M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Hubert Burda Media (firma)"

Kraj, 7 maja 2013

Katarzyna Byler dyr. sprzedaży w Interactions

Byler stanie na czele drugiego zespołu sprzedaży, pierwszym zarządza Agnieszka Kalbarczyk.

Kraj, 17 kwietnia 2013

Burda przejmuje G+J w Polsce

Powstałe w wyniku fuzji wydawnictwo będzie miało 30 czasopism.

Kraj, 17 grudnia 2012

Knoppers i "Elle" we wspólnej akcji promocyjnej

Firma Storck realizuje działania skierowane do internautów.

Kraj, 25 października 2012

Burda kupuje udziały w Showroomie

Dzięki synergii tytułów Burdy i serwisu wydawca chce oferować klientom usługi digital i e-commerce.

Kraj, 24 sierpnia 2012

Trzyosobowy zespół pokieruje BR Burdy

W związku z nową organizacją biura reklamy z wydawnictwem rozstała się Beata Madeja.

Kraj, 7 maja 2012

Marszalik-Kraszewska szefem działu badawczego ZOG

W ramach domu mediowego ZenithOptimedia mianowano nowego szefa struktury DriveR.

Kraj, 29 marca 2012

Mietkowska odchodzi z "Elle"

Po kilku latach kierowania redakcją luksusowego magazynu z jego redakcją rozstaje się naczelna.

Kraj, 3 stycznia 2012

Michał Adamczyk awansuje w Burda Media

W ramach wydawnictwa stworzono nowe stanowisko dyr. wydawniczego projektów internetowych i mobilnych, które objął dotychczasowy red. naczelny magazynu "Chip".

Kraj, 5 września 2011

Ringier skompletował team reklamowy "Top Gear"

Trzyosobowy zespół zajmie się sprzedażą reklam do przejętego niedawno od Burdy magazynu.

Zagranica, 29 sierpnia 2011

Markeingowa ekspansja Burdy

Niemieckie wydawnictwo Hubert Burda Media otwiera dział marketingu w Londynie. Jego celem jest umożliwienie reklamodawcom dostępu do zagranicznego porfolio wydawnictwa.

Kraj, 16 sierpnia 2011

Serwisy Hubert Burda Media w ARBOinteractive

Pod skrzydła ARBO trafiły Chip.pl i Gambler.pl.

Kraj, 29 czerwca 2011

Ringier Axel Springer utrzyma cenę i objętość "Top Geara"

Nowy wydawca magazynu motoryzacyjnego na razie nie planuje zmian wydawniczych w tytule. Najprawdopodobniej jednak nie będzie chciał, aby jego dotychczasowy naczelny dołączył do przejmowanego zespołu.

Kraj, 6 czerwca 2011

Nowa szefowa działu mody w "InStyle"

Joanna Ciesielska zastąpiła na tym stanowisku Olgę Piekarską.

Kraj, 3 stycznia 2011

Stawarz przechodzi z Burdy do InnovaWeb

W styczniu br. Barbara Stawarz dołączyła do InnovaWeb.

Kraj, 2 listopada 2010

Ciosek i Staszewski w zespole reklamy Burdy

Zespół biura reklamy tytułów Burdy powiększa zespół.

Kraj, 19 lutego 2010

Anna Zielińska dyrektorem marketingu HolidayCheck

Anna Zielińska, dotychczas PR & marketing manager internetowego biura podróży Fly.pl, przeszła do HolidayCheck, gdzie objęła stanowisko dyrektora marketingu. HolidayCheck...

Kraj, 31 sierpnia 2009

5 Stars Club Business Travel rusza z pierwszą tak szeroką kampanią

Firma 5 Stars Club Business Travel specjalizująca się w zagranicznych wyjazdach typu incentive & corporate (np. wyjazdy integracyjne, szkolenia, konferencje)...

Kraj, 27 marca 2008

Burda wyda 8 mln zł na wsparcie "In Style"

Burda Communications, wchodząca w skład Hubert Burda Media, przeznaczyła na tegoroczne działania marketingowe "In Style" 8 mln zł. Krzysztof Kawaliło,...

Kraj, 30 maja 2007

Burda przejmuje udziały w Vogel Burda Communications; Fiedler prezesem VBC

Wydawnictwo Burda przejęło 100 proc. udziałów w Vogel Burda Communications (VBC), wydawcy przede wszystkim pism "Chip" i "CRN". Dotychczas właścicielem...

Kraj, 11 kwietnia 2006

UOKiK zwrócił się do Komisji Europejskiej o przejęcie sprawy połączenia Burdy i Hachette

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) zwrócił się do Komisji Europejskiej (KE) z wnioskiem o przejęcie sprawy utworzenia wspólnej...

Kraj, 14 lutego 2006

Vogel Burda Communications tworzy nowe stanowiska kierownicze

Wydawnictwo Vogel Burda Communications (VBC) reorganizuje strukturę. Zmiany wynikają z przejęcia pod koniec 2003 r. 100 proc. udziałów w wydawnictwie...

Zagranica, 8 lutego 2006

Burda wprowadziła "Living & Gardens" na rynek brytyjski

Wydawnictwo Hubert Burda Media wprowadziło na rynek brytyjski miesięcznik "Living & Gardens". Skierowany jest do kobiet, które lubią urządzanie domu,...

Kraj, 9 stycznia 2006

Guillaume Devoud odejdzie z Hachette Filipacchi Polska

Guillaume Devoud, dyrektor generalny Hachette Filipacchi Polska, w najbliższym czasie odejdzie z firmy, jak wynika z naszych nieoficjalnych informacji. Nadal...

Kraj, 5 stycznia 2006

Hachette Filipacchi Medias i Hubert Burda Media stworzą w Polsce jedną spółkę

Hachette Filipacchi Medias, właściciel wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska, oraz koncern Hubert Burda Media, do którego należy firma Burda Polska, podjęły...