M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Hyundai (firma)"

Kraj, 7 października 2015

Michał Szczerba w zespole VML Poland

Poprzednio związany był z Socialyse funkcjonującą w ramach Havas Media Group.

Kraj, 7 września 2015

Marek Zawada jako experiential director w 180heartbeats + Jung v. Matt

Agencja interaktywna 180heartbeats + Jung v. Matt poszerza swoją strukturę o dział eventów, który wykorzystuje nowoczesne technologie.

Kraj, 26 sierpnia 2015

Łukasz Borak w Volvo Car Poland

Przez ostatnie lata związany był z PSA. Wcześniej pracował również w ZOG-u.

Kraj, 2 lipca 2015

Hyundai działa w Mikołajkach

Marketer z niestandardowymi aktywnościami podczas 72. Rajdu Polski.

Zagranica, 25 kwietnia 2014

Hyundai z filmową kampanią w Niemczech

Marketer wystartował z surrealistycznym filmem pod hasłem "What Inspires You?"

Kraj, 2 kwietnia 2014

Rzeżuchowski i Janicki dołączają do Codemedia

Nowe osoby rozpoczynają pracę w agencji mediowej.

Zagranica, 4 marca 2014

Apple prezentuje najnowszy system CarPlay

Innowacyjne narzędzie pozwala zintegrować telefon z systemem nawigacyjnym w samochodzie.

Kraj, 17 grudnia 2013

MediaCap przejęła pakiet kontrolny The Digitals

Zakup The Digitals pozwoli MediaCap osiągnąć skonsolidowane przychody na poziomie blisko 70 mln zł rocznie, z czego ponad 50 proc. pochodzić będzie z segmentu data & digital.

Kraj, 24 września 2013

Andrzej Wyszomirski creative directorem w Pleju

Do Pleja przeszedł z agencji Swiift.

Kraj, 18 września 2013

Mexad uruchamia projekt poświęcony zakupowi wideo online

Pod nazwą Mexad.tv kryje się rozwiązanie dające dostęp do globalnego inventory wideo.

Zagranica, 1 sierpnia 2013

Znamy wyniki finansowe Hyundaia

W pierwszym półroczu firma sprzedała 2,39 mln samochodów na świecie i zwiększyła przychody o 5,8 proc. w porównaniu z ub.r.

Kraj, 15 czerwca 2012

Euro 2012 dało tylko 3 proc. wzrostu wydatków

W czołówce reklamodawców wcale nie przodują sponsorzy mistrzostw.

Kraj, 9 maja 2012

Hyundai wybrał slogany na Euro 2012

Hasła będą umieszczone na autokarach drużyn narodowych uczestniczących w mistrzostwach.

Kraj, 29 grudnia 2011

Hyundai wyda więcej na reklamę

Będzie kontynuować działania związane z platformą Experience Hyundai i skupi się na kampaniach związanych z Euro 2012.

Zagranica, 22 września 2011

Hyundai inwestuje w aplikacje reklamowe

Marketer wspiera sprzedaż modelu i40 Tourer darmową aplikacją, dostępną w App Store i dla użytkowników telefonów wyposażonych w system operacyjny Android.

Przetargi, 2 września 2011

Ars Thanea zwycięża w globalnym przetargu Hyundaia

Polska agencja należąca do grupy Syzygy zajmie się projektem wspierającym model samochodu i40.

Zagranica, 26 sierpnia 2011

Czterech sponsorów MTV Europe Music Awards

Dell, Replay, Hyundai i Swatch partnerami wydarzenia.

Zagranica, 9 sierpnia 2011

MediaCom wchodzi w sponsoring sportowy

Strukturą MediaCom Sport pokieruje Marcus John.

Kraj, 4 lipca 2011

Carlsberg z Sharpem dla pubów

Jedna z pierwszych wspólnych akcji sponsorów Euro 2012 adresowana jest do kanału HoReCa.

