M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Hit (marka)"

Kraj, 9 lutego 2015

Warianty Carmel Brownie i Choco Delight na stałe w ofercie Hitów

Bahlsen pozostawia swoje ciastka w ofercie na stałe.

Przetargi, 5 grudnia 2014

Starcom wygrał obsługę Bahlsen Polska

Producent m.in. ciasteczek Hit przenosi obsługę mediową z MediaComu do Starcomu.

Kraj, 22 sierpnia 2014

Hity zorganizują domówkę

Wystartował konkurs marki ciastek z portfolio Bahlsena.

Kraj, 7 lipca 2014

Hity wspierane aż do września

Wystartowała kampania ATL i BTL ciastek z portfolio Bahlsena.

Przetargi, 9 czerwca 2014

The Digitals wprowadza brand hero marki Hit

To przebojowy łoś, który kiedyś pojawił się w jednej z reklam marki.

Kraj, 22 maja 2014

Hity w nowej odsłonie wizualnej

Bahlsen odświeża opakowanie swoich ciastek.

Kraj, 28 kwietnia 2014

Hit w dwóch nowych smakach na wiosnę i lato

Bahlsen poszerza portfolio swoich ciastek.

Kraj, 12 czerwca 2013

Marka Hit z nowym sezonowym smakiem

Bahlsen wprowadza na rynek sezonowy, kawowy smak "imprezowych" ciastek.

Kraj, 24 lipca 2012

Z Bahlsena do Maspeksu

Jacek Bielarz po dwóch latach wraca do wadowickiej spółki.

Kraj, 11 lipca 2012

Bahlsen kampanią chce zwiększyć sprzedaż Hitów

Komunikuje też w niej swoją ostatnią produktową nowość.

Kraj, 21 maja 2012

Bahlsen z nową strategią dla marki Krakuski

Marketer obniża ich cenę i liczy na lepsze udziały rynkowe brandu.

Kraj, 27 kwietnia 2012

Hit Choco Sticks z kampanią outdoorową

Kampanię przygotowała agencja Lowe GGK.

Przetargi, 28 marca 2012

Lowe GGK z nowymi klientami

Castorama, Wyborowa, Knorr i Hit to najnowsze przetargowe sukcesy agencji.

Kraj, 14 grudnia 2011

Bahlsen planuje silniejsze wsparcie swoich marek

Marketer chce zainwestować w 2012 r. w nowe produkty i projekty marketingowe.

Kraj, 20 września 2011

Oreo na razie nie podbiło polskiego rynku

Kultowe amerykańskie ciastka, obecne w Polsce od kilku miesięcy, nie radzą sobie z konkurencją ze strony Hitów Bahlsena.

Kraj, 8 czerwca 2011

Bahlsen inwestuje w nową reklamę marki Hit [WIDEO]

Autorem jej kreacji jest wybrana niedawno przez marketera Gruppa66 Ogilvy.

Kraj, 1 czerwca 2011

Bahlsen wprowadza nowość w segmencie ciastek

Marketer poszerza ofertę Krakusków o Duelki.

Przetargi, 25 maja 2011

Bahlsen wybrał Gruppę66 Ogilvy

Po kilkumiesięcznym przetargu wybrana została agencja reklamowa dla marki Hit.

Przetargi, 5 kwietnia 2011

G7 i Ogilvy walczą o Hity

Short-lista w przetargu Bahlsena.

Kraj, 30 marca 2011

Hit Twist odpowiedzią Bahlsena na Oreo

Marketer, bazując na trzyetapowej zabawie, chce odebrać unikatowość marce Oreo.

Przetargi, 24 lutego 2011

Agencja dla Hitów

Bahlsen startuje z przetargiem.

Kraj, 28 stycznia 2011

Bahlsen w tym roku stawia na internet

Producent ciastek chce umacniać swoją pozycję i świadomość swoich brandów.

Kraj, 18 lutego 2010

Bahlsen zwiększa udział telewizji; pierwsza w historii reklama ATL Krakusków

Bahlsen, właściciel marek ciastek Hit, Krakuski i Leibniz, skupi się w tym roku na wsparciu dwóch pierwszych marek. Jak mówi...

