M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "HSBC (firma)"

Kraj, 7 września 2015

Marek Zawada jako experiential director w 180heartbeats + Jung v. Matt

Agencja interaktywna 180heartbeats + Jung v. Matt poszerza swoją strukturę o dział eventów, który wykorzystuje nowoczesne technologie.

Zagranica, 24 lutego 2015

HSBC 2014: spadek zysku o 17 proc.

Ten drastyczny spadek zysku to wynik m.in. kar finansowych nałożonych na tę instytucję bankową za pomoc w unikaniu płacenia adekwatnych podatków przez pracowników oraz depozytariuszy.

Zagranica, 13 listopada 2014

Pięć banków ukaranych kwotą 3,3 mld dol.

Ta kara łącznie zostanie zapłacona przez: Citigroup, HSBC, JP Morgan Chase, Royal Bank of Scotland oraz UBS. Jest wynikiem udowodnienia wymienionym instytucjom finansowym zmowy i manipulacji na rynkach walutowych.

Zagranica, 13 czerwca 2014

Awanse w londyńskim oddziale Saatchi

Rob Potts i Andy Jex dostali awanse na stanowiska dyrektorów kreatywnych.

Zagranica, 18 marca 2014

We Are Social zatrudnia Mobbie Nazir

Head of digital strategy JWT zostaje chief strategy officerem w We Are Social.

Zagranica, 8 maja 2013

HSBC wychodzi na prostą

W ciągu pierwszych trzech miesięcy roku HSBC zanotowało zysk 5,4 mld funtów w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.

Zagranica, 26 kwietnia 2013

GroupM zdobywa budżet Nestle

Nestle przeznaczy 750 mln dol. na działania na rynku USA.

Zagranica, 8 kwietnia 2013

Mindshare obronił globalny budżet HSBC

Bank HSBC cztery tygodnie po rozstrzygnięciu przetargu kreatywnego (obsługa została rozdzielona pomiędzy JWT, Grey London oraz Saatchi & Saatchi), poinformował, że Mindshare obronił wartą 400 mln funtów obsługę globalnego budżetu mediowego.

Zagranica, 22 marca 2013

World's Fastest Agency startuje w USA

Brief można przesłać przez Twittera.

Kraj, 8 listopada 2012

Monika Gąszcz client service directorem w Grupie andmore

Połączenie działów client service agencji ArtGraph i agencji non standard Brainshake.

Zagranica, 23 października 2012

HSBC ogłosił globalne przetargi

Dotyczą one zakupu i planowania mediów oraz obsługi kreatywnej. Łączna wartość tych budżetów szacowana jest na 400 mln funtów.

Zagranica, 7 lutego 2012

Tesco opóźnia launch dodatkowych usług bankowych

Brytyjski koncern Tesco ogłosił, że wstrzymuje wprowadzenie pełnego zakresu swoich usług bankowych do początku 2013 roku.

Zagranica, 18 lipca 2011

Barclays rozpisuje globalny przetarg na media

Gros inwestycji mediowych banku przypada na Wlk. Brytanię.

Kraj, 4 lutego 2011

Rusza serwis Autosalon24.pl

Serwis specjalizuje się w negocjowaniu wysokich rabatów w imieniu klientów i umożliwia zamówienie dowolnego, nowego samochodu przez internet lub telefon.

Zagranica, 10 grudnia 2010

HSBC ma nowego szefa globalnego marketingu

Chris Clark odpowiada za marketing banku w skali międzynarodowej.

Kraj, 26 października 2010

Sales Link tworzy nowe stanowisko

Stanowisko head of concept w strukturach agencji objął Bartek Kmieć.

Zagranica, 11 sierpnia 2010

HSBC bez globalnego szefa marketingu

Tracy Britton opuściła firmę, co stawia pod znakiem zapytania realizację przyjętego długoterminowego planu marketingowego banku.

Zagranica, 22 lipca 2010

HSBC stawia globalnie na golf

Telewizyjny magazyn o golfie to nowy pomysł marketingowców banku.

Kraj, 15 lipca 2010

Mariusz Pitura szefem kreacji JWT

Nowy dyrektor kreatywny agencji rozpocznie pracę w sierpniu br.

Artykuły weekendowe, 28 maja 2010

Agencja bez witryny, tylko z Facebookiem

BrandStorm ICOM rezygnuje z firmowej strony internetowej i przenosi treści do Facebooka.

