M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Hiro (marka)"

Kraj, 22 grudnia 2008

Nowe działy w magazynie "Hiro"

Należący do Media One magazyn "Hiro" z początkiem 2009 r. wprowadza zmiany merytoryczne i wizerunkowe. Pismo ma poświęcać więcej uwagi...

Kraj, 15 lutego 2008

Ad Meritum zajmie się obsługą reklamową magazynu "Dj Mag"

Firma Ad Meritum będzie odpowiedzialna za obsługę reklamową miesięcznika "Dj Mag" wydawanego przez MediaPlanet. Pismo dołączy do pakietu tytułów lifestyle'owych,...

Kraj, 18 stycznia 2008

Wydawca "Hiro" uruchamia dział custom publishing

Media One, wydawca magazynu lifestyle'owego "Hiro", uruchamia dział custom publishing. Oferta obejmuje: projektowanie makiety wydawnictwa, skład graficzny oraz produkcję. Wydawca...

Kraj, 4 stycznia 2008

Magazyn "Hiro" prowadzi kampanię, zapowiada współpracę z Radiem Kampus

Magazyn popkulturalny "Hiro" prowadzi kampanię reklamową. Spoty emitowane są w 4fun.TV. Trwa akcja plakatowa, przygotowana we współpracy z Casio, zainaugurowana...

Kraj, 14 września 2006

Nike rozpoczyna kampanię eventu Run Warsaw, prowadzi wizerunkową kampanię związaną z Nike Air

Nike Poland rozpoczyna kampanię eventu biegowego Run Warsaw. Impreza odbędzie się 1 października (najważniejszym jej punktem jest masowy bieg na...

Kraj, 13 lipca 2006

Przemysław Truściński autorem limitowanej edycji puszek Sprite

Coca-Cola Poland wspiera markę Sprite poprzez limitowaną edycję puszek z grafiką autorstwa Przemysława Truścińskiego - znanego twórcy komiksowego. Grafiki opowiadają...

Kraj, 6 maja 2005

Jan Szymański nowym naczelnym magazynu dla młodych "Hiro"

Jan Szymański zostanie nowym redaktorem naczelnym magazynu "Hiro". Zastąpi na tym stanowisku Szymona Gruszeckiego, który skupi się na rozwoju agencji...

Kraj, 20 maja 2004

LPP SA rozpoczął inwestycje marketingowe w markę Cropp Town

LPP SA, producent odzieży znany do tej pory przede wszystkim z marki Reserved, rozpoczął kampanię launchową swojej nowej marki -...

Kraj, 10 marca 2004

Zmiana grupy docelowej i formuły magazynu "Progresiff"

"Progresiff", magazyn dla młodych, zmienia profil czytelnika. Ma docierać do osób w wieku 24-35 lat. Wcześniej określał się jako pismo,...

Kraj, 20 stycznia 2004

Marzena Chmielewska odeszła z Grupy Medialnej i pisma "Progresiff"

Marzena Chmielewska nie jest już dyrektorem wydawniczym Grupy Medialnej, wydawcy magazynu dla młodych "Progresiff". Jej obowiązki przejął redaktor naczelny pisma...

Kraj, 11 lipca 2003

Wydawca "Hiro" planuje przeprowadzenie pierwszej kampanii reklamowej

Magazyn "Hiro" przeprowadzi we wrześniu br. pierwszą kampanię reklamową. Będzie ona miała charakter wizerunkowy. "Zamierzamy poinformować czytelników o istnieniu magazynu...

Kraj, 30 kwietnia 2003

Testardo-Bates i Initiative Media opracowały kampanię Pop Basket Tour

Agencja reklamowa Testardo-Bates i dom mediowy Initiative Media Warszawa na zlecenie PTK Centertel, operatora telefonii komórkowej Idea, przygotowały kampanię reklamującą...

Kraj, 6 listopada 2002

Viva Polska rozpocznie w przyszłym roku kampanię reklamową

Stacja muzyczna Viva Polska planuje na przyszły rok kampanię reklamową. "Jej celem będzie przede wszystkim promocja nowego logo stacji i...