M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Hensler Jacek (ludzie)"

Kraj, 5 września 2008

Plus i Play będą mocno reklamowały nowe taryfy

Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, wprowadza do oferty nowe taryfy dla klientów indywidualnych pod nazwą Taryfy Syberyjskie (nazwa nawiązuje do...

Kraj, 27 sierpnia 2008

Play: Dobrzyński wiceszefem marketingu, Hensler nie odchodzi

P4, operator sieci komórkowej Play, potwierdził oficjalnie, że Bartosz Dobrzyński, były szef marketingu Orange (dyrektor pionu marketingu telefonii komórkowej w...

Kraj, 28 lipca 2008

Bartosz Dobrzyński, szef marketingu Orange, przechodzi do Play

Bartosz Dobrzyński, dyrektor pionu marketingu telefonii komórkowej w Grupie TP (czyli sieci Orange), odchodzi z Telekomunikacji Polskiej SA. Jak się...

Kraj, 4 lipca 2008

Play promuje nową usługę bezprzewodowego dostępu do internetu

P4, operator komórkowej sieci Play, wprowadza 7 lipca zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami (patrz DS "MMP" z 20 czerwca br.) ofertę...

Kraj, 25 czerwca 2008

Ewa Duda-Maciejewska rozstaje się z BBDO

Ewa Duda-Maciejewska pełniąca funkcję CEO BBDO Warszawa, a obecnie przebywająca na urlopie macierzyńskim, nie planuje powrotu do agencji. Trwają poszukiwania...

Kraj, 25 stycznia 2008

Play wyda w tym roku 200 mln zł na marketing

P4, operator sieci Play, ma już 1 mln użytkowników. W ciągu 9 miesięcy od startu na reklamy w mediach i...

Kraj, 31 października 2007

Young Professionals rozpoczyna działalność przy IAA

Z inicjatywy Juliana Kozankiewicza, managing partnera EmLabu, powstała grupa Young Professionals przy Międzynarodowym Stowarzyszeniu Reklamy (IAA). Ma skupiać młodych ludzi...

Kraj, 30 sierpnia 2007

Play wprowadza ofertę Mix, wspiera ją kampanią

Play (P4) wprowadzi od 3 września ofertę Mix łączącą cechy ofert pre-paid i post-paid (klient sam decyduje o częstotliwości i...

Przetargi, 30 sierpnia 2007

Play i Netia potwierdzają konsolidację budżetów mediowych, o które walczą cztery domy mediowe

P4, operator sieci komórkowej Play, oraz Netia, operator sieci stacjonarnej, współwłaściciel P4, zamierzają skonsolidować swoje budżety mediowe i ich obsługę...

Kraj, 15 maja 2007

Play ma 100 tys., a do marca 2008 r. chce mieć milion użytkowników; rusza nowa komunikacja

P4, operator sieci Play, w ciągu 1,5 miesiąca pozyskał 100 tys. klientów. Podnosi swoje wcześniejsze prognozy: do końca br. chce...

Kraj, 19 marca 2007

Play rozpoczął sprzedaż usług; walczy cenami, multimediami i prostotą

Play (P4) oficjalnie rozpoczął sprzedaż swoich usług i ujawnił szczegóły początkowej oferty. - W jej skonstruowaniu braliśmy pod uwagę w...

Kraj, 12 marca 2007

Play: 250 mln zł na reklamę i marketing oraz odważna komunikacja ma przyciągnąć konsumentów

Według nieoficjalnych, ale wiarygodnych źródeł roczny budżet marketingowo-reklamowy nowej sieci komórkowej Play (P4) wynosi 250 mln zł. Operator zamierza bardzo...

Kraj, 4 grudnia 2006

P4 startuje z kampanią teaserową inicjującą program konsumencki; launch marki z końcem 1. kwartału

P4, nowy operator telekomunikacyjny, wystartował z prasową i outdoorową kampanią reklamową. Ma ona charakter teaserowy, zawiera adres strony internetowej (www.nadchodzi4.com),...

Kraj, 12 września 2006

P4: Jacek Hensler dyrektorem marketingu i członkiem zarządu

Zgodnie z naszymi wcześniejszymi informacjami (patrz DS "MMP" z 7 lipca br.) spółka P4, która prawdopodobnie na początku przyszłego roku...

Kraj, 13 lipca 2006

P4 zapowiada ostrą walkę o pozyskanie rynku

Przedstawiciele P4, debiutującego na polskim rynku operatora telefonii komórkowej, przedstawili ogólne założenia strategii rozwoju firmy. - Zamierzamy wstrząsnąć tym rynkiem...

Kraj, 7 lipca 2006

Jacek Hensler będzie prawdopodobnie pracował w P4

Jacek Hensler, dyrektor generalny agencji reklamowej BBDO Warszawa i prezes grupy BBDO w Polsce, który pod koniec września br. odchodzi...

