M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "I-Metria (firma)"

Kraj, 20 października 2004

Outdoor Research ma się zająć badaniami reklamy zewnętrznej

Emerging Analysis, większościowy akcjonariusz firm Gemius SA oraz I-Metria SA, stworzył nową agencję badawczą specjalizującą się w badaniach reklamy zewnętrznej...

Kraj, 12 grudnia 2003

Global eMarketing zmienia nazwę, ogłoszenie wyników PBI w styczniu

Firma Global eMarketing SA zmieniła nazwę na Gemius SA. Zmiana nazwy jest jednym z działań mających umacniać wizerunek spółki jako...

Kraj, 27 sierpnia 2003

Nowe badania internetu pod patronatem PBI w czwartym kwartale

Nowe badania prowadzone pod patronatem spółki Polskie Badania Internetu (PBI) będą dostępne w czwartym kwartale br - poinformował Grzegorz Wójcik,...

Kraj, 26 sierpnia 2003

Global eMarketing przejmuje od I-Metrii badania dla PBI

Firma Global eMarketing przejęła od I-Metrii realizację badań dla Polskich Badań Internetu (PBI) - spółki utworzonej przez polskie portale. Obie...

Kraj, 5 sierpnia 2003

Według I-Metrii spadło zainteresowanie ofertą bankowości w internecie

Według badań firmy badawczej I-Metria co czwarty internauta, który nie korzysta z bankowości internetowej, jest zainteresowany korzystaniem z usług bankowych...

Kraj, 14 lipca 2003

Użytkownicy serwisów filmowych w badaniach Global eMarketing i I-Metrii

Kto szuka w internecie informacji o filmie i kinie? Czy taka tematyka interesuje bardziej mężczyzn, czy kobiety, uczniów, studentów, czy...

Kraj, 26 czerwca 2003

Sieć Q-net włączyła swoje witryny do badania Prawdziwy Profil

Sieć reklamy internetowej Q-net włączyła swoje witryny do badania Prawdziwy Profil, które jest realizowane w sposób ciągły już od lutego...

Kraj, 8 maja 2003

Profil użytkowników Wakacje.pl

Wakacje.pl wraz z siecią Ad.net przeprowadziły badanie Prawdziwy Profil użytkowników serwisu turystycznego. Do badania użyto dwóch metod - site-centric oraz...

Kraj, 13 grudnia 2002

Przyzwyczajenie do portalu ważniejsze od jego funkcjonalności

Funkcjonalność portalu nie jest czynnikiem decydującym o jego wyborze przez internautę. Najczęściej użytkownicy kierują się satysfakcją z użytkowania danego portalu,...

Kraj, 4 listopada 2002

I-Metria będzie badać efektywność brandingową e-kampanii

Firma badawcza I-Metria wprowadza na rynek nowy produkt służący badaniu efektywności reklamy internetowej. Badanie nosi nazwę "Prawdziwy efekt" i daje...

Kraj, 17 października 2002

Rusza internetowy projekt badawczy Prawdziwy Profil

Sieci reklamy internetowej Ad.net, IDMnet, ARBOmedia oraz firma badawcza I-Metria i firma informatyczna Global eMarketing podpisały umowę, na mocy której...

Kraj, 14 października 2002

Bankowość internetowa BtoB ma dobre perspektywy

Ponad jedna trzecia (37 proc.) polskich przedsiębiorstw posiadających dostęp do internetu korzysta z którejś z form bankowości elektronicznej - home...

Kraj, 21 sierpnia 2002

I-Metria opublikowała pierwsze wyniki panelu

Firma badawcza I-Metria opublikowała pierwszy raport z panelowych badań internautów przygotowanych na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Panel obejmuje na...

Kraj, 12 sierpnia 2002

Media Monitoring - pomiar wydatków reklamowych planowany na jesień

Debiut nowego pomiaru wydatków reklamowych w mediach o nazwie Media Monitoring przygotowywany jest na tegoroczną jesień. Taki termin podaje instytut...

Kraj, 1 sierpnia 2002

Liczba klientów mBanku przekroczyła ćwierć miliona

Liczba klientów mBanku, najstarszego polskiego banku internetowego (istniejącego od listopada 2000 r.), przekroczyła 250 tys. Założyli oni blisko 310 tys....

Kraj, 24 lipca 2002

I-Metria prognozuje trudności w rozwoju bankowości internetowej

Potencjał rozwoju banków czysto internetowych wyczerpuje się - to główny wniosek z najnowszego raportu I-Metrii pt. "Internet Banking B2C w...

Kraj, 20 czerwca 2002

Portale jak krople wody

Zdecydowana większość badanych internautów uważa, że portale nie różnią się od siebie znacząco - wynika z najnowszego raportu I-Metrii. Odpowiedzi...

Kraj, 6 czerwca 2002

I-Metria i Global eMarketing wygrały przetarg na badania profilów internautów

Sieci reklamy internetowej IDM.net, Ad.net i ARBOmedia zakończyły przetarg na badanie profilów internautów. Wybrano firmy badawcze I-Metria (badania user centric)...

Kraj, 21 maja 2002

Małe firmy chcą do urzędu przez internet

Aż 78 proc. badanych przedstawicieli małych i średnich firm byłoby skłonnych do dokonywania płatności podatków i opłat lokalnych przez internet...

Kraj, 9 maja 2002

PBI przedstawia kalendarium pomiarów badawczych internetu

Firma Polskie Badania Internetu (PBI) zapowiedziała, iż pierwsze wyniki prac badawczych I-Metrii (pomiary user-centric) zostaną opublikowane w połowie czerwca br....

Kraj, 7 maja 2002

I-Metria tłumaczy porażkę usług WAP i sukces wiadomości SMS

Firma badawcza I-Metria opublikowała raport dotyczący mCommerce w Polsce. Wynika z niego, iż obecnie największe udział w rynku telefonii komórkowej...