M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Hennessy (marka)"

Artykuły weekendowe, 13 stycznia 2012

Żubrówka, Babunia i Hennessy

Naming produktów spożywczych, czyli jak wyróżnić markę unikatową nazwą - pisze Jarosław Filipek, dyrektor generalny Anagramu.

Kraj, 19 maja 2011

Moët-Hennessy w portfelu Ciszewski PR

Agencja pokonała w przetargu trzech konkurentów.

Kraj, 1 kwietnia 2011

Moet Hennessy Polska po raz pierwszy w Facebooku

Dystrybutor ekskluzywnych alkoholi promuje swoją sztandarową markę.

Artykuły weekendowe, 24 września 2010

Maurice Rochard Hennessy w Polsce

Przedstawiciel ósmego pokolenia rodziny tworzącej najpopularniejszy koniak na świecie będzie przekonywać do łączenia tego trunku z potrawami.

Zagranica, 11 maja 2010

Smirnoff najbardziej wartościową marką

Popularny brand wódki obronił swoją swoją pozycję sprzed roku w zestawieniu The Power 100.

Kraj, 2 kwietnia 2010

Z Moet Hennessy do Polbanku

Rafał Dmowski przeszedł do Polbanku, a na jego miejsce w Moet Hennessy Polska - Joanna Nowakowska.

Zagranica, 16 listopada 2009

Belvedere Vodka wybrała agencję Arnell; marka stawia na internet

Millennium Imports, oddział odpowiadający za marki alkoholowe wódek i rumów koncernu LVHM z Nowego Jorku, wybrał agencję Arnell do obsługi...

Kraj, 9 czerwca 2008

Moet Hennessy wprowadza wina z wyższej półki, możliwy przetarg

Moet Hennessy Polska wprowadza wina z wyższej półki. To pierwsze produkty z kategorii win w portfolio tego marketera. Launch obejmie...

Kraj, 31 marca 2008

Nowa spółka Moet-Hennessy Polska będzie dystrybuować alkohole LVMH

Po latach współpracy dystrybucyjnej z Diageo Polska koncern dóbr luksusowych LVMH zdecydował się na powołanie osobnej spółki do sprzedaży alkoholi....

Kraj, 10 stycznia 2008

Johnnie Walker przyjdzie z imprezą do domu i biura

Agencja Great Open House w ramach wygranego przetargu rozpoczęła realizację nowej edycji programu Red Mentor dla marki Johnnie Walker Red...

Kraj, 9 października 2006

EventLab i Goodwill PR Services realizują projekt dla Diageo Polska

Firma alkoholowa Diageo Polska powierzyła agencjom EventLab i Goodwill PR Services należącym do grupy Mothership obsługę imprez mających na celu...

Zagranica, 8 czerwca 2006

Berlin Cameron będzie pracowała dla marki Hennessy

Koncern Moet Hennessy Louis Vuitton wybrał po przetargu agencję Berlin Cameron Partners z Nowego Jorku (Grupa WPP) do przygotowania kreacji...

Kraj, 10 sierpnia 2005

180° PR promuje Smirnoff Twisted na imprezach z muzyką klubową

Agencja 180° PR na zlecenie Diageo Polska Sp. z o.o., producenta m.in. niskoalkoholowych drinków RTD (ready-to-drink) Smirnoff Twisted, promuje tę...

Zagranica, 28 czerwca 2005

Conde Nast wprowadzi do Wielkiej Brytanii magazyn "Trader Monthly"

Po debiucie "Trader Monthly" na rynku amerykańskim Conde Nast wprowadzi magazyn również na rynek brytyjski. Pismo pokazuje życie menedżerów i...

Kraj, 30 grudnia 2004

Finlandia Polska przeprasza Daniela Olbrychskiego

Finlandia Polska Sp. z o.o. zamieściła na łamach styczniowego magazynu "Playboy" jednorazowe ogłoszenie, w którym przeprasza Daniela Olbrychskiego za wykorzystanie...

Kraj, 2 października 2003

Euro RSCG Marketing House obsłuży program lojalnościowy Diageo

Agencja Euro RSCG Marketing House została wybrana przez Diageo Polska do obsługi programu lojalnościowego, który zostanie wkrótce wdrożony dla jednej...

Zagranica, 6 sierpnia 2003

Diageo wybrał agencje do obsługi dwóch swoich budżetów

Koncern spirytusowy Diageo zdecydował się na konsolidację swoich budżetów reklamowych na tzw. działania marketingowe za przyzwoleniem, których obsługę powierzył agencji...