmą udział w igrzyskach olimpijskich i igrzyskach paraolimpijskich w Londynie w 2012 r., na ambasadorów swoich produktów, w tym Gillette, Olay i Ariela.

Kraj, 2 listopada 2011

Z P&G do Johnson & Johnson

Joanna Maj odpowiada za marketing glukometrów.

Kraj, 11 sierpnia 2011

Z Saatchi do Change Integrated

Ewa Cieniak objęła w agencji stanowisko head of design.

Zagranica, 9 sierpnia 2011

P&G zwiększył wydatki na marketing

Mimo większych przychodów ze sprzedaży zysk netto koncernu był niższy o 7 proc., za to znacznie zwiększono inwestycje w reklamę.

Kraj, 8 sierpnia 2011

P&G namawia do stosowania odżywek

Agencja Swiift przygotowała akcję shoppermarketingową dla marketera w sklepach sieci Carrefour.

Kraj, 1 czerwca 2011

Adwertajzing poszerza międzynarodową współpracę z P&G

Do marek Braun, Duracell i Gillette dołączyła kolejna - Head & Shoulders, dla której agencja realizuje międzynarodowe projekty.

Kraj, 28 kwietnia 2011

Pieniądze od Olay do wydania w 24 godz.

Najnowszy projekt marki potwierdza ofensywę P&G w mediach społecznościowych.

Kraj, 4 stycznia 2011

P&G funduje zakupy w Carrefourze

Firma rusza z konkursem konsumenckim, w którym wygrać można rok zakupów w Carrefourze za darmo.

Kraj, 23 listopada 2010

Aplikacja P&G w Facebooku

Marketer będzie wspierał komunikację brandu Pantene za pomocą aplikacji.

Kraj, 18 listopada 2010

Head & Shoulders w Facebooku i YouTube

P&G po raz kolejny śmiało wykorzystuje media społecznościowe.

Kraj, 9 września 2010

Monika Blaim w zespole P&G w Genewie

Menedżerka marki Pantene trafiła do centrali firmy.

Kraj, 8 września 2010

Kabriolet za Head & Shoulders

W ramach promocji szamponów tej marki producent rozda zestawy kosmetyków i kabriolet Renault.

Kraj, 3 września 2010

Katarzyna Cichopek w reklamach Head & Shoulders

Gwiazda serialu "M jak miłość" i współprowadząca program "Jak oni śpiewają" będzie promowała szampony Head & Shoulders.

Kraj, 27 sierpnia 2010

Letni shopper marketing

Swiift przygotował letnią promocję produktów Procter & Gamble prowadzoną w sieci hipermarketów Carrefour.

Kraj, 9 sierpnia 2010

Nivea z ambicjami w nowej kategorii

Koncern rozszerza swoje portfolio o kolejną kategorię. Tym razem szamponów przeciwłupieżowych. W ciągu roku chce się znaleźć w czołówce.

Kraj, 19 lipca 2010

Garnier powiększa udziały w rynku

Po kilku tygodniach nowość Garniera podnosi udziały do blisko 10 proc. w kategorii szamponów.

Kraj, 7 czerwca 2010

Garnier wprowadza markę ekoszamponów

Garnier Naturalna Pielęgnacja to nowa marka kosmetyków do pielęgnacji włosów. To kolejny marketer, który wykorzystuje modę na naturalne produkty.

Kraj, 26 kwietnia 2010

P&G rozdaje iPhone'y 3G

Shopper marketing szamponów P&G w Realu.

Kraj, 28 grudnia 2009

Swiift zrealizował dla Procter & Gamble i Carrefoura akcję "Mikołaj"

Agencja marketing services Swiift zrealizowała akcję "Mikołaj", w której główną nagrodą były wizyty Świętych Mikołajów w domach dzieci i obdarowywanie...

Kraj, 13 listopada 2009

Zimowa ochrona głównym motywem komunikacji kosmetyków P&G

Procter & Gamble przygotował dla kilku swoich marek kosmetycznych specjalną komunikację marketingową opartą na motywach zimowych. Akcją objęte są takie...

Kraj, 8 września 2009

Polska kampania Ariela będzie emitowana w regionie

Od początku września trwa kolejna odsłona kampanii telewizyjnej marki Ariel z portfolio Procter & Gamble. Jej celem jest zachęcenie konsumentów...

Kraj, 23 kwietnia 2009

P&G rusza z akcją shoppermarketingową skierowaną do mężczyzn

Firma Procter & Gamble rozpoczęła nową akcję shoppermarketingową pod hasłem "Męski świat i przygoda życia". Kampanią objęte są produkty Head...

