M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Hewlett-Packard Polska (firma)"

Kraj, 20 lipca 2010

Beata Geneja odpowiada za marketing Alfy Romeo i Lancii

Beata Geneja zastąpiła w strukturach Fiat Auto Poland Małgorzatę Głażewską.

Kraj, 12 lipca 2010

Z Alfy Romeo do HP

Małgorzata Głażewska opuszcza branżę samochodową.

Kraj, 5 lipca 2010

Mariusz Steć zarządza SMI

Po dziesięciu latach w firmie awansował na dyrektora zarządzającego.

Kraj, 5 listopada 2008

OS3 Multimedia zrealizowała pierwszy projekt dla HP

Agencja interaktywna OS3 Multimedia przygotowała dla Hewlett-Packard Polska serwis internetowy Hpdatacenter.pl promujący kompleksową obsługę firmy i realizację projektów dla centrów...

Kraj, 29 października 2008

HP zwiększa nakłady na reklamę i planuje wsparcie notebooków

Producent komputerów firma Hewlett-Packard wprowadza na rynek jesienno-zimową kolekcję notebooków. W listopadzie do sprzedaży trafi m.in. notebook HP HDX18-1080ew wyposażony...

Kraj, 5 września 2008

Maciej Kozłowski project managerem w agencji custom publishing Ikropka

Maciej Kozłowski dołączył do zespołu agencji custom publishing Ikropka, obejmując stanowisko project managera. Będzie odpowiedzialny za redakcyjny nadzór i koordynację...

Kraj, 29 lipca 2008

"Airgate", magazyn Kraków Airport, poprawia jakość

Magazyn "Airgate" Portu Lotniczego w Krakowie zwiększa częstotliwość, objętość, zmienia papier w celu pozyskania większej ilości reklamodawców, o czym poinformował...

Przetargi, 8 lipca 2008

Ikropka nowym wydawcą magazynu wewnętrznego dla BGŻ

Agencja custom publishing Ikropka jest nowym wydawcą magazynu wewnętrznego dla BGŻ. Bank zdecydował o wyborze agencji po przetargu, nazw innych...

Kraj, 27 marca 2007

Mirosław Bogusławski wraca na stanowisko dyr. kreatywnego ARRS Effectiki

Mirosław Bogusławski wraca po dwóch latach do agencji reklamowej ARRS Effectica. Ponownie obejmie w niej stanowisko dyrektora kreatywnego. Bogusławski pracował...

Kraj, 13 grudnia 2006

Dominika Krzyżanowska-Kidała PR managerem w ECE Projektmanagement

Dominika Krzyżanowska-Kidała objęła nowo utworzone stanowisko menedżera ds. public relations w firmie ECE Projektmanagement Polska. Do zadań nowego menedżera należy...

Kraj, 2 listopada 2006

Zbigniew Pióro nowym prezesem i dyr. generalnym Toshiba Tec Poland

Zbigniew Pióro, dotychczasowy prezes Ricoh Polska, przeszedł do Toshiba Tec Poland SA, gdzie objął stanowisko prezesa i dyrektora generalnego. Będzie...

Kraj, 12 września 2006

HP rusza z kampanią desktopów i monitorów w duchu strategii komunikacyjnej "The Computer is Personal Again"

Hewlett-Packard Polska rozpoczyna kampanię wspierającą ofertę promocyjną na desktopy i monitory marki HP. Media zaplanował i zakupił ZenithOptimedia, kreacja została...

Kraj, 23 maja 2006

HP szuka nowego wizerunku - rusza komunikacja "Komputer jest znów osobisty"

Hewlett-Packard Polska (HP Polska) wprowadzi nową strategię komunikacji w sprzedaży swoich komputerów osobistych. Prawdopodobnie jesienią ruszy kampania reklamowa z komunikacją...

Kraj, 19 kwietnia 2006

Bank Millennium będzie długoterminowo wspierał festiwal Planete Doc Review

Bank Millennium i dystrybutor filmów dokumentalnych Against Gravity porozumiały się w sprawie długoterminowej współpracy przy festiwalu Planete Doc Review. Bank...

Kraj, 11 stycznia 2006

Szafraniec została business development managerem w Allegro

Marzena Szafraniec objęła w Allegro Event & Conference Agency stanowisko business development managera. Zajmie się pozyskiwaniem dla agencji nowych klientów....

Kraj, 12 grudnia 2005

Lenovo będzie sprzedawać telefony komórkowe, a w marcu pierwsze laptopy pod tą marką

Lenovo Technology Polska, filia chińskiego koncernu, który pół roku temu przejął od IBM dział komputerów osobistych i do tej pory...

