M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Heineken (firma)"

Zagranica, 24 listopada 2015

Heineken wybiera We Are PI do opracowania koncepcji reklamowej marki Desperados

Desperados chce się repozycjonować, ma ambicję stać się ikoniczną marką pokolenia millenialsów. Tym samym po niecałym roku współpracy rozstaje się z poprzednią agencją Wieden + Kennedy.

Zagranica, 22 września 2015

Heineken rekrutuje do pierwszego na świecie selfie z komosu [wideo]

Marka przedstawia nową reklamę z Danielem Craigiem w roli Jamesa Bonda.

Kraj, 21 września 2015

Warka sponsorem Ligi Europy UEFA

Heineken (właściciel Grupy Żywiec) na podstawie umowy z UEFA aktywuje marki lokalne.

Zagranica, 10 września 2015

Heineken kupuje połowę udziałów amerykańskiego browaru Lagustinas

Holenderski producent inwestuje w amerykański browar.

Kraj, 2 września 2015

Sprostowanie: Kuba Sagan associate creative directorem w 180 heartbeats Jung v. Matt

Nowa osoba w dziale kreacji agencji.

Zagranica, 6 lipca 2015

Wieden & Kennedy wygrywa globalny budżet Bud Light i Corony

Niespełna dwa tygodnie po rozstaniu z Heinekenem agencja zdobywa budżet dwóch marek z portfolio Anheuser-Busch InBev.

Zagranica, 2 lipca 2015

Publicis Worldwide będzie wiodącą agencją kreatywną dla Heinekena

Marka wybrała nową agencję po rozstaniu z Wieden & Kennedy.

Zagranica, 1 lipca 2015

Heineken sponsorem Rugby World Cup

Przy okazji wydarzenia browar odświeża strategię marketingową.

Kraj, 10 czerwca 2015

Beata Szcześniak nowym dyrektorem generalnym SMG Starlink

Ze strukturami SMG żegna się Lidia Kacprzycka.

Kraj, 6 maja 2015

Łukasz Borek zostanie dyrektorem wykonawczym w SMG Next

Zastąpi Jacka Celińskiego, który z SMG związany był prawie 10 lat.

Zagranica, 16 kwietnia 2015

Heineken przejmuje pakiet większościowy słoweńskiego browaru

Trzeci pod względem wielkości światowy producent piwa - koncern Heineken - przejął ponad 51 proc. udziałów w słoweńskim browarze Pivovarna Lasko.

Zagranica, 1 kwietnia 2015

Zmiany w marketingu Heinekena

W ramach globalnej restrukturyzacji firma ogranicza obowiązki szefa globalnego marketingu.

Kraj, 18 marca 2015

Jerzy Dudek ambasadorem UEFA na Trophy Tour

Heineken jest partnerem UEFA Champions League od 2005 r.

Zagranica, 12 marca 2015

Heineken uniknął zakazania swojej reklamy

Producentowi piwa udało się uniknąć kary za nową kampanię marketingową, która miała sugerować, że podstawą sukcesu towarzyskiego i seksualnego jest obecność alkoholu.

Kraj, 12 marca 2015

Grupa Żywiec wprowadza do sprzedaży cydr Strongbow

Marketer uważa, że produkt może trafić m.in. do osób, które obecnie nie piją piwa.

Kraj, 24 lutego 2015

Marka Strongbow wejdzie na polski rynek

Międzynarodowy brand cydru Heinekena zadebiutuje już w tym sezonie.

Zagranica, 20 lutego 2015

OMD na czele The Gunn Report 2014

Tytuł najwyżej i najczęściej nagradzanego domu mediowego w ostatnim rankingu The Gunn Report otrzymał OMD, przed Starcom MediaVest Group (tu wyróżniono m.in. polski oddział SMG) i PHD. Ranking został przygotowany na podstawie analiz wyników 42 konkursów mediowych.

Zagranica, 9 stycznia 2015

Heineken skupia się na Rugby World Cup

Na Wyspach browar szykuje się na największe w tym roku marketingowe uderzenie podczas pucharu świata w rugby ze szczególnym naciskiem położonym na digital.

Zagranica, 20 października 2014

Heineken z instalacją świetlną w Moskwie

Działania zorganizowane przez artystów wspierają launch nowej butelki i utworzenie Heineken Club Bottle.

Zagranica, 16 września 2014

Heineken odrzucił ofertę przejęcia przez SABMillera

Rodzina kontrolująca holenderską firmę chce, aby browar pozostał niezależny.

Zagranica, 2 września 2014

Heineken pozbywa się części meksykańskiego biznesu

Heineken zdecydował o sprzedaży swoich meksykańskich wytwórni opakowań. Nabywcą za kwotę 1,23 mld dol. w gotówce jest Crown Holdings Inc. Transakcja ma zostać sfinalizowana do końca br.

Zagranica, 21 sierpnia 2014

Heineken zapowiada zwiększenie nakładów na marketing

Marketer podkreśla, że chce wykorzystać wzrosty w Europie Zachodniej.

Kraj, 6 sierpnia 2014

MediaVest zastosował geolokalizację w kampanii Heinekena

Nadajniki GPS umieszczono w 150 stołecznych tramwajach.

