M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Hyundai Motor Poland (firma)"

Kraj, 8 września 2015

Hyundai wspiera reklamowo premierę nowego Tucsona

Hyundai Motor Poland wprowadza na rynek nowy model Tucson, który zastąpi dotychczasowy model ix35.

Kraj, 4 sierpnia 2015

The Digitals i EMLab dla Hyundai Motor Poland

Agencje prowadzą komunikację sponsoringową marki Hyundai - Oficjalnego Partnera Tour de Pologne.

Kraj, 12 marca 2015

Hyundai promuje nową generację samochodów i20

Hyundai Motor Poland stawia w kampanii na design i nowoczesność.

Kraj, 8 stycznia 2015

Piotr Ziarkowski dołącza do działu marketingu BBC Worldwide Polska

To kolejna osoba, która wzmacnia zespół przed debiutem stacji BBC Brit i BBC Earth.

Kraj, 4 września 2014

Hyundai Motor Poland z nową kampanią

Za adaptację spotu telewizyjnego odpowiada Opus B.

Kraj, 20 listopada 2013

Leszek Płonka dyr. zarządzającym Hyundai Motor Poland

W lipcu br. z tego stanowiska zrezygnował Marcin Okrój.

Kraj, 12 lipca 2013

Dyrektor zarządzający opuszcza Hyundaia

Marcin Okrój odchodzi z firmy po 16 latach.

Kraj, 18 marca 2013

Hyundai Motor Poland oficjalnym partnerem Payback

Współpracę z Payback Hyundai rozpoczyna promocją z okazji 20-lecia firmy w Polsce połączoną z wyprzedażą aut z rocznika 2012.

Kraj, 25 lutego 2013

Ciszewski MSL z Hyundai Motor Poland

Hyundai Motor Poland zamyka listę stałych partnerów biznesowych w obszarze komunikacji marketingowej.

Kraj, 2 sierpnia 2012

Wydatki na reklamę aut rosną, mimo że ich sprzedaż spada

Importerzy zwiększyli nakłady w mediach o 23 proc.

Kraj, 13 marca 2012

Hyundai rozdaje bilety na Euro 2012

Wybrany w konkursie slogan umieści na autokarach.

Kraj, 20 stycznia 2012

Wyprzedażowa kampania Hyundaia w internecie

Kreacje nawiązują do UEFA Euro 2012, którego marketer jest oficjalnym partnerem.

Kraj, 29 grudnia 2011

Hyundai wyda więcej na reklamę

Będzie kontynuować działania związane z platformą Experience Hyundai i skupi się na kampaniach związanych z Euro 2012.

Kraj, 28 października 2011

Importerzy samochodów zwiększyli wydatki na reklamę w telewizjach

Inwestycje we wsparcie sprzedaży aut osobowych w postaci reklamy telewizyjnej są w 2011 r. wyższe o ponad 20 proc. niż przed rokiem.

Przetargi, 6 września 2011

Opus B będzie pracowała dla Hyundaia

Do tej pory dla koreańskiej marki motoryzacyjnej pracowała agencja Bimers.

Kraj, 10 czerwca 2011

Według Samaru sprzedaż aut spada, a według Kantara wydatki na reklamę rosną

Wydatki na reklamę od stycznia do kwietnia br. wyniosły w kategorii motoryzacyjnej ponad 340 mln zł, co oznacza wzrost o 12,6 proc. Inwestycje reklamowe wzrosły, choć sprzedaż aut nieznacznie spadła.

Kraj, 15 kwietnia 2011

Wiele wcieleń Karolaka (WIDEO)

Aktor zachęca do jazd testowych w nowej odsłonie kampanii marki Hyundai.

Kraj, 10 stycznia 2011

Hyundai nawiązuje do nowej, globalnej strategii marki

Aktor Tomasz Karolak wystąpił w lokalnych działaniach komunikacyjnych marki. Autorem kreacji jest agencja Bimers.

Kraj, 21 czerwca 2010

Hyundai rozbudza piłkarskie emocje

Importer promuje model w wersji nawiązującej do trwającego mundialu.

Kraj, 26 kwietnia 2010

Hyundai wypełnia wakat

Producent aut ma nowego kierownika marketingu i PR – Piotra Ziarkowskiego.

Kraj, 23 kwietnia 2010

Zniżka na zakup po jeździe testowej

W nowej akcji Hyundaia wystarczy przejechać się autem, aby kupić je taniej.

Kraj, 25 marca 2010

Hyundai ix35 promowany w galeriach handlowych

Hyundai Motor Poland w ramach kampanii wspierającej debiut modelu ix35 (pisaliśmy o niej w DS "MMP" z 10 marca br.)...

Kraj, 10 marca 2010

Debiut ix35 wsparty największą z dotychczasowych kampanii Hyundaia

Ruszyła kampania reklamowa nowego modelu Hyundaia - ix35, następcy popularnego modelu Tucson. Ix35 jest przedstawicielem segmentu C-SUV. W pierwszym etapie...

Kraj, 20 stycznia 2010

Hyundai reklamuje wyprzedaż rocznika 2009

Hyundai Motor Poland ruszył z kampanią wyprzedażową. Agencja reklamowa ChocolAd przygotowała kreację, dom mediowy MPG zajął się planowaniem i zakupem...

Kraj, 29 grudnia 2009

Monika Wilk project managerem w Peugeot Polska

Monika Wilk objęła nowo utworzone stanowisko project managera w Peugeot Polska. Pracuje w strukturach działu marketingu importera. Odpowiada za poszczególne...

Kraj, 7 grudnia 2009

Jerzy Koziński dyr. zarządzającym Hyundai Motor Poland

Jerzy Koziński został managing directorem w Hyundai Motor Poland. Od kilku miesięcy był wakat na tym stanowisku, po tym jak...

Kraj, 22 kwietnia 2009

Bartosz Smoliński nowym dyrektorem marketingu Hyundai Motor Poland

Bartosz Smoliński został dyrektorem marketingu Hyundai Motor Poland. To nowa funkcja powstała w wyniku zmian wprowadzanych właśnie w strukturze marketingu...

Kraj, 13 marca 2009

Hyundai i20 reklamowany jako auto z pomysłem

W nadchodzący weekend podczas dni otwartych Hyundai Motor Poland zadebiutuje na rynku z modelem i20. Hyundai i20 jest reprezentantem segmentu...

Kraj, 19 lutego 2009

Hyundai planuje zmianę w rozdziale swojego budżetu reklamowego

Według Moniki Wilk, kierownika marketingu i PR Hyundai Motor Poland, firma planuje zmianę sposobu współpracy z agencjami reklamowymi w 2009...

Kraj, 30 stycznia 2009

Fiat liderem wydatków reklamowych wśród motokoncernów w ub.r.

Wydatki reklamowe koncernów samochodowych w 2008 r. były wyższe od tych rok wcześniej o niespełna 2 proc. - wynika z...

Kraj, 19 stycznia 2009

Koncepcja cen stojących na głowie podkreśla wysokie rabaty w Hyundaiu

Hyundai Motor Poland prowadzi ogólnopolską kampanię promującą wyprzedaż samochodów z 2008 roku. Kampania pod hasłem "Cenowy zawrót głowy " potrwa...

Kraj, 15 grudnia 2006

Monika Szot i Michał Siniarski account directorami w ZenithOptimedia

Monika Szot i Michał Siniarski, dotychczas media managerowie ZenithOptimedia, awansowali na stanowiska account directorów. Oprócz pracy dla dotychczasowych klientów (Szot...

Kraj, 11 lipca 2006

Tyskie wylicytowało najdroższy spot przy finale mundialu

Kompania Piwowarska SA z marką piwa Tyskie okazała się reklamodawcą, który wylicytował najbardziej pożądaną lokalizację spotu przy transmisji finału mistrzostw...

Kraj, 25 kwietnia 2006

"Metropol" z nowym dodatkiem motoryzacyjnym "Metropol 4 Kółka"

"Metropol" od dziś raz w miesiącu dołącza nowy dodatek poświęcony motoryzacji "Metropol 4 Kółka". Dodatek ukazuje się wraz z wydaniem...

Kraj, 18 listopada 2005

Hyundai promuje nowy model Getza

Hyundai Motor Poland rozpoczął akcję reklamową promującą nowy model samochodu rodzinnego Getz. Kampania ma na celu poinformowanie klientów o nowej...

Kraj, 4 kwietnia 2005

Hyundai launchuje Tucsona i wspiera sprzedaż Getza, swojego najważniejszego produktu

Hyundai Motor Poland rozpoczyna dwie kampanie. Pierwsza z nich ma na celu wprowadzenie na polski rynek nowego auta - Hyundai...

Kraj, 16 września 2004

Hyundai zareklamuje Matriksa i Dni Otwarte

Hyundai Motor Poland rozpoczął kampanię reklamową modelu Matrix. Potrwa ona do połowy października i będzie się toczyła w prasie, radiu...

Kraj, 13 września 2004

Hyundai startuje z kampanią "wiele mogącego" Getza

Hyundai Motor Poland zaczyna dzisiaj kampanię telewizyjną Getza. Prasowa odsłona działań reklamowych związanych z tym modelem rozpoczęła się tydzień temu....

Kraj, 9 lipca 2004

Hyundai Motor Poland buduje wizerunek marki modelem Santa Fe

Hyundai Motor Poland rozpoczął kampanię reklamową, w której wizerunek marki buduje model Santa Fe. Przygotowana kreacyjnie przez agencję Heureka kampania...

Kraj, 8 czerwca 2004

Anna Biniejko będzie zajmować się PR-em w Hyundai Motor Poland

Anna Biniejko objęła stanowisko specjalisty ds. public relations w spółce Hyundai Motor Poland, będącej importerem samochodów marki Hyundai na rynek...

Kraj, 8 czerwca 2004

Hyundai Motor Poland przeprowadzi kampanię związaną z Euro 2004

Koncern Hyundai Motor Poland przeprowadzi kampanię związaną z faktem sponsorowania przez koncern mistrzostw Europy w piłce nożnej w Portugalii. Przez...

Kraj, 24 lutego 2004

Hyundai Motor Poland prowadzi kampanie modeli Getz i H1

Koncern Hyundai Motor Poland rozpoczął dwie kampanie reklamowe modeli Getz i H1. Pierwsza kampania, która potrwa do kwietnia, ma na...

Kraj, 28 listopada 2003

Pro-Creation wykonał witrynę internetową dla Palmolive Thermal SPA

(Pro-Creation) Agencja interaktywna Pro-Creation przygotowała stronę internetową promującą nową serię kosmetyków - Palmolive Thermal SPA. Obok sporej ilości informacji dotyczących...

Kraj, 21 stycznia 2003

Piotr Ziarkowski menedżerem marki samochodów Mini w BMW Polska

Piotr Ziarkowski, dotychczasowy account supervisor agencji reklamowej NoS/BBDO, został brand managerem marki samochodów Mini w BMW Polska. Ziarkowski będzie odpowiedzialny...