Kraj, 6 lipca 2006

Jacek Hensler odchodzi z BBDO Warszawa

Jacek Hensler, dyrektor generalny agencji reklamowej BBDO Warszawa i prezes grupy BBDO w Polsce, odchodzi z firmy. Swoje obowiązki przestanie...

Kraj, 24 maja 2006

Polskie środowisko reklamowe uruchomiło system samoregulacji

Polskie środowisko reklamowe uruchomiło system samoregulacji. Na jego straży stoi Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy (ZSRR). - Zależy nam na podnoszeniu...

Kraj, 12 kwietnia 2006

BBDO Warszawa planuje stworzenie osobnej struktury strategicznej

Jacek Hensler, dyrektor generalny agencji BBDO Warszawa i prezes grupy, nie wyklucza, że dział strategii agencji może być w niedalekiej...

Kraj, 10 stycznia 2006

Pleon, nowa spółka w grupie BBDO, rozpoczęła działalność w Polsce

Przedstawiciele grupy BBDO potwierdzili nasze wcześniejsze informacje (opublikowane w DS "MMP" z 16 grudnia ub.r.) o tym, że należąca do...

Kraj, 16 grudnia 2005

Antoni Mielniczuk nowym szefem Spin Communications, która przekształci się w sieciowy Pleon

Antoni Mielniczuk będzie nowym szefem agencji Spin Communications należącej do grupy BBDO. Wakat na tym stanowisku był od momentu odejścia...

Kraj, 16 grudnia 2005

Antoni Mielniczuk nowym szefem Spin Communications, która przekształci się w sieciowy Pleon

Antoni Mielniczuk będzie nowym szefem agencji Spin Communications należącej do grupy BBDO. Wakat na tym stanowisku był od momentu odejścia...

Kraj, 6 grudnia 2005

BBDO Warszawa ponownie regionalnym hubem do obsługi reklamowej Wrigley

Agencja reklamowa BBDO Warszawa będzie koordynować działania strategiczne i kreatywne dla producenta gum do żucia Wrigley w naszym regionie Europy....

Kraj, 6 grudnia 2005

BBDO Warszawa ponownie regionalnym hubem do obsługi reklamowej Wrigley

Agencja reklamowa BBDO Warszawa będzie koordynować działania strategiczne i kreatywne dla producenta gum do żucia Wrigley w naszym regionie Europy....

Kraj, 20 września 2005

Piotr Płocharski odchodzi ze Spin Communications, prawdopodobnie zakłada własną firmę

Piotr Płocharski, szef agencji Spin Communications (grupa BBDO Warszawa), odszedł z agencji. Chwilowo jego funkcję sprawuje Jacek Hensler, dyr. generalny...

Kraj, 20 września 2005

Jacek Hensler prezesem grupy BBDO Warszawa, plany inwestycyjne

Piotr Niedziela, dyrektor finansowy i dotychczasowy prezes zarządu agencji grupy BBDO Warszawa, ustąpił ze stanowiska i pełni obecnie funkcję dyr....

Kraj, 11 lipca 2005

Christian Lainer w zarządzie SAR oraz inne decyzje podjęte podczas walnego zgromadzenia SAR

Christian Lainer, prezes TBWA/Communication Group w Polsce, został nowym członkiem zarządu Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR). Anna Lubowska, Marek Janicki i...

Kraj, 9 maja 2005

Jacek Hensler i Przemysław Bogdanowicz odchodzą z G7

Jacek Hensler, dyr. generalny, i Przemysław Bogdanowicz, dyr. kreatywny z agencji G7, postanowili rozstać się z firmą, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....

Kraj, 25 marca 2005

Jakub Bierzyński odpowiadał przed sądem koleżeńskim SAR-u

Sąd koleżeński w ramach Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR) zajął się sprawą ofert, jakie Jakub Bierzyński, CEO spółki OMD Poland (domy...

Kraj, 27 stycznia 2005

Saatchi poszerza zakres współpracy z PTC Era

Pod koniec stycznia rusza nowa kampania wizerunkowa i produktowa marki Era należącej do operatora telefonii komórkowej PTC. Strategią, kreacją i...

Kraj, 20 października 2004

Wally Olins dyskutuje ideę marki Polska z reprezentantami rynku reklamy

Przedstawiciele agencji reklamowych, mediów branżowych oraz firm doradztwa strategicznego: Paweł Kastory (DDB Warszawa), Szymon Gutkowski (DDB Warszawa), Wojciech Mirowski (BNA,...

Kraj, 5 lipca 2004

Teaser Heyah zwiastunem kolejnej intensywnej kampanii reklamowej

"Nie kontaktuj się ze znajomymi", "Nie wyjeżdżaj na Mazury" - to niektóre z haseł teaserowej kampanii reklamowej marki Heyah (należącej...

Kraj, 15 kwietnia 2004

Animex zrezygnował z usług G7 i samodzielnie realizuje spot

Na połowę maja Animex planuje rozpoczęcie intensywnej kampanii reklamowej swojej flagowej marki Krakus. Obecnie trwają zdjęcia do filmu reklamowego, który...