M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Headz Marketing Partner (firma)"

Kraj, 29 lipca 2013

91 646 nośników reklamowych w Polsce

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej prezentuje dane dotyczące liczby nośników reklamy według stanu z 30 czerwca 2013 r.

Kraj, 7 czerwca 2013

Wydatki reklamowe w letnich kurortach mogą wynieść ok. 20 mln zł

Producenci samochodów, telekomy i usługi finansowe to główni reklamodawcy podążających za urlopowiczami.

Kraj, 5 czerwca 2013

Headz rozbudowuje sieć największych tablic

Pierwszy etap inwestycji ma kosztować firmę 2-3 mln zł.

Kraj, 27 maja 2013

Headz powołuje nową agencję Fresca Media

Na rynku debiutuje agencja specjalizująca się w działaniach ambientowych.

Kraj, 13 lutego 2013

Headz zainwestuje ponad milion złotych w nowe nośniki w górach

Firma chce podwoić liczbę swoich tablic.

Kraj, 25 października 2011

Headz szuka inwestora

Spółka chce pozyskać fundusze na akwizycje na rynku OOH.

Kraj, 19 października 2011

Headz z ofertą outdoorową na Euro 2012

Agencja przygotowała specjalny pakiet ponad 130 nośników reklamy zewnętrznej.

Kraj, 28 lipca 2011

Ubyło nośników outdoorowych

Według zestawienia IGRZ w I półroczu br. zmniejszyła się liczba większości formatów nośników reklamy zewnętrznej. Izba przewiduje zmierzch tradycyjnych billboardów i nie najlepsze perspektywy dla frontlightów 18 mkw. i citylightów.

Kraj, 31 maja 2011

Headz Marketing Partner z ofertą na wakacje

A nawet więcej. Firma ma już także ofertę na Euro 2012.

Kraj, 27 kwietnia 2011

Headz będzie miał wyłączność na Szczyrk i Korbielów

Tablice w dwóch popularnych kurortach zimowych znajdą się wyłącznie w ofercie firmy Headz.

Kraj, 26 kwietnia 2011

Anna Zych w zespole Headz Marketing Partner

Objęła stanowisko junior sales executive.

Kraj, 19 kwietnia 2011

9 Senses bez prasy, Oracz dyrektorem zarządzającym

Współtwórca grupy mediowej 9 Senses zrezygnował z inwestowania w projekty prasowe na rzecz spółek internetowych i związanych z nowymi technologiami. Ich zarządzaniem zajmuje się Rafał Oracz.

Artykuły weekendowe, 15 kwietnia 2011

Kampanie dwutygodniowe OOH dobre dla marek

Łukasz Wylęga, dyrektor generalny Headz Marketing Partner, przekonuje, że praktycznie każdą markę FMCG można efektywnie promować w OOH.

Kraj, 23 marca 2011

Headz z nowym dyrektorem zarządzającym

Nowe stanowisko w firmie objęła Edyta Wójcik-Mendyk. Agencja rozpoczyna także rekrutację na stanowiska w dziale ambient i sprzedaży.

Kraj, 24 lutego 2011

Headz promuje RAV4 na stokach

Headz Marketing Partner realizuje zimową kampanię dla koncernu motoryzacyjnego Toyota Motor Poland.

Kraj, 11 lutego 2011

Kampania Unilevera na nośnikach Headz

Headz Marketing Partner, dostawca wielkoformatowych nośników reklamy zewnętrznej, realizuje dwumiesięczną kampanię promocyjną "Gorący Kubek" w największych polskich kurortach narciarskich.

Artykuły weekendowe, 26 listopada 2010

Michał Brudzyński - wspomnienie

Michał Brudzyński pracował m.in. jako jeden z menedżerów w wydawnictwie G+J. Kilka dni temu odszedł. Kochał życie, dlatego walczył o nie do ostatnich chwil. Był twardym menedżerem, wymagającym szefem, ale także po prostu Miśkiem, kumplem, znajomym, dobrym przyjacielem.

Kraj, 29 października 2010

O 1 proc. lepszy III kwartał dla outdooru

IGRZ raportuje 1 proc. wzrostu w III kwartale. Od stycznia do września przychody branży spadły o 3,5 proc.

Kraj, 11 października 2010

Większy zespół client service w El Padre

Do agencji dołączyła Anastazja Młynarska.

Kraj, 29 lipca 2010

Do 96 tys. spadła liczna nośników OOH

Rośnie udział nośników premium w rynku outdoorowym - raportuje IGRZ.

Kraj, 28 lipca 2010

Stabilny drugi kwartał dla branży OOH

IGRZ raportuje 1-proc. spadek przychodów firm reklamy zewnętrznej w II kwartale br.

