M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Hortex (marka)"

Kraj, 4 listopada 2015

Hortex opowiada warzywne love story

Startuje kampania mrożonych zup z portfolio Horteksu. Spot utrzymany jest w konwencji animowanej bajki z Matką Naturą.

Kraj, 16 lutego 2015

Hortex poszerza portfolio soków

Firma wprowadza na rynek dwa nowe warianty smakowe na wiosnę.

Kraj, 12 lutego 2015

Hortex z limitowaną ofertą dla zakochanych

Firma wprowadziła limitowaną serię napojów dostępnych tylko w sieci Biedronka.

Kraj, 14 października 2013

Matka Natura w reklamach soków Hortex

Nową kampanię przygotowały Opus B i MEC.

Kraj, 13 listopada 2012

Hortex promuje mrożonki [wideo]

Kreacją zajęła się agencja Opus B, media zaplanował i kupił MEC.

Kraj, 21 listopada 2011

Hortex odwołuje się w reklamach do bloggingu

Marketer kontynuuje działania komunikacyjne w ramach platformy komunikacyjnej "Poczuj smak p@sji".

Kraj, 1 kwietnia 2011

Hortex promuje słodkie grejpfruty

Marketer po raz trzeci intensywnie reklamuje w telewizji koncept "Poczuj smak pasji".

Zagranica, 27 stycznia 2011

Hortex kupuje od Unilevera markę Jest Idea

Unilever skupi się w Rosji na produkcji lodów, Hortex zaś zyska kolejną markę mrożonek na tym rynku.

Kraj, 25 stycznia 2010

Telewizja najważniejszym medium reklamowym dla Horteksu

Hortex Holding SA w tegorocznych działaniach reklamowych w kategorii soków, nektarów i napojów skupi się na wsparciu marki Hortex wraz...

Kraj, 19 stycznia 2009

Mrożonki Horteksu w pięknej reżyserii Warnera

15 stycznia rozpoczęła się emisja reklamy telewizyjnej mrożonych warzyw marki Hortex. Spot przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw. Jest to kolejna...

Kraj, 7 listopada 2008

Hortex rozpoczyna inwestycje w reklamę produktową

Hortex realizuje działania reklamowe w telewizji przygotowane przez Euro RSCG Warsaw. Spot przedstawia markę jako eksperta i znawcę owoców i...

Kraj, 6 sierpnia 2008

DDB ma obsługiwać budżet mrożonek Łowicz

Agencja DDB ma się zająć obsługą reklamową nowej kategorii - mrożonek marki Łowicz firmy Agros Nova. Produkty zadebiutują na rynku...

Kraj, 6 lutego 2008

Katarzyna Masewicz odeszła z DFF; Adam Śmiłowski nowym senior strategic plannerem

Katarzyna Masewicz, dyrektor strategiczny w DougFaberFamily (DFF), rozstała się z agencją. Pracowała w DFF od kwietnia 2007 r., wcześniej przez...

Kraj, 10 maja 2007

Amica, PKO BP, Orange wybrane przez Polaków w sondażu European Trusted Brands 2007

Złotymi i Kryształowymi Godłami nagrodzono 60 marek, które zostały najlepiej ocenione w sondażu konsumenckim European Trusted Brands organizowanym przez Reader's...

Kraj, 9 grudnia 2005

Agros Nova oskarża Maspex o nieuczciwą konkurencję

Agros Nova, producent soków Fortuna, ruszyła z nową kampanią marki. Fortuna to według treści reklamy "prawdziwy nr 1 wśród pomarańczowych...

Kraj, 28 października 2005

Hortex zwiększy wydatki marketingowe, trzeci rok z rzędu rośnie sprzedaż i zysk

Hortex Holding SA w roku obrotowym 2004/2005 (czerwiec-maj) osiągnął wzrost przychodów ze sprzedaży o 80 mln zł - do kwoty...

Kraj, 22 marca 2005

Hortex wprowadza nową markę napojów Party, trwa przegląd agencyjny

Hortex Holding SA, producent m.in. soków, napojów i nektarów owocowych, wprowadza na rynek nową markę - napoje Party - którą...

Kraj, 19 października 2004

Hortex planuje wzrost udziałów na rynku soków o 2-3 punkty, budżet reklamowy większy o 35 proc.

Hortex Holding SA zamierza do końca maja 2005 r. wypracować wzrost udziałów ilościowych w segmencie soki, nektary i napoje do...

Kraj, 20 września 2004

Hortex Holding rezygnuje z mrożonek i skupia się na grupie soków i napojów

Hortex Holding SA odsprzeda swoją część mrożonek i skupi działania na produkcji, sprzedaży oraz promocji soków i napojów. Zdaniem przedstawicieli...

Kraj, 17 września 2004

"Hortex duszkiem!" to hasło kampanii soków tego producenta

Hortex Holding SA rozpoczął kampanię reklamową promującą soki Hortex. Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki, uatrakcyjnienie i ocieplenie wizerunku tego...

Kraj, 12 lipca 2004

Upstairs Y&R przeprowadził kolejną edycję analiz BrandAsset Valuator

Sieć agencji reklamowych Young & Rubicam (Y&R) udostępniła najnowsze wyniki badania marek BrandAsset Valuator (BAV), w tym analiz polskiego rynku....

Kraj, 30 marca 2004

Hortex i G7 zakończyły współpracę

Po blisko dwóch latach współpracy firmy Hortex Holding SA i G7 podjęły decyzję o rozwiązaniu umowy dotyczącej obsługi budżetu reklamowego...

Kraj, 12 grudnia 2003

Hortex ma sprzedawać napoje funkcjonalne i wspierać wizerunek firmy

Hortex Holding zmienia opakowania soków, napojów i nektarów marki Hortex oraz soków marchewkowo-owocowych Vitaminka, poszerza też ofertę o nową linię...