M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Hyper (firma)"

Kraj, 5 marca 2010

Hyper zmienia oprawę i wzbogaca ofertę programową

Od kwietnia kanał Hyper (nadawany u nas jako blok programowy po emisji ZigZapa) zmienia oprawę, wzbogaca zawartość i wydłuża czas...

Kraj, 14 sierpnia 2009

Agnieszka Pieńczykowska pokieruje komunikacją stacji: ZigZap, MiniMini i Hyper

Agnieszka Pieńczykowska będzie odpowiedzialna za komunikację public relations stacji tematycznych: ZigZap, MiniMini i Hyper. Obejmie stanowisko specjalisty ds. PR i...

Kraj, 30 kwietnia 2009

UPC przygotowało akcję lojalnościową "3x3"

UPC Polska rozpoczęło nowy program lojalnościowy pod hasłem "3x3". Akcję adresuje do klientów, którzy nieprzerwanie od 3 lat korzystają z...

Kraj, 26 listopada 2008

Salt & Pepper i Media Contacts przygotowały kampanię pasma w stacji Hyper

Agencja Salt & Pepper przygotowała strategię i kreację kampanii reklamowej bloku programowego w kanale telewizyjnym Hyper emitowanego wieczorem w paśmie...

Kraj, 1 września 2008

"Fun Club" chce przyciągnąć uwagę nieco starszych czytelniczek

"Fun Club" (Wydawnictwo Bauer) ma nowy, dynamiczniejszy layout, wprowadził nowe rubryki. Celem zmian jest przyciągnięcie uwagi nieco starszych czytelniczek. Grupą...

Kraj, 11 sierpnia 2008

Mamastudio i MPG pracują dla nowej stacji Canal Plus Cyfrowego

Agencja Mamastudio i dom mediowy MPG przygotują kampanię reklamową wspierającą start nowej stacji tematycznej z portfolio Canal Plus Cyfrowego -...

Przetargi, 28 lipca 2008

Salt & Pepper będzie pracować dla ZigZapa, Hyper i MiniMini

Agencja reklamowa Salt & Pepper rozpoczęła współpracę z kanałami tematycznymi: ZigZap, Hyper i MiniMini (z portfolio Canal Plus Cyfrowego). Ich...

Przetargi, 9 maja 2008

Canal Plus Cyfrowy rozmawia z pięcioma agencjami reklamowymi

Canal Plus Cyfrowy zaprosił do przeglądu ofert pięć agencji reklamowych. Brief dotyczy obsługi fullserwisowej siedmiu kanałów tematycznych zarówno w zakresie...

Przetargi, 17 kwietnia 2008

Canal Plus szuka agencji do obsługi kanałów tematycznych

Canal Plus Cyfrowy przegląda oferty wybranych agencji reklamowych, którym zamierza przesłać brief dotyczący obsługi fullserwisowej kanałów tematycznych zarówno w zakresie...

Kraj, 14 stycznia 2008

Kanały z portfolio At Media osiągnęły udział w oglądalności powyżej 10 proc.

Według AGB Nielsen Media Research prezentowane przez At Media kanały osiągnęły udział w oglądalności powyżej 10 proc. w komercyjnej grupie...

Kraj, 25 sierpnia 2006

Kanał Kuchnia.TV wystartuje 30 września

Telewizyjny kanał kulinarny Kuchnia.TV rozpocznie nadawanie 30 września br. Kanał poszerzy portfolio stacji spółki Canal Plus Cyfrowy. Początkowo stacja nadawać...

Kraj, 24 maja 2006

Małgorzata Seck pokieruje stacją Kuchnia.tv

W związku z planowanym przez spółkę Canal Plus Cyfrowy uruchomieniem nowego kanału tematycznego Kuchnia.tv zmianie uległa struktura pionu programowego firmy....

Kraj, 17 marca 2006

Dom sprzedaży At Media rozbudowuje zespół

Do zespołu domu sprzedaży kanałów tematycznych At Media dołączyło pięć osób. Objęły one nowo utworzone stanowiska. Aleksandra Kossowska rozpoczyna pracę...

Kraj, 16 marca 2006

Canal Plus Cyfrowy uruchomi nowy kanał tematyczny

Spółka Canal Plus Cyfrowy uruchomi nowy kanał telewizyjny. Projekt ma wystartować jeszcze w br., prawdopodobnie po wakacjach. Obecnie prowadzone są...

Kraj, 31 października 2005

At Media wprowadzi nową formę reklamy w stacjach Canal Plus

At Media, dom sprzedaży kanałów tematycznych, wprowadzi nową formę reklamy dostępną w stacjach Canal Plus. Będzie ona dawała możliwość wirtualnego...

Kraj, 27 czerwca 2005

Euro RSCG Warsaw i MPG Media Planning Group przygotowały kampanię dotyczącą oferty dziecięcej Cyfry Plus

Spółka Canal Plus Cyfrowy, operator platformy Cyfra Plus, rozpoczyna kampanię reklamową dotyczącą kanałów dziecięcych w ofercie tej platformy. Za strategię...

Kraj, 16 czerwca 2004

Dorota Żurkowska-Bytner ad sales directorem Discovery Networks Polska

Dorota Żurkowska-Bytner awansowała w strukturach Discovery Networks Polska na stanowisko ad sales directora. Dotychczas pełniła funkcję ad sales managera. Jest...

Kraj, 29 września 2003

Hyper przygotował jesienną ofertę programową

Jesienią br. Hyper, blok programowy poświęcony grom komputerowym i multimediom, pokaże relacje z najważniejszych imprez branży komputerowej oraz nowe reportaże...

Kraj, 27 czerwca 2003

Discovery poszerza portfolio obsługiwanych stacji TV w Polsce

Discovery Networks Europe poinformowało o rozszerzeniu działalności związanej ze sprzedażą czasu reklamowego w Polsce. Wszystkie kanały tematyczne obsługiwane przez Discovery...

Kraj, 11 czerwca 2003

Discovery Polska powołuje podmiot do obsługi wybranych kanałów TV

Broker czasu reklamowego w telewizjach tematycznych Discovery Polska powołał podmiot Discovery Media Polska do obsługi wybranych kanałów telewizyjnych ze swojego...