M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Hellmann's (marka)"

Kraj, 15 kwietnia 2015

Knorr i Hellmann's we wspólnej aktywacji konsumenckiej

Z okazji sezonu grillowego dwie marki Unilevera łączą siły.

Zagranica, 5 grudnia 2014

Unilever: dywizja tłuszczów do smarowania zostanie wydzielona

Analitycy rynkowi, komentując to posunięcie, są zdania, że to krok w kierunku sprzedaży biznesu tzw. spreads przez ten koncern. Obecnie Unilever będzie stuprocentowym właścicielem podmiotu o nazwie Baking, Cooking & Spreading Co., który będzie operować wyłącznie na rozwiniętych rynkach.

Zagranica, 31 lipca 2014

Unilever ogłasza globalny przetarg cyfrowy

Marketer nie ujawnia, jakich marek dotyczy przetarg.

Zagranica, 28 lutego 2014

Unilever korzysta ze start-upów

Na Mobile World Congress Unilever poinformował, że daje zielone światło siedmiu start-upom technologicznym i jest gotów podjąć z nimi współpracę.

Zagranica, 31 stycznia 2013

Unilever namawia do oszczędności

Marki Radox, Domestos i Persil rozpoczynają w tym tygodniu drugą fazę społecznego eksperymentu.

Kraj, 9 listopada 2012

Hellmann's kontynuuje promocję w Facebooku

W kolejnej odsłonie działań brand hero jest teściowa.

Zagranica, 26 października 2012

Unilever odnotowuje wzrost sprzedaży

Kampanie Lynx, Domestos i Hellmann's przyczyniły się do wzrostu wpływów Unilevera.

Kraj, 26 października 2012

Hellmann's zapowiada kolejne promocyjne działania

Unilever zakończył akcję promocyjną w Facebooku i zapowiada jej kolejną odsłonę.

Kraj, 14 maja 2012

Z Unilevera do Grupy Delko

Wiktor Orliński kierownikiem marki w spółce Soliko.

Kraj, 12 kwietnia 2012

Agros wraca z marką Krakus do kategorii majonezów

Chce też wykorzystać potencjał przejętej niedawno firmy Fructus.

Kraj, 29 listopada 2011

Daniel Jaworski ma nowe kompetencje w Unileverze

Odpowiada za kategorię hair care.

Kraj, 2 września 2011

Marketerzy promują zdrowsze produkty

Rusza dwutygodniowa kampania reklamowa promująca produkty opatrzone logo programu "Wiem, co wybieram".

Kraj, 1 lipca 2011

Izabela Korzeniowska odpowiada za dezodoranty w Unileverze

Zastąpi Tycjana Lewandowskiego, który odszedł do Kompanii Piwowarskiej.

Zagranica, 30 marca 2011

Tribal DDB globalnie dla Flory/Becel

Interaktywny budżet marki przechodzi z Ogilvy do Tribal DDB.

Kraj, 29 marca 2011

Hellmann's wybiera kanapkę "wszechczasów"

Błąd w pisowni celowym zabiegiem w wielkiej akcji majonezu autorstwa 180heartbeats.

Kraj, 7 marca 2011

Unilever wprowadza majonez w tubce

Nowość marki Hellmann's będzie silnie wspierana w mediach.

Zagranica, 30 listopada 2010

Unilever poszerza współpracę z Ogilvy

Koncern powierzył jej projekty z zakresu corporate brand business.

Kraj, 3 sierpnia 2010

Daniel Jaworski awansował w Unileverze

Menedżer odpowiedzialny za Kasię i Hellmann's awansował w strukturach działu marketingu.

Kraj, 16 czerwca 2010

Daniel Przemęcki zmienia dział

Z Dove do biznesu chemicznego Unilvera.

Zagranica, 15 stycznia 2010

Patrick Rona przejdzie z OgilvyOne do Tribal DDB

Patrick Rona, global digital planner w OgilvyOne (WPP Group), z początkiem lutego dołączy do Tribal DDB (DDB Group). Będzie odpowiedzialny...

Zagranica, 2 czerwca 2009

Unilever testuje kupony rabatowe na komórki

Unilever testuje kupony rabatowe na komórki. Projekt prowadzony jest w USA i dotyczy wyłącznie sieci detalicznej ShopRite. Konsumenci, którzy chcą...

