M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Hochland (firma)"

Kraj, 2 listopada 2015

Hochland z nową serową propozycją

Firma wprowadza na rynek linię serów "Na gorąco".

Kraj, 9 września 2015

Almette jeszcze mocniej akcentuje bogactwo swego portfolio

Startuje rozległa kampania marki Hochlandu akcentująca polskość składników.

Kraj, 16 lipca 2015

Hochland już gotowy do szkoły

We wrześniu ruszy kolejna odsłona programu "Moje dziecko idzie do szkoły", którą wspiera marketer.

Kraj, 21 maja 2015

Rusza kampania plastrowanego sera Hochland

Firma launchuje nowe plastry sera topionego.

Kraj, 14 stycznia 2015

W lutym Hochland intensywnie i owocowo

Marka Almette zapowiada dużą kampanię wariantu Almette Fruit na luty.

Kraj, 5 listopada 2014

Hochland z silnymn wsparciem owocowego Almette

Marketer przypomina o serach na słodko i podsuwa konsumentom kulinarne inspiracje.

Kraj, 22 października 2014

Hochland z loterią na 20-lecie

Loteria "Świętuj z nami 20 lat Hochland w Polsce" otrzyma wsparcie w radiu, internecie, na outdoorze i w miejscach sprzedaży. Kreację przygotowała agencja reklamowa Grasp, a za zakup mediów odpowiedzialny jest AdComms Media i Marketing Group.

Kraj, 21 października 2014

Almette na morelowo-waniliowo

Hochland wprowadza na rynek nowy wariant smakowy serka do smarowania z dodatkiem owoców i wspiera go intensywną kampanią. Za kreację i realizację kampanii komunikacyjnej odpowiada agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajęła się agencja ZenithOptimedia.

Kraj, 22 września 2014

Powrót kampanii TV serów pleśniowych Hochland

Za kreację i realizację komunikacji odpowiada agencja Grasp Group.

Kraj, 19 sierpnia 2014

Hochland promuje konkursy dla konsumentów i blogerów

Producent wystartował z akcją pod hasłem "A jak Ciebie inspiruje Almette?".

Kraj, 14 sierpnia 2014

Hochland z serdeczną kampanią

Firma wystartowała z outdoorowym wsparciem kategorii.

Kraj, 25 lipca 2014

Kubki Hochlanda jak uśmiechy

Firma świętuje 20-lecie w Polsce i wprowadza sery topione w nowych opakowaniach.

Kraj, 24 lipca 2014

Hochland już przygotowuje się do szkoły

Producent serów startuje z akcją "Moje dziecko idzie do szkoły".

Kraj, 24 czerwca 2014

Hochland poszerza portfolio

Tym razem do rodziny plasterkowanych serów topionych dołącza nowy smak - Śmietankowy.

Kraj, 24 marca 2014

Hochland wesprze owocowe Almette

Już niebawem marketer będzie promował kolejny wariat serków do smarowania Almette ze swojego portfolio.

Kraj, 20 marca 2014

Hochland promuje bloczek sera topionego

Nowy produkt będzie wsparty działaniami reklamowymi.

Kraj, 19 marca 2014

Hochland wspiera brie i camembert

Rusza kolejna kampania producenta serów.

Kraj, 21 stycznia 2014

Hochland powraca z serkiem Twarogowym

Dzisiaj Hochland rusza z intensywnym wsparciem jednego ze swoich wariantów sera.

Kraj, 15 stycznia 2014

Bartosz Koj z K2 do Havas Worldwide Warsaw

To już czwarta osoba, która dołączyła w styczniu do agencji, wzmacniając tym samym jej dział digital.

Kraj, 14 stycznia 2014

Jarosław Wiewiórski dyrektorem kreatywnym Havas Worldwide Ukraine

Do Havas przechodzi z Scholz & Friends Warszawa.

Kraj, 4 grudnia 2013

Almette kolorowo i pieprznie

Wystartowała kampania promocyjna Almette z kolorowym pieprzem.

Kraj, 30 października 2013

Hochland znów z silnym wsparciem w mediach

Almette w wersji z kolorowym pieprzem będzie wspierany kampanią.

Kraj, 26 września 2013

Hochland wprowadza nowy wariant sera

Hochland Twarogowy będzie dostępny również w krążkach.

Kraj, 20 września 2013

Almette wraca do telewizji

Od września marka Hochlandu wznowiła działania w telewizji.

