M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Hyundai (marka)"

Zagranica, 23 stycznia 2015

Hyundai: słabe prognozy sprzedażowe na 2015

Piąty co do wielkości światowy producent samochodów Hyundai (łącznie z Kia Motors) w czwartym kwartale ub.r. osiągnął zysk na poziomie 1,53 mld dol. To o 22 proc. mniej niż w analogicznym kwartale roku poprzedzającego.

Kraj, 4 września 2014

Hyundai Motor Poland z nową kampanią

Za adaptację spotu telewizyjnego odpowiada Opus B.

Kraj, 8 maja 2014

Opus B dla Hyundaia

Z okazji zbliżającego się mundialu producent wyprodukował i reklamuje limitowaną edycję modeli Hyundaia Brasil.

Kraj, 7 marca 2014

Michał Wielądek art directorem w Next

Agencja uzupełnia dział kreacji.

Kraj, 1 października 2013

Oknoplast partnerem Olympique Lyon

To już trzecia po włoskim Interze Mediolan 
i niemieckiej Borussii Dortmund inwestycja sponsoringowa tej firmy.

Kraj, 12 lipca 2013

Dyrektor zarządzający opuszcza Hyundaia

Marcin Okrój odchodzi z firmy po 16 latach.

Kraj, 8 maja 2013

Mateusz Felsmann dyrektorem kreatywnym Artegence

Poprzednio związany był z agencją The Digitals.

Przetargi, 24 stycznia 2013

Hyundai Motor Poland wybrał The Digitals

Agencja wygrała przetarg na kompleksową obsługę marketingową w internecie marki Hyundai w Polsce w 2013 r.

Kraj, 16 marca 2012

Znani piłkarze ambasadorami Hyundaia

Pięciu światowej klasy piłkarzy będzie promować Hyundaia podczas Euro 2012.

Kraj, 13 marca 2012

Hyundai rozdaje bilety na Euro 2012

Wybrany w konkursie slogan umieści na autokarach.

Kraj, 22 lutego 2012

Polacy o autach hybrydowych

Najwięcej badanych kojarzy je z marką Toyota.

Kraj, 15 lutego 2012

Auta Infiniti po raz pierwszy w telewizji

Dystrybutor samochodów japońskiej marki Infiniti rusza z jej pierwszą kampanią reklamową w telewizji.

Artykuły weekendowe, 1 lipca 2011

Volkswagen najbardziej wyrazistą marką samochodu

To marka niezawodna, bezpieczna i wysokiej jakości - wynika z raportu firmy badawczej TNS OBOP.

Kraj, 2 czerwca 2011

Kia rozdaje bilety na Euro 2012

Marketer, nawiązując do sponsoringu przyszłorocznych mistrzostw Europy w piłce nożnej, rusza z akcją w Facebooku.

Kraj, 15 kwietnia 2011

Wiele wcieleń Karolaka (WIDEO)

Aktor zachęca do jazd testowych w nowej odsłonie kampanii marki Hyundai.

Kraj, 28 maja 2010

Czekoladowa fuzja w agencjach

Instytut Rozwoju Reklamy przejmuje ChocolAd.

Kraj, 11 maja 2010

Telefony komórkowe Hyundaia w Polsce

AB SA wprowadzi na polski rynek telefony komórkowe i aparaty fotograficzne marki Hyundai.

Kraj, 26 kwietnia 2010

Hyundai wypełnia wakat

Producent aut ma nowego kierownika marketingu i PR – Piotra Ziarkowskiego.

Kraj, 23 kwietnia 2010

Zniżka na zakup po jeździe testowej

W nowej akcji Hyundaia wystarczy przejechać się autem, aby kupić je taniej.

Zagranica, 9 marca 2010

Hyundai oficjalnym partnerem Euro 2012 i Euro 2016

W wyniku porozumienia zawartego pomiędzy Hyundai Motor Company i UEFA marka Hyundai została oficjalnym partnerem UEFA Euro 2012 oraz UEFA...

Kraj, 27 stycznia 2010

W kwietniu ruszy kampania Alto, nowego auta mini od Suzuki

Suzuki Motor Poland rozpoczyna na polskim rynku sprzedaż modelu Alto. To najmniejsze auto w ofercie Suzuki. Pozycjonowane jest w segmencie...

Kraj, 13 października 2009

Loteria Neste wspiera sprzedaż i ma budować lojalność

Agencja Elżbieta Pełka Creative Services przygotowała dla fińskiego koncernu paliwowego Neste Polska działania promocyjno-reklamowe z zastosowaniem mechanizmu loterii. Osoby tankujące...

Kraj, 16 marca 2009

CenterNet może rozpocząć sprzedaż telefonów pod marką Hyundai

Fundusz NFI Midas, do którego należy spółka CenterNet, która do końca maja br. ma uruchomić sieć telefonii komórkowej, podpisał list...

Kraj, 19 stycznia 2009

Koncepcja cen stojących na głowie podkreśla wysokie rabaty w Hyundaiu

Hyundai Motor Poland prowadzi ogólnopolską kampanię promującą wyprzedaż samochodów z 2008 roku. Kampania pod hasłem "Cenowy zawrót głowy " potrwa...

Zagranica, 9 stycznia 2008

Initiative zdobył budżet mediowy Hyundaia i Kii w USA

Należący do Interpublic Group dom mediowy Initiative zdobył skonsolidowany budżet marek Hyundaia oraz Kii w Stanach Zjednoczonych. Jego wartość szacowana...

Zagranica, 18 grudnia 2007

Trzy agencje w przetargu mediowym Hyundai/Kia

Trzy domy mediowe znalazły się na short-liście przetargu mediowego na obsługę skonsolidowanego budżetu marek Hyundai i Kia w Stanach Zjednoczonych....

Kraj, 23 marca 2007

Saatchi & Saatchi rozpoczyna obsługę linii lotniczych Emirates w Polsce, wkrótce kampania outdoorowa

Saatchi & Saatchi rozpoczyna obsługę linii lotniczych Emirates w Polsce. Emirates, linie Zjednoczonych Emiratów Arabskich, są sieciowym klientem Saatchi &...

Kraj, 26 czerwca 2006

PTC głównym sponsorem i reklamodawcą przy meczach Polaków

ZenithOptimedia na podstawie danych AGB Nielsen Media Research wstępnie podsumował obecność reklamodawców i sponsorów przy meczach polskiej reprezentacji na mistrzostwach...

Kraj, 3 lutego 2006

Nowi pracownicy w agencji S4

Do działu kreacji agencji reklamowej S4 dołączył nowy copywriter Bartosz Grędysa. Zdobywał doświadczenie, współpracując z radiową Trójką, MTV Polska oraz...

Kraj, 18 listopada 2005

Hyundai promuje nowy model Getza

Hyundai Motor Poland rozpoczął akcję reklamową promującą nowy model samochodu rodzinnego Getz. Kampania ma na celu poinformowanie klientów o nowej...

Zagranica, 8 czerwca 2005

"Made in USA" nie działa na młodych Amerykanów

Napis "Made in USA" pozostaje dla amerykańskich konsumentów symbolem jakości, ale młodzi konsumenci coraz częściej wybierają marki zagraniczne - wynika...

Zagranica, 25 stycznia 2005

Hyundai i Kia będą reklamowane osobnymi sloganami

Południowokoreański producent samochodów Hyundai-Kia Automotive Group wprowadza nową strategię reklamową dla marek Hyundai i Kia. Dla każdej powstało nowe hasło...

Kraj, 4 sierpnia 2004

Kanały Eurosport i Eurosportnews wprowadzą ramówki olimpijskie

Kanał telewizyjny Eurosport wprowadzi ramówkę olimpijską, która będzie obowiązywać od 14 do 29 sierpnia, czyli w czasie trwania letnich igrzysk...

Kraj, 8 czerwca 2004

Anna Biniejko będzie zajmować się PR-em w Hyundai Motor Poland

Anna Biniejko objęła stanowisko specjalisty ds. public relations w spółce Hyundai Motor Poland, będącej importerem samochodów marki Hyundai na rynek...