Zagranica, 7 czerwca 2011

Hyundai zamiast Sanyo na Piccadilly Circus

Na kultowym londyńskim neonie pojawi się logo koreańskiej firmy.

Kraj, 2 czerwca 2011

Firma energetyczna ma sponsorować Euro 2012

UEFA negocjuje zakup pakietu krajowego związanego ze sponsoringiem imprezy z co najmniej dwoma firmami. Według naszych informacji jedną z nich jest PGE.

Kraj, 17 maja 2011

UEFA negocjuje z firmą finansową i energetyczną

Organizatorzy Euro 2012 szukają minimum dwóch sponsorów narodowych.

Zagranica, 26 kwietnia 2011

Kia szuka agencji reklamowej

Ruszył przetarg na obsługę europejskiego budżetu reklamowego wartego 60 mln funtów.

Zagranica, 28 marca 2011

Hyundai promuje Euro 2012 na iPadzie

Marketer wprowadził aplikację związaną z meczem eliminacji do turnieju, w którym wystąpią reprezentacje Anglii i Walii.

Zagranica, 22 grudnia 2010

Eurosport unowocześnia aplikację na iPhone'a

Aplikacja ma być wciąż darmowa, ale bardziej interaktywna.

Zagranica, 20 grudnia 2010

Hyundai wdraża nową strategię marki

Marketer odchodzi od pozycjonowania brandu, w którym główną rolę odgrywała cena.

Kraj, 3 września 2010

Z ZOG-a do Equinoksa

Szczepan Okła został account directorem w domu mediowym Equinox.

Zagranica, 3 września 2010

Sharp sponsorem piłkarskiego Euro 2012

Marketer podpisał umowę sponsorską z UEFA ważną do końca 2013 r.

Artykuły weekendowe, 6 sierpnia 2010

Kierownik marketingu Hyundaia gra w Nowym Teatrze

Piotr Ziarkowski, kierownik marketingu i PR w Hyundaiu, gra w jednym z ostatnich spektakli Nowego Teatru Krzysztofa Warlikowskiego.

Kraj, 25 maja 2010

Marek Bimer w kampanii Hyundaia

Prezes w kampanii swojego klienta.

Kraj, 19 maja 2010

Mateusz Rozwadowski przechodzi do EMLabu

Agencja chce wzmocnić dział ambientowy i zatrudnia menedżera z New Look Group.

Zagranica, 3 marca 2010

Facebook, Mercedes i chiński Li Ning to "marki jutra" według Credit Suisse

Według banku inwestycyjnego Credit Suisse wśród największych "marek jutra" znajdą się serwis społecznościowy Facebook, producent aut Mercedes-Benz oraz chiński producent...

Kraj, 28 grudnia 2009

Piotr Ziarkowski odpowiada za new business w agencji White Rabbit

Piotr Ziarkowski podjął współpracę z agencją reklamową White Rabbit, w której odpowiada za projekty związane z pozyskiwaniem nowych klientów. Agencja...

Przetargi, 9 listopada 2009

MPG zdobywa budżet Hyundaia i Kii

MPG wygrał międzynarodowy przetarg mediowy Kii i Hyundaia. Obecnie Hyundaia i Kię m.in. w Wielkiej Brytanii i Polsce obsługują odpowiednio...

Kraj, 9 czerwca 2009

Sprzedaż nowych aut spada; Skoda nadal liderem

W maju br. sprzedaż nowych samochodów na polskim rynku wyniosła 25,3 tys. szt., czyli o 3,2 proc. mniej niż rok...

Kraj, 11 lutego 2009

Toyota straciła pozycję lidera sprzedaży na polskim rynku

Toyota Motor Poland straciła pozycję lidera sprzedaży na polskim rynku - wynika z najnowszego raportu Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego "Samar"....

Zagranica, 2 października 2008

M&C Saatchi pracuje w Europie dla Hyundaia

Agencja reklamowa M&C Saatchi została wybrana bez przetargu do obsługi paneuropejskiego budżetu firmy motoryzacyjnej Hyundai dotyczącego kampanii reklamowej wprowadzającej na...

Kraj, 9 września 2008

What - nowa agencja reklamowa współtworzona przez Roberta Sieradzkiego

Robert Sieradzki, Krzysztof Podbielski i Piotr Ziarkowski założyli nową agencję komunikacyjną What. Założyciele widzą What jako spółkę komunikacyjną. - Trudno...

Zagranica, 1 września 2008

Aegis planuje zwolnienia w Caracie

Aegis Group zainwestuje 15 mln dol. z zysku w reorganizację, która ma przyspieszyć rozwój biznesu amerykańskiego oddziału sieci domów mediowych...

Kraj, 24 czerwca 2008

Heureka stworzyła portal BizSupport dla BRE Banku

Agencja interaktywna Heureka we współpracy z działem marketingu BRE Banku przygotowała strategię uruchomienia portalu wiedzowego BizSupport. Ma on dostarczyć obecnym...

Kraj, 16 czerwca 2008

Pro-Creation współpracuje z Optimum PR

Agencja interaktywna Pro-Creation wybrała do współpracy w zakresie public relations agencję Optimum PR. Zadania stawiane przed agencją obejmą kształtowanie wizerunku...

Kraj, 30 stycznia 2008

Dariusz Andrian dyrektorem generalnym agencji Heureka

Dariusz Andrian, ostatnio account director w agencji McCann Erickson, przeszedł do agencji reklamowej Heureka, gdzie został partnerem i dyrektorem generalnym....

Zagranica, 11 stycznia 2008

Mother wygrała paneuropejski przetarg na launch Hyundaia i10

Agencja reklamowa Mother zdobyła wart 30 mln funtów paneuropejski budżet reklamowy dla debiutującego modelu Hyundai i10. W konkursie pokonała niemiecką...

Zagranica, 3 października 2007

FIFA w partnerstwie z marketerami uruchamia program lojalnościowy

Międzynarodowa organizacja piłkarska FIFA startuje z programem lojalnościowym, który ma na celu wsparcie tego globalnego brandu. W projekt finansowo będzie...

Zagranica, 8 sierpnia 2006

Ford może pozbyć się marek Land Rover i Jaguar

Kultowa marka z brytyjskimi korzeniami Land Rover może zostać wystawiona na sprzedaż przez koncern Ford razem z brandem Jaguar jako...

Zagranica, 8 czerwca 2006

Publicis kupiła turecką grupę komunikacyjną

Publicis Groupe kupiła udziały większościowe w tureckich firmach komunikacyjnych i reklamowych: Yorum, Allmedia, Bold i Zone. Dom mediowy Allmedia połączy...

Zagranica, 24 kwietnia 2006

Emirates Airlines zostały sponsorem turniejów FIFA, w tym MŚ, do 2014 r.

Linie lotnicze Emirates Airlines podpisały umowę sponsorską z Międzynarodową Federacją Piłki Nożnej (FIFA) na lata 2007-2014. Tym samym zostały szóstym...

Kraj, 12 kwietnia 2006

Visa będzie sponsorem mistrzostw świata FIFA do 2014 r.

Organizacja płatnicza Visa International podpisała z Międzynarodową Federacją Piłki Nożnej 7-letni kontrakt (na lata 2007-2014), w myśl którego Visa będzie...

Zagranica, 23 listopada 2005

Coca-Cola przedłuża kontrakt sponsorski z FIFA do 2022 r.

Koncern Coca-Cola przedłużył do 2022 r. kontrakt sponsorski ze światową organizacją piłkarską FIFA. W działaniach sponsoringowych marketer wykorzysta nowy slogan...

Zagranica, 1 września 2005

Hyundai startuje w Wlk. Brytanii z szeroką kampanią direct-marketingową dla aut terenowych

Carlson Marketing Group przygotowała dla Hyundaia w Wielkiej Brytanii kampanię direct-marketingową, która ma wesprzeć całe portfolio firmy, jeśli chodzi o...