M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Heineken (marka)"

Kraj, 5 listopada 2015

Marcin Filipiak przejął obowiązki Wojciecha Bogusza w Grupie Żywiec

Pełni obowiązki senior brand managera marki Heineken.

Kraj, 2 listopada 2015

Wojciech Bogusz brand development managerem marki Heineken w Europie

Awans w Grupie Żywiec.

Kraj, 29 października 2015

Grupie Żywiec wreszcie rosną i przychody, i zyski

W III kwartale br. producent piwa osiągnął przychody o 6,2 proc. wyższe niż rok temu, a zysk wzrósł aż o ponad połowę.

Kraj, 17 marca 2015

Witold Adamski dołącza do zespołu Lowe Media

Będzie kierował pracą zespołu obsługującego wszystkie kampanie offline i online ING Banku.

Kraj, 23 lutego 2015

Heineken rusza z promocją na motywach Ligi Mistrzów

Tym razem konsumenci mogą wygrać nagrody i porozmawiać na Twitterze z gwiazdami.

Kraj, 17 lutego 2015

Anetta Gołda po 17 latach odejdzie z Grupy Żywiec

Kierownik ds. brand PR żegna się z firmą.

Kraj, 13 lutego 2015

Grupa Żywiec ze 160 mln zysku netto w 2014 r.

W ubiegłym roku polski rynek piwa mierzył się z podobnymi wyzwaniami jak w poprzednich latach. Ustabilizowała się sprzedaż, odnotowując niewielki wzrost, ale spadła jej wartość, co miało też wpływ na wyniki wicelidera rynku.

Kraj, 22 października 2014

Tomasz Król marketing managerem Warki

Marketer wrócił do Polski po pięciu latach pracy w holenderskiej centrali Heinekena.

Kraj, 20 października 2014

Horeca Strategies i Live na short-liście festiwalu EuBea 2014

Polskie projekty przygotowane dla Grupy Żywiec będą walczyć o nagrody na międzynarodowym festiwalu eventowym.

Kraj, 2 października 2014

Przemysław Dzierbicki globalnym dyrektorem kategorii cydrów w centrali Carlsberga

Będzie odpowiadał za utrzymanie wzrostu flagowej marki cydru Somersby w obecnych 43 krajach oraz ekspansję marki na kolejne rynki.

Kraj, 23 kwietnia 2014

Grzegorz Magnuszewski nowym account directorem w Red8

Pokieruje zespołem obsługującym Tesco.

Kraj, 20 lutego 2014

Coke Live Music Festival bez Coca-Coli

W listopadzie ub.r. firma Alter Art poinformowała, że Open'er nie będzie miał sponsora tytularnego. Także Live Music Festival również pożegna się ze swoim sponsorem.

Kraj, 18 lutego 2014

Onet udoskonala transmisję Ligi Mistrzów

Mecze będzie można oglądać w HD, a na potrzeby transmisji VoD pojawi się studio z komentarzami i ekspertami.

Kraj, 12 lutego 2014

Heineken wraca do promocji z Ligą Mistrzów

Marketer uznał, że kibice LM to grupa docelowa brandu.

Kraj, 17 stycznia 2014

Anna Nawrocka-Tełewiak z Havas PR Warsaw do Onet.pl

Nowy rzecznik prasowy grupy Onet.pl.

Kraj, 18 grudnia 2013

Jakub Krawczyk z Ogilvy przeszedł do Saatchi & Saatchi

Zadaniem Krawczyka w Saatchi & Saatchi jest współpraca z business directorami w celu zwiększania zakresu prac digital na obsługiwanych markach.

Kraj, 22 listopada 2013

Szymon Michalik pokieruje marketingiem Adidasa

Marketer sportowy ma nowego szefa marketingu dotychczas związanego z Grupą Żywiec.

Kraj, 5 listopada 2013

Open'er Festiwal oficjalnie bez Heinekena w nazwie

Po 11 latach współpracy marki Heineken z agencją Alter Art wygasła umowa dwustronna dotycząca sponsoringu i patronatu tytularnego festiwalu.

Zagranica, 22 października 2013

Heineken wprowadza "ekspres do piwa"

Dzięki nowemu urządzeniu stworzonemu dla koneserów piwa firma chce wypromować mniej znane marki.

Kraj, 26 września 2013

Open'er bez Heinekena?

Alter Art sprawdza inne oferty współpracy - wynika z naszych informacji.

Kraj, 19 września 2013

Jerzy Kępiński dołącza do kreacji Lemon Sky

Nowy creative w zespole agencji.

Kraj, 12 września 2013

Wojciech Bogusz odpowiada za marki globalne w Grupie Żywiec

Nowy group brand manager zastąpił Przemysława Dzierbickiego, który przeszedł do Carlsberga i pracuje w Kopenhadze.

Kraj, 10 września 2013

Przemysław Dzierbicki odpowiada za globalne marki premium Carlsberga

Menedżer z wieloletnim doświadczeniem przeniósł się do Kopenhagi - siedziby głównej marketera.

Kraj, 6 sierpnia 2013

Heineken w nowej odsłonie

Marka tymczasowo zmienia standardowe zielone butelki na opakowania w limitowanej edycji.

