M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "iBlue (firma)"

Kraj, 17 października 2011

Renault sprzedaje samochody fanom

Użytkownicy Facebooka mogą kupić model Clio w limitowanej wersji Fans Edition.

Kraj, 1 czerwca 2009

Michał Marszałek otwiera szkołę salsy

Michał Marszałek, obecnie szef firmy bluetoothmarketingowej iBlue, a wcześniej m.in. dyrektor new business w Initiative Warszawa i szef sprzedaży w...

Kraj, 29 maja 2009

IBlue po raz pierwszy połączył bluetooth z wielkim formatem

Na warszawskim hotelu Metropol ruszyła kampania "Terminatora IV", filmu dystrybuowanego przez UIP, wykorzystująca bluetooth marketing. Przechodnie w okolicach wspomnianej lokalizacji...

Kraj, 3 lutego 2009

IBlue wspierał kongres PiS

IBlue zrealizowało kampanię mobilemarketingową podczas kongresu Prawa i Sprawiedliwości odbywającego się w miniony weekend w Krakowie. Uczestnicy kongresu mogli pobrać...

Kraj, 14 listopada 2008

Damian Hejduk dyrektorem zarządzającym MRM Worldwide

Damian Hejduk będzie dyrektorem zarządzającym agencji interaktywnej MRM Worldwide. Pracę rozpocznie 24 listopada. Do tej pory funkcję dyrektora zarządzającego pełniła...

Kraj, 8 kwietnia 2008

Starcom i iBlue realizują kampanię proximity advertising dla Lech Party

W wybranych kinach z sieci Multikino ruszyła akcja promująca imprezę "Lech Party Inspirations 2.0". Obejmuje standy reklamowe i emisję materiałów...

Kraj, 18 marca 2008

Telewizja N prowadzi kampanię proximity advertising

Starcom i iBlue realizują kampanię proximity advertising dla telewizji nowej generacji N (ITI Neovision). Obejmuje ona całą sieć Multikina (Grupa...

Kraj, 3 marca 2008

Nike prowadzi działania zakresu proximity advertising

MindShare i iBlue realizują kampanię proximity advertising dla producenta sprzętu i odzieży sportowej Nike. Pod hasłem: "Taka jestem", marketer zachęca...

Kraj, 24 stycznia 2008

New Age Media prowadzi dla Samsunga projekt bluetooth

W ramach niestandardowych działań komunikacyjnych związanych z premierą filmu "Alvin i wiewiórki" w wybranych kinach Cinema City w Warszawie, Krakowie,...

Kraj, 18 grudnia 2007

Red Bull i iBlue wykorzystują bluetooth w sieci Cinema City

W sieci kin Cinema City w ramach kampanii reklamowej "Pirate TV" marki Red Bull realizowany jest projekt oparty na transmisji...

Kraj, 14 grudnia 2007

Multikino i iBlue stworzą wspólną ofertę reklamową

Biuro reklamy Multikina oraz firma iBlue, specjalizująca się w realizacji proximity advertising, wprowadzą na rynek wspólną ofertę reklamową. Będzie ona...