M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Holiday Inn (marka)"

Zagranica, 22 czerwca 2011

Nie liczcie na ambush marketing

Organizator olimpiady w Londynie w 2012 r. - Locog - przeprowadzi dużą kampanię informującą marki, jak zamierza zwalczać akcje ambushmarketingowe.

Kraj, 6 kwietnia 2011

Ewa Wiącek będzie pozyskiwać klientów dla Endorfiny

Agencja utworzyła stanowisko business development managera.

Zagranica, 15 kwietnia 2010

InterContinental wybrał Ogilvy

Jedna z największych na świecie sieci hotelowych rozstrzygnęła przetarg na obsługę działań marketingowych.

Zagranica, 22 września 2009

IHG prowadzi kampanię wizerunkową sieci hoteli Holiday Inn

InterContinental Hotel Group rozpoczyna największą w historii kampanię wizerunkową sieci hoteli Holiday Inn w Wielkiej Brytanii. Jej celem jest zwiększenie...

Zagranica, 19 maja 2008

McCann Erickson zajmie się obsługą sieci hoteli InterContinental

Agencja reklamowa McCann Erickson zajmie się realizacją projektów reklamowych dla sieci hoteli InterContinental Hotel Group (IHG) w regionie EMEA. Ma...

Zagranica, 12 marca 2008

InterContinental Hotels prowadzi przetarg w regionie EMEA

InterContinental Hotels Group (IHG) prowadzi przetarg, którego celem jest wybór firmy marketing services w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka)....

Kraj, 20 lipca 2006

Aneta Tupta PR managerem Holiday Inn w Krakowie

Aneta Tupta jest od lipca PR managerem hotelu Holiday Inn Kraków City Center. To nowo utworzone stanowisko w hotelu. Tupta...

Zagranica, 5 stycznia 2006

InterContinental przekazuje paneuropejski budżet do Proximity

Grupa hotelarska InterContinental rozpoczęła współpracę z siecią firm marketing services Proximity przy obsłudze marek Crown Plaza i Holiday Inn w...

Kraj, 9 lipca 2004

W BBC World rozpoczyna się kampania promująca Warszawę

W stacji BBC World, należącej do brytyjskiej korporacji BBC, rozpoczyna się kampania promująca Warszawę. Reklama pokazuje Warszawę jako miejsce atrakcyjne...