M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Hugo Boss (marka)"

Zagranica, 13 lipca 2015

P&G sprzedaje Coty 43 swoje marki z segmentu beauty

W ręce Coty przejdą m.in. Max Factor i Wella - wartość transakcji szacowana jest na 12,5 mld dolarów.

Kraj, 16 stycznia 2014

UOKiK wykrył zmowę cenową dystrybutorów zegarków znanych marek

Dwie firmy należące do wspólnej grupy kapitałowej otrzymały łącznie 1,1 mln zł kary.

Kraj, 28 czerwca 2013

UOKiK podejrzewa importerów zegarków Citizen, Swatch, Hugo Boss, Longines i Certina o zmowy cenowe

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podejrzewa, że wymuszali oni minimalne ceny markowych zegarków.

Kraj, 23 sierpnia 2012

Sephora wprowadza nową linię kosmetyków

Sieć inwestuje w nowy design i zdecydowane kolory opakowań.

Zagranica, 22 sierpnia 2012

Kontrowersyjna noc z Gwyneth Paltrow

Reklama nowego zapachu Hugo Boss znacząco różni się przekazem w różnych krajach.

Kraj, 10 sierpnia 2012

Grupa Adweb wzmacnia dział sprzedaży

Do zespołu agencji dołączyła Natalia Głąbik.

Kraj, 22 września 2011

Gap wchodzi do Polski

Pierwszy sklep będzie się mieścił w warszawskiej Arkadii.

Kraj, 29 października 2010

SiroScan bez szefa marketingu

Małgorzata Cecherz-Kowalska ma nowe plany zawodowe.

Zagranica, 17 września 2010

Heimat zwyciężył w Euro Effie

Niemiecka agencja przygotowała najskuteczniejsze projekty reklamowe nadesłane na tegoroczny konkurs.

Zagranica, 19 kwietnia 2010

W USA wybierają ciuchy Ralpha Laurena i Nike'a

Brand Keys zapytała dorosłych o ich ulubione marki odzieżowe.

Kraj, 15 kwietnia 2010

Prawdziwa ekspansja Empiku

NFI Empik Media & Fashion w ciągu pięciu lat może otworzyć nawet 900 nowych sklepów.

Zagranica, 14 października 2009

JCDecaux tworzy pakiety dla marek odzieżowych

Firma reklamy zewnętrznej JCDecaux przedstawiła na rynku brytyjskim ofertę pakietów nośników skierowanych do właścicieli marek odzieżowych. Tworzą je sieci konstrukcji...

Kraj, 1 czerwca 2009

Matylda Jastrzębowska odchodzi z SiroScana

Matylda Jastrzębowska, odpowiedzialna za public relations w SiroScanie, rozstaje się z firmą. Powód jej odejścia nie jest znany. Obecnie jej...

Kraj, 9 września 2008

MPG sieciowo będzie obsługiwać Hugo Bossa oprócz kosmetyków

Dom mediowy MPG będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla produktów marki Hugo Boss. Współpraca rozpocznie się od początku...

Kraj, 30 czerwca 2008

Adrianna Wisińska odeszła z P&G Prestige Products

Adrianna Wisińska, brand manager marek premium i luksusowych w Procter & Gamble Prestige Products Polska, rozstała się z firmą. Była...

Kraj, 30 czerwca 2008

Paradise Group wprowadzi w tym roku marki Kenzo i DKNY

Firma Paradise Group wkrótce wprowadzi na polski rynek dwie nowe marki - Kenzo i DKNY. Luksusowe butiki obu brandów zostaną...

Zagranica, 18 czerwca 2008

Grey zdobyła budżet marki Escada

Agencja Grey będzie odpowiedzialna za globalną obsługę budżetu zapachu Escada należącego do Procter & Gamble. Grey została wybrana w przetargu....

Kraj, 9 sierpnia 2007

Paradise Group wprowadza luksusowe marki Max & Co., J&M Weston i Church

We wrześniu br. w Warszawie zostanie otwarty pierwszy sklep luksusowej włoskiej marki Max & Co., siostrzanej marki Max Mara, dostępnej...

Przetargi, 8 sierpnia 2006

No Limits wygrała konkurs na obsługę BTL marki Hugo Boss

Firma Procter & Gamble Prestige Products wybrała agencję No Limits do przygotowania materiałów promocyjnych w punktach sprzedaży dla kosmetyków zapachowych...

Kraj, 8 lutego 2006

Cosmopolitan Cosmetics zmieni nazwę na P&G Prestige Products

Firma Cosmopolitan Cosmetics Polska Sp. z o.o. zajmująca się dystrybucją i marketingiem kosmetyków luksusowych zmieni nazwę na P&G Prestige Products....

Kraj, 21 grudnia 2005

Cosmopolitan Cosmetics rezygnuje z dystrybucji kosmetyków Juvena i La Prairie

Firma Cosmopolitan Cosmetics będąca częścią Procter & Gamble nie będzię dystrybuować luksusowych kosmetyków marek Juvena i La Prairie, które należą...