Kraj, 20 czerwca 2013

Szymon Michalik odejdzie z Grupy Żywiec

Senior brand manager Heinekena pożegna się wkrótce z marką.

Przetargi, 20 czerwca 2013

K2 wygrywa obsługę Desperadosa i Heinekena

W przetargu na dwa brandy startowało pięć agencji.

Zagranica, 4 czerwca 2013

Heineken chce inspirować odkrywców

Ruszyła nowa kampania marki w USA.

Kraj, 28 maja 2013

Grupa Żywiec będzie renegocjować umowę dotyczącą Open'era

W tym roku kończy się pięcioletnia umowa z agencją AlterArt.

Przetargi, 14 maja 2013

Interaktywny przetarg Heinekena

Grupa Żywiec szuka agencji do obsługi digital międzynarodowej marki.

Zagranica, 30 kwietnia 2013

Stuknij się i dodaj do znajomych

Budweiser wprowadza innowacyjny kubek, który podczas toastu loguje do Facebooka i dodaje nowych znajomych.

Zagranica, 15 kwietnia 2013

Projekt Brazylijczyka wygrywa w konkursie Heinekena

Jednocześnie w głosowaniu publiczności zwycięża praca Polaka Bartosza Bąka.

Zagranica, 10 kwietnia 2013

Open Design Explorations marki Heineken

Heineken zaprasza talenty designu do współtworzenia futurystycznego lounge baru.

Zagranica, 5 kwietnia 2013

Polacy w finale Your Future Bottle

W konkursie na autorski projekt butelki piwa marki Heineken jury wybrało finałową piątkę, w której znalazło się aż dwóch polskich designerów - Anna Ptasińska i Bartek Bąk.

Kraj, 22 marca 2013

Przemysław Dzierbicki odchodzi z Grupy Żywiec

Group brand director z końcem kwietnia zakończy pracę.

Kraj, 20 marca 2013

Półfinał Remix Our Future marki Heineken

Aż 10 Polaków znalazło się w półfinałowej setce konkursu na projekt butelki piwa holenderskiej marki Heineken.

Kraj, 12 marca 2013

Kolejny etap Remix our Future Heinekena

Do sklepów w Polsce trafiają puszki z nową etykietą projektu zwycięzcy pierwszej edycji konkursu.

Kraj, 11 marca 2013

Alicja Bachleda-Curuś w amerykańskiej kampanii Heinekena

Polka wystąpiła w spocie "Déjà vu".

Kraj, 27 lutego 2013

Polski ambasador programu Your Future Bottle

Tomasz Rygalik zastał ambasadorem programu marki Heineken.

Kraj, 14 lutego 2013

Grupa Żywiec sprzedała w ub.r. więcej piwa, ale zyski spadły

W tym roku firma spodziewa się "nieznacznego" wzrostu rynku piwa, ale także wyższych kosztów produkcji. Przychody mają wzrosnąć głównie przez wzrost cen i wolumenu sprzedaży.

Kraj, 24 stycznia 2013

Remix Our Future Heinekena

Ruszyła druga edycja światowej akcji.

Kraj, 5 grudnia 2012

Clue PR wzmacnia zespół

Alicja Wysocka-Świtała dołączyła do zespołu.

Kraj, 21 listopada 2012

Katarzyna Zadworny dołącza do K2

Na miejsce Jakuba Krawczyka, który od sierpnia pracuje w Ogilvy Interactive, pojawiła się nowa osoba.

Zagranica, 6 listopada 2012

Anheuser-Busch InBev wybiera agencję dla swoich marek

Marki Budweiser, Bud Light i Stella Artois będą obsługiwane przez digitalową agencję AKQA w Stanach Zjednoczonych.

Kraj, 9 października 2012

K2 ponownie dla Heinekena

Agencja odpowiada za loterię marki związaną z premierą filmu "Skyfall".

Kraj, 5 października 2012

Awanse w Grupie Żywiec

Dwoje menedżerów z marketingu Grupy Żywiec awansowało w strukturach Heinekena, a to pociągnęło zmiany zarządzania markami w Polsce.

Kraj, 5 września 2012

Heineken z Jamesem Bondem

Projekt związany z premierą filmu o 007 będzie najważniejszą kampanią marki w drugiej połowie roku.

Kraj, 4 czerwca 2012

K2 promuje "Muzyczną loterię Heinekena"

Amatorzy Heinekena mogą brać udział w losowaniu biletów na Open’era oraz zdobywać karty prezentowe do zrealizowania w Empik.com.

Kraj, 18 maja 2012

Grolsch z Kropką Bordo i w nowym opakowaniu

Marka premium z portfela Kompanii Piwowarskiej będzie swoją komunikację wiązać z kulturą.

Przetargi, 7 maja 2012

MediaVest zdobył budżet Grupy Żywiec

Właściciel Grupy Żywiec w efekcie międzynarodowego przetargu przenosi obsługę mediową do MediaVest.

Kraj, 23 kwietnia 2012

Desperados Red zadebiutuje w Polsce

Grupa Żywiec wprowadza piwo z aromatem guarany.