Kraj, 22 maja 2009

Unilever rozpoczął letnią promocję marki Hellmann's

Unilever rozpoczął letnią promocję dla marki Hellmann's. Projekt sprzedażowo-wizerunkowy nazywa się "Hellmann's - wygrywaj ze smakiem!". Akcję przygotowała agencja IQ...

Kraj, 7 kwietnia 2009

Unilever promuje Hellmann'sa przed świętami

Rozpoczęła się wielkanocna taktyczna kampania promocyjna majonezów Hellmann's z portfolio Unilever Polska. Przekaz reklamowy koncentruje się na informacji o większym...

Zagranica, 14 listopada 2008

Unilever szykuje globalne przetargi interaktywne

Unilever szykuje globalne przetargi interaktywne. Będą one dotyczyć globalnej obsługi takich marek, jak: Knorr, Hellmann's, Signal, Vaseline. Przetargi prawdopodobnie nie...

Kraj, 12 listopada 2008

Izabela Korzeniowska dressings category activation managerem w Unileverze

Izabela Korzeniowska objęła stanowisko dressings category activation managera w Unilever Polska. Zastąpiła Marcina Laskowskiego, który odszedł do firmy FoodCare (patrz...

Kraj, 7 listopada 2008

Marcin Laskowski dyr. marketingu firmy FoodCare

Marcin Laskowski objął stanowisko dyrektora marketingu firmy FoodCare. Będzie odpowiedzialny za politykę marketingową i trademarketingową takich marek, jak Gellwe, Tiger,...

Kraj, 19 sierpnia 2008

Mateusz Zaremba w rosyjskiej The Creative Factory odpowiada za globalną obsługę marki LD

Mateusz Zaremba, dotychczasowy dyrektor strategiczny polskiej agencji reklamowej Zoom Advertising, został global account directorem w rosyjskiej agencji The Creative Factory...

Kraj, 26 maja 2008

Kamis promuje keczupy poprzez sponsoring programów TV

Kamis po raz pierwszy ruszył z działaniami reklamowymi wspierającymi sprzedaż keczupów pod swoją marką. Aktywności obejmują kampanię sponsoringową najpopularniejszych seriali...

Kraj, 7 stycznia 2008

W kwietniu ruszy kampania programu konsumenckiego "Wiem, co wybieram"

W kwietniu br. ruszy kampania mediowa promująca program konsumencki "Wiem, co wybieram". Jej organizatorami są czterej polscy producenci żywności: Bakalland...

Kraj, 23 maja 2007

JWT i Edda odpowiadają za wsparcie reklamowe fiksów Amino

Unilever rozszerzył markę ekonomiczną Amino o nową kategorię produktową fiksów - Obiad na zawołanie (szybkie dania obiadowe). W nowej linii...

Kraj, 16 lutego 2007

MPC Media odpowiada za reklamy Majonezu Świdnickiego z udziałem Sevkowicza

Producent Majonezu Świdnickiego rozpocznie w marcu działania reklamowe z udziałem Klaudiusza Sevkowicza, znanego z udziału w pierwszej części reality show...

Kraj, 12 grudnia 2006

Marta Szaraniec communication channel specialist w Unilever Polska

Marta Szaraniec objęła stanowisko communication channel specialist w dziale mediów w Unilever Polska. Poprzednio pracowała w domu mediowym Initiative Warszawa...

Kraj, 7 listopada 2006

Unilever dopuszcza inserty w kwartalniku "Nasze Koło" skierowanym do gospodyń wiejskich

Unilever Polska prowadzi aktywację swoich marek na terenach wiejskich za pomocą magazynu CRM pt. "Nasze Koło". Jest to kwartalnik skierowany...

Kraj, 1 czerwca 2006

Clear Channel Poland weryfikuje skuteczność sieci dedykowanych

OBOPiR Mareco Polska przeprowadziło badanie skuteczności sieci City FMCG należącej do firmy reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland w oparciu o...

Zagranica, 14 kwietnia 2006

Unilever ogranicza współpracę z agencjami internetowymi i directmarketingowymi

Unilever prowadzi proces przetargowy, w wyniku którego chce zredukować listę agencji directmarketingowych i internetowych. Obecnie koncern współpracuje z 23 agencjami....

Kraj, 17 marca 2006

Hellmann's pierwszą marką reklamowaną w sieci FMCG Clear Channel

Ruszyła pierwsza kampania z wykorzystaniem sieci FMCG - sieci dedykowanej Clear Channel Poland. Na 600 citylightach reklamuje się Hellmann's, marka...