Kraj, 9 grudnia 2005

Wojciech Zawada dyrektorem marketingu i zarządzania produktami działu PC-tów w HP Polska

Wojciech Zawada objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. marketingu i zarządzania produktami w dziale komputerowych systemów osobistych (Personal Systems Group...

Kraj, 6 grudnia 2005

Marek Roter odpowiada za strategię i sprzedaż Microsoftu w Polsce

Marek Roter został nowym dyrektorem generalnym polskiego oddziału Microsoftu. Będzie odpowiedzialny za realizację kompleksowej strategii Microsoftu w Polsce oraz planów...

Kraj, 6 grudnia 2005

Marek Roter odpowiada za strategię i sprzedaż Microsoftu w Polsce

Marek Roter został nowym dyrektorem generalnym polskiego oddziału Microsoftu. Będzie odpowiedzialny za realizację kompleksowej strategii Microsoftu w Polsce oraz planów...

Kraj, 30 listopada 2005

Tomaszek odpowiada za marketing i sprzedaż w dziale konsumenckim HP Polska

Witold Tomaszek awansował z funkcji dyrektora marketingu na dyrektora działu konsumenckiego w dziale druku i przetwarzania obrazu (Imaging & Printing...

Kraj, 21 kwietnia 2005

Hewlett-Packard nagłaśnia swoje powiązania z Formułą 1

Hewlett-Packard rozpoczął w kilkunastu krajach Europy, w tym w Polsce, akcję promocyjną dla swoich klientów podkreślającą powiązania sponsoringowe koncernu z...

Kraj, 23 lutego 2005

HP wprowadzi nowe cyfrowe aparaty fotograficzne Photosmart

Hewlett-Packard Polska wprowadzi w kwietniu br. trzy nowe modele cyfrowych aparatów fotograficznych Photosmart: R717, M417 i M22. Pierwszy z nich,...

Kraj, 26 stycznia 2005

HP zachęca do kreatywnego korzystania z technologii konkursem na projekty graficzne T-shirtów

Hewlett-Packard Polska (HP) ogłosił konkurs "Hyde Park" na najciekawsze projekty graficzne na T-shirt. Partnerami medialnymi akcji są: Cinema City, "DosDedos",...

Kraj, 24 stycznia 2005

Agnieszka Śliwa została marketing coordinatorem w Oki Systems Polska

Agnieszka Śliwa została channel and corporate marketing coordinatorem w Oki Systems Polska, producencie drukarek laserowych. To nowo utworzone stanowisko w...

Kraj, 27 grudnia 2004

HP chce walczyć ze stereotypem drogiej marki

Hewlett Packard Polska planuje na styczeń i luty 2005 r. kampanię reklamową swoich rozwiązań dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP)....

Kraj, 1 grudnia 2004

ARRS Effectica członkiem światowej sieci ComVort

Agencja ARRS Effectica została pod koniec listopada oficjalnie włączona do grona członków stowarzyszenia ComVort z siedzibą w Barcelonie. ComVort to...

Kraj, 29 listopada 2004

HP wprowadza do sprzedaży nowe komputery kieszonkowe

Hewlett-Packard Polska (HP) wprowadza na rynek nową serię komputerów kieszonkowych Pocket PC HP iPAQ hx2000. Są to trzy modele: hx2710,...

Kraj, 27 października 2004

Inga Kasak dyrektorem PR w Iberia Motor Company

Inga Kasak objęła stanowisko dyrektora ds. public relations w spółce Iberia Motor Company będącej importerem marki Seat w Polsce. Przez...

Kraj, 15 października 2004

Rzecznik HP Inga Kasak rozpocznie pracę w branży motoryzacyjnej

Inga Kasak, rzecznik Hewlett-Packard Polska, po ośmiu latach pracy w HP rozstaje się z firmą. - Postanowiłam fundamentalnie zmienić swoje...

Kraj, 14 października 2004

HP rusza z kampanią komputerów desktop dx2000

Hewlett-Packard Polska rozpoczyna kampanię komputerów typu desktop, model dx2000. Kierowana jest do małych i średnich przedsiębiorstw. Kreację przygotował Publicis, planowanie...

Kraj, 31 sierpnia 2004

HP rozpoczyna prosprzedażową promocję, za kilka tygodni kampania nowej kolekcji produktów

Hewlett-Packard Polska rozpocznie jutro prosprzedażową kampanię promocyjną. Będzie ona prowadzona pod hasłem "Eureka", a jednym z celów jest też budowanie...

Kraj, 8 czerwca 2004

HP poszerza skład osób skierowanych do kontaktów z mediami

Hewlett-Packard Polska powiększył swój zespół zajmujący się kontaktami z mediami. Robert Stupak przyjął obowiązki związane z działaniami PR-owymi zaawansowanych produktów...