Kraj, 18 maja 2010

9 Senses zapowiada przejęcia; firma wciąż w trakcie rejestracji

Tworząca się grupa mediowa chce w tym roku przejąć mniejszościowe pakiety udziałów w firmach związanych z internetem. To kolejna deklaracja grupy, która wciąż nie ma rejestracji.

Kraj, 21 kwietnia 2010

Ambient w ramach 9 Senses

Grupa mediowa kończy pierwszy z etapów inwestycji, uruchamia strukturę ambientową. Jej zarządzanie przekazuje Annie Czyżewskiej.

Kraj, 22 stycznia 2010

Headz chce wejść z nośnikami w zagranicznych kurortach narciarskich

Firma Headz Marketing Partner zamierza od przyszłego sezonu narciarskiego wprowadzić do swojej oferty nośniki w zagranicznych ośrodkach narciarskich. Spółka chce...

Kraj, 19 stycznia 2010

Headz sprzedaje nośniki w ofercie "Przejścia graniczne"

Headz Marketing Partner uruchamia sieć nośników wielkoformatowych na przejściach granicznych na zachodzie i południu Polski. Projekt pod nazwą "Przejścia graniczne"...

Kraj, 7 stycznia 2010

Brudzyński i Wylęga tworzą nową grupę medialną 9 Senses Media Group

Michał Brudzyński, dotychczasowy dyrektor zarządzający Gruner + Jahr Polska, i Łukasz Wylęga, szef i właściciel Headz Marketing Partner, stworzą nową...

Kraj, 1 grudnia 2009

Agata Maj-Olszewska odchodzi z Headz

Z zespołu Headz Marketing Partner odchodzi Agata Maj-Olszewska, kierownik działu sprzedaży. W ramach reorganizacji firma ma przeprowadzić wewnętrzne przesunięcia na...

Kraj, 16 listopada 2009

Headz Marketing Partner rozbudowuje zespół

Do zespołu agencji Headz Marketing Partner, agencji OOH, dołączyły dwie nowe osoby. Wioleta Wiater jako specjalista ds. sprzedaży odpowiada za...

Kraj, 26 października 2009

Zły III kwartał dla outdooru, 21 proc. spadku

O 21 proc. spadła sprzedaż firm outdoorowych w III kwartale br. w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej. Wynik...

Kraj, 13 października 2009

Headz wyśle pielęgniarki do domów mediowych

Headz Marketing Partner, firma z rynku OOH, wysyła patrole ratunkowe do domów mediowych. Pielęgniarki wyposażone w "niezbędniki media plannera" mają...

Kraj, 11 września 2009

Ada Taraszewska w dziale sprzedaży Headz Marketing Partner

Ada Taraszewska dołączyła do zespołu agencji Headz Marketing Partner działającej na rynku OOH. Objęła stanowisko młodszego specjalisty w dziale sprzedaży....

Kraj, 16 czerwca 2009

MagnifiCo PR współpracuje z Jazz Bistro

Agencja MagnifiCo PR rozpoczęła współpracę z Jazz Bistro Group. Agencja będzie świadczyć kompleksową obsługę PR tej sieci lokali. MagnifiCo PR...

Kraj, 9 czerwca 2009

Agata Maj-Olszewska z AMS przechodzi do Headz

Do zespołu Headz Marketing Partner dołączyła Agata Maj-Olszewska. Objęła nowo utworzone stanowisko kierownika działu sprzedaży. Z branżą jest związana od...

Kraj, 12 maja 2009

Alicja Mazurek i Agnieszka Dworak w Headz Marketing Partner

Agnieszka Dworak i Alicja Mazurek dołączyły do Headz Marketing Partner, firmy OOH. Agnieszka Dworak zajmuje stanowisko sales managera, odpowiedzialna jest...

Przetargi, 20 kwietnia 2009

MagnifiCo będzie obsługiwać Headz Marketing Partner

Agencja PR MagnifiCo będzie obsługiwać Headz Marketing Partner. Wybór agencji nastąpił w drodze konkursu ofert. Do zadań MagnifiCo będzie należało...

Kraj, 2 marca 2009

Headz dołączy do Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej

Headz Marketing Partner będzie członkiem Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej. Spółką specjalizującą się w OOH i ambient mediach zarządza Łukasz Wylęga....

Kraj, 21 lutego 2008

Kampania Toyoty Auris i Toyoty Corolli trafia na stoki narciarskie

Na stokach narciarskich polskich kurortów górskich trwa zimowa kampania Toyoty Auris i Toyoty Corolli. Kampanię, na zlecenie domu mediowego ZenithOptimedia...

Kraj, 2 listopada 2006

Headz zwiększa ofertę nośników na trasach narciarskich

Agencja reklamowa Headz Marketing Partner zwiększa sieć nośników na trasach narciarskich do 178. Nośniki mountain boards po raz pierwszy pojawiły...