Kraj, 21 grudnia 2005

Koncern Unilever poszerzy portfolio produktów w Polsce

Unilever zainwestuje 200 mln zł w rozbudowę swoich fabryk w Polsce. W Katowicach zbuduje nową fabrykę konfekcjonowania herbaty, której wartość...

Kraj, 17 sierpnia 2005

US Pharmacia zatrudnia specjalistów z Unilevera i Procter & Gamble

Firma farmaceutyczna US Pharmacia pozyskała nowych pracowników do działu marketingu. Arkadiusz Budziński, wcześniej senior brand activation specialist marek Hellmann's, Signal...

Kraj, 29 kwietnia 2005

IQ Marketing zrealizuje promocję Hellmann'sa (Unilever)

Na zlecenie Unilever Polska SA agencja IQ Marketing (Poland) przygotowała i zrealizuje akcję promocyjną wspierającą markę Hellmann's pod hasłem Wolność...

Kraj, 21 września 2004

Knorr wspiera reklamą nowe smaki sosów do potraw

Do pięciu obecnych już na rynku sosów do potraw Knorr (sos hiszpański, sos boloński, sos miodowo-musztardowy, sos słodko-kwaśny, sos śmietanowo-grzybowy)...

Kraj, 30 sierpnia 2004

Knorr rozpoczyna wielomiesięczną akcję konsumencką "Graj w zielone - wygraj inspiracje"

Unilever Polska rozpoczyna lojalnościową promocję wśród konsumentów marki Knorr i Hellmann's pod hasłem "Graj w zielone - wygraj inspiracje". Promocją...

Kraj, 15 grudnia 2003

Kotlin odświeża markę swoich ketchupów

Kotlin Sp. z o.o., należący do norweskiego koncernu Orkla Foods producent przetworów warzywnych, odświeża swoją markę ketchupów - odmładza grupę...

Kraj, 7 sierpnia 2003

Unilever wprowadza i wspiera marketingowo nowy ketchup Hellmann's

Koncern Unilever Polska, do którego należy marka Hellmann's, wprowadza nowy ketchup pod tym brandem (odświeżone opakowanie i zmieniona receptura), który...

Zagranica, 29 lipca 2003

Agencja Ogilvy wygrała przetarg na budżet marki Hellmann's

Koncern Unilever Bestfoods, do którego należy marka majonezu Hellmann's, postanowił przenieść jej wart 16 mln dol. budżet reklamowy z agencji...

Zagranica, 2 lipca 2003

Unilever ogłosił przegląd ofert na budżet Hellmann'sa

Unilever Bestfoods zorganizował przegląd ofert agencji reklamowych na budżet kreatywny produkowanej przez siebie marki majonezów Hellmann's. Wśród agencji reklamowych prezentujących...

Zagranica, 3 czerwca 2002

Rekordowy kontrakt telewizyjny Unilevera

Unilever podpisał kontrakt reklamowy na 500 mln euro (460 mln dol.) z brytyjskimi nadawcami Carlton Communications i Granada. Unilever jest...

Kraj, 3 października 2001

CODZIENNA KORESPONDENCJA Z PORTOROŻA: 22 PRACE Z POLSKI NA SHORTLIŚCIE W KATEGORII SPOTÓW TELEWIZYJNYCH

Spośród 105 nadesłanych przez Polaków filmów reklamowych 22 znalazły się na ogłoszonej dzisiaj shortliście. Najwięcej, bo aż 6 filmów jest...

Kraj, 20 września 2001

SCHONERT NOWYM DYREKTOREM MARKETINGU COTY POLSKA

Nowym dyrektorem marketingu firmy Coty Polska, producenta kosmetyków, został Andrzej Schonert. Zastąpił na tym stanowisku Iwonę Kosman. Pracę dla Coty...

Kraj, 25 czerwca 2001

GREY ZREDUKOWAŁ LICZBĘ ZATRUDNIONYCH O 11 OSÓB

Agencja reklamowa Grey Warszawa zdecydowała się na zwolnienie 11 pracowników. Wymówienia zostały im wręczone 20 czerwca br. Wśród osób, które...

Kraj, 18 czerwca 2001

PRAWDOPODOBNE DUŻE ZWOLNIENIA W AGENCJI GREY

Najprawdopodobniej szykują się duże zwolnienia w agencji reklamowej Grey. Niewykluczone, że pracę straci 30 osób, czyli wg naszych obliczeń prawie...