Kraj, 23 lutego 2009

Swiift prowadzi dla P&G program "Kupuj raz, a dobrze"

"Kupuj raz, a dobrze - zawsze sięgaj po sprawdzoną markę“ to hasło przewodnie nowej akcji Procter & Gamble opracowanej przez...

Kraj, 29 stycznia 2009

P&G wprowadzi prosprzedażową akcję kilkunastu marek w Carrefourze

Swiift przygotowała zimową odsłonę akcji promocyjnej Procter & Gamble "Rodzinna kraina" prowadzonej w sieci hipermarketów Carrefour. Agencja opracowała kreację, zarządza...

Kraj, 30 października 2008

Aleksandra Machnicka dyrektorem marketingu Statoil

Aleksandra Machnicka objęła stanowisko dyrektora marketingu sieci stacji benzynowych Statoil Poland. Od dłuższego czasu na tym stanowisku był wakat. Machnicka...

Kraj, 14 października 2008

Krzysztof Ibisz w reklamach szamponów Head & Shoulders

Wizerunek popularnego prezentera telewizyjnego Krzysztofa Ibisza został wykorzystany w najnowszej kampanii reklamowej szamponów Head & Shoulders. Zaplanowane działania mają charakter...

Kraj, 13 października 2008

9 statuetek dla polskich agencji w konkursie Golden Drum; Change Agencją Roku

W czasie piątkowej gali festiwalu reklamowego Golden Drum na Słowenii polskie agencje do trzech wcześniej zdobytych nagród przez Change Integrated...

Kraj, 2 września 2008

Maciej Chojnowski i Andrzej Mrozowski trzecim teamem kreatywnym 4Frame

Do działu kreacji agencji reklamowej 4Frame dołączył nowy team kreatywny. Tworzą go Maciej Chojnowski, copywriter, i Andrzej Mrozowski, senior art...

Kraj, 6 czerwca 2008

Clear wypracował już połowę planu sprzedażowego

Po dwóch miesiącach od debiutu marka Clear (Unilever Polska) wypracowała 50 proc. zakładanego planu sprzedażowego. Z danych producenta wynika, że...

Zagranica, 8 kwietnia 2008

Procter & Gamble szuka agencji interaktywnej do globalnej obsługi Head & Shoulders

Koncern Procter & Gamble rozpoczął poszukiwania agencji, która miałaby się zająć przygotowaniem globalnej strategii komunikacji online dla marki Head &...

Kraj, 19 marca 2008

Unilever rusza z kampanią przeciwłupieżowego Clear

Unilever Polska rusza z kampanią reklamową wspierającą powrót na rynek marki szamponów przeciwłupieżowych Clear. Przy przygotowaniu i realizacji kampanii marketer...

Kraj, 5 czerwca 2007

L'Oreal realizuje pierwszą lokalną kampanię Elseve

L'Oreal Polska prowadzi pierwszą w historii marki L'Oreal Paris lokalną kampanię szamponów Elseve. Akcja reklamowa ma na celu zbudowanie świadomości...

Kraj, 19 marca 2007

Saatchi & Saatchi X realizuje promocję dla Procter & Gamble w sieci Real

Agencja shoppermarketingowa Saatchi & Saatchi X przygotowała dla firmy Procter & Gamble akcję promocyjną w sieci handlowej Real. Kampania, która...

Kraj, 22 listopada 2006

Marcin Kydryński wystąpi w nowej reklamie Pilsnera

Marcin Kydryński wystąpi w najnowszej kampanii telewizyjnej piwa Pilsner Urquel (Kompania Piwowarska SA). Kreacją kampanii zajmuje się Gruppa66 Ogilvy, spot...

Kraj, 19 kwietnia 2006

Hypermedia będzie obsługiwać markę Lenor

Procter & Gamble powierzył agencji interaktywnej Hypermedia zaprojektowanie strony promocyjnej nowej serii produktów marki Lenor. Agencja z P&G współpracuje od...

Kraj, 22 września 2005

Dorota Staszewska reklamuje szampony Head & Shoulders

Koncern Procter & Gamble rozpoczął kampanię reklamową nowego szamponu Head & Shoulders Ocean Energy. W firmie reklamowym wystąpiła Dorota Staszewska,...

Zagranica, 27 czerwca 2005

Saatchi & Saatchi i Grey Global zagrożone przesunięciem globalnych budżetów przez P&G

Agencja Wieden & Kennedy przejęła globalny budżet marki żywności zwierzęcej Eukanuba firmy Procter & Gamble (P&G). Do tej pory budżet...

Kraj, 11 maja 2005

Elseve Przeciwłupieżowy największą akcją marketingową L'Oreal Paris w tym roku

W tym miesiącu koncern L'Oreal Polska wprowadzi na rynek nową gamę kosmetyków marki L'Oreal Paris - Elseve Przeciwłupieżowy. Jak powiedziała...