Za kreację spotu sponsoringowego oraz social media wspierające Carlo Rossi odpowiada agencja Publicis DWL. Za działania PR agencja Face It!
Gigant technologiczny decyduje się na komunikację utrzymaną w atmosferze radosnego oczekiwania na premierę kolejnej części gwiezdnej sagi.
Marketer rozstrzygnął przetarg na globalną obsługę w mediach o wartości 200 mln dolarów.
Do zespołu agencji dołączają Rafał Niczypor, Michał Kubajek i Magdalena Michniewska.
Do agencji dołączają Ewa Dołbniak i Agnieszka Sitarczuk. Awansowała Daria Fedorowicz.
Havas Media Group prezentuje wyniki globalnego badania.
Startuje wspólna akcja Eski TV, Radia Eska i marki HP.
Małgorzata Skwira objęła nowo utworzone stanowisko head of PR. Doszło do kolejnych awansów i zatrudniono nowe osoby.
Należąca do ZenithOptimedia Group struktura odpowiada za promocję produktów inwestycyjnych tego banku.
Największy na świecie producent komputerów, chińska firma Lenovo, ogłosił wyniki za IV kwartał swojego roku fiskalnego. Przychody w omawianym okresie wzrosły o 31 proc. i osiągnęły pułap 14,1 mld dolarów.
Specjalistyczna agencja ZOG będzie odpowiadać za działania search dla Sanofi i HP.
Kampanię przygotowały Havas Worldwide Warsaw oraz MEC.
Startuje kampania nowego komputera 3D Sprout.
W Polsce firma była czwartym dostawcą na rynku.
Firmie zależy na ponownej prezentacji marki konsumentom i przedstawieniu jej portfolio i możliwości.
Działania reklamowe prowadzone będą w internecie oraz poprzez eventy.
Kamil Sokołowski dołączył do agencji contentmarketingowej.
Michael Birkin ma zwiększyć sprzedaż za pomocą skutecznych kampanii.
Pierwsza polska firma wyróżniona dwoma złotymi medalami na corocznym Europejskim Kongresie Contact Center World Awards w Londynie.
Według najnowszych analiz przedstawionych przez WFA (Światowa Federacja Reklamodawców skupiająca prawie 90 proc. firm zajmujących się komunikacją marketingową) globalne wydatki marketingowe będą alokowane na rynki rozwijające się. Dominującą rolę w tym obszarze nadal jeszcze będą odgrywać USA.
DDB przyzna specjalną nagrodę, którą będzie przygotowanie strategii kampanii reklamowej promującej wybrane rozwiązanie technologiczne.
Marketer rozpoczął rozmowy z agencjami reklamowymi, które mają poprzedzić rozpisanie przetargu reklamowego.
Działania prowadzone są w sieci reklamy mobilnej Mobilvi.
W ciągu tygodnia zarejestrowało się ponad 11 tys. uczestników konkursu.
Przygotowanie dodatku reklamowego wymaga mimo wszystko zachowania zdrowego rozsądku. Tego zabrakło przy produkcji "BeIT", bezpłatnie dołączonego do "Elle".
Macroscope OMD szacuje, że w tym roku ponad połowa jego klientów skorzysta z modelowania ekonometrycznego.
P4 reklamuje Play Online z tabletami Apple, Samsunga i netbookiem HP.
Wydawca m.in. magazynu "Zwierciadło" stał się właścicielem firmy custom publishing Novimedia.
Najbardziej gay-friendly okazują się firmy, których biznes wymaga ciągłych innowacji.
W strukturach firmy na nowe stanowiska awansowało dwóch seniorów - Monika Wosińska i Mirosław Dąbkowski.
Nowy produkt firmy ma się pojawić na rynku pod koniec tego roku.
Agata Sander została group account directorem w agencji !Buzz Public Relations.
Dzięki temu liczy na skuteczniejszą rywalizację z Apple i Google na rynku smartfonów.
Polymus wraca do pozycjonowania jako agencja komunikacji zintegrowanej. Wcześniej przez kilka lat firma określała siebie jako agencję wsparcia sprzedaży. Nowa...
Najważniejsza premiera firmy Microsoft - systemu operacyjnego Windows 7 - nie będzie miała samodzielnej kampanii reklamowej. Marketer uznał, że najbardziej...
Na początku sierpnia br. Paweł Merecz obejmie stanowisko dyrektora kreatywnego agencji Mather Communications/SoHo Square. W reklamie pracuje od blisko 10...
Rada Reklamy uznała, że reklama telewizyjna Actimela (Danone) narusza kodeks etyki reklamy (KER). Skarżący zarzucił reklamie sugerowanie dzieciom, że jeśli...
Olli-Pekka Kallasvuo, chief executive fińskiej Nokii, w wywiadzie dla tamtejszej sieci YLE (nadawca radiowo-telewizyjny) stwierdził, że firma rozważa inwestycje w...
Agencja Polymus odnotowała 20-proc. wzrost przychodów w ub.r. Osiągnęły one kwotę 15,5 mln zł. Zyski nie są jeszcze opublikowane ze...
Mikołaj Piotrowski został dyrektorem działu komunikacji korporacyjnej w agencji public relations Edelman Polska. W swej karierze początkowo pracował jako dziennikarz,...
Global Marketers Report magazynu “Advertising Age" trzeci rok z rzędu przyznał Euro RSCG Worldwide tytuł największej globalnej agencji reklamowej. Pozycję...
Interaktywny teleturniej telewizyjny w internecie stanowi podstawę akcji promocyjnej związanej z 18-leciem firmy Netia. Projekt odbywa się na stronach www.netia18.pl...
Sieć domów mediowych ZenithOptimedia, należąca do holdingu Publicis, została uznana agencją mediową roku w konkursie M&M Awards organizowanym przez brytyjski...
Do agencji Effectica Direct dołączyła Małgorzata Kowalska, która objęła stanowisko account managera. Do jej podstawowych obowiązków należy zarządzanie przebiegiem kampanii...