M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Hortex (firma)"

Kraj, 25 czerwca 2019

Opus B odpowiada za wakacyjną komunikację Horteksu

Agencja przygotowała koncepcję loterii konsumenckiej i kreację spotów TV.

Kraj, 10 maja 2019

Opus B zrealizował kampanię napojów Hortex

Przy kampanii pracowały także: Papaya Films, Studio Televisor, agencja F11, MediaCom i Pure Play.

Przetargi, 8 stycznia 2019

Hortex wybiera dom mediowy

Trwa przetarg na planowanie i zakup mediów.

Kraj, 25 września 2018

Hortex z nową odsłoną kampanii

Opus B realizuje kolejną kampanię dla soków tego marketera.

Przetargi, 22 marca 2018

Hortex wybiera dom mediowy

Obecnie jest to klient OMD.

Kraj, 11 grudnia 2017

Mid Europa Partners przejmuje Hortex

Fundusz dostał zgodę UOKiK na przejęcie spółek wchodzących w skład Hortex Holding.

Kraj, 14 listopada 2017

Hortex prezentuje kolejny spot z Matką Naturą

Wystartował kolejny etap kampanii producenta soków.

Kraj, 9 listopada 2017

Hortex odświeża opakowania wybranych produktów

Działania wspiera kampanią.

Kraj, 3 listopada 2017

Hortex sprzedany

Nowym właścicielem firmy będzie Fundusz Mid Europa Partners.

Kraj, 23 października 2017

Hortex rusza z kampanią TV soków tłoczonych

Marketer poleca dwa nowe smaki z portfolio.

Kraj, 21 września 2017

Melting Pot Brand Consulting ma nowego klienta

Agencja obsłuży Kitchen Casting - kanał internetowy dla miłośników gotowania.

Kraj, 8 września 2017

Wystartował program dla szkół "Dobrze jemy ze Szkołą na Widelcu"

Dzieci będą uczyły się w szkole o zdrowym odżywianiu, a przedsięwzięcie wspierają duże marki.

Kraj, 3 lipca 2017

Hortex z innowacyjnym poszerzeniem portfolio

Firma wprowadza na rynek linię Bubbles - napojów owocowych gazowanych w plastikowych puszkach i wspiera launch kampanią.

Kraj, 16 maja 2017

Małgorzata Szerenos group account directorem w Ogilvy

Nowe osoby oraz awanse w dziale client service agencji.

Kraj, 9 maja 2017

Hortex reklamuje napoje

Kampanię przygotowały agencja Opus B, studia Papaya Films i Film Garden oraz dom mediowy OMD.

Przetargi, 8 marca 2017

VanLeif wygrywa Hortex

Agencja wygrała konkurs ofert na obsługę marki w mediach społecznościowych.

Kraj, 24 stycznia 2017

Małgorzata Tymoszyńska dołączyła do zespołu Melting Pot

Nowa osoba i awans w agencji.

Kraj, 17 stycznia 2017

Startuje Papaya Young Directors [wideo]

Rozpoczyna się czwarta edycja konkursu dla młodych filmowców.

Kraj, 3 sierpnia 2016

Tymbark zmniejszył wydatki na reklamę soków i napojów w pierwszym półroczu

Liderem pozostaje Maspex, choć wydał mniej na reklamę niż w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Kraj, 23 maja 2016

Hortex prezentuje nowe Letnie Smaki

Limitowana seria napojów została wsparta działaniami promocyjnymi.

Kraj, 12 stycznia 2016

Nowy spot Horteksu "bez lipy"

Hortex promuje mrożone warzywa na patelnię z udziałem Matki Natury.

Kraj, 18 listopada 2015

Łanie Mania i Frania w nowym spocie Horteksu

Firma kontynuuje strategie miłosnych opowieści. Za realizację reklamy odpowiada agencja Opus B, a za planowanie i zakup mediów OMD.

Kraj, 14 września 2015

Hortex zachęca do picia polskich jabłek

Główną rolę w kampanii odgrywa znana z poprzednich odsłon Matka Natura, której sekundują rezolutne zające.

Kraj, 13 lipca 2015

Polmlek kupił od Agrosu marki Fortuna, Garden i Pysio

Strony nie ujawniają wartości transakcji, nieoficjalnie mówi się o 100 mln zł.

Kraj, 20 stycznia 2015

Hortex promuje makarony na patelnię

Wystartowała kampania telewizyjna, za kreację odpowiada Opus B.

