M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Honda (marka)"

Kraj, 3 maja 2015

Najlepsze Meaningful Brands mają o 46 proc. wyższy udział w portfelu konsumenta

Havas Media Group prezentuje wyniki globalnego badania.

Kraj, 2 kwietnia 2015

Jon Williams przewodniczącym konkursu KTR

Chief creative officer Grey EMEA będzie przewodniczył obradom jury zintegrowanego.

Zagranica, 28 czerwca 2012

Toyota wciąż najbardziej ekologiczną marką

Firma Interbrand przygotowała zestawienie 50 "zielonych" brandów.

Kraj, 18 czerwca 2012

S4 z akcją dla Hondy

Kampania promuje wyprzedaż.

Artykuły weekendowe, 1 lipca 2011

Volkswagen najbardziej wyrazistą marką samochodu

To marka niezawodna, bezpieczna i wysokiej jakości - wynika z raportu firmy badawczej TNS OBOP.

Kraj, 23 lutego 2011

GoldenSubmarine wchodzi w mobile marketing

Szef nowego działu mobilnego będzie powołany z grona pracowników agencji.

Kraj, 5 listopada 2010

Honda i iPady od Nikona

Każdy konsument, który kupi jeden z wybranych modeli aparatów fotograficznych Nikon Coolpix, będzie mógł wygrać samochód Honda Civic lub iPada firmy Apple.

Kraj, 25 października 2010

Johan H. Ohlson dyrektorem kreatywnym w San Markos

Kreacją agencji będzie zarządzał wraz z Tomaszem Chojnackim.

Zagranica, 10 marca 2009

Toyota, Honda i Sony w czołówce najdroższych japońskich marek

Toyota jest najdroższą japońską marką - wynika z rankingu firmy konsultingowej Interbrand. Wartość koncernu szacowana jest na 31,6 mld dol....

Kraj, 21 listopada 2008

W Gadu-Gadu trwa niestandardowy projekt dla Visy

W komunikatorze Gadu-Gadu należącym do firmy Gadu-Gadu SA trwa niestandardowa kampania kart Visa pt. "Codziennie płatności, codziennie nagrody". Działania promują...

Zagranica, 5 lutego 2008

Kostka Rubika symbolem tworzenia nowej Hondy FCX Clarity

Honda wykorzystuje w reklamach telewizyjnych kostkę Rubika jako symbol procesu powstawania nowego modelu Hondy FCX Clarity, samochodu, który nie zanieczyszcza...

Kraj, 28 września 2007

Tomasz Danielewicz senior copywriterem w CzteryCzwarte

Do agencji reklamowej CzteryCzwarte jako senior copywriter dołącza Tomasz Danielewicz. Wcześniej był związany z agencjami: Aha, TBWA, Euro RSCG. Pisał...

Zagranica, 29 sierpnia 2007

Amerykańskie marki tracą popularność w związku z polityką rządu USA

Amerykańskie marki tracą popularność w związku z polityką rządu USA - wynika z badania firmy GfK Roper Consulting. Dotyczy to...

Kraj, 11 sierpnia 2006

Rynek sprzedaży nowych aut nadal w dołku, Toyota liderem z niewielkim wzrostem rok do roku

W lipcu sprzedanych zostało w Polsce 18 991 nowych samochodów osobowych - o 3,2 proc. mniej niż przed rokiem. To...

Kraj, 12 kwietnia 2006

Toyota numerem jeden w sprzedaży aut osobowych, rynek nie może się odbić

W marcu Polacy kupili 21 658 nowych samochodów osobowych, o 9,5 proc. mniej niż rok wcześniej, wynika z raportu Samaru....

Kraj, 13 lutego 2006

Według Samaru Toyota Motor Poland jest liderem sprzedaży nowych samochodów

W styczniu br. sprzedaż nowych samochodów osobowych wyniosła w Polsce 18 555 sztuk, co jest wynikiem o 16,6 proc. niższym...

Kraj, 8 lutego 2006

Honda Civic najpopularniejszym modelem, a Toyota marką w styczniowym rankingu MojeAuto.pl

Honda Civic zwyciężyła w styczniowym rankingu Top Ten serwisu MojeAuto.pl. Na drugim miejscu znalazła się rynkowa premiera - Fiat Grande...