Kraj, 6 sierpnia 2014

"Party wagon" Desperadosa

Ruszyła nowa kampania marki z portfolio Grupy Żywiec.

Zagranica, 21 lipca 2014

"Doogie Howser" reklamuje Heinekena

Neil Patrick Harris w amerykańskiej odsłonie kampanii dla piwa szuka sposobów na obejście przepisów prawnych związanych z pokazywaniem konsumpcji.

Zagranica, 11 lipca 2014

Heineken wprowadza puszkę "aktywowaną" chłodem

Za pomysł odpowiada agencja Raison Pure Paris.

Kraj, 3 lipca 2014

Heineken - pierwsza kampania na nośnikach z NFC

Marketer wykorzystuje nową sieć City Connect firmy Clear Channel Poland.

Zagranica, 26 czerwca 2014

Heineken prowadzi w Instagramie działania pod hasłem "Gay Pride Month"

Marka zabiera głos w sprawie osób homoseksualnych.

Kraj, 18 czerwca 2014

Heineken otwiera miasta [wideo]

Heineken w duecie z restauracją Cud nad Wisłą wprowadza do Warszawy cykl eventów "Heineken City Nights".

Zagranica, 5 czerwca 2014

Heineken odświeża opakowania puszek

Nowy design ma być adresowany do nowoczesnych konsumentów.

Zagranica, 31 marca 2014

Stella Artois wprowadza domowy nalewak do piwa

Belgijska marka idzie w ślady Heinekena i wykorzystuje potencjał "domowych barów".

Zagranica, 5 marca 2014

Heineken pakuje kreatywność w 15 sekund

Marketer inicjuje swój coroczny konkurs podczas przeglądu Tribeca Film Festival.

Zagranica, 13 lutego 2014

Heineken namawia do odkrycia swojej wrażliwości w walentynki

Marka wprowadza na rynek tajemnicze skrzynki.

Kraj, 15 stycznia 2014

Bartosz Koj z K2 do Havas Worldwide Warsaw

To już czwarta osoba, która dołączyła w styczniu do agencji, wzmacniając tym samym jej dział digital.

Kraj, 27 listopada 2013

Wiśniewska i Wysocki pokierują K2 Media

Ze stanowiska dyrektora zarządzającego K2 Media odchodzi Marcin Siekierski.

Zagranica, 22 listopada 2013

Jeansy z metką Heinkena

Firma kontynuuje współpracę z projektantami. Z logo Heinekena można już kupić specjalnie zaprojektowane buty, plecak i spodnie.

Zagranica, 6 listopada 2013

Heineken pozostaje sponsorem UEFA

Producent odnawia kontrakt sponsorski z UEFA Champions League.

Zagranica, 5 listopada 2013

Heineken uruchamia Scenthesizer

Marketer uruchamia panel, który łączy muzykę i zapach.

Zagranica, 22 października 2013

Heineken wprowadza "ekspres do piwa"

Dzięki nowemu urządzeniu stworzonemu dla koneserów piwa firma chce wypromować mniej znane marki.

Kraj, 16 października 2013

Guillaume Duverdier nowym prezesem Żywca

Urodzony we Francji, z grupą Heineken związany jest od 13 lat, ostatnie siedem spędził w Afryce.

Kraj, 17 września 2013

Prezes Żywca rezygnuje

Odchodzi z grupy Heineken, poza branżę piwowarską.

Kraj, 6 września 2013

"Voyage" z Heinekenem

Rusza polska odsłona globalnej kampanii Heinekena, w której marka wysyła mężczyzn na pustkowia Alaski, pustynie Maroka czy w dżungle Kambodży.

Zagranica, 6 września 2013

Droga5 wygrywa obsługę Strongbowa

Agencja wygrała przetarg rozpisany przez Heinekena na pierwszą globalną obsługę marki.

Zagranica, 27 sierpnia 2013

Heineken chce trafić do seniorów

Firma zmienia strategię marketingową, by zwiększyć przychody w Europie Zachodniej.

Kraj, 13 sierpnia 2013

Heineken Dropped w Polsce

Jak przekonuje marketer, największą atrakcją ma być szok kulturowy, który przeżywają podróżnicy.

Zagranica, 12 sierpnia 2013

Simon Pont dyrektorem strategicznym Starcom MediaVest Group

Po dwóch latach od odejścia poprzedniego dyrektora ds. strategii grupa mianowała Simona Ponta na to stanowisko.

Zagranica, 28 czerwca 2013

Spada sprzedaż piwa na Wyspach

Giganci branży piwnej uruchamiają wspólną kampanię.

Kraj, 27 czerwca 2013

WiMP na Heineken Open'er Festival

Muzyczny serwis streamingowy nawiązał współpracę z Alter Art, organizatorem festiwalu.

Zagranica, 18 czerwca 2013

Beck's redefiniuje wynalazek Edisona

Marketer stworzył pierwszy w historii projekt muzycznej butelki.

Zagranica, 4 czerwca 2013

Heineken chce inspirować odkrywców

Ruszyła nowa kampania marki w USA.