M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Hypernova (firma)"

Kraj, 3 października 2007

Carrefour wprowadza franczyzowy format sklepów osiedlowych Carrefour 5 minut

Carrefour wprowadza format sklepów osiedlowych Carrefour 5 minut. Będą one działać na zasadach franczyzy. Przewidywana powierzchnia to 80-500 mkw., a...

Kraj, 5 lipca 2007

Carrefour przyłączy dział marketingu Aholda, 2 lata na rebranding wszystkich sklepów

Carrefour do końca tego roku przeprowadzi rebranding 15 hipermarketów Hypernova, a w perspektywie najbliższych dwóch lat zmienią markę 183 supermarkety...

Kraj, 4 lipca 2007

Demo Effective Launching autorem promocji Cukru Królewskiego

Agencja Demo Effective Launching przygotowała promocję "Wychodzimy na słoje" dla firmy Sudzucker, producenta Cukru Królewskiego. Agencja opracowała m.in. materiały POS...

Kraj, 2 lipca 2007

Carrefour przejmie Aholda na warunkach stawianych przez UOKiK

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wyraził zgodę na przejęcie spółki Ahold Polska przez grupę Carrefour. Zgoda ta jest jednak uwarunkowana...

Kraj, 5 grudnia 2006

Grupa Carrefour zamierza przejąć Ahold Polska

Grupa Carrefour podpisała umowę przewidującą przejęcie firmy Ahold za kwotę 375 mln euro. Transakcja ta zostanie zakończona po wyrażeniu zgody...

Kraj, 7 listopada 2006

Ahold wycofuje się z Polski i Słowacji

Operator detaliczny Ahold wycofuje się z Polski i Słowacji. W naszym kraju firma jest właścicielem 175 supermarketów Albert, w tym...

Kraj, 3 października 2006

Chiquita funduje w promocji wycieczki do Kostaryki

Firma Chiquita rozpoczęła dwie duże akcje promocyjne połączone z loteriami, przygotowane przez agencję reklamową Gruppa66 Ogilvy. Pierwsza z nich "Weź...

Kraj, 10 lipca 2006

Rieber Foods inwestuje w poszerzenie marki Delecta

Rieber Foods Polska, właściciel marki Delecta, ponownie inwestuje w jej wsparcie reklamowe mające ugruntować repozycjonowanie brandu z kategorii produktów słodkich...

Kraj, 27 czerwca 2006

Agencja Partner ASM realizuje program merchandisingowy dla Kimberly-Clark

Agencja Partner ASM rozpoczęła ogólnopolskie działania merchandisingowe dla firmy Kimberly-Clark. Akcja obejmuje m.in. marki: Velvet, Huggies, Subtelle, Szast Prast. Projekt...

Kraj, 26 maja 2006

Clear Channel obsługuje na wyłączność 7 nośników w Tesco; wyjaśnienie niezgodności z danymi Imige Poland

Clear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, obsługuje na wyłączność siedem typów nośników reklamowych w Tesco Polska. Są to: reklama na...

Kraj, 25 maja 2006

IMIGe Poland rozpoczyna współpracę z siecią sklepów Tesco

Firma reklamy wewnętrznej IMIGe Poland rozpoczyna współpracę reklamową z siecią hipermarketów firmy Tesco Polska. Na podstawie zawartej umowy ramowej IMIGe...

Kraj, 13 stycznia 2006

Rieber Foods przygotował silne wsparcie dla produktów meksykańskich Delecty

"Odkryj Meksyk w swoim domu!" - pod takim hasłem od 9 stycznia do 19 marca br. trwa intensywna kampania reklamowa...

Kraj, 12 stycznia 2006

IMIGe Poland prowadzi kampanię firmy Decathlon na nośnikach indoorowych

Firma Decathlon, producent i dystrybutor sprzętu sportowego, rozpoczęła kampanię promującą własną markę nart Wed'ze by Quechua. Grupą docelową kampanii są...

Kraj, 16 grudnia 2005

Ambient Media poszerzył portfolio nośników, wspiera launch Arivy

Ambient Media, dom mediowy specjalizujący się w planowaniu komunikacji niestandardowej, rozwinął portfolio nośników. Do reklamy na terenie szpitali dołączyła oferta...

Kraj, 16 grudnia 2005

Ambient Media poszerzył portfolio nośników, wspiera launch Arivy

Ambient Media, dom mediowy specjalizujący się w planowaniu komunikacji niestandardowej, rozwinął portfolio nośników. Do reklamy na terenie szpitali dołączyła oferta...

Kraj, 17 listopada 2005

IMIGe Poland przygotowała promocję marek Johnnie Walker i Smirnoff w hipermarketach

IMIGe Poland, firma współpracująca z sieciami handlowymi w zakresie reklamy w miejscu sprzedaży, przygotowała akcję reklamową alkoholi w hipermarketach Geant...

Kraj, 14 września 2005

Wawel promuje czekolady serii Lekka na basenach

Firma Wawel prowadzi działania reklamowe bezcukrowej czekolady Wawel Lekka na warszawskich pływalniach krytych. W kampanii wykorzystano nośniki oferowane przez firmę...

Kraj, 5 września 2005

Internet Media Services rozpocznie obsługę sieci handlowej Carrefour

Firma Internet Media Services (IMS) specjalizująca się w realizacji projektów oprawy muzycznej i reklamie dźwiękowej w miejscu sprzedaży (audiomarketing) podpisała...

Kraj, 24 sierpnia 2005

Agnieszka Michalska dołączyła do zespołu Internet Media Services

Agnieszka Michalska dołączyła do działu sprzedaży reklam w firmie Internet Media Services. Będzie odpowiedzialna za obsługę części domów mediowych oraz...

Kraj, 12 sierpnia 2005

IMIGe Poland prowadzi kampanię dla marki Algida w hipermarketach

Koncern Unilever Polska po raz kolejny powierzył przeprowadzenie kampanii reklamowej w punkcie sprzedaży firmie IMIGe Poland. Kampania reklamowa promująca lody...

Kraj, 21 czerwca 2005

IMIGe Poland udostępniła nośniki reklamowe na uczelniach Motoroli

Krakowskie centrum oprogramowania firmy Motorola rozpoczęło kampanię na nośnikach reklamy wewnętrznej należących do IMIGe Poland. Akcja prowadzona jest pod hasłem...

Kraj, 1 czerwca 2005

Ackermann prowadzi akcję promocyjną jogurtów Twist

Grupa Promocyjna "Ackermann" przeprowadza akcję promocyjną jogurtów pitnych Twist (Bakoma). Odbywa się ona na terenie całego kraju w marketach: Tesco,...

Kraj, 23 maja 2005

Boots Healthcare wspiera markę Clearasil For Men w szkolnych toaletach

Firma farmaceutyczna Boots Healthcare wspiera markę Clearasil For Men w szkołach. W kampanii wykorzystano nośniki reklamy wewnętrznej firmy IMIGe Poland....

Kraj, 5 maja 2005

Metsa Tissue prowadzi niestandardową promocję papierów Lambi

Metsa Tissue SA, producent papierów higienicznych w Polsce, powierzył promocję swoich produktów Lambi firmie IMIGe Poland. W sieciach handlowych Geant,...

Kraj, 25 stycznia 2005

Internet Media Services rozpocznie obsługę sieci handlowej Geant

Firma Internet Media Services (IMS) specjalizująca się w realizacji dźwiękowych kampanii reklamowych na terenie sieci handlowych rozpoczęła współpracę z hipermarketami...

Kraj, 30 listopada 2004

IMIGe Poland poszerza ofertę reklamową o nośniki na basenach

Firma IMIGe Poland specjalizująca się w reklamie wewnętrznej poszerza ofertę związaną z nośnikami reklamy w obiektach sportowych. Oprócz reklamy na...

Kraj, 21 czerwca 2004

Option One wspiera sprzedaż marki Radox Sary Lee

Agencja fieldmarketingowa Option One będzie prowadzić akcje animacji sprzedaży dla marki Radox należącej do koncernu Sara Lee. Akcje mają odbywać...

Kraj, 15 czerwca 2004

IMIGe Poland prowadzi akcję dla Pepsi-Cola General Bottlers Poland

IMIGe Poland rozpoczęła realizację kolejnej kampanii promocyjnej w miejscu sprzedaży. Pod hasłem "Codzienna dawka naturalnej energii!" rozpoczęła się kampania soków...