Kraj, 26 stycznia 2006

Arteria przygotowała akcję BTL wprowadzającą na rynek markę Honda Finance

Arteria przygotowała akcję BTL wprowadzającą na rynek markę Honda Finance. Brand to specjalny program finansowania dla klientów kupujących samochody w...

Zagranica, 8 grudnia 2005

Honda pokazuje swoją historię w brytyjskiej kampanii

W najnowszej brytyjskiej kampanii wizerunkowej Honda przedstawia swoją historię i swoje najbardziej znane produkty. W spocie "Impossible Dream" ("Nierealne marzenie")...

Zagranica, 7 grudnia 2005

Londyński dom mediowy Naked otwiera biuro w Nowym Jorku

Londyński dom mediowy Naked, pozycjonujący się jako media neutral, uruchamia oddział w Nowym Jorku. Za jego działalność w Stanach Zjednoczonych...

Kraj, 27 grudnia 2004

Honda chce silnie wspierać marketingowo debiut minivana FR-V

Honda zaplanowała pierwszą falę kampanii reklamowej wspierającej debiut minivana Honda FR-V. Za wsparcie reklamowe (działania będą prowadzone do końca I...

Zagranica, 30 listopada 2004

Wieden & Kennedy przygotowała spot reklamujący Hondę FR-V

Agencja reklamowa Wieden & Kennedy jest autorem spotu reklamowego promującego nowy model rodzinnego samochodu Honda FR-V. 60-sekundowy spot reklamowy emitowany...

Zagranica, 6 sierpnia 2004

Honda będzie wydawać magazyn "Dream"

Koncern samochodowy Honda będzie wydawał w Wielkiej Brytanii kwartalnik, którego celem jest wzmocnienie związku i lojalności klientów firmy. Pismo pod...

Kraj, 4 sierpnia 2004

Monika Gorczyca zastępuje Wojciecha Walczaka w agencji AHA

Wojciech Walczak odszedł z agencji AHA, gdzie pełnił funkcję account managera i był odpowiedzialny za obsługę marek: Honda, Złote Tarasy...

Kraj, 23 lipca 2004

BBH ze studiem Restaurant nakręci w Polsce reklamę Audi A8

Studio filmowe Restaurant zajmie się produkcją spotu reklamowego na potrzeby kampanii reklamowej samochodu marki Audi A8. Za strategię i kreację...

Zagranica, 12 lipca 2004

Amerykańscy konsumenci darzą największym zaufaniem markę Sony

Marka Sony zdobyła miano najbardziej godnej zaufania w ankiecie przeprowadzonej w USA przez firmę Harris Interactive. Na kolejnych miejscach znalazły...

Kraj, 20 maja 2004

DDB Warszawa na short-liście Clio Awards, DDB Chicago Agencją Roku

Agencja reklamowa DDB Warszawa jako jedyna agencja z Polski znalazła się na short-liście konkursu reklamowego Clio Awards 2004 organizowanego w...

Zagranica, 24 lutego 2004

Bardou-Jacquet reżyseruje nowy spot samochodu Ford Fiesta

Antoine Bardou-Jacquet jest reżyserem najnowszego filmu reklamowego dla samochodu marki Ford Fiesta. Pomysł spotu został stworzony w agencji reklamowej Ogilvy...

Kraj, 5 grudnia 2003

Honda Poland prowadzi kampanię outdoorową modelu Accord

Koncern Honda Poland prowadzi kampanię samochodu Honda Accord na nośnikach reklamy zewnętrznej. Przygotowana kreacyjnie przez agencję reklamową Aha kampania potrwa...

Kraj, 5 grudnia 2003

"Harvard Business Review Polska" ogłosił plany rozwoju na 2004 r.

"Harvard Business Review Polska" ("HBRP"), polska edycja najbardziej prestiżowego magazynu o zarządzaniu na świecie, ogłosił na spotkaniu z kluczowymi klientami...

Kraj, 1 października 2003

Aha realizuje najnowszą kampanię reklamową Hondy

Od września trwa kampania wizerunkowa Hondy CR-V przygotowana pod hasłem "Jednym słowem przebojowa". Kampania została przygotowana przez agencję reklamową Aha....

Kraj, 11 września 2003

Honda zachęca mailingiem do jazd testowych nowymi modelami aut

Honda Poland przeprowadzi akcję mailingową promującą trzy nowe modele samochodów: Accord, Accord Torer i CR-V. Mailing przygotowany został przez krakowską...