Kraj, 26 maja 2010

Konsulting od Synovate

Firma badawcza wprowadza usługi doradcze. Pierwszy projekt realizuje dla Komisji Europejskiej.

Kraj, 5 maja 2010

K2 i Starcom będą reprezentować Polskę podczas EBA

W ramach konkursu The European Business Awards wyłoniono 25 firm, które będą reprezentować Polskę. Wśród nich znalazły się także dwie branżowe - K2 i Starcom.

Zagranica, 29 kwietnia 2010

Wartość marek wciąż rośnie

Według Millward Brown Optimor łączna wartość 100 najcenniejszych marek świata przekracza 2 bln dol. Kwota ta wzrosła w ciągu ostatnich pięciu lat o 40 proc. Silne marki wyprzedziły rynek giełdowy i okazały się odporne na recesję.

Zagranica, 24 marca 2010

L'Oreal, Ford i General Mills najbardziej etycznymi firmami na świecie

L'Oreal, Ford i General Mills są najbardziej etycznymi firmami - wynika z analizy Ethisphere Institute. Ten think tank przebadał około...

Kraj, 1 marca 2010

Krzysztof Siekierski awansuje w Pentorze; Renata Pasternak w HSBC

Krzysztof Siekierski obejmie kierownictwo departamentu badań usług i BtoB w Pentor Research International. Badaniami rynku zajmuje się od 1995 roku,...

Zagranica, 3 lutego 2010

Rosną kapitalizacja i wartość marek instytucji bankowych

Sektor bankowy po załamaniu związanym ze światowym kryzysem finansowym zaczyna odbijać. Według corocznego raportu "Brand Finance's Global Ranking" mierzącego aktywności...

Kraj, 12 stycznia 2010

OS3 Multimedia szuka inwestora - powołuje radę nadzorczą, ma nowego prezesa

Po 13 latach Tomasz Pruszczyński przekazał funkcję prezesa zarządu agencji interaktywnej OS3 Multimedia Damianowi Rutkowskiemu, dotychczasowemu wiceprezesowi ds. finansowych. Od...

Kraj, 10 grudnia 2009

Effectica Direct zrealizowała pierwszy projekt BTL dla HSBC

Agencja marketingu bezpośredniego Effectica Direct, która wygrała przetarg na obsługę działań directmarketingowych dla banku HSBC, zrealizowała pierwszy projekt dla tego...

Kraj, 19 sierpnia 2009

Tomasz Kwiatkowski po powrocie z JWT Dubai zakłada własną agencję

Tomasz Kwiatkowski, który do niedawna pracował na stanowisku regional account directora w agencji reklamowej JWT Dubai, wrócił do kraju i...

Kraj, 16 lipca 2009

Wystartowała agencja Ad. Challenge, są pierwsi klienci

Rozpoczęła działalność nowa agencja komunikacji zintegrowanej - Ad. Challenge. Za organizację struktury i pracy agencji odpowiada Tomasz Wykowski, pełniący funkcję...

Kraj, 16 lipca 2009

Ograniczenie usług przez HSBC nie wpłynie na aktywność marketingową banku

Bank HSBC, który postanowił ograniczyć część swojej oferty i zrezygnował z consumer finance, nie zamierza zredukować swoich działań marketingowych (o...

Zagranica, 12 marca 2009

Chińczyk Jean Lin szefem strategii Isobar

Jean Lin, CEO agencji Wwwins, został szefem strategii sieci interaktywnej Isobar. Będzie on nadal pracować w Szanghaju, ale ma realizować...

Zagranica, 8 października 2008

Bank HSBC wstrzymał start kampanii telewizyjnej

Bank HSBC wstrzymał telewizyjną kampanię reklamową z powodu niestabilnej sytuacji w światowej gospodarce. Bank zaplanował silną ATL-ową kampanię wprowadzającą na...

Kraj, 2 października 2008

Kreacja JWT Warsaw wykorzystywana przez HSBC w innych krajach

Bank HSBC rozpoczyna kampanię reklamową skierowaną do przedsiębiorców prowadzących interesy poza Polską pod hasłem: "Sukces chętnie przekracza granice. A twój...

Zagranica, 26 sierpnia 2008

Japończycy oburzeni kreacją reklam HSBC

Najnowsza kampania reklamowa banku HSBC znalazła się w ogniu krytyki ze strony japońskich mediów za "niegodne" prezentowanie wizerunku zapaśnika sumo...