Kraj, 6 maja 2004

IMIGe Poland podpisała umowę o wyłączności na reklamę w sieci Geant

Firma reklamy wewnętrznej IMIGe Poland podpisała umowę dotyczącą współpracy reklamowej z siecią hipermarketów Geant. Umowa zaczyna obowiązywać z początkiem maja...

Kraj, 28 kwietnia 2004

SG Marketing Services promuje markę Vanish w sieciach handlowych

Agencja fieldmarketingowa SG Marketing Services rozpoczęła akcję dla marki Vanish należącej do koncernu Reckitt Benckiser. Celem projektu jest zaprezentowanie nowej...

Kraj, 26 marca 2004

Wrigley promuje markę Airwaves Drops w hipermarketach

Firma reklamowa IMIGe Poland realizuje kolejną niestandardową kampanię reklamową w miejscu sprzedaży dla firmy Wrigley. Jako nośnik reklamowy zastosowano separatory...

Kraj, 16 stycznia 2004

26 tys. sztuk promocyjnych produktów sprzedano w akcji Lipton Ice Tea

W ostatniej listopadowo-grudniowej akcji promocyjnej dla marki Lipton Ice Tea należącej do Unilevera sprzedano 26 tys. promocyjnych produktów. Akcja przygotowana...

Kraj, 29 października 2003

IMIGe Poland obniża ceny wynajmu części nośników reklamowych

Firma reklamowa IMIGe Poland zdecydowała się - począwszy od listopada - na obniżenie ceny wynajmu powierzchni reklamowej średnio o ok....

Kraj, 29 września 2003

Ahold Polska zmienia nazwę marki własnej DiT na Euro Shopper

Firma Ahold Polska, właściciel sieci supermarketów Albert i Hypernova, zmienia nazwę własnej marki produktów DiT (Dobre i Tanie) na markę...

Kraj, 29 września 2003

Reklama zewnętrzna głównym medium kampanii marki MiniSpray

Dom mediowy Optimedia Poland, planując kampanię reklamową dla odświeżaczy powietrza MiniSpray produkowanych przez SC Johnson, na główne medium działań reklamowych...

Kraj, 13 sierpnia 2003

Forte Sweden poszerza linię kosmetyków H2O Formula, wsparcie promocyjne tylko BtoB

Firma kosmetyczna Forte Sweden Sp. z o.o. wprowadza na rynek 16 nowych produktów - kosmetyków dla kobiet i mężczyzn linii...

Kraj, 1 sierpnia 2003

IMIGe Poland prowadzi promocję Ice-Mastry w hipermarketach

Trwa letnia kampania reklamowa lodów Garden Party realizowana przez IMIGe Poland dla polskiego producenta - firmy Ice-Mastry. Plakaty promujące produkty...

Kraj, 11 czerwca 2003

TequilaBTL Group animuje sprzedaż dla Knorra

W miniony weekend rozpoczęła się ogólnopolska akcja animacji sprzedaży realizowana przez agencję marketing services TequilaBTL Group dla marki Knorr koncernu...

Kraj, 8 maja 2003

Castrol wspiera reklamą promocję konsumencką olejów samochodowych

Castrol Lubricants, producent m.in. olejów silnikowych Castrol Formula i Castrol GTX, rozpoczął promocję konsumencką pod hasłem "4 koła za 4...

Kraj, 17 kwietnia 2003

Agencja reklamowa Punkt opracowała promocję dla Wyborowej SA

Agencja reklamowa Punkt opracowała stronę kreatywną najnowszej akcji promocyjnej dla wódki Wyborowej (producent: Wyborowa SA). Zostanie ona przeprowadzona na terenie...

Kraj, 30 sierpnia 2002

Firma IMIGe podpisała kontrakt na reklamę na wózkach sieci Carrefour

Firma IMIGe Poland, zajmująca się m.in. reklamą na polskich uniwersytetach i w szkołach wyższych, podpisała kontrakt na reklamę na wózkach...

Kraj, 23 maja 2002

Agencja Art FM przygotowała imprezę promocyjną "Samsung Street Cup"

Agencja reklamowa Art FM przygotowała akcję promocyjną "Samsung Street Cup" dla firmy Samsung Electronics Polska. Rozpocznie się ona 25 maja...