M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "IAB (firma)"

Kraj, 28 sierpnia 2015

MEC: polski rynek programmatic advertising będzie w tym roku wart ćwierć miliarda złotych

Co piąta złotówka na reklamę display w Polsce będzie w tym roku wydana w ramach systemu zautomatyzowanej sprzedaży. Rynek programmatic advertising osiągnie w tym roku wartość ok. 250 mln zł.

Kraj, 2 lipca 2015

Hyundai działa w Mikołajkach

Marketer z niestandardowymi aktywnościami podczas 72. Rajdu Polski.

Zagranica, 18 grudnia 2014

IAB przemówiło w sprawie niewidocznych reklam w sieci

Organizacja stoi na stanowisku, że przyjęcie za standard, iż reklamy uznane za wyemitowane będą w 100 proc. widoczne, jest obecnie niemożliwe.

Kraj, 12 marca 2014

IAB i Lewiatan wystosowały list otwarty do Ministra Sprawiedliwości

Stanowisko wskazuje na postanowienia, które mogą w sposób negatywny wpłynąć na działalność oraz rozwój przedsiębiorców internetowych w Polsce.

Kraj, 27 listopada 2013

Anna Sakowicz w zarządzie Starcom MediaVest

Grupa domów mediowych wzmacnia zarząd o top managera odpowiedzialnego za digital.

Kraj, 14 listopada 2013

12-proc. wzrost rynku reklamy online po pierwszym półroczu

IAB Polska prezentuje nowe dane w badaniu AdEx.

Kraj, 5 czerwca 2013

Powstaje polski oddział agencji VML

Heureka wraz z Pride & Glory dołączają do największego holdingu reklamowego - WPP, wynika z naszych ustaleń.

Kraj, 22 maja 2013

Aleksandra Polak w AtomClick

Nowy strateg interaktywny w agencji.

Zagranica, 30 stycznia 2013

Dynamiczny wzrost liczby stron mobilnych w Wielkiej Brytanii

Według najnowszego raportu brytyjskiego IAB 57 proc. spośród 100 największych tamtejszych reklamodawców ma stronę mobilną. Oznacza to 54-proc. wzrost liczby tych stron na przestrzeni ostatnich sześciu miesięcy.

Kraj, 12 grudnia 2012

Odnowiona Ipla chce więcej zarabiać na abonamentach

Według Cyfrowego Polsatu rynek reklamy wideo online za trzy lata będzie wart 240-250 mln zł, czyli pięć razy więcej niż IAB szacowało za ub.r.

Zagranica, 11 października 2012

Rekordy reklam online i mobile w Wlk. Brytanii

Według najnowszych analiz przedstawionych przez brytyjskie IAB oraz PricewaterhouseCoopers wydatki przeznaczone na reklamę online oraz mobile w pierwszym półroczu br. wzrosły w Wlk. Brytanii o 12,6 proc. i osiągnęły rekordowy poziom 2,59 mld funtów.

Zagranica, 16 lipca 2012

Engagor i Smadex zwyciężają Interact Innovation Camp

Dwie hiszpańskie firmy nagrodzone za niestandardowe rozwiązania dla nowoczesnego marketingu.

Kraj, 31 maja 2012

Europejski rynek reklamy online o 14,5 proc. w górę

Jedno na pięć euro zainwestowanych w europejską reklamę trafia do internetu - wynika z danych zaprezentowanych podczas Interact Congress w Barcelonie.

Kraj, 23 maja 2012

Onet wprowadza nową platformę reklamową

Reklamodawcy mogą dzięki niej prowadzić efektywniejsze kampanie oraz otrzymają udoskonalone raportowanie wyników.

Zagranica, 4 kwietnia 2012

Wzrost wydatków wg IAB w Wlk. Brytanii wyniósł 14,4 proc.

Według najnowszych badań IAB w 2011 r. wzrost wydatków na reklamę online wyniósł 14,4 proc. i osiągnął pułap 4,8 mld funtów.

Zagranica, 21 marca 2012

Spektakularny wzrost wydatków na reklamę mobilną w Wlk. Brytanii

Jak wynika z najnowszego badania zrealizowanego przez IAB w 2011 roku, wzrost wydatków na reklamę mobilną w Wlk. Brytanii wyniósł aż 157 proc. Osiągnięty pułap to 203,2 mln funtów.

Kraj, 8 lutego 2012

IAB tworzy serwis o grach reklamowych

Strona promuje advergaming.

Kraj, 24 stycznia 2012

Mellongames produkuje gry reklamowe

Za rozwój działu odpowiada Olga Knap.

Artykuły weekendowe, 10 listopada 2011

Branża interactive mówi w kreatywnym tonie

Debata o kreacji na Forum IAB była jednym z ciekawszych wydarzeń całego eventu.

Kraj, 9 listopada 2011

Internetowy projekt Tomasza Lisa wystartuje w 2012 r.

Znane nazwiska i rzeczowe komentarze internautów - znany publicysta i redaktor naczelny "Wprost" nie ukrywa, że chce stworzyć nową jakość wśród serwisów opinii.

Zagranica, 3 października 2011

Tempo wzrostu reklamy internetowej nie słabnie

Według IAB i PwC w USA rośnie udział reklamy wyszukiwarkowej i form display.

Kraj, 12 lipca 2011

Debiut IAB Creative Showcase z nagrodą dla K2

Agencja została laureatem pierwszej edycji konkursu. Wyróżnienia trafiły do Point of View i Mindshare/Made in Mind.

Artykuły weekendowe, 8 kwietnia 2011

SAR chce się zmieniać

Tomasz Bałuk, CEO Ogilvy Group Poland i nowo wybrany prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, postuluje zmiany w strukturze członkowskiej organizacji, otwarcie na agencje lokalne oraz deklaruje wzmocnienie wizerunku branży reklamowej.

Artykuły weekendowe, 8 kwietnia 2011

Pięć trendów w usability według IAB

Paweł Haltof i Jarosław Rzepecki, eksperci grupy roboczej IAB "usability", prognozują najważniejsze kierunki rozwoju internetu w tym roku.

Kraj, 4 kwietnia 2011

SAR, IAB czy własna organizacja?

Agencje interaktywne realizujące działania wykorzystujące social media chcą się zorganizować. Największe szanse na ich reprezentację ma IAB.

Kraj, 23 grudnia 2010

Świetny III kwartał na rynku reklamy online

O blisko jedną czwartą, do 368 mln zł, wzrosły wydatki na reklamę internetową w III kwartale br.

Kraj, 22 grudnia 2010

A Ty jakim proszkiem spierzesz plamy z wigilijnego obrusu? - badania PBI

Wyniki badania przeprowadzonego dla IAB przez PBI pokazują, że dla internautów odpowiedzialnych za zakup produktów chemii gospodarczej internet jest jednym z istotnych źródeł informacji na temat tej kategorii produktowej.

Zagranica, 21 października 2010

Czas na m-commerce

Dzięki smartfonom mobile commerce szybko rozwija się w Wielkiej Brytanii.

Zagranica, 6 października 2010

Branża FMCG więcej inwestuje w internet

Firmy FMCG w Wielkiej Brytanii w pierwszej połowie br. wydały 240 mln funtów na reklamę online. Cały tort reklamy online jest szacowany na 2 mld funtów.

Zagranica, 1 kwietnia 2010

Display słabnie

Wydatki na reklamę display w Wielkiej Brytanii spadły o 4,4 proc.

Zagranica, 1 marca 2010

Internauci z Europy Wschodniej częściej korzystają z serwisów społecznościowych

Konsumenci z Europy Wschodniej częściej korzystają z serwisów społecznościowych, takich jak Facebook czy LinkedIn, niż ci z Europy Zachodniej -...

Zagranica, 24 lutego 2010

Media interaktywne "nowym mainstreamem" według Randalla Rothenberga

Media interaktywne stają się "nowym mainstreamem" w Stanach Zjednoczonych, ale cały czas są potrzebne działania mające utrwalić ich pozycję -...

Kraj, 5 listopada 2009

Click5 znowu najlepsza w konkursie Mixx Awards

Agencja Click5 drugi raz z rzędu zdobyła nagrodę Best In Show, czyli najważniejszą nagrodę konkursu Mixx Awards 2009 organizowanego przez...

Przetargi, 5 sierpnia 2009

Gemius wygrywa przetarg w Turcji, planuje ekspansję w krajach arabskich i Afryce Płn.

Firma Gemius wygrała przetarg na badania oglądalności witryn internetowych w Turcji. W przetargu IAB Turcja pokonała dwóch największych konkurentów -...

Kraj, 13 czerwca 2008

Nowi członkowie IAB Polska

Rada nadzorcza IAB zdecydowała o przyjęciu nowych członków zwyczajnych. Do grona firm zrzeszonych w IAB dołączyli Redefine (obsługujący internetowe projekty...

Kraj, 28 kwietnia 2008

Dwie firmy SEM na short-liście do przejęcia przez Hypermedia

Dwie firmy zajmujące się search engine markeitngiem (SEM) znalazły się na short-liście spółek, które chce przejąć agencja interaktywna Hypermedia. -...

Zagranica, 28 maja 2007

Wydatki na e-reklamę w USA rosną w tempie 35 proc.

Wydatki na reklamę internetową w USA wzrosły w 2006 r. o 35 proc., wynika z raportu IAB. Raport podsumowuje ubiegły...

Zagranica, 11 października 2005

HP konsoliduje wart 10 mln funtów biznes w Modem Media

HP zdecydowało się skonsolidować swój wart - według szacunków - 10 mln funtów budżet dotyczący reklamy internetowej i tzw. search...