M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Hellena (marka)"

Kraj, 10 lipca 2015

Marki Coliana zapraszają w weekendy do wspólnej nadmorskiej zabawy

W najbliższy weekend startują promocyjne działania marek z portfolio firmy Colian - Familijne Pikniki Wakacyjne.

Kraj, 5 maja 2015

Oranżada Hellena w nowym formacie

Marka z portfolio Coliana w opakowaniu 0,4 l.

Kraj, 13 marca 2015

Oranżada Hellena wspiera kolejny program rozrywkowy

Marka Coliana intensyfikuje product placement.

Kraj, 11 marca 2015

Oranżada Hellena gasi pragnienie uczestników kolejnego programu rozrywkowego

Po talk show Kuby Wojewódzkiego w TVN przyszła kolej na product placement marki Coliana w programie "Twoja twarz brzmi znajomo" w Polsacie.

Kraj, 20 sierpnia 2014

Oranżada jako kategoria z potencjałem

Napój rodem z poprzedniego systemu przeżywa obecnie rynkowy renesans.

Kraj, 20 sierpnia 2014

Marka Hellena rozbudowuje portfolio napojów niegazowanych

Firma jest zadowolona ze sprzedaży oranżady, decyduje się również na rozwój kategorii napojów niegazowanych.

Kraj, 22 maja 2014

Zmiany strukturalne w Grupie Colian

Holding ogłasza zmianę nazwy i żegna się z "Jutrzenką" w nazwie.

Kraj, 5 maja 2014

Hellena startuje z drugą odsłoną kampanii

Marka oranżady z portfolio Jutrzenki Colian ponownie promuje się przy udziale kabaretu Ani Mru Mru.

Kraj, 24 kwietnia 2014

Jutrzenka Colian z silnym wsparciem marki Hellena

Od maja do końca lipca potrwa kampania reklamowa oranżady marki Hellena. Za kreację odpowiada GonnaBe, za media Universal McCann.

Kraj, 2 stycznia 2014

Jutrzenka Colian zwiększyła w ub.r. wydatki w ujęciu cennikowym

Firma zrezygnowała z reklamy czekolady Goplana i kategorii fiksów do dań.

Kraj, 4 września 2013

Familijne promują się w sieciach

Marka wafelków Jutrzenki Colian mocno eksponowana w sieciach Carrefour i Intermarche.

Kraj, 9 sierpnia 2013

Hellena zadowolona z kampanii dla Oranżady

Marka zyskała w ciągu 3 miesięcy kampanii 114 tys. fanów w Facebooku.

Kraj, 27 maja 2013

Ruszył pierwszy w historii marki fanpage Oranżady

Hellena kontynuuje wsparcie dla swojego napoju.

Kraj, 13 maja 2013

Hellena chwali się wynikami sprzedaży

Marka z portfolio Jutrzenki Colian odnotowała wzrost o 13,2 proc.

Kraj, 23 sierpnia 2012

Jutrzenka Colian wchodzi w nowy segment

Po raz pierwszy w portfolio Helleny pojawi się woda mineralna.

Kraj, 9 sierpnia 2011

Hellena w wersji dla dzieci

Jutrzenka wchodzi z oranżadą w segment napojów dla dzieci.

Kraj, 15 czerwca 2011

Energetyk od Helleny

Jutrzenka na razie buduje dystrybucję produktu, nie zdradza planów wsparcia marketingowego.

Kraj, 2 czerwca 2011

Hellena funduje egzotyczne wycieczki

Jutrzenka Colian rozpoczęła promocję konsumencką związaną ze zbliżającym się sezonem wakacyjnym.

Kraj, 26 maja 2011

Hellena łączy pokolenia

Marketer kontynuuje działania z ub.r.

Kraj, 15 lutego 2011

Korcz i Maliszewski w Huncwocie

Zespół studia interaktywnego Huncwot zasiliły dwie osoby: Magda Korcz i Michał Maliszewski.

Kraj, 11 maja 2010

300 osób w reklamie Helleny

Największa w historii marki kampania reklamowa.

Przetargi, 17 listopada 2009

Opus B przygotuje strategię reklamową marki Hellena

Agencja Opus B wygrała przegląd ofert spółki Jutrzenka Colian dotyczący opracowania strategii reklamowej napojów marki Hellena (pisaliśmy o tym w...

Przetargi, 29 września 2009

Dwie agencje w konkursie na strategię Helleny; Wide Open stworzy serwis WWW marki

Spółka Jutrzenka Colian prowadzi przegląd ofert dotyczący opracowania kompleksowej strategii reklamowej napojów marki Hellena. Firma rozmawia z dwiema agencjami -...

Kraj, 9 czerwca 2009

Hellena wchodzi w segment premium - na razie bez wsparcia

Jutrzenka-Colian, właściciel marki napojów Hellena, wprowadza na rynek nowy napój pod nazwą Perfect. Z marką tą debiutuje w segmencie napojów...

Kraj, 23 marca 2009

Hellena ma nowe logo autorstwa Opus B; szykuje się do rewitalizacji marki

Jutrzenka Colian, właściciel napojów marki Hellena, zmienia jej logo. Ma to być pierwszy krok w rewitalizacji tego brandu, znanego przede...

Kraj, 23 lipca 2008

Magdalena Jędrzejczak brand managerem marki Hellena w Jutrzence

Magdalena Jędrzejczak została nowym brand managerem marki Hellena w Jutrzence SA. To efekt reorganizacji struktur wewnętrznych holdingu. W DS "MMP"...

Kraj, 23 lipca 2008

Hellena wchodzi w segment wód mineralnych, pracuje nad nową strategią i wybiera nową agencję

Firma Hellena przejęta w ub.r. przez Grupę Jutrzenka, producent napojów gazowanych (oranżady) i niegazowanych, wchodzi w nową kategorię wód mineralnych...

Przetargi, 15 lutego 2008

DraftFCB + Ad Fabrika pracuje nad strategią marki Hellena

Jutrzenka SA wybrała w przetargu agencję DraftFCB + Ad Fabrika do obsługi marki napojów Hellena. Jak powiedział Andrzej Izraelski, dyr....

Kraj, 19 grudnia 2007

Hellena wraca do gry o polskiego konsumenta, rusza w święta z kampanią

Po kilkuletniej przerwie na rynek wraca marka Hellena i jej produkty, czyli oranżady i napoje niegazowane. Jej nowy właściciel Jutrzenka...

Kraj, 20 sierpnia 2007

Jutrzenka pracuje nad zmianą wizerunku Goplany

Grupa Jutrzenka pracuje nad zmianą wizerunku i pozycjonowania marki słodyczy Goplana. Goplanie, pod którą sprzedawane są czekolady, bomboniery i cukierki,...