M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "IBM (firma)"

Kraj, 15 września 2015

Marek Szymczak awansuje w Multikino Media

Spółka ma nowego senior sales managera.

Zagranica, 7 września 2015

IBM ma wielkie plany wobec Watsona

IBM we współpracy z Ogilvy & Mather ma w planach w ciągu najbliższego roku stanąć w wizerunkowe szranki z takimi gigantami jak Microsoft i Google.

Kraj, 3 czerwca 2015

Jan Cieślar w Grey Group

Senior copywriter przechodzi z Isobar Poland do Grey Group.

Kraj, 18 maja 2015

Eryka Gizińska dyrektorem komunikacji firmy Ciech

Przez lata związana była z USP Zdrowie.

Kraj, 5 maja 2015

Havas Worldwide wprowadzi w Polsce strukturę Helia

Agencja będzie zajmować się obszarem data, CRM i digital.

Zagranica, 30 stycznia 2015

Havas Worldwide uruchamia globalną strukturę Helia

Nowy podmiot powstał z przekształcenia Havas EHS oraz agencji działających w USA pod szyldem Havas Discovery. Helia będzie specjalizować się w analizie danych oraz mediach cyfrowych.

Zagranica, 4 grudnia 2014

WPP podpisuje umowę z IBM

Umowa opiewa na kwotę 1,25 mld dol.

Kraj, 28 listopada 2014

Mediafarm zajmie się reklamą przy blogach i w serwisach

Firma tworzy sieć reklamy wideo pre-roll na polskich blogach i w serwisach tematycznych.

Kraj, 29 września 2014

Ogilvy & Mather z pierwszą lokalną reklamą wideo dla IBM

Prawie dwuminutowa reklama będzie emitowana w internecie.

Kraj, 24 września 2014

Nowe osoby w client service Ogilvy & Mather

Do zespołu agencji dołączyła Katarzyna Pietraszewska oraz Leszek Wolany.

Zagranica, 21 lipca 2014

Zysk Google w II kwartale br. wyniósł 3,42 mld dol.

W analogicznym okresie 2013 r. zysk był nieco niższy - 3,23 mld dol. Zysk IBM wyniósł za II kw. br. 4,14 mld dol.

Zagranica, 18 lipca 2014

Apple i IBM połączą siły

Dwóch technologicznych gigantów zawarło porozumienie o działaniach o charakterze B2B.

Zagranica, 22 maja 2014

Według rankingu BrandZ Google stał się najcenniejszy

Badanie najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, realizowane na zlecenie WPP przez Millward Brown Optimor, to dziewiąta edycja tego rankingu, w którym przy obliczaniu wartości marek bierze się pod uwagę nie tylko dane finansowe, lecz także opinie nabywców danego brandu.

Zagranica, 28 marca 2014

IBM inwestuje 100 mln dol. w dział konsultingu marketingowego

Firma chce łączyć kompetencje interaktywne, analizę danych i user experience.

Zagranica, 7 stycznia 2014

Acer ma nowego prezesa i globalnego CEO

Nowe stanowisko objął Jason Chen.

Kraj, 15 października 2013

Awanse w Hypermedia Isobar

Jolanta Kaczmarek i Teresa Szabłowska objęły stanowiska group account managerów.

Kraj, 17 czerwca 2013

Nowy team kreatywny w Directors

Tomasz Szewczyk i Maciej Miloch dołączają do agencji.

Kraj, 17 czerwca 2013

Jakub Kadłubowski w Mea Group

Nowy creative manager w agencji.

Kraj, 7 czerwca 2013

Provident będzie prowadził programy lojalnościowe

Kinga Wesoła objęła nowo utworzone w Providencie stanowisko kierownika ds. zarządzania relacjami z klientem i programów lojalnościowych.

Zagranica, 6 czerwca 2013

IBM nadaje outdoorowi funkcję praktyczną

We Francji firma wykorzystała nośniki reklamowe jako meble miejskie.

