M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "IAA (firma)"

Kraj, 8 września 2017

Izabela Albrychiewicz pokieruje polskim oddziałem agencji Wavemaker

Kształtuje się nowa struktura, która zacznie funkcjonować od stycznia 2018 r. w związku z połączeniem MEC i Maxusa. Jaromir Sroga, CEO Maxusa, otrzyma nową rolę w GroupM.

Kraj, 7 września 2017

Izabela Albrychiewicz na czele polskiego Wavemaker

Kształtuje się nowa struktura, która zacznie funkcjonować od stycznia 2018 r. w związku z połączeniem MEC i Maxusa. Jaromir Sroga, CEO Maxusa, otrzyma nową rolę w GroupM.

Kraj, 5 kwietnia 2017

IAA: tylko 36 proc. marketerów korzysta z kodeksów dobrych praktyk przetargowych

Jeszcze mniej, bo tylko 12 proc. marketerów stosuje rejection fee - wynika z raportu "Pozycja dyrektora marketingu w przedsiębiorstwie oraz relacje działu marketingu z dostawcami usług".

Kraj, 22 marca 2017

Badanie IAA: polscy CMO wciąż walczą o swoją pozycję

Badanie IAA podsumowujące pozycję CMO w organizacji pokazuje, że rola marketingu nie zawsze jest w pełni doceniana. Są jednak też obiecujące zmiany - coraz częściej dział marketingu ma wpływ na ogólną strategię firmy.

Kraj, 1 lutego 2017

Stars przyjmuje rekomendację Dobrych Praktyk Audytu Mediowego IAA

Jeden z zapisów tej regulacji mówi, że audytor mediowy nie ma prawa zarabiać success fee z oszczędności mediowych, jakie wykaże.

Kraj, 20 grudnia 2016

Zakaz reklam leków i suplementów może skutkować 10-proc. redukcją przychodów branży reklamowej

Ponadto wprowadzenie zakazu mogłoby się wiązać ze spadkiem przychodu mediów nawet o jedną szóstą.

Kraj, 23 lutego 2016

Reklamowy okrągły stół zorganizowany przez IAA rozpoczął obrady

Do wakacji powstanie pierwsza, robocza wersja "Rekomendacji dla polskiego rynku reklamy na lata 2017-2020".

Kraj, 26 maja 2014

IAA szykuje analizę rynku telewizyjnego

Raport ma pokazać przyszłość polskiego sektora reklamy.

Kraj, 26 października 2011

Chiny podpatrują rynek samoregulacji w Polsce

W poniedziałek 24 października odbyło się spotkanie delegacji oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Chinach z przedstawicielami oddziału w Polsce.

Kraj, 10 stycznia 2011

Joanna Sobolewska pełnomocnikiem zarządu IAA

Joanna Sobolewska jest pełnomocnikiem zarządu IAA do spraw Young Professionals.

Zagranica, 7 grudnia 2010

DDB zwycięża w konkursie Green Awards

Chiński oddział sieci zdobył grand prix konkursu reklamowego, w którym wyróżniono najlepsze prace dotyczące troski o środowisko naturalne.

Artykuły weekendowe, 19 listopada 2010

Szejkowie reklamy w Bahrajnie

Najbliższy kongres organizacji reklamowej IAA odbędzie się na Bliskim Wschodzie.

Zagranica, 17 listopada 2010

Michael Lee, executive director IAA, odchodzi

Po ponad dekadzie zajmowania czołowych stanowisk w globalnej organizacji reklamowej Lee chce się skoncentrować na własnym biznesie.

Kraj, 24 lutego 2010

Marek Janicki to ikona polskiej reklamy - mówią ludzie z branży

Jak informowaliśmy wczoraj w DS "MMP", Marek Janicki podjął decyzję o rezygnacji z dniem 31 marca z funkcji prezesa McCann...

Kraj, 16 lutego 2010

Marcin Misztal dołącza do polskiego oddziału IAA

Do grona członków polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA) dołączył Marcin Misztal, założyciel i prezes Tro Media. Firma Tro Media...

Kraj, 13 stycznia 2010

Monika Kotowska, wcześniej dyr. generalny IAA, zakłada firmę Largo

Monika Kotowska obok pracy w agencji reklamowej MM Communications jako public affairs & communications manager powołała do życia spółkę Largo...

Kraj, 6 lipca 2009

IAA otwiera się na freelancerów

Zarząd IAA zaprasza w swoje szeregi osoby funkcjonujące na rynku usług reklamowych, ale nie na zasadzie umów o pracę. -...

Zagranica, 5 listopada 2007

Komisja Europejska opiniuje przejęcie Double Click przez Google

Komisja Europejska badająca szczegóły przejęcia przez Google sieci reklamowej DoubleClick przesunęła termin wydania ostatecznej decyzji w tej sprawie z 26...

Kraj, 31 października 2007

Young Professionals rozpoczyna działalność przy IAA

Z inicjatywy Juliana Kozankiewicza, managing partnera EmLabu, powstała grupa Young Professionals przy Międzynarodowym Stowarzyszeniu Reklamy (IAA). Ma skupiać młodych ludzi...

Kraj, 21 czerwca 2007

Mediarun.pl i Medialine nowymi członkami IAA

Do Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce dołączył serwis marketingowy Mediarun.pl. Wspólne działania IAA i Mediarun.pl będą się koncentrować na...

Kraj, 9 lutego 2007

Protest środowisk twórczych i organizacji społecznych przeciwko kampanii reklamowej TF1

Kilkunastu przedstawicieli świata sztuki podpisało się przed przygotowanym przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce listem protestacyjnym. Odnosi się on do...

Kraj, 20 czerwca 2005

Wałęski członkiem zarządu Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy

Piotr Wałęski, zastępca dyrektora Biura Reklamy TVP ds. handlowych, wszedł w skład zarządu Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA). Z prac w...

Kraj, 13 maja 2004

230 marek uzyskało tytuł Superbrands

Po raz pierwszy w Polsce organizacja Superbrands Polska wybrała 230 superbrandów spośród listy 1200 marek występujących na rynku polskim. Na...

Kraj, 9 kwietnia 2004

Selby może zrezygnować z prezesury w IAA

Neil Selby, prezes zarządu Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA, rozważa decyzję o nieuczestniczeniu w dalszych pracach organizacji. Ma to związek z...

Przetargi, 30 września 2003

IAA ogłosiło konkurs na kreację nowej kampanii społecznej

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) Oddział w Polsce przystępuje do kolejnej społecznej kampanii w ramach programu "Marketing dla przyszłości". Tym razem...

Kraj, 28 lipca 2003

Gwiazdy sportu wystąpią w kampanii IAA "Pij mleko - będziesz wielki"

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) Oddział w Polsce przygotowuje kolejną edycję kampanii społecznej "Pij mleko - będziesz wielki" (prowadzona w ramach...

Kraj, 13 grudnia 2002

IAA zamierza edukować młodych konsumentów

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) Oddział w Polsce przygotowało program edukacyjny dla młodzieży gimnazjów i liceów, który ma pomagać w rozumieniu...

Kraj, 18 października 2002

Obrady konkursu Media Trend zakończone

Wczoraj odbył się drugi i ostatni dzień obrad konkursu Media Trend organizowanego wspólnie przez firmę Eskadra oraz dwutygodnik "Media i...