M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Hortex (firma)"

Kraj, 18 listopada 2015

Łanie Mania i Frania w nowym spocie Horteksu

Firma kontynuuje strategie miłosnych opowieści. Za realizację reklamy odpowiada agencja Opus B, a za planowanie i zakup mediów OMD.

Kraj, 14 września 2015

Hortex zachęca do picia polskich jabłek

Główną rolę w kampanii odgrywa znana z poprzednich odsłon Matka Natura, której sekundują rezolutne zające.

Kraj, 13 lipca 2015

Polmlek kupił od Agrosu marki Fortuna, Garden i Pysio

Strony nie ujawniają wartości transakcji, nieoficjalnie mówi się o 100 mln zł.

Kraj, 20 stycznia 2015

Hortex promuje makarony na patelnię

Wystartowała kampania telewizyjna, za kreację odpowiada Opus B.

Kraj, 9 stycznia 2015

Hortex chce zwiększenia udziałów mrożonek

Hortex według słów swego prezesa chce zwiększyć udział mrożonek w segmencie żywnościowym i polepszyć ich dystrybucję. W tym celu Hortex i firma Ren podpisały przedwstępną umowę w sprawie zakupu udziałów w Ren i spółce powiązanej Marywilska, a także uzgodniły wznowienie współpracy dystrybucyjnej.

Kraj, 4 listopada 2014

Hortex wprowadza nowości i wspiera je jesienno-zimową kampanią

Matka natura zachęca do sięgnięcia po mrożonki.

Kraj, 26 września 2014

Małgorzata Szerenos group account directorem w Kropce Bordo

Group account director z Havas Worldwide Warsaw zmieniła agencję.

Kraj, 19 września 2014

Mariusz Bruchacki i Paweł Krzemiński zarządzają kreacją w Kropce Bordo

Team po kilkunastu latach odszedł z Havas Worldwide Warsaw.

Kraj, 20 sierpnia 2014

Hortex promuje polskie jabłka

Producent zapewnia, że jego soki produkowane są z polskich owoców i podaje przepis na to, jak radzić sobie z owocowymi nadwyżkami. Kreację kampanii przygotowała agencja Opus B, a media zakupił MEC.

Kraj, 22 maja 2014

Hortex wprowadza lemoniady

Na sezon letni firma wprowadza dwa warianty napojów w kartonach.

Kraj, 22 kwietnia 2014

FoodCare: gwałtowny spadek sprzedaży napojów w szklanych butelkach

Rynek napojów w szklanych butelkach w ubiegłym roku zmalał aż o 25 proc., i to zarówno w ujęciu wartościowym, jak i wolumenowym - poinformowała Paulina Włodarska, dyrektor marketingu FoodCare.

Kraj, 13 marca 2014

Hortex wprowadza soki w nowych opakowaniach

Teraz soki owocowe będą dostępne w plastikowych butelkach w dwóch formatach.

Kraj, 12 grudnia 2013

Agencja Stettiner i Hortex aktywizują dzieci

Agencja stworzyła rozbudowaną aplikację mobilną z grami dla dzieci.

Kraj, 13 listopada 2013

Matka Natura używa lodówki

Wystartowała kolejna odsłona kampanii Horteksu.

Kraj, 14 października 2013

Hortex z zimowymi propozycjami napojów

Marketer przygotowuje się do chłodnego sezonu i zapowiada działania wspierające.

Kraj, 26 września 2013

Hortex poszerza portfolio swoich mrożonek

Sezon jesienno-zimowy firma rozpoczyna propozycją meksykańską.

Kraj, 14 czerwca 2013

Uzupełnienie: Hortex pakuje w PET

Hortex wesprze swoją nowość kampanią.

Kraj, 13 czerwca 2013

Hortex pakuje w PET

Marka oferuje letnie smaki napojów w nowych opakowaniach.

Kraj, 1 lutego 2013

Lowe GGK wzmacnia dział kreacji

Sylwia Rękawek-Michoń obejmuje stanowisko senior art directora.

Kraj, 22 stycznia 2013

Hortex z kampanią w telewizji

Firma mocno wspiera markę Leon.

Kraj, 28 września 2012

Awans w OS3 Multimedia

Joanna Dobrowolska została client service directorem.

Kraj, 23 lipca 2012

Maspex ruszył z kampanią TV nowych smaków Tymbarku (wideo)

Spoty telewizyjne uzupełniają dotychczasową kampanię na outdoorze.

Kraj, 3 lipca 2012

Tymbark debiutuje z nowymi smakami

Na letni sezon Maspex wprowadza dwa nowe warianty smakowe napojów Tymbark i rusza z kampanią. Producent notuje rekordowy wzrost ilościowy.

Kraj, 8 marca 2012

Frosta ograniczyła aktywności reklamowe

Marketer skupia się teraz na procesie zmiany receptur swoich produktów.

Kraj, 22 lutego 2012

Tymbark chce zwiększyć częstotliwość spożycia

Marketer inwestuje w reklamę marki, by zwiększyć rotację produktów w sklepach.

Kraj, 21 lutego 2012

Rajska promocja Horteksu

Wycieczki na Wyspy Kanaryjskie mają skusić do zakupu marki Costa.

