M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "HJ Heinz (firma)"

Kraj, 5 marca 2015

Michał Tyburcy awansuje na account directora w Change

W agencji pracuje od pięciu lat.

Kraj, 2 marca 2015

Change Integrated i We Love Ads łączą się

Nowa struktura będzie funkcjonować pod nazwą Change.

Kraj, 20 listopada 2014

Sprostowanie: media dla Heinz Polska kupuje OMD Macroscope

Za obsługę budżetu mediowego firmy HJ Heinz Polska, właściciela marki Pudliszki, odpowiada aktualnie OMD Macroscope.

Kraj, 27 października 2014

Międzychód startuje z pierwszą kampanią TV

Komunikację marki, która po wielu latach wraca na rynek, przygotowały Just, AdStone, MEC i Q&A Consulting.

Kraj, 24 października 2014

Marzena Więckowska przeszła do Amazona

Przez ostatnie dwa lata związana była z HJ Heinz.

Kraj, 4 sierpnia 2014

Agencja Just przygotuje kampanię relaunchową marki Międzychód

Nowy właściciel zainwestował we wznowienie produkcji i po wakacjach szykuje powrót marki na rynek. Szuka domu mediowego.

Kraj, 23 maja 2014

Heinz ostatecznie w domu mediowym OMD

Za obsługę będzie odpowiedzialny team Macroscope.

Kraj, 10 kwietnia 2014

Mindshare Polska najlepszy w regionie EMEA

Dom mediowy zwyciężył w tegorocznym plebiscycie EMEA Original Thinking Awards.

Kraj, 2 kwietnia 2014

HJ Heinz wspiera flagową markę w Facebooku

Oryginalny keczup Heinz ze spersonalizowaną, stworzoną przez siebie etykietą otrzyma 25 osób.

Kraj, 12 marca 2014

Marka Heinz w wizerunkowej kampanii [wideo]

Wsparcie prowadzone jest w internecie na formacie wideo.

Kraj, 19 lutego 2014

Pudliszki wchodzą w nową kategorię - makarony

Na rynek trafią makarony wzbogacone błonnikiem oraz z pszenicy durum.

Kraj, 13 sierpnia 2013

Jan Kruise pokieruje HJ Heinz w trzech regionach

Kruise zastępuje Adama Dyszyńskiego, który odchodzi z koncernu.

Kraj, 5 grudnia 2012

Pudliszki w kampanii HJ Heinz

Pod hasłem "Pudliszkowa, mmm pycha" w internecie i telewizji trwa kampania reklamowa koncentratu pomidorowego Pudliszki.

Kraj, 15 października 2012

Pudliszki ruszają z kampanią "Pyszne pierogi - palce lizać!"

Jest to pierwsza kampania promująca nową kategorię pierogów chłodzonych, czyli produktów z krótkim terminem przydatności.

Przetargi, 15 marca 2012

HJ Heinz prowadzi przetarg na social media

Z naszych informacji wynika, że trwa już drugi etap konkursu.

Kraj, 20 stycznia 2012

HJ Heinz szuka dyrektora marketingu

Mariusz Wójcicki, dotychczasowy dyrektor marketingu, rozstał się z firmą.

Kraj, 16 listopada 2011

Heinz podkreśla zalety koncentratu Pudliszki

Zupa Pudliszkowa bohaterką kampanii reklamowej.

Zagranica, 9 września 2008

Kellogg jest przekonany o większej skuteczności kampanii w sieci niż w TV

Kellogg na dorocznej konferencji "Back to School Consumer Conference" zadeklarował, że zwrot z inwestycji reklamowych w internecie jest zdecydowanie wyższy...

Zagranica, 14 grudnia 2004

ACNielsen odpiera zarzuty o praktyki monopolistyczne

Należąca do VNU firma badawcza ACNielsen jest bliska wygrania sprawy sądowej wniesionej przez konkurencyjną firmę Information Resources. Konkurencja zarzucała firmie...

Zagranica, 24 maja 2004

HJ Heinz prowadzi przetarg na obsługę budżetu mediowego w Europie

HJ Heinz, producent ketchupu i innych przetworów warzywnych, rozpisał przetarg na obsługę paneuropejskiego budżetu mediowego. Jego wartość szacowana jest na...