Kraj, 1 kwietnia 2004

The Conference Board rezygnuje z badań kondycji polskiego marketingu

Polska Rada Dyrektorów Marketingu działająca w ramach organizacji The Conference Board zrezygnowała z przeprowadzenia analiz kondycji polskich menedżerów zajmujących się...

Kraj, 9 marca 2004

HP Polska rozpoczęła kampanię desktopów

Hewlett-Packard Polska rozpoczęła prasową kampanię komputerów HP Compaq Business Desktop d230. Kampania kierowana będzie do małych firm i zwracać ma...

Kraj, 22 stycznia 2004

The Conference Board ma badać stan branży marketingowej w Polsce

Polska Rada Dyrektorów Marketingu działająca w ramach organizacji The Conference Board planuje przeprowadzenie analiz kondycji polskich menedżerów zajmujących się marketingiem....

Kraj, 15 grudnia 2003

HP uruchomiło polską część globalnej kampanii produktów do fotografii cyfrowej

Hewlett-Packard Polska rozpoczęło kampanię reklamową promującą sprzęt do fotografowania i obróbki fotografii tej firmy. Kampania potrwa do końca stycznia, obejmie...

Kraj, 15 września 2003

HP wspiera akcjami promocyjnymi projektory oraz sprzęt masowy

Firma Hewlett-Packard Polska rozpoczęła konkurs, którego celem jest promocja projektorów multimedialnych tej firmy. Uczestnicy mogą do 15 października br. poprzez...

Kraj, 11 września 2003

Eskadra BTL rozpoczęła akcję promocyjną urządzeń HP Polska

Eskadra BTL realizuje akcję promocyjną pod hasłem "Hulk da Ci szkołę!" wspierającą sprzedaż drukarek, skanerów i papieru fotograficznego firmy Hewlett-Packard...

Kraj, 9 września 2003

HP będzie promować swoje urządzenia mobilne

Hewlett-Packard Polska rozpoczyna dziś kampanię swoich produktów mobilnych, której myślą przewodnią będzie hasło "Bezprzewodowe biuro". "Celem kampanii jest promowanie rozwiązań...

Kraj, 1 września 2003

HP wesprze kampanią od połowy września swoje produkty fotograficzne

Hewlett-Packard Polska planuje na wrzesień kampanię mediową, która wesprze nową serię produktów fotograficznych. HP wprowadził w sierpniu na polski rynek...

Kraj, 13 sierpnia 2003

HP planuje na jesień kampanię wspierającą nowe produkty do fotografii cyfrowej

Hewlett-Packard wprowadza na rynek kilkanaście nowych produktów kierowanych przede wszystkim do miłośników fotografii cyfrowej. Są to drukarki z zaawansowanymi funkcjami...

Kraj, 5 lutego 2003

HP - koniec połączenia spółek HP Polska i Compaq Computer w Polsce

Firma Hewlett-Packard Polska poinformowała o zakończeniu w dniu 3 lutego 2003 r. procesu formalnoprawnego połączenia spółek Hewlett-Packard Polska Sp. z...

Kraj, 18 grudnia 2002

IT-System uruchomił nowy serwis internetowy

Z początkiem grudnia br. wystartował nowy serwis internetowy wrocławskiego dostawcy internetowych rozwiązań informatycznych - IT-System Sp. z o.o. Jednym z...

Kraj, 17 lipca 2002

Firma Hewlett-Packard uruchomiła sklep internetowy

Firma Hewlett-Packard Polska (HP) uruchomiła sklep internetowy, który ma ułatwić dostęp do jej oferty użytkownikom indywidualnym, a przede wszystkim małym...

Kraj, 12 lipca 2002

Partner HP w podróży - program motywacyjny

Ruszyła druga edycja programu motywacyjnego dla partnerów handlowych Hewlett-Packard Polska, organizowanego przez Polymus BTL (pierwsza miała miejsce rok temu). Program...

Kraj, 17 maja 2002

Nowy Hewlett Packard pozostawi część marek Compaqa

Firma Hewlett Packard zamierza zachować markę Compaq w kategoriach komputerów osobistych i komputerów przenośnych. Wszystkie inne produkty, rozwiązania i usługi...

Kraj, 25 marca 2002

The Rowland Company będzie obsługiwała TNS OBOP

Firma badawcza TNS OBOP rozstrzygnęła przetarg na agencję public relations. Spośród siedmiu agencji, m.in. Sigma i Tauber Promotion, TNS OBOP...

Kraj, 9 lutego 2001

WSPÓŁPRACA HP I ORACLE. ORACLE SZUKA AGENCJI REKLAMOWEJ

Hewlett-Packard Polska (HP) i Oracle Polska podpisały umowę dotyczącą nowej procedury udzielania pomocy klientom obu korporacji. Oznacza to, iż klienci...