M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Hot Oil (marka)"

Kraj, 25 września 2009

Anna Wojtowiak product managerem w Lisnerze

Anna Wojtowiak objęła stanowisko product managera w firmie Uniq Lisner. W dziale marketingu jest odpowiedzialna za produkty śledziowe producenta. Poprzednio...

Kraj, 9 listopada 2007

GPD Advertising autorem reklam marki odzieżowej Hot Oil

Ruszyła nowa kampania dziecięcej marki odzieżowej Hot Oil z portfolio Semax SA. Pod hasłem "Ubranie na dorastanie" firma promuje jesienno-zimową...

Przetargi, 26 czerwca 2007

Semax szuka agencji reklamowych dla Deepa i Hot Oil

Firma Semax prowadzi przetargi na obsługę kreatywną marek Deep (odzież dla młodych) i Hot Oil (ubrania dla dzieci). Zwycięskie agencje...

Przetargi, 24 stycznia 2007

Obsługą marki Hot Oil zajmuje się Albedo Marketing

Firma Semax wybrała do obsługi budżetu odzieżowej marki dziecięcej Hot Oil agencję Albedo Marketing. Agencja skoncentruje się na działaniach o...

Przetargi, 24 listopada 2006

Semax prowadzi 2 przetargi na obsługę marek Hot Oil i Deep

Semax prowadzi przetarg na fullservice'ową obsługę marki odzieżowej Deep i dziecięcej Hot Oil. Liczba i nazwy agencji biorących udział w...

Kraj, 30 sierpnia 2006

Testa Communications zaczyna pracować z firmą Semex SA

Testa Communications rozpoczęła współpracę ze spółką Semax SA, producentem odzieży. Agencja będzie odpowiedzialna za komunikację PR prowadzoną dla marki Deep....

Przetargi, 28 czerwca 2006

Icon będzie pracowała dla marki Hot Oil

Agencja Icon wygrała przetarg na obsługę marki Hot Oil z portfolio firmy Semax. Icon pokonała w przetargu cztery agencje, m.in....

Kraj, 22 maja 2006

Kamil Głaz dyrektorem kreatywnym Kid & Young

Kamil Głaz awansował na nowo utworzone stanowisko dyrektora kreatywnego agencji Kid & Young. Wcześniej zajmował stanowisko creative group head. Nowy...

Przetargi, 16 maja 2006

Semax prowadzi przetarg na obsługę marek Deep i Hot Oil

Semax prowadzi przetarg na fullservice'ową obsługę marek odzieżowych Deep i Hot Oil. W konkursie Deep, marki odzieży młodzieżowej, wystartowało pięć...

Kraj, 10 kwietnia 2006

Marka odzieżowa Deep startuje z kampanią wizerunkową "Inaczej o stereotypach"

Spółka odzieżowa Semax rozpoczęła kampanię swojej czołowej marki Deep. Jej motywem przewodnim jest dyskusja o stereotypach, ale w klimacie humorystycznym....