M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "IAA (firma)"

Kraj, 26 maja 2014

IAA szykuje analizę rynku telewizyjnego

Raport ma pokazać przyszłość polskiego sektora reklamy.

Kraj, 26 października 2011

Chiny podpatrują rynek samoregulacji w Polsce

W poniedziałek 24 października odbyło się spotkanie delegacji oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Chinach z przedstawicielami oddziału w Polsce.

Kraj, 10 stycznia 2011

Joanna Sobolewska pełnomocnikiem zarządu IAA

Joanna Sobolewska jest pełnomocnikiem zarządu IAA do spraw Young Professionals.

Zagranica, 7 grudnia 2010

DDB zwycięża w konkursie Green Awards

Chiński oddział sieci zdobył grand prix konkursu reklamowego, w którym wyróżniono najlepsze prace dotyczące troski o środowisko naturalne.

Artykuły weekendowe, 19 listopada 2010

Szejkowie reklamy w Bahrajnie

Najbliższy kongres organizacji reklamowej IAA odbędzie się na Bliskim Wschodzie.

Zagranica, 17 listopada 2010

Michael Lee, executive director IAA, odchodzi

Po ponad dekadzie zajmowania czołowych stanowisk w globalnej organizacji reklamowej Lee chce się skoncentrować na własnym biznesie.

Kraj, 24 lutego 2010

Marek Janicki to ikona polskiej reklamy - mówią ludzie z branży

Jak informowaliśmy wczoraj w DS "MMP", Marek Janicki podjął decyzję o rezygnacji z dniem 31 marca z funkcji prezesa McCann...

Kraj, 16 lutego 2010

Marcin Misztal dołącza do polskiego oddziału IAA

Do grona członków polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA) dołączył Marcin Misztal, założyciel i prezes Tro Media. Firma Tro Media...

Kraj, 13 stycznia 2010

Monika Kotowska, wcześniej dyr. generalny IAA, zakłada firmę Largo

Monika Kotowska obok pracy w agencji reklamowej MM Communications jako public affairs & communications manager powołała do życia spółkę Largo...

Kraj, 6 lipca 2009

IAA otwiera się na freelancerów

Zarząd IAA zaprasza w swoje szeregi osoby funkcjonujące na rynku usług reklamowych, ale nie na zasadzie umów o pracę. -...

Zagranica, 5 listopada 2007

Komisja Europejska opiniuje przejęcie Double Click przez Google

Komisja Europejska badająca szczegóły przejęcia przez Google sieci reklamowej DoubleClick przesunęła termin wydania ostatecznej decyzji w tej sprawie z 26...

Kraj, 31 października 2007

Young Professionals rozpoczyna działalność przy IAA

Z inicjatywy Juliana Kozankiewicza, managing partnera EmLabu, powstała grupa Young Professionals przy Międzynarodowym Stowarzyszeniu Reklamy (IAA). Ma skupiać młodych ludzi...

Kraj, 21 czerwca 2007

Mediarun.pl i Medialine nowymi członkami IAA

Do Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce dołączył serwis marketingowy Mediarun.pl. Wspólne działania IAA i Mediarun.pl będą się koncentrować na...

Kraj, 9 lutego 2007

Protest środowisk twórczych i organizacji społecznych przeciwko kampanii reklamowej TF1

Kilkunastu przedstawicieli świata sztuki podpisało się przed przygotowanym przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce listem protestacyjnym. Odnosi się on do...

Kraj, 20 czerwca 2005

Wałęski członkiem zarządu Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy

Piotr Wałęski, zastępca dyrektora Biura Reklamy TVP ds. handlowych, wszedł w skład zarządu Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA). Z prac w...

Kraj, 13 maja 2004

230 marek uzyskało tytuł Superbrands

Po raz pierwszy w Polsce organizacja Superbrands Polska wybrała 230 superbrandów spośród listy 1200 marek występujących na rynku polskim. Na...

Kraj, 9 kwietnia 2004

Selby może zrezygnować z prezesury w IAA

Neil Selby, prezes zarządu Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA, rozważa decyzję o nieuczestniczeniu w dalszych pracach organizacji. Ma to związek z...

Przetargi, 30 września 2003

IAA ogłosiło konkurs na kreację nowej kampanii społecznej

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) Oddział w Polsce przystępuje do kolejnej społecznej kampanii w ramach programu "Marketing dla przyszłości". Tym razem...

Kraj, 28 lipca 2003

Gwiazdy sportu wystąpią w kampanii IAA "Pij mleko - będziesz wielki"

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) Oddział w Polsce przygotowuje kolejną edycję kampanii społecznej "Pij mleko - będziesz wielki" (prowadzona w ramach...

Kraj, 13 grudnia 2002

IAA zamierza edukować młodych konsumentów

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) Oddział w Polsce przygotowało program edukacyjny dla młodzieży gimnazjów i liceów, który ma pomagać w rozumieniu...

Kraj, 18 października 2002

Obrady konkursu Media Trend zakończone

Wczoraj odbył się drugi i ostatni dzień obrad konkursu Media Trend organizowanego wspólnie przez firmę Eskadra oraz dwutygodnik "Media i...