M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Heyah (marka)"

Kraj, 26 października 2015

T-Mobile prezentuje nową komunikację reklamową

Tomasz Kot śpiewająco.

Przetargi, 1 października 2015

T-Mobile Polska potwierdza wybór Leo Burnett i Bridge 2 Fun

W zakresie BTL T-Mobile współpracował będzie z agencją G7.

Kraj, 22 lipca 2015

Brain z nową kampanią dla Heyah [wideo]

Operator promuje pakiet Heyah Smart XL.

Kraj, 8 lipca 2015

Marcin Mroczek deputy creative directorem w Ogilvy & Mather

Nowe osoby i awanse w dziale kreacji agencji.

Kraj, 15 kwietnia 2015

Heyah z nowymi pakietami Smart

Nowa oferta drugiej marki T-Mobile skierowana jest przede wszystkim do młodych - zawiera duże pakiety mobilnego internetu w niskich cenach. I to na internecie skupi się kampania, której przygotowaniem zajmą się niedawno wybrana Brain (ATL), dotychczasowa agencja G7 (BTL) i Starcom.

Przetargi, 7 kwietnia 2015

Brain wygrywa przetarg na obsługę budżetu kreatywnego Heyah

Obsługę w zakresie BTL prowadzi w dalszym ciągu agencja G7.

Kraj, 24 marca 2015

Grupa Leo Burnett dementuje pogłoski o planach zamknięcia agencji G7

Tomasz Hilt, CEO Grupy Leo Burnett, do której należy agencja G7, twierdzi, że miniony rok był dla niej najlepszym od siedmiu lat.

Kraj, 17 marca 2015

Przyszłość G7 pod znakiem zapytania

Dorota Mazur, która od 2011 r. zarządzała agencją G7, rozstaje się z firmą. Nowy dyrektor zarządzający nie został wyznaczony.

Kraj, 6 marca 2015

Sebastian Umiński przechodzi do Ogilvy & Mather

Przez ostatnie sześć lat pracował w Interactive Solutions Saatchi & Saatchi jako innovation development director.

Przetargi, 4 marca 2015

T-Mobile potwierdza przetarg na Heyah

Operator planuje zakończenie konkursu w połowie kwietnia br.

Przetargi, 2 marca 2015

Heyah przegląda oferty agencji reklamowych

G7 prawdopodobnie broni budżetu marki, którą obsługuje od początku jej istnienia.

Kraj, 16 stycznia 2015

Endorfina Events z ponad 13 mln zł przychodu w 2014 r.

Agencja po raz kolejny znacznie zwiększyła przychody, powiększyła zespół oraz zrealizowała pierwsze projekty poza granicami Polski.

Kraj, 18 listopada 2014

Endorfina Events zmienia swój branding

Agencja ma nowy logotyp i nową stronę internetową.

Kraj, 5 listopada 2014

T-Mobile z Frugo w Biedronce

A Orange z Lay'sami (Frito Lay Poland).

Kraj, 3 listopada 2014

Uzupełnienie: Frugo świętuje razem z Heyah milion fanów

Akcja otrzyma marketingowe wsparcie w styczniu 2015 r.

Kraj, 30 października 2014

Kampania Heyah najczęściej skarżona w historii Rady Reklamy

Na reklamę telewizyjną przedstawiającą postać Włodzimierza Lenina wpłynęło 1116 skarg, na reklamę zewnętrzną - 633 skargi. W sumie KER otrzymał 1749 skarg na tę kampanię.

Kraj, 29 października 2014

Frugo świętuje razem z Heyah milion fanów

Razem z marką Heyah przygotowuje akcję "Punkt dojenia internetów".

Kraj, 10 października 2014

Anna Białkowska w Sataku

Sieć reklamy wideo w Polsce powiększa zespół.

Kraj, 9 października 2014

Grzegorz Bors odejdzie z T-Mobile Polska

Operator szuka jego następcy.

Kraj, 7 października 2014

Psie i kocie rozmowy w Heyah

Telekomunikacyjna marka startuje z nową komunikacją. Spot telewizyjny przygotowała agencja G7, a za promocję online odpowiada agencja Engine, za social media - Blueberry.

Kraj, 14 lipca 2014

T-Mobile przenosi obsługę socialmediową do Blueberry

Agencja Next z początkiem sierpnia kończy współpracę w zakresie mediów społecznościowych tego operatora.

Kraj, 9 lipca 2014

Andrzej Błachut i Marcin Mroczek w S&F. Już oficjalnie

Agencja potwierdza transfer teamu kreatywnego.

Kraj, 29 maja 2014

Andrzej Błachut i Marcin Mroczek przejdą do Scholz & Friends Warszawa

Jak wynika z naszych informacji, co-creative directorzy planują opuszczenie agencji H.

Kraj, 7 maja 2014

Anna i Robert Lewandowscy zareklamują usługi bankowe T-Mobile

Pierwsza telewizyjna kampania polskiego T-Mobile autorstwa DDB Warszawa.

Kraj, 6 maja 2014

Wojciech Kowalik i Maciej Kozina przeszli do Isobar Poland

Nowy team concept creatives w agencji.