Kraj, 29 sierpnia 2013

Opcom dołącza do V&P Group

V&P Group rozszerza zakres usług w obszarze marketingu digital, przyjmując do grupy agencję Opcom.

Kraj, 23 sierpnia 2013

Almette poszerza portfolio

Hochland zapowiada kolejną aktywność w mediach.

Przetargi, 20 sierpnia 2013

Synertime wygrywa Lubellę

Kolejna marka z branży FMCG wybiera Synertime. Agencja wspiera już marketingowo takie firmy, jak Wawel, Hochland, Almette i Nestle Polska.

Kraj, 20 sierpnia 2013

Hochland idzie na grzyby

Firma wprowadza nowy ser w krążkach i zapowiada kampanię.

Kraj, 13 sierpnia 2013

Hochland promuje Piato w telewizji

Marketer reklamuje nowy ser do smarowania.

Kraj, 1 sierpnia 2013

Hochland się potraja

Firma zamyka trzy smaki sera w jednym opakowaniu.

Kraj, 15 lipca 2013

Nowy produkt Hochlandu

Ser Trio trafia do sklepów.

Kraj, 11 lipca 2013

Hochland wybiera Synertime

Synertime po raz kolejny organizuje wsparcie promocyjne dla Almette.

Kraj, 28 czerwca 2013

Lowe Media bada zapamiętywanie reklam TV

Dom mediowy rusza z nowym projektem badawczym "Spot Liga by Lowe Media" analizującym zapamiętywanie reklam.

Kraj, 4 czerwca 2013

Hochland akcentuje rolę emocji

Firma wystartowała z nową kampanią.

Kraj, 21 maja 2013

Hochland wzmaga aktywność

Rusza kolejna promocja konsumencka "Serdeczności z Hochland".

Kraj, 8 maja 2013

Hochland wspiera serek z owocami

Wystartowała kampania Almette z jabłkiem i gruszką.

Kraj, 17 kwietnia 2013

Hochland w serowym natarciu

Firma poszerza portfolio i kontynuuje silne wsparcie swoich marek w mediach.

Kraj, 8 kwietnia 2013

K2 Media zastąpi ACR

Na czele nowej struktury staną Rafał Ciszewski i Marcin Siekierski.

Kraj, 22 marca 2013

Hochland ruszy z kampanią 360 dla słodkiego Almette

Wprowadzenie wariantów z owocami będzie wsparte intensywnymi działaniami promocyjnymi.

Kraj, 1 lutego 2013

Lowe GGK wzmacnia dział kreacji

Sylwia Rękawek-Michoń obejmuje stanowisko senior art directora.

Kraj, 12 grudnia 2012

Eskadra Publica zmienia się w Synertime

Firma istnieje na rynku od pięciu lat.

Kraj, 3 grudnia 2012

Buzz Media stawia na inbound marketing

Agencja zaprezentowała nowe pozycjonowanie.

Kraj, 23 listopada 2012

Wyjaśnienie: był przetarg na Almette

Interactive Solutions uczestniczyło w przetargu na kampanię marki z portfolio Hochlandu.

Kraj, 22 listopada 2012

Interactive Solutions twórcą kampanii Almette

Klient powierzył agencji kampanię bez rozpisywania przetargu.

Kraj, 17 września 2012

Hochland wspiera sery

Valbon w nowej gramaturze jest intensywnie promowany w mediach i wsparty promocją.

Kraj, 30 sierpnia 2012

Nowi pracownicy w 180heartbeats + Jung von Matt

Agencja kreatywna ma dwóch nowych concept directorów.

Kraj, 6 września 2011

Jakub Potrzebowski odchodzi z ZOG-u

Nowym prezesem ZenithOptimedia Group została Monika Bronowska. Po 16 latach z firmą rozstaje się Jakub Potrzebowski.

Kraj, 5 września 2011

Marcin Jeziorski szefem Scholz & Friends

Joanna Hurda, dotychczasowa CEO, odchodzi z agencji.

Kraj, 14 kwietnia 2011

Kredyt Bank promuje nowy kredyt mieszkaniowy

Bank chce skusić klientów niskimi kosztami pożyczki.

Kraj, 6 kwietnia 2011

K2 Search będzie pozycjonować klientów SuperHosta

Firmy nawiązały współpracę w zakresie świadczenia usług SEO.