Kraj, 11 lutego 2010

Bahlsen wprowadza Barbakanki, rusza z kampanią Krakusków

Spółka Bahlsen, właściciel takich marek jak Hit czy Krakuski, wprowadza nowość do oferty - Barbakanki. To nowa linia ciastek korzennych...

Kraj, 25 maja 2009

Bahlsen rozpoczął relaunch ciastek marki Hit

Firma Bahlsen pod hasłem "Przebojowa paczka" rozpoczęła kampanię wizerunkową ciastek marki Hit, które po kilku latach przerwy reklamuje w telewizji....

Przetargi, 17 kwietnia 2009

The Lorenz Bahlsen Snack-World wybiera G7

The Lorenz Bahlsen Snack-World w przetargu dotyczącym kreatywno-strategicznej obsługi marki Hit wybrał agencję G7. Umowa ma charakter projektowy, dotyczy realizacji...

Przetargi, 9 marca 2009

Bahlsen wybrał dwie agencje w przetargu na markę Hit

The Lorenz Bahlsen Snack-World w przetargu dotyczącym kreatywno-strategicznej obsługi marki Hit rozmawia już tylko z dwiema agencjami - dowiedzieliśmy się...

Przetargi, 21 stycznia 2009

Trzy agencje w przetargu na markę Hit

The Lorenz Bahlsen Snack-World zaprosił trzy agencje do przetargu na obsługę strategiczno-kreatywną ciastek marki Hit - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Do...

Kraj, 30 stycznia 2008

Bahlsen zwiększa o ok. 30 proc. tegoroczny budżet reklamowy, wprowadza nowe produkty

Bahlsen, właściciel marek: Hit, Leibniz i Krakuski, zwiększa w tym roku wydatki na reklamę o 28 proc. Decyzja spowodowana jest...

Kraj, 3 października 2007

Bahlsen Sweet zmienia nazwę; wprowadza do portfolio markę Inka

Bahlsen Sweet, właściciel marek: Leibniz, Krakuski i Hit, zmienił nazwę. Zgromadzenie wspólników spółki zdecydowało o zmianie na Bahlsen. Jak wyjaśnia...

Przetargi, 7 grudnia 2005

Bahlsen Sweet szuka agencji reklamowej dla marki Hit

Bahlsen Sweet prowadzi przetarg, w wyniku którego wybierze agencję do obsługi największej przyszłorocznej akcji promocyjnej ciasteczek marki Hit. Wybrana agencja...

Kraj, 4 sierpnia 2005

Łukasz Kuza brand managerem marki Prymat

Łukasz Kuza objął stanowisko brand managera marki Prymat w dziale marketingu firmy PPH "Prymat" Sp. z o.o. Równocześnie do spółki...

Przetargi, 27 czerwca 2005

Men at Work prawdopodobnym zwycięzcą przetargu na kampanię outdoorową Bahlsen Sweet

Agencja Men at Work prawdopodobnie wygrała przetarg na kampanię outdoorową marki Hit należącej do portfolio Bahlsen Sweet. Ostatnie negocjacje w...

Kraj, 22 maja 2003

Bahlsen Sweet odświeża markę Hit i planuje kampanię

Firma Bahlsen Sweet odświeżyła opakowania swoich markiz Hit i planuje kampanię promocyjną. Wszystkie smaki produktów Hit mają teraz czerwone opakowania,...

Kraj, 2 września 2002

Leibniz sponsorem programów w TVN

Leibniz, marka herbatników produkowana przez Bahlsen Sweet, będzie sponsorem kina familijnego oraz dwóch nowych teleturniejów "Chwila prawdy" i "Przyjaciele" w...

Kraj, 15 kwietnia 2002

Danuta SA i Cenos Dystrybucja łączą siły sprzedaży

Firmy Danuta SA i Cenos Dystybucja rozpoczną wspólną dystrybucję swoich produktów. Od początku kwietnia br. wszystkie wyroby firmy Cenos: ryż,...

Kraj, 22 czerwca 2001

BAHLSEN SWEET KONSOLIDUJE BUDŻET STRATEGICZNO-KREATYWNY

Agencja reklamowa J. Walter Thompson/Parintex podpisała nową umowę na obsługę budżetu reklamowego producenta ciastek i słodyczy Bahlsen Sweet. JWT będzie...