Kraj, 19 sierpnia 2008

Bank HSBC inwestuje w wizerunek - zadebiutuje z reklamą w TV

Polski oddział brytyjskiego banku HSBC rozpoczyna kampanię wizerunkowo-produktową promującą nową międzynarodową usługę dla klientów indywidualnych - HSBC Premier (to usługa...

Kraj, 5 sierpnia 2008

Magda Lokajczyk odpowiada za PR i event marketing w Canon Polska

Magda Lokajczyk została nowym specjalistą ds. PR i event marketingu w Canon Polska. Wcześniej pracowała w wydawnictwie Sun House Media,...

Kraj, 10 lipca 2008

Bank HSBC prowadzi kampanię wizerunkową w internecie

HSBC rozpoczął kampanię promującą w internecie ofertę tego banku. Specjalnie przygotowana strona WWW jest poświęcona usłudze HSBC Premier - globalnej...

Zagranica, 17 czerwca 2008

Sony wyprzedziło Apple w rankingu najbardziej innowacyjnych marek

Technologiczne brandy są na topie marek, które konsumenci uznają za najbardziej innowacyjne według badania Incite. Na drugim biegunie jako najbardziej...

Zagranica, 4 kwietnia 2008

Green Effie Awards nagradza za proekologiczne kampanie

General Electric, Wal-Mart i HSBC są wśród zwycięzców nowego konkursu Green Effie Award. Honoruje on kampanie, które służą upowszechnianiu świadomości...

Zagranica, 15 lutego 2008

HeathWallace - kolejny w tym tygodniu nabytek WPP Group

WPP Group kupiła 75-proc. pakiet udziałów w brytyjskiej agencji interaktywnej HeathWallace. Nieznana jest kwota transakcji. Istniejąca od 2001 r. HeathWallace...

Kraj, 21 grudnia 2007

Torsten Hekkelstrand group account directorem w OMG Digital

Torsten Hekkelstrand objął stanowisko group account directora w OMG Digital (Omnicom Media Group). Do jego obowiązków należeć będzie przede wszystkim...

Zagranica, 6 września 2007

Bank HSBC rozpoczyna globalną kampanię reklamową

Bank HSBC rozpoczął realizację międzynarodowego projektu reklamowego, największego od 2002 roku. Obejmie outdoor, spoty telewizyjne, print oraz działania online. Działaniami...

Zagranica, 28 sierpnia 2007

Absolwenci brytyjskich uczelni wściekli na HSBC za oprocentowanie debetów

Blisko 2,6 tys. absolwentów wyższych uczelni w Wielkiej Brytanii podpisało się pod internetową listą, protestując w ten sposób przeciw zmianie...

Zagranica, 15 czerwca 2007

GroupM podpisała umowę z NBC na obsługę budżetów o wartości miliarda dolarów

Należąca do WPP sieć domów mediowych GroupM podpisała umowę z siecią NBC Universal, obejmującą wszystkie kanały i stacje kablowe tej...

Zagranica, 13 czerwca 2007

Ford wystawił na sprzedaż Jaguara i Land Rovera

Po miesiącach spekulacji Ford Motor Company oficjalnie poinformował, że wystawi na sprzedaż grupę Premier Automotive Group (PAG), do której należą...

Zagranica, 6 czerwca 2007

Bank HSBC wybiera agencję interaktywną, która zajmie sie globalną kampanią online

Brytyjski bank HSBC rozpoczął przetarg na wybór agencji interaktywnej, która miałaby przygotować globalną kampanię online obejmującą terytorium Stanów Zjednoczonych, Bliski...

Zagranica, 15 maja 2007

HSBC chce walczyć o brytyjski rynek ubezpieczeń

HSBC, największy brytyjski bank, chce zdecydowanie mocniej zaangażować się w rynek ubezpieczeniowy. Będzie współpracował z grupą Aviva, która poprzez Norwich...

Zagranica, 4 grudnia 2006

Sean Jefferson nowym CEO Performance, komórki MindShare i Global Sportnet

MindShare i agencja marketingu sportowego Global Sportnet wybrały Seana Jeffersona na stanowisko nowego chief executive w Performance, ich wspólnym projekcie....

Zagranica, 29 listopada 2006

Everystone połączy się z siecią Enterprise IG Group

Firma marketingu strategicznego Everystone należąca do holdingu WPP od 1 stycznia 2007 r. wejdzie w skład globalnej sieci agencji brandingowych...