Kraj, 9 stycznia 2015

Hortex chce zwiększenia udziałów mrożonek

Hortex według słów swego prezesa chce zwiększyć udział mrożonek w segmencie żywnościowym i polepszyć ich dystrybucję. W tym celu Hortex i firma Ren podpisały przedwstępną umowę w sprawie zakupu udziałów w Ren i spółce powiązanej Marywilska, a także uzgodniły wznowienie współpracy dystrybucyjnej.

Kraj, 4 listopada 2014

Hortex wprowadza nowości i wspiera je jesienno-zimową kampanią

Matka natura zachęca do sięgnięcia po mrożonki.

Kraj, 26 września 2014

Małgorzata Szerenos group account directorem w Kropce Bordo

Group account director z Havas Worldwide Warsaw zmieniła agencję.

Kraj, 19 września 2014

Mariusz Bruchacki i Paweł Krzemiński zarządzają kreacją w Kropce Bordo

Team po kilkunastu latach odszedł z Havas Worldwide Warsaw.

Kraj, 20 sierpnia 2014

Hortex promuje polskie jabłka

Producent zapewnia, że jego soki produkowane są z polskich owoców i podaje przepis na to, jak radzić sobie z owocowymi nadwyżkami. Kreację kampanii przygotowała agencja Opus B, a media zakupił MEC.

Kraj, 22 maja 2014

Hortex wprowadza lemoniady

Na sezon letni firma wprowadza dwa warianty napojów w kartonach.

Kraj, 22 kwietnia 2014

FoodCare: gwałtowny spadek sprzedaży napojów w szklanych butelkach

Rynek napojów w szklanych butelkach w ubiegłym roku zmalał aż o 25 proc., i to zarówno w ujęciu wartościowym, jak i wolumenowym - poinformowała Paulina Włodarska, dyrektor marketingu FoodCare.

Kraj, 13 marca 2014

Hortex wprowadza soki w nowych opakowaniach

Teraz soki owocowe będą dostępne w plastikowych butelkach w dwóch formatach.

Kraj, 12 grudnia 2013

Agencja Stettiner i Hortex aktywizują dzieci

Agencja stworzyła rozbudowaną aplikację mobilną z grami dla dzieci.

Kraj, 13 listopada 2013

Matka Natura używa lodówki

Wystartowała kolejna odsłona kampanii Horteksu.

Kraj, 14 października 2013

Hortex z zimowymi propozycjami napojów

Marketer przygotowuje się do chłodnego sezonu i zapowiada działania wspierające.

Kraj, 26 września 2013

Hortex poszerza portfolio swoich mrożonek

Sezon jesienno-zimowy firma rozpoczyna propozycją meksykańską.

Kraj, 14 czerwca 2013

Uzupełnienie: Hortex pakuje w PET

Hortex wesprze swoją nowość kampanią.

Kraj, 13 czerwca 2013

Hortex pakuje w PET

Marka oferuje letnie smaki napojów w nowych opakowaniach.

Kraj, 1 lutego 2013

Lowe GGK wzmacnia dział kreacji

Sylwia Rękawek-Michoń obejmuje stanowisko senior art directora.

Kraj, 22 stycznia 2013

Hortex z kampanią w telewizji

Firma mocno wspiera markę Leon.

Kraj, 28 września 2012

Awans w OS3 Multimedia

Joanna Dobrowolska została client service directorem.

Kraj, 23 lipca 2012

Maspex ruszył z kampanią TV nowych smaków Tymbarku (wideo)

Spoty telewizyjne uzupełniają dotychczasową kampanię na outdoorze.

Kraj, 3 lipca 2012

Tymbark debiutuje z nowymi smakami

Na letni sezon Maspex wprowadza dwa nowe warianty smakowe napojów Tymbark i rusza z kampanią. Producent notuje rekordowy wzrost ilościowy.

Kraj, 8 marca 2012

Frosta ograniczyła aktywności reklamowe

Marketer skupia się teraz na procesie zmiany receptur swoich produktów.

Kraj, 22 lutego 2012

Tymbark chce zwiększyć częstotliwość spożycia

Marketer inwestuje w reklamę marki, by zwiększyć rotację produktów w sklepach.

Kraj, 21 lutego 2012

Rajska promocja Horteksu

Wycieczki na Wyspy Kanaryjskie mają skusić do zakupu marki Costa.

Kraj, 20 stycznia 2012

Baśniowy świat w kampanii Leona

Hortex kontynuuje komunikację marki.

Kraj, 13 stycznia 2012

Krzysztof Winnik zarządza Ostrygą

Dotychczasowy managing director Ostrygi Marcin Maj pełni teraz obowiązki prezesa.

Kraj, 6 grudnia 2011

Świąteczny kapselek od Tymbarku

Maspex ruszył z kolejną odsłoną kampanii marki napojów.