M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "HP Polska (firma)"

Kraj, 8 września 2015

Małgorzata Grzywacz nowym dyrektorem ds. marketingu w Esri Polska

Channel marketing manager z firmy HP Polska zmienia pracodawcę.

Kraj, 10 stycznia 2013

Nowy dyrektor działu hardware w ABC Data

Tomasz Buk został dyrektorem marketingu i sprzedaży działu hardware.

Kraj, 19 maja 2011

Content Media poszerza ofertę i zatrudnia

Broker w segmencie custom publishing nawiązał współpracę ze spółką z grupy Media Express. Do zespołu firmy dołączyła Iwona Wyszogrodzka.

Kraj, 24 marca 2011

Żelazna Studio dla Leroy Merlin Polska

Agencja zrealizowała wizerunkowo-marketingowy projekt fotograficzny dla sieci.

Przetargi, 21 sierpnia 2008

Paprika wygrała przetarg IDG Poland

Agencja Paprika wygrała przetarg na organizację gali konkursu Lider Informatyki 2008. Wyłania on przedsiębiorstwa i instytucje odnoszące sukcesy w dziedzinie...

Przetargi, 29 maja 2008

TippingPoint wygrała przetarg na obsługę projektu HP

HP Polska rozstrzygnął przetarg reklamowy na obsługę projektu adresowanego do środowisk biznesowych związanego z bezpieczeństwem danych i systemów przechowywania informacji....

Kraj, 14 czerwca 2007

HP reklamuje promocję produktową dla MŚP

HP Polska w radiu i internecie reklamuje promocję urządzeń wielofunkcyjnych HP LaserJet (drukarka, ksero, skaner i faks w jednym), których...

Kraj, 7 września 2006

Ewa Lis odpowiada za wizerunek HP Polska

Ewa Lis, dotychczas odpowiedzialna za PR i marketing konsumencki w dziale druku i przetwarzania obrazu HP Polska, awansowała na stanowisko...

Kraj, 19 lipca 2006

Dorota Grudzień-Molenda została dyrektorem marketingu w HP Polska

Dorota Grudzień-Molenda objęła stanowisko dyrektora marketingu w dziale TSG (dział rozwiązań dla przedsiębiorstw) firmy technologicznej HP Polska. Na nowym stanowisku...

Kraj, 13 stycznia 2006

Artur Wiza, dyrektor marketingu jednego z działów HP, p.o. rzecznikiem firmy

Rzecznik prasowy HP Polska Anna Tryc-Bromley odeszła z firmy. Wiąże się to z jej nominacją na stanowisko wicedyrektora Instytutu Kultury...

Kraj, 22 września 2005

Allianz Polska chce wykorzystać w reklamach wizerunek Roberta Kubicy

Towarzystwo ubezpieczeniowe Allianz Polska SA, które jest sponsorem kierowcy wyścigowego Roberta Kubicy, planuje kampanię prasową związaną z jego prawdopodobnym zwycięstwem...

Kraj, 1 sierpnia 2005

Skrzynecki odpowiada w HP za kontakty z partnerami handlowymi

Jędrzej Skrzynecki od 1 sierpnia 2005 r. stanął na czele organizacji SPO (Solution Partners Organisation), obejmując stanowisko dyrektora ds. współpracy...

Kraj, 27 czerwca 2005

Paweł Polok dyrektorem generalnym działu druku i przetwarzania obrazu HP Polska

Paweł Polok obejmie 1 lipca stanowisko dyrektora generalnego działu druku i przetwarzania obrazu w HP Polska. Działowi temu podlegają najbardziej...

Kraj, 29 kwietnia 2005

Polymus prowadzi akcję promocyjną HP Formuła 1

Na zlecenie HP Polska agencja Polymus prowadzi akcję promocyjną w galeriach handlowych pod hasłem HP Formuła 1 "Ale Jazda". Przez...

Kraj, 26 kwietnia 2005

Allianz Polska będzie wykorzystywał wizerunek kierowcy rajdowego Roberta Kubicy

Allianz Polska podpisał umowę sponsoringową z Robertem Kubicą (o planach spółki dotyczących tej współpracy informowaliśmy wstępnie w DS "MMP" 18...

Kraj, 22 lutego 2005

Allianz wystartuje w marcu z komunikacją związaną z sezonem Formuły 1

Allianz Polska rozpocznie w najbliższych tygodniach komunikację związaną ze sponsoringiem Formuły 1 (F1). Jak zapowiada Marek Baran, rzecznik Allianz Polska,...

Kraj, 26 stycznia 2005

Jurorzy konkursu "Media Trendy 2005" wybrani

Komitet organizacyjny konkursu Media Trendy 2005, który tworzą przedstawiciele Eskadry, Klubu Mediowego SAR i Biura SAR, ogłosił listę jurorów piątej...

Kraj, 17 grudnia 2004

Allianz przygotowuje na luty start komunikacji związanej z sezonem 2005 Formuły 1

Allianz Polska planuje na luty br. rozpoczęcie działań marketingowych związanych ze sponsoringiem Formuły 1. Będzie to kampania w mediach i...

Kraj, 20 lipca 2004

Alina Białkowska-Gużyńska, wicenaczelna "BM", dołączyła do agencji Cross Media PR

Alina Białkowska-Gużyńska, zastępca redaktora naczelnego miesięcznika "Businessman Magazine", zrezygnowała ze swojej funkcji i rozpoczęła pracę w agencji Cross Media PR,...

Kraj, 10 maja 2004

LG rozpoczyna sprzedaż notebooków na polskim rynku

LG Electronics Polska Sp. z o.o., polski oddział koreańskiego producenta m.in. sprzętu komputerowego, elektronicznego, RTV i AGD, rozpoczyna sprzedaż w...

Przetargi, 5 września 2003

HP Polska prowadzi przetarg na obsługę programu lojalnościowego

HP Polska prowadzi przetarg na obsługę programu lojalnościowego. Program ma dotyczyć produktów konsumenckich firmy: drukarek i aparatów cyfrowych Przedstawiciele poinformowali, ...

Kraj, 18 listopada 2002

HP Polska planuje rynkowy debiut urządzenia typu tablet

HP Polska prawdopodobnie jeszcze w grudniu br. wprowadzi na polski rynek przenośny komputer Compaq Tablet PC. Jest to rodzaj komputera...