M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "HP (marka)"

Kraj, 21 maja 2015

HP we współpracy z Eską rusza z kolejnymi działaniami

Ostatniego dnia maja w Warszawie odbędą się "warsztaty łamania zasad".

Kraj, 9 maja 2013

Colorovo organizuje ogólnopolski konkurs

Młodzi artyści mogą wygrać 10 tys. zł.

Kraj, 7 grudnia 2012

Gwiazdkowa kampania Komputronika

Przed świętami największy komputerowy sklep internetowy reklamuje się na outdoorze, w prasie, radiu i online.

Kraj, 3 grudnia 2012

Plus stawia na harmonię

Za kreację spotu promocyjnego dla operatora odpowiada agencja 303.

Zagranica, 28 czerwca 2012

Toyota wciąż najbardziej ekologiczną marką

Firma Interbrand przygotowała zestawienie 50 "zielonych" brandów.

Zagranica, 30 czerwca 2011

Rośnie popularność tabletów

12 proc. Amerykanów ma tablet, z czego 90 proc. wyraża zadowolenie z posiadania tego urządzenia.

Kraj, 1 października 2009

Nazar Al-Khouri group account directorem w DDB; agencja zatrudnia strategów

Do działu client service agencji reklamowej DDB dołączy Nazar Al-Khouri. Jako group account director będzie odpowiedzialny za obsługę McDonald's, jednego...

Kraj, 3 kwietnia 2009

Benefit Media i Practum Consulting - nowe firmy public relations

Na rynku agencji PR pojawiły się nowe firmy. Pierwsza z nich to Benefit Media Communications, którą utworzyli Dariusz Dąbrowski i...

Kraj, 8 sierpnia 2007

Mobil 1 głównym sponsorem wyprawy szlakiem Benedykta Polaka

Marka Mobil 1 została głównym sponsorem wyprawy szlakiem średniowiecznego podróżnika Benedykta Polaka. Wśród sponsorów projektu znalazły się też marki: Nissan,...

Kraj, 10 października 2006

Bądź szybki, spontaniczny i twórczy - namawia HP w kampanii drukarek

Agencja Publicis przygotowała kampanię wizerunkową HP Photosmart. "Bądź szybki, bądź spontaniczny, bądź twórczy. HP Photosmart. To proste" - brzmi główny...

Kraj, 21 października 2005

HP prowadzi promocję drukarek i wspiera ją kampanią

Trwa nowa promocja drukarek laserowych HP, która zaplanowana jest do końca stycznia 2006 r. Drukarki objęte promocją można kupić w...

Zagranica, 8 czerwca 2005

"Made in USA" nie działa na młodych Amerykanów

Napis "Made in USA" pozostaje dla amerykańskich konsumentów symbolem jakości, ale młodzi konsumenci coraz częściej wybierają marki zagraniczne - wynika...

Kraj, 23 czerwca 2004

"Nie tylko dla profesjonalistów" - Nikon Polska prezentuje swoją strategię marketingu i sprzedaży

Wczoraj oficjalnie zainaugurował swoją działalność Nikon Polska Sp. z o.o., krajowy oddział japońskiego producenta aparatów i sprzętu fotograficznego. Przy tej...