Kraj, 20 stycznia 2012

Baśniowy świat w kampanii Leona

Hortex kontynuuje komunikację marki.

Kraj, 13 stycznia 2012

Krzysztof Winnik zarządza Ostrygą

Dotychczasowy managing director Ostrygi Marcin Maj pełni teraz obowiązki prezesa.

Kraj, 6 grudnia 2011

Świąteczny kapselek od Tymbarku

Maspex ruszył z kolejną odsłoną kampanii marki napojów.

Kraj, 25 października 2011

Producenci soków nie tną wydatków na reklamę mimo spadków sprzedaży

W tym roku zainwestowali we wsparcie swoich produktów niemal tyle samo co w 2010 r.

Przetargi, 5 października 2011

Maspex ruszył z przetargiem mediowym

Wśród zaproszonych agencji jest pracujący od kilku lat dla marketera ZOG.

Kraj, 29 sierpnia 2011

Coca-Cola poszerza ofertę Cappy

Równocześnie marketer zmienia opakowania produktów tej marki.

Kraj, 24 maja 2011

SF1 bliżej komunikacji zintegrowanej

Wywodząca się z branży fieldowej agencja rozszerza ofertę.

Kraj, 11 marca 2011

Ostryga wzmacnia zespół

Do grona pracowników agencji dołączyły Beata Bohdanowicz i Klara Zamłyńska, które objęły stanowiska account executive.

Kraj, 11 lutego 2011

Byss przeprowadza konkurs Horteksu

Agencja interaktywna Byss realizuje dla firmy Hortex kreację i obsługę strony WWW "Wielki Konkurs Leona".

Przetargi, 4 lutego 2011

Hortex powierza budżet OS3 Multimedia

W ramach współpracy agencja ma wzmacniać pozycję marki w internecie, prowadzić działania w mediach społecznościowych.

Kraj, 2 lutego 2011

Animex debiutuje w nowej kategorii produktowej

Marketer wprowadza na rynek mrożonki pod marką Morliny.

Przetargi, 27 stycznia 2011

Ostryga będzie obsługiwała Play w social mediach

Agencja wygrała przetarg operatora komórkowego.

Kraj, 30 listopada 2010

Byss.pl i Costa zapraszają do raju

Hortex uruchomił serwis Prostozraju.pl.

Kraj, 3 listopada 2010

Katarzyna Piecuch brand managerem Radia Zet

Nowy menedżer pokieruje zespołem odpowiedzialnym za strategię komunikacyjną.

Artykuły weekendowe, 24 września 2010

Wiewiórski o purpose brands

Jarosław Wiewiórski, dyr. kreatywny Scholz & Friends, uważa, że Polsce brakuje purpose brands. Daje trzy przykłady marek, które mają prawdziwych believers.

Kraj, 10 września 2010

Rada Reklamy oddala skargi na Żywca i Agros Novą

Zespół orzekający zastanawiał się, czy reklama piwa ma coś wspólnego z "przezwyciężaniem problemów życiowych". W przypadku reklamy soku Karotka chodziło o "kontrowersyjny" brak cukru.

Kraj, 31 sierpnia 2010

PepsiCo szuka akwizycji

Koncern negocjuje przejęcie producenta soków zarówno w regionie, jak i w Polsce.

Kraj, 11 marca 2010

Hortex launch naturalnej Vitaminki wspiera reklamą TV

Hortex wprowadził do sprzedaży nowy marchwiowo-owocowy sok Vitaminka 100 proc. Nie zawiera on cukru ani innych substancji słodzących. Sok dostępny...

Kraj, 29 października 2009

Hortex wspiera w telewizji launch nowego soku z jabłek

Hortex wspiera ogólnopolską kampanią launch nowego soku Złote jabłka z delikatnym miąższem 100 proc. Nowy produkt nie zawiera cukru i...

Kraj, 15 października 2009

Żelazna Studio dla Nastawni

Żelazna Studio, firma oferująca kompleksową obsługę fotograficzną, rozpoczęła współpracę z agencją reklamową Nastawnia. Wspólne działania obejmują m.in. wykonywanie zdjęć produktowych...

Kraj, 29 września 2009

Agnieszka Wasilewska i Wojciech Krosnowski awansują w MRM

W agencji MRM Worldwide awansowano Agnieszkę Wasilewską na client service directora, a Wojciecha Krosnowskiego - na creative directora. Agnieszka Wasilewska,...

Przetargi, 10 września 2009

D'aucy Polska wybiera Optimum Media OMD, stawia na działania wizerunkowe

Firma D'aucy Polska rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową. Zwycięzcą jest Optimum Media OMD. Do udziału w przetargu zaproszono pięć domów...

Kraj, 16 lipca 2009

O nagrody Effie będzie konkurować 125 zgłoszeń, mniej niż w ub.r.

Do tegorocznej, dziesiątej edycji konkursu efektywności reklamowej Effie nadesłanych zostało 125 zgłoszeń: 73 kampanie zgłoszone przez agencji reklamowe i reklamodawców...

Kraj, 15 lipca 2009

MEC stosuje "site freezing" w kampanii Horteksu

Wystartowała internetowa akcja reklamowa Horteksu wspierająca kampanię telewizyjną soków Hortex Fresz (pisaliśmy o niej w DS "MMP" z 9 lipca...