M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "House (marka)"

Kraj, 23 września 2015

Zjednoczenie przygotowało nową kampanię dla House'a

Agencja stworzyła stronę pod nową aktywację.

Kraj, 5 grudnia 2014

Marka House rusza z kampanią "Sound Tracks"

W kampanii najważniejszym elementem są produkcje contentmarketingowe. Za koncepcję projektu, scenariusze i produkcję filmów, serwis internetowy oraz obsługę kampanii odpowiada agencja Zjednoczenie.com.

Kraj, 14 listopada 2014

LPP wprowadzi szóstą markę na rynek

Do Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay dołączy kolejny brand.

Kraj, 19 sierpnia 2014

House rozpoczyna działania marketingowe na nadchodzący sezon

Kampania będzie prowadzona głównie w internecie, prasie i na wielkim formacie.

Kraj, 20 listopada 2013

Martyna Szuta awansuje w Zjednoczenie.com

Poprzednio pełniła funkcję key account managera.

Kraj, 8 października 2013

Insignia wzmacnia dział kreacji

Copywriterzy dołączają do agencji interaktywnej.

Kraj, 13 lutego 2013

House nową kolekcję wspiera kampanią

W jej ramach prowadzone są działania wizerunkowo-sprzedażowe.

Kraj, 18 października 2012

Baczyńska, Zień oraz Paprocki i Brzozowski projektują dla T-Mobile

Operator podejmuje współpracę ze znanymi polskimi projektantami mody; to pierwszy tego typu projekt w grupie T-Mobile.

Kraj, 3 października 2012

Kampania House po raz pierwszy w kinach

Marka odzieżowa promuje się w sieciach Cinema City i Helios.

Kraj, 12 września 2012

Paweł Woźny awansował w LPP

Menedżer został regionalnym dyrektorem sprzedaży w Rosji.

Kraj, 29 sierpnia 2012

Paweł Dutkiewicz w LPP w Rosji

Zapewnia wsparcie menedżerskie.

Kraj, 27 sierpnia 2012

Denimowy teaser kampanii House

LPP ruszyło z aktywnością zapowiadającą kampanię swojej marki.

Kraj, 28 czerwca 2012

LPP bez dyrektora marketingu

Monika Kapłan-Gerc została prezesem Deni Cler.

Kraj, 30 września 2011

House o nonszalancji młodych

Marka odzieżowa rozpoczęła jesienną akcję reklamową.

Kraj, 12 września 2011

Ciszewski PR o polskim Facebooku

Coraz więcej polskich nastolatków korzysta z najpopularniejszego portalu społecznościowego.

Artykuły weekendowe, 15 kwietnia 2011

Jak zostać marką facebookową

Czy łatwo wypromować markę mediową? Dlaczego jedne marki przebijają się do serwisów społecznościowych, a innym się to nie udaje? Agnieszka Wasilewska i Jakub Urbaniak, dyrektorzy zarządzający w agencji interaktywnej MRM Worldwide, analizują listę polskich top brands w Facebooku.

Artykuły weekendowe, 11 marca 2011

Zdjęcie (z) profilu

O ostrożności w komunikacji w mediach społecznościowych pisze Bartłomiej Brzoskowski, social media specialist w Digital One.

Kraj, 7 marca 2011

Cropp i House zniknęły z Facebooka

Fan page'e tych marek rozsyłały link do złośliwego oprogramowania, które wysyłało scam.

Kraj, 11 lutego 2011

LPP zwiększa dwukrotnie wydatki na internet

Ponadto ATL wesprze markę Reserved, a eventy - Cropp i House.

Artykuły weekendowe, 11 lutego 2011

Co kręci społeczności?

Kinga Szydzińska, PR manager ds. projektów internetowych w Grupie ZPR, zastanawia się, dlaczego jedne marki w czołówce Facebooka są, a inne nie...

Kraj, 27 stycznia 2011

Energetyk Blow ruszy w marcu z kampanią

Nowy gracz w segmencie energetyków planuje silne wsparcie. Producent Blow planuje też wprowadzenie kolejnego napoju.

Przetargi, 18 października 2010

LPP wybiera agencję dla House’a

Marka odzieżowa jest do wzięcia.

Kraj, 28 maja 2010

25 tytułów nagrodzono podczas Szpalt Roku

W tegorocznej edycji konkursu Szpalty Roku najwięcej nagród zebrała Direct Publishing Group. Po raz pierwszy w konkursie wzięły udział Edipresse i Valkea Media.

Kraj, 15 marca 2010

Nowe osoby w dziale marketingu Atlantica

Do działu marketingu Atlantica, producenta bielizny, dołączyły dwie nowe osoby. Dina Evrokatova rozpoczęła pracę na stanowisku junior brand manager export...

Kraj, 21 grudnia 2009

Sklepy i internet głównymi kanałami komunikacji LPP w 2010 r.

Firma odzieżowa LPP w przyszłym roku skupi się na wsparciu marek Reserved, Cropp i House (ma jeszcze w portfolio Mohito...

Przetargi, 17 grudnia 2009

LPP wybiera agencję do rozbudowy strony WWW marki Cropp i zwiększa wydatki na internet

Firma odzieżowa LPP SA prowadzi przegląd ofert dotyczący rozbudowy serwisu internetowego marki Cropp. Marketer znacznie zwiększy wydatki na działania w...

Kraj, 25 marca 2009

Monika Kapłan-Gerc dyr. marketingu LPP, trwają prace nad budżetem i strategią

Monika Kapłan-Gerc będzie od 1 kwietnia br. nowym dyrektorem marketingu spółki odzieżowej LPP, właściciela marek Reserved, Cropp, House, Mohito i...

Kraj, 4 marca 2009

Iga McGinley szefem marketingu Atlantica

Iga McGinley objęła nowo utworzone stanowisko kierownika marketingu firmy Atlantic. Nowe obowiązki będzie łączyć z dotychczasową funkcją senior brand managera...

Kraj, 16 lutego 2009

SoDigital powołuje do życia agencję interaktywną Sointeractive

Pod koniec lutego na polskim rynku oficjalnie zadebiutuje agencja interaktywna Sointeractive. Firma ma specjalizować się w kreacji i kłaść nacisk...

Kraj, 2 lutego 2009

Agencja Rubikom wprowadza nowe marki

Agencja doradztwa marketingowego Rubikom uruchomiła w swoich strukturach nowy podmiot BrandShow specjalizujący się w launchingu nowych marek, usług i premier...

Kraj, 3 grudnia 2008

LPP zwalnia pracowników, redukuje budżety reklamowe, ogranicza otwarcia salonów

Firma LPP SA, właściciel marek Cropp i Reserved, zwalnia pracowników, redukuje budżety reklamowe i ogranicza otwarcia nowych salonów. - Spółka...

Kraj, 13 listopada 2008

Rubikom przygotuje strategię dla City Service

Agencja Rubikom Strategy & Creation rozpoczęła współpracę z firmą wielkoformatowej reklamy zewnętrznej City Service z Krakowa. Opracuje kompleksową strategię marketingową...

Kraj, 10 października 2008

Anna Paczkowska dyr. marketingu Top Secret

Anna Paczkowska objęła stanowisko dyr. marketingu marki Top Secret w firmie Redan. Przez ostatnie miesiące marketingiem Top Secret zarządzała Inga...

Kraj, 10 października 2008

PIA jako Touchpoints Media Group chce być doradcą strategiczno-reklamowym

Polonia Indoor Advertising, agencja specjalizująca się m.in. w reklamie indoorowej, zmienia nazwę na Touchpoints Media Group. Andrej Modic, prezes zarządu...

Przetargi, 11 września 2008

G7 wygrała przetarg Cropp; marketer twierdzi, że przeglądu nie zakończył

Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, firma LPP wybrała agencję reklamową G7 do kompleksowej obsługi marki Cropp/CroppTown. Agnieszka Górska, dyr. marketingu LPP,...

Kraj, 2 września 2008

Reporter zmienia wizerunek i grupę docelową

Marka odzieży Reporter rozpoczyna kampanię jesienno-zimowej kolekcji odzieży. Reporter przeszedł znaczącą zmianę wizerunkową, poszukując nowego miejsca na rynku. - To...

Kraj, 22 sierpnia 2008

Tomasz Bartnik, jeden z partnerów, odchodzi z Corporate Profiles Consulting

Tomasz Bartnik, jeden z partnerów Corporate Profiles Consulting, podjął decyzję o kontynuacji swojej drogi zawodowej poza tą agencją. Zainteresowały go...

Kraj, 5 sierpnia 2008

Mariusz Kozak-Zagozda odchodzi z LPP

Mariusz Kozak-Zagozda, dyr. ds. strategicznych projektów marketingowych, odchodzi z przyczyn osobistych z firmy LPP SA zarządzającej markami Reserved, Cropp i...

Kraj, 26 czerwca 2008

Marcin Krawczyński art directorem w Opcomie

Do agencji interaktywnej Opcom (Grupa Eskadra) dołączyły dwie nowe osoby. Marcin Krawczyński objął stanowisko art directora. Dotychczas pracował m.in. w...

Przetargi, 12 czerwca 2008

Artman wybiera agencję PR do obsługi Mohito; kreacją zajął się PZL

Artman SA rozpoczyna przetarg PR dotyczący wprowadzenia nowej marki odzieżowej Mohito adresowanej do młodych kobiet. Do przetargu zaproszono trzy agencje...

Kraj, 21 maja 2008

Rada Reklamy rozpatrzyła rekordową liczbę skarg na reklamy House i uznała je za nieetyczne

Arbitrzy z Komisji Etyki Reklamy działającej w ramach Rady Reklamy uznali reklamy billboardowe marki odzieżowej House (Artman SA) za nieetyczne....

Kraj, 11 kwietnia 2008

LPP chce przejąć Artmana

LPP SA, właściciel marek Reserved i Cropp/CroppTown, zamierza przejąć spółkę Artman SA, właściciela marki House. Obie firmy podpisały w tej...

Kraj, 3 marca 2008

Projekt "Virginity" agencji Koledzy ma dodać wyrazistości marce House

Artman, producent odzieży marki House, wystartował z nową kampanią reklamową o nazwie "Virginity". Reklamy mają zwrócić uwagę przede wszystkim 19-25-latków,...

Kraj, 21 lutego 2008

PZL i Stratosfera zaangażowane w projekt nowej marki firmy Artman

Artman, producent odzieży pod marką House, w sierpniu wprowadzi na rynek nową markę odzieży adresowaną do kobiet. Producent nie chce...

Kraj, 11 grudnia 2007

PIA wprowadza automatyczny system do zarządzania nośnikami

Polonia Indoor Advertising (PIA), agencja specjalizująca się w reklamie wewnętrznej, wprowadziła automatyczny system do zarządzania swoją siecią 9 tys. nośników...

Przetargi, 29 października 2007

Artman szuka agencji dla marki House

Firma odzieżowa Artman, właściciel marki House, zaprosiła pięć agencji do strategiczno-kreatywnego przetargu, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Pierwsze prezentacje są zaplanowane jeszcze...

Kraj, 26 czerwca 2007

Media Ambassador twórcą e-sklepu dla marki House

Wrocławska agencja interaktywna Media Ambassador, odpowiedzialna za projekt serwisu marki odzieżowej House (Artman SA), zaprojektowała i opracowała nową funkcjonalność w...

Kraj, 19 czerwca 2007

Monika Kapłan-Gerc dyrektorem marketingu Artmana

Monika Kapłan-Gerc została nowym dyrektorem marketingu w firmie Artman będącej właścicielem młodzieżowej marki ubrań House. Do obowiązków nowego dyrektora będzie...

Kraj, 16 marca 2007

"Welcome to Paradise" - ruszyła kampania wiosenno-letniej kolekcji House

House, marka odzieżowa należąca do Artmana SA, rozpoczyna kampanię pod hasłem "Welcome to Paradise". Autorem pomysłu i hasła jest dział...

Kraj, 21 grudnia 2006

Marcin Gieracz i Marek Szostak w zespole marketingu firmy Reporter

Marcin Gieracz został doradcą zarządu firmy Reporter ds. komunikacji marketingowej. Wcześniej pracował w firmie konkurencyjnej i jako product manager zajmował...