Zagranica, 22 maja 2013

Apple pozostaje najbardziej wartościową marką

Wyniki najnowszego rankingu BrandZ.

Zagranica, 11 września 2012

IBM, Rosetta, Ogilvy & Mather dla Smarter Commerce

IBM zaangażował swoje agencje, aby sprzedawały oprogramowanie Smarter Commerce swoim klientom.

Zagranica, 3 lipca 2012

IBM z aplikacją AR dla detalistów

Koncern IBM debiutuje z aplikacją augmented reality przeznaczoną dla detalistów, którzy dzięki niej mogą zaoferować klientom nowe, bardziej spersonalizowane doznania.

Zagranica, 23 maja 2012

Apple najmocniejszą globalną marką

Według najnowszego corocznego rankingu wartości brandów BrandZ przygotowywanego przez Millward Brown najcenniejszy po raz kolejny jest Apple.

Zagranica, 8 maja 2012

Prezes Ogilvy odchodzi po 40 latach pracy

Doświadczona Shelly Lazarus 1 lipca rozstanie się z agencją.

Kraj, 7 lutego 2012

Świątek awansuje w Mindshare

Maciej Świątek zastąpił Magdalenę Mulengę na stanowisku director, client leadership.

Kraj, 18 listopada 2011

Ogilvy Interactive niestandardowo dla IBM

Agencja stworzyła koncepcję serwisu technologicznego pod nazwą Next.

Zagranica, 19 września 2011

IBM doradza Huawei w zakresie marketingu

Chiński producent smartfonów chce skorzystać z doświadczenia IBM w zakresie struktur marketingowych.

Kraj, 13 września 2011

Tomasz Szewczyk kreatywnym w Tippingpoint

W zespole agencji zastąpił Michała Pstruchę i pracuje jako copywriter.

Zagranica, 4 kwietnia 2011

Apple bez szefa marketingu

Allison Johnson, wiceprezes ds. marketingu, odchodzi z firmy. Informację na ten temat podał blog All Things Digital.

Kraj, 30 marca 2011

Neo@Ogilvy bliżej z Value Media

Oba domy mediowe podpisały umowę o stałej współpracy.

Kraj, 14 marca 2011

Tomasz Wajszczyk odszedł z grupy Ogilvy

Ostatnio pracował jako account director w Gruppie66 Ogilvy.

Kraj, 11 marca 2011

Aleksandra Maksymiec awansuje w Mindshare

Znalazła się w gronie ekspertów pionu client leadership.

Kraj, 28 lutego 2011

Ogilvy Interactive liczy na 40-proc. wzrost w tym roku

Agencja w 2010 r. odnotowała 90-proc. wzrost przychodów, ale startowała z niskiego pułapu.

Kraj, 25 stycznia 2011

Ogilvy Action stawia na new business; nowi menedżerowie w zespole

Do agencji dołączyły Anna Poszepczyńska i Agata Pamięta z FireFly Creation.

Kraj, 14 stycznia 2011

Netizens rozbudowuje dział kreacji

Do zespołu kreacji agencji dołączyło pięć nowych osób, które objęły stanowiska senior art directora, art directora oraz copywritera.

Zagranica, 26 listopada 2010

WPP tworzy joint venture w Szwecji

Nowy projekt zakłada połączenie struktur agencji reklamowych Grey i Ogilvy.

Kraj, 25 listopada 2010

Tomasz Podolak pracuje dla ABSL

Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL) powołał doradcę ds. PR i public affairs.

Zagranica, 17 września 2010

Wartość marki Google rośnie

Z zestawień Interbrand wynika, że marka Google odnotowała w ciągu ostatniego roku największy wzrost wartości.

Artykuły weekendowe, 13 sierpnia 2010

Niewolnicy interactive

Przemysław Wojak, managing partner i executive creative director w Tequila/Polska, komentