M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "IAB Europe (firma)"

Kraj, 13 października 2015

IAB Europe zbada temat reklamy natywnej

Siedmiu członków z Polski zostało wytypowanych do nowej grupy roboczej.

Kraj, 22 maja 2015

Wartość rynku reklamy online w Europie przekroczyła 30 mld euro

W przyszłym roku europejska reklama internetowa ma mieć większy udział w rynku niż telewizja, wynika z analiz IAB Europe i IHS.

Kraj, 20 maja 2015

Cztery nominacje dla Gonga w europejskich Mixx Awards 2015

"Zwrotka Żywca" walczy o trofea na Interact Congress w Berlinie.

Kraj, 2 kwietnia 2015

Paweł Kolenda w komitecie badawczym IAB Europe

Dyrektor ds. badań IAB Polska odpowiada za plany badawcze europejskiego biura.

Kraj, 6 marca 2015

Gemius daje możliwość zaplanowania kampanii na nowych wskaźnikach

Wskaźnik inscreen pokazuje, jaka część wyświetleń reklamy rzeczywiście była widoczna dla internautów. Natomiast dwell - przez jaki czas internauta miał możliwość aktywnego kontaktu z daną reklamą.

Kraj, 22 maja 2014

IAB Polska doceniona podczas Research Awards 2014

Organizacja zdobyła wyróżnienie w kategorii "najlepsze wykorzystanie budżetu badawczego".

Kraj, 21 listopada 2013

Jarosław Sobolewski partnerem Internet Talents

Zajmie się głównie wsparciem ekspansji polskich firm na rynki międzynarodowe i wprowadzaniem do Polski firm zagranicznych.

Kraj, 6 czerwca 2013

Jarosław Sobolewski żegna się z IAB Polska

Po sześciu latach z organizacji odchodzi jej były dyrektor generalny.

Zagranica, 29 maja 2013

Karim H. Attie na czele Brand Advertising Committee

Inicjatywa została stworzona przez IAB Europe.

Zagranica, 24 maja 2013

Wartość reklamy online w Europie wyniosła 24,3 mld euro

W Barcelonie zaprezentowano badanie AdEx Benchmark za rok 2012.

Kraj, 6 maja 2013

Codemedia nominowane do MIXX Awards Europe 2013

To jedyna polska agencja, która znalazła się na short-liście konkursu organizowanego przez IAB Europe.

Kraj, 6 maja 2013

IAB Polska nominowana w konkursie IAB Europe Research Awards 2013

Organizacja walczy o nagrodę za badanie IAB/MEC "WebTrack".

Kraj, 31 maja 2012

Europejski rynek reklamy online o 14,5 proc. w górę

Jedno na pięć euro zainwestowanych w europejską reklamę trafia do internetu - wynika z danych zaprezentowanych podczas Interact Congress w Barcelonie.

Kraj, 31 maja 2012

Specjalna nagroda Mixx Award dla Polski

IAB Europe doceniło rozwój rynku interactive i rolę IAB Polska.

Artykuły weekendowe, 5 sierpnia 2011

Polska krajem internetowych szans

Anna Kostro, senior strategic planner Ogilvy Interactive, pisze o perspektywach polskiego internetu.

Zagranica, 14 czerwca 2011

Wydatki na reklamę online w Europie gwałtownie rosną

Według IAB Europe wydatki na reklamę w internecie na rynkach europejskich wyniosły w ub.r. 17,7 mld euro.

Zagranica, 19 maja 2011

IAB i EIAA łączą siły

Oba stowarzyszenia chcą się połączyć i utworzyć jedną reprezentację branży online w Europie.

Kraj, 24 lutego 2011

Jarosław Sobolewski odpowiada za region w IAB Europe

Polski menedżer będzie zabiegał o rozwój i pozyskanie do organizacji nowych krajów w naszej części Europy.

Zagranica, 14 października 2010

Rynek reklamy online w Europie był wart 14,7 mld euro

Raport IAB Europe pokazuje, że reklama online ma silną pozycję.

Zagranica, 22 września 2010

100 mld euro w kontencie

Bezpłatny kontent internetowy wart jest 100 mld euro - wg IAB Europe.

Zagranica, 30 czerwca 2010

IAB apeluje do Grecji: stop podatkowi internetowemu

IAB Europe protestuje przeciwko pomysłom greckiego rządu.

Kraj, 7 czerwca 2010

Polska "gwiazdą" internetu

Nasz rynek jest trzeci pod względem dynamiki wydatków na reklamę interactive w Europie.

Zagranica, 7 czerwca 2010

Europejskie Mixx bez Polaków

Podczas Mixx Awards Europe triumfowały agencje interaktywne z Belgii, Holandii i Hiszpanii.

Kraj, 28 grudnia 2009

Rada Reklamy zajmie się marketingiem cyfrowym w 2010 r.

Rada Reklamy rozpoczęła prace nad inkorporowaniem do kodeksu etyki reklamy zasad zapisanych przez European Advertising Standards Alliance (EASA) dotyczących marketingu...

Kraj, 16 czerwca 2009

Branża zadowolona z dostępnych w Polsce badań internetu, sceptyczna wobec globalnej standaryzacji

Polscy specjaliści z branży internetowej, planowania mediów i marketerzy są zadowoleni z dostępnych u nas badań internetu. Tak wypada nasz...

Kraj, 12 stycznia 2009

IAB Polska ma nowy zarząd organizacji

Sąd w Warszawie zarejestrował nowy zarząd Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. W jego składzie znaleźli się: Robert Biegaj z...

Zagranica, 4 listopada 2008

EIAA i IAB chcą ujednolicić metody badania internautów

European Interactive Advertising Association (EIAA) i Internet Advertising Bureau Europe (IAB Europe) rozpoczęły badania, których celem jest ujednolicenie badań internautów....

Zagranica, 24 października 2008

Guy Phillipson przewodniczącym IAB Europe

Szef brytyjskiego IAB Guy Phillipson został wybrany na przewodniczącego IAB Europe, organizacji macierzystej dla krajowych stowarzyszeń skupiających firmy zajmujące się...

Zagranica, 6 czerwca 2007

Europejscy reklamodawcy wydali w ub.r. na internet ponad 8 mld euro

Jak wyliczyło IAB Europe, marketerzy w Europie wydali w ub.r. na reklamę w internecie ponad 8 mld euro. Największym europejskim...

Zagranica, 21 maja 2007

IAB dopracowuje metodologię raportów, lepsza porównywalność danych e-reklamowych z krajów europejskich

Wydatki na reklamę online w 2006 r. w czterech krajach: Wielkiej Brytanii, Francji, Szwajcarii i we Włoszech, były większe niż...