Kraj, 26 października 2005

Magazyn "Uroda" po raz czwarty wybrał najlepsze kosmetyki

Magazyn "Uroda - Beauty Expert" (Edipresse Polska) rozstrzygnął czwartą edycję konkursu Najlepsze dla Urody 2005. Jury konkursu nagrodziło 20 produktów,...

Kraj, 31 marca 2005

Ermenegildo Zegna i Hugo Boss prowadzą kampanie najnowszych kolekcji odzieży

Luksusowe marki odzieżowe Ermenegildo Zegna i Hugo Boss realizują kampanie reklamowe w magazynach i prasie codziennej. Ermenegildo Zegna prowadzi reklamę...

Kraj, 20 września 2004

Paradise Group wprowadza na polski rynek nową ekskluzywną linię Hugo Boss - Selection

Firma Paradise Group wprowadza na polski rynek nową linię marki odzieżowej Hugo Boss - Selection. Ubrania z tej linii są...

Kraj, 8 września 2004

Startuje kampania Ermenegildo Zegna, za miesiąc nowa linia - Z-Zegna

Firma Paradise Group, która jest przedstawicielem domu mody Ermenegildo Zegna na polski rynek, rozpoczyna kampanią reklamową tej marki promującą kolekcję...

Kraj, 27 sierpnia 2004

UIP rozpoczyna kampanię reklamową filmu "Terminal" z Tomem Hanksem w roli głównej

United International Pictures (UIP) rozpocznie na początku przyszłego tygodnia kampanię reklamową filmu "Terminal", w którym główną rolę gra Tom Hanks....

Kraj, 20 sierpnia 2004

Cosmopolitan Cosmetics po raz pierwszy wykorzysta telewizję w kampanii Pumy Jamaica

We wrześniu br. rozpocznie się kampania reklamowa nowego zapachu Puma Jamaica. Zleceniodawcą kampanii jest firma Cosmopolitan Cosmetics. Po raz pierwszy...

Kraj, 13 sierpnia 2004

Cosmopolitan Cosmetics promuje nowy zapach Mexx Waterlove

Firma Cosmopolitan Cosmetics prowadzi kampanię reklamową nowego zapachu marki Mexx Waterlove. Kreację i strategię kampanii przygotowano we własnym zakresie. Planowaniem...

Kraj, 22 lipca 2004

Cosmopolitan Cosmetics podjął decyzję o przeniesieniu budżetu mediowego

Dom mediowy MediaCom Warszawa przejmie kompleksową obsługę mediową Cosmopolitan Cosmetics Polska, dystrybutora kosmetyków luksusowych. Dotychczas firma współpracowała z domem mediowym...

Kraj, 6 lipca 2004

Cosmopolitan Cosmetics stworzyło zespół dla marek P&G, zmiany personalne w firmie

Cosmopolitan Cosmetics Polska zakończyło budowę zespołu, który zajmie się opieką nad luksusowymi brandami zapachowymi Procter & Gamble Prestige Beaute, nad...

Kraj, 21 czerwca 2004

Paradise Group otworzy w Warszawie sklep Orange Label marki Hugo Boss

Firma Paradise Group otworzy na przełomie sierpnia i września w Warszawie sklep sprzedający ubrania linii Orange Label marki Hugo Boss....

Kraj, 15 czerwca 2004

Cosmopolitan Cosmetics przejmie opiekę nad zapachami P&G

Polski oddział koncernu Cosmopolitan Cosmetics przejmie opiekę nad luksusowymi zapachami koncernu Procter & Gamble (P&G). Współpraca ta wynika z umowy...

Kraj, 8 kwietnia 2004

Paradise Group wprowadzi jesienią "odważniejszą" od Ermenegildo Zegna submarkę Z-Zegna

Spółka Paradise Group wprowadzi jesienią nową linię produktową pod nazwą Z-Zegna, która będzie submarką linii Ermenegildo Zegna. "W odróżnieniu od...

Zagranica, 31 lipca 2003

P&G przygotowuje wsparcie dla nowego zapachu Hugo Boss

Procter & Gamble Prestige Beaute wprowadzi we wrześniu br. na rynek nowy zapach Hugo Boss dla kobiet - Boss Intense....

Kraj, 4 kwietnia 2003

Paradise Group wprowadza na polski rynek markę Ermenegildo Zegna

Przedstawiciel ekskluzywnych domów mody firma Paradise Group wprowadza na rynek polski markę Ermenegildo Zegna. "Po latach działania na rynku polskim...

Zagranica, 25 lipca 2002

Procter & Gamble wprowadza nowy zapach Hugo Boss - Baldessarini

Procter & Gamble Prestige Beaute wprowadzi jesienią na rynek międzynarodowy wodę toaletową Baldessarini Hugo Boss. Pierwsze tysiąc egzemplarzy limitowanej edycji...

Kraj, 12 października 2001

BUDŻET DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH "WPROST" WYNIESIE 6 MLN ZŁ

Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost", wydawca tygodnika "Wprost" oraz miesięczników "BusinessWeek" (edycja polska) i "Mój Pies", opracowała plan promocyjny swoich tytułów. Budżet...