M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Hochland Polska (firma)"

Kraj, 27 listopada 2015

Peter Knauer dyrektorem generalnym Hochland Polska

Od początku stycznia stery firmy w nowych rękach, z firmą żegna się Jacek Migrała.

Kraj, 28 października 2015

Mlekovita finalizuje umowę z Hochland Polska

Mlekovita przejmuje zakład produkcyjny w Baranowie.

Kraj, 2 lutego 2015

Hochland zapowiada duże inwestycje

W 2015 r. firma ma w planach zainwestować w swój rozwój kilka milionów euro.

Kraj, 28 sierpnia 2014

Hochland namawia do jedzenia sera

Firma rozpoczęła kampanię edukacyjną promującą sery żółte.

Kraj, 18 lipca 2014

Havas PR Warsaw z Hochland Polska

Umowa została podpisana do końca tego roku z opcją przedłużenia.

Kraj, 21 marca 2014

Hochland rusza z hojną promocją

Dla plastrowanych żółtych serów marketer przygotował akcję "+10 proc. gratis".

Kraj, 27 stycznia 2014

Almette inwestuje w owoce zimą

Hochland poszerza portfolio serów do smarowania z owocami i wprowadza kolejne warianty smakowe na rynek.

Kraj, 23 grudnia 2013

Hochland dopieszcza koneserów smaku

Firma od nowego roku wystartuje z działaniami promocyjnymi dla sera Valbon.

Kraj, 17 grudnia 2013

Hochland od nowego roku rusza z kampanią

Firma odświeża portfolio i będzie wspierać warianty sera pleśniowego.

Przetargi, 29 kwietnia 2013

Hochland z Grasp Group i Cruso Public Relations

Marketer po przetargach wybrał agencje.

Przetargi, 15 kwietnia 2013

ZOG utrzymał obsługę Hochlandu

Producent serów ponownie wybrał ZenithOptimedia do obsługi mediowej.

Przetargi, 12 kwietnia 2013

V&P wygrała przetarg na obsługę JP Promis

Agencja ukończyła pracę nad portfelem marek dla producenta desek podłogowych.

Kraj, 13 lutego 2013

Hochland stawia na innowacje

Marketer wprowadzi w tym roku około czterech ważnych nowości.

Kraj, 27 listopada 2012

Hochland ma nowego dyrektora marketingu

Nowe stanowisko objął Piotr Nagalski.

Przetargi, 9 października 2012

Hochland przegląda oferty domów mediowych

Producent serów rozesłał zapytania ofertowe.

Kraj, 9 października 2012

Arkadiusz Gwizdek odchodzi z Hochland Polska

Dyrektor marketingu żegna się z firmą po 10 latach.

Kraj, 26 września 2012

Hochland z nową platformą komunikacji

Marketer rusza ze wsparciem serów topionych w plastrach.

Kraj, 20 sierpnia 2012

Hochland z nową promocją konsumencką

Akcja obejmuje całe portfolio serów topionych.

Kraj, 25 czerwca 2012

Hochland angażuje konsumentów

Jesienią marketer wprowadzi na rynek produkt, który powstanie na podstawie ich sugestii.

Kraj, 14 maja 2012

Danone wchodzi w segment serów topionych

Firma będzie sprzedawać produkty marki La Vache qui Rit.

Kraj, 4 kwietnia 2012

Arkadiusz Gwizdek dyrektorem marketingu Hochland Polska

Firma przeprowadziła optymalizację struktury działu marketingu.

Kraj, 22 marca 2012

Hochland reorganizuje dział sprzedaży

Celem tych działań jest lepsza dystrybucja i zwiększenie konkurencyjności dostępnej oferty.

Kraj, 21 marca 2012

Hochland z nową akcją w ramach Seromaniaków

Marketer rusza z projektem związanym ze zbliżającymi się mistrzostwami Europy w piłce nożnej.

Kraj, 28 lutego 2012

Almette wraca do telewizji

Producent serków rozpoczyna kampanię.

Kraj, 18 stycznia 2012

Hochland zwiększy udział promocji trade'owych i półkowych

Marketer planuje odświeżenie głównych marek w portfolio.

Kraj, 27 grudnia 2011

Hochland w barwach Euro 2012

Marketer będzie je wspierał m.in. w punktach sprzedaży.

Kraj, 2 grudnia 2011

K2 autorem warsztatów kulinarnych Hochlanda

Marketer finalizuje akcję "Ser w kuchni".

Kraj, 30 listopada 2011

Według sądu skopek należy się Almette

Hochland jest jedynym właścicielem praw do charakterystycznego opakowania jednego ze swoich flagowych produktów, uznał Sąd Najwyższy.

