M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Hertz (firma)"

Zagranica, 27 kwietnia 2012

Hertz ogłasza przetarg mediowy

Firma Hertz zaprosiła domy mediowe do przetargu.

Zagranica, 26 lipca 2010

Avis szuka agencji w Europie

Przetarg dotyczy wyboru firmy marketing services.

Zagranica, 22 marca 2010

Hertz szuka emocjonalnej więzi z konsumentem

Sieć wypożyczalni samochodów Hertz prowadzi w Stanach Zjednoczonych kampanię reklamową, której celem jest pogłębienie więzi emocjonalnych z konsumentami. Działania reklamowe...

Zagranica, 25 lutego 2010

Hertz wybrał Initiative do obsługi programu lojalnościowego

Hertz, międzynarodowa firma zajmująca się wynajmem samochodów, wybrała w drodze przetargu dom mediowy Initiative do obsługi jej programu lojalnościowego pod...

Zagranica, 16 czerwca 2008

Hertz wybrał Initiative do obsługi europejskiego budżetu

Hertz, jedna z największych firm zajmujących się wypożyczaniem samochodów, wybrała dom mediowy Initiative do obsługi swojego europejskiego budżetu. Umowa między...

Zagranica, 7 kwietnia 2008

Hertz rozpisuje europejski przetarg mediowy

Hertz, sieć wypożyczalni samochodów, rozpisał paneuropejski przetarg dotyczący planowania i zakupu mediów. Dotychczas był to budżet obsługiwany przez Manning Gottlieb...

Zagranica, 13 marca 2008

Hertz centralizuje obsługę budżetu reklamowego w Europie

Sieć wypożyczalni samochodów Hertz konsoliduje obsługę budżetu reklamowego w Europie. Po przetargu podjęto decyzję o wyborze agencji reklamowej Iris Worldwide....

Zagranica, 19 czerwca 2007

BBDO obroniła budżet Best Buy wart co najmniej 170 mln dol.

Agencja BBDO New York obroniła wart 170-200 mln dol. budżet sieci sklepów Best Buy zajmujących się sprzedażą elektroniki. BBDO zajmie...

Zagranica, 3 kwietnia 2007

DDB i OMD utrzymały obsługę Hertz

Sieć wypożyczalni samochodów Hertz rozstrzygnęła przetarg, w wyniku którego obsługę jej budżetu wartego rocznie 150 mln dol. utrzymały dotychczasowe agencje,...

Zagranica, 3 stycznia 2005

Chris Humphrey dyrektorem marketingu interaktywnego w AOL Europe

Chris Humphrey objął stanowisko dyrektora marketingu interaktywnego w AOL Europe. Będzie odpowiedzialny m.in. za sprzedaż agencyjną i koordynację polityki reklamowej...