Przetargi, 30 kwietnia 2014

G7 zdobyła budżet Żubra

Agencja wygrała przetarg na obsługę drugiej co do wielkości marki piwa w kraju.

Kraj, 29 kwietnia 2014

Orange zadowolony z wyników Nju.Mobile

Operator będzie starał się pozyskiwać więcej klientów abonamentowych w ramach marki.

Kraj, 14 marca 2014

Rusza kampania Heyah "Rok internetu za darmo" [wideo]

Komunikacja będzie prowadzona w telewizji, internecie, radiu i na outdoorze.

Kraj, 26 lutego 2014

T-Mobile chce być największym operatorem pod względem przychodów

Prezes T-Mobile Polska: większy potencjał widzimy w rynku biznesowym niż detalicznym.

Przetargi, 14 lutego 2014

DDB Warszawa wygrywa obsługę T-Mobile Polska

Agencja zajmie się całościową obsługą marki T-Mobile. Obsługą marki Heyah - drugiego brandu T-Mobile - będzie się zajmowała jak dotychczas G7.

Kraj, 14 stycznia 2014

DDB i Grey na short-liście T-Mobile

Saatchi & Saatchi wypadła z gry i straci klienta. Odpadła też BBDO.

Przetargi, 27 listopada 2013

Next przejmuje obsługę social mediów T-Mobile

Po sześciu latach obsługę tego budżetu traci Interactive Solutions.

Kraj, 4 listopada 2013

Opcom promuje Crunchips

Agencja realizuje akcję promocyjną dla marki z portfolio Lorenz Bahlsen Snack-World.

Kraj, 16 października 2013

Nowa odsłona kampanii Heyah

Tym razem operator przekonuje do mobilnego internetu.

Przetargi, 7 października 2013

T-Mobile sprawdza agencje social media

Interactive Solutions broni budżetu.

Przetargi, 7 października 2013

T-Mobile szuka agencji ATL

BBDO, DDB, Saatchi & Saatchi i Grey Worldwide to agencje, które walczą o obsługę operatora na rynku polskim.

Przetargi, 4 października 2013

Cztery agencje walczą o budżet T-Mobile. G7 zostaje z obsługą marki Heyah

BBDO, DDB, Grey oraz Saatchi & Saatchi, która broni swojej pozycji, powalczą w przetargu na obsługę marki T-Mobile. Agencja G7 nadal będzie pracować dla marki Heyah.

Kraj, 19 września 2013

Ofertę Heyah można już kupić w salonach T-Mobile

Operator zdecydował, że oferty abonamentowe swojej drugiej marki także będzie sprzedawać w sieci sprzedaży.

Kraj, 18 września 2013

Heyah promuje się w Kwejku

W serwisie uruchomiono konkurs "Jak minął dzień", którego bohaterem jest zwierz - Jak.

Kraj, 10 września 2013

Heyah wprowadza rozliczenia dzienne

Były już rozliczenia minutowe i sekundowe, a teraz Heyah wprowadza rozliczenia dzienne - 28 groszy za dzień rozmawiania, SMS-owania lub korzystania z internetu.

Kraj, 25 lipca 2013

Nju. Mobile - 80 tys. w dwa miesiące

Orange Polska ujawnia pierwsze wyniki nowej marki.

Kraj, 4 lipca 2013

Team kreatywny z G7 przechodzi do Change Integrated

Do działu kreacji agencji dołączyli: Zuzanna Wrońska i Rafał Nagiecki.

Kraj, 1 lipca 2013

Wojciech Kliniewski dyrektorem sprzedaży T-Mobile

Dotychczasowy szef sprzedaży i marketingu rynku prywatnego będzie teraz w pełni odpowiadał za wszystkie kanały sprzedaży.

Kraj, 28 czerwca 2013

Lowe Media bada zapamiętywanie reklam TV

Dom mediowy rusza z nowym projektem badawczym "Spot Liga by Lowe Media" analizującym zapamiętywanie reklam.

Kraj, 17 czerwca 2013

Spot Nivei najchętniej oglądany w YouTube

Internet Research Center podsumował wyniki spotów za maj.

Kraj, 16 maja 2013

Diabeł Lucek i bobasy - rusza kampania Heyah non stop

Kampanię przygotowały: G7, Engine, Interactive Solutions i Starcom.

Kraj, 15 maja 2013

Heyah wprowadza ofertę abonamentową - odpowiedź PTC na Nju. Mobile

Rozmowy i SMS-y bez ograniczeń i 0,5 GB transferu danych za 47 zł.

Kraj, 11 kwietnia 2013

Wojciech Dagiel chief creative officerem Havas Worldwide Warsaw

Nowy szef będzie zarządzać kreacją Havas Worldwide Warsaw oraz ściśle współpracować z szefami kreacji agencji Havas Engage Warsaw i Havas Worldwide Digital.

Kraj, 25 marca 2013

T-Mobile zamyka Freeyah

Nie pomogła intensywna kampania reklamowa - operator likwiduje swój komunikator ze względu na nikłe zainteresowanie.

Kraj, 4 marca 2013

Heyah rusza z nową komunikacją

Marka powraca do prostych środków wyrazu.