Kraj, 26 października 2011

Hochland rozszerzył współpracę z Symetrią

Agencja bada skuteczność działań marketera w internecie.

Kraj, 18 października 2011

Jacek Migrała dyrektorem generalnym Hochland Polska

Wraca do firmy po kilku latach pracy w innych korporacjach.

Kraj, 22 września 2011

Hochland chce skoncentrować się na marce Valbon

Brand będzie miał nowe pozycjonowanie, zmianie ma ulec jego komunikacja marketingowa.

Kraj, 16 września 2011

Hochland stawia na aktywności w sieci

Już wkrótce rusza z największą tegoroczną akcją.

Kraj, 5 sierpnia 2011

Z agencji do działu marketingu Hochlandu

Ewelina Ankiel w dziale marketingu Hochlandu. W firmie zmienia się też prezes.

Kraj, 17 maja 2011

Patros wkrótce w telewizji

Hochland planuje kampanię w okresie wzmożonej konsumpcji serów feta.

Kraj, 12 maja 2011

Hochland inwestuje w linię twarożków

W połowie maja rusza kampania telewizyjna.

Kraj, 11 maja 2011

Hochland wyda na nagrody milion złotych

Marketer, inwestując w promocję konsumencką, chce zwiększyć sprzedaż serów topionych.

Kraj, 9 maja 2011

Hochland inwestuje w świadomość marki Valbon

Marketer ruszył z emisją 800 spotów sponsoringowych, które zobaczyć ma 28 mln widzów.

Kraj, 9 września 2010

Almette odwołuje się do symbolu lekkości

Hochland po raz kolejny odwołuje się do tytułu zdobytego podczas konkursu w Brukseli.

Kraj, 2 września 2010

Hochland bez dyr. marketingu

Andrzej Rogowski przestał zarządzać działaniami marketingowymi firmy.

Kraj, 19 lipca 2010

Almette uzupełnia ATL działaniami public relations

Agencja prowadzi kampanię PR-ową serków, promując różne możliwości ich zastosowania.

Kraj, 1 kwietnia 2010

Hochlander ma być mocny

Hochland rusza z komunikacją nowej marki Hochlander.

Kraj, 16 marca 2010

Hochland debiutuje w Polsce z europejską marką serów Patros

Hochland Polska wprowadza na nasz rynek europejską markę serów Patros. Marketer ma ją w swojej ofercie na innych rynkach od...

Kraj, 19 lutego 2010

Hochland ruszy z kopromocją z Tupperware; Grey utrzyma obsługę serów żółtych

W portfolio Hochland Polska pojawiła się linia serów Hochlander i linia serów Patros. Wkrótce startuje promocja konsumencka Hochland - Tupperware....

Przetargi, 12 stycznia 2010

Hochland wybierze w lutym agencję do obsługi żółtych serów

Hochland Polska, który rozmawia z kilkoma agencjami reklamowymi na temat przyszłej obsługi dotyczącej kategorii serów żółtych (DS "MMP" z 30...

Przetargi, 30 października 2009

Hochland szuka agencji do obsługi żółtych serów

Hochland Polska rozmawia z kilkoma agencjami reklamowymi na temat przyszłej obsługi dotyczącej kategorii serów żółtych, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. W przetargu...

Kraj, 30 września 2009

Hochland uruchamia nowe strony internetowe kilku marek i korporacyjną

Hochland Polska postanowił na nowo opracować swoją obecność w internecie. Od końca września wszystkie informacje o przedsiębiorstwie, jego historia, aktualności,...

Kraj, 3 lutego 2009

Hochland startuje z najsilniejszą w swojej historii kampanią serów Valbon

Firma Hochland Polska rozpoczyna w lutym intensywną kampanię reklamową serów Valbon. Ma ona wzmocnić wizerunek marki i uwypuklić emocjonalny związek...

Kraj, 16 stycznia 2009

City Service uruchamia sieć ekranów LED przy stokach narciarskich

City Service, agencja reklamy zewnętrznej specjalizująca się w reklamie wielkoformatowej, uruchomiła sieć ekranów w technologii cyfrowej LED przy głównych stacjach...

Przetargi, 10 października 2008

Grandes Kochonos zdobyło budżet marki Valbon

Hochland Polska rozstrzygnął przetarg reklamowy marki serów pleśniowych Valbon (pisaliśmy o nim w DS "MMP" z 29 września br.). Zwycięzcą...

Przetargi, 29 września 2008

Hochland szuka agencji reklamowej dla marki Valbon

Według naszych informacji Hochland Polska prowadzi przetarg reklamowy, którego celem ma być wybór agencji do strategiczno-kreatywnej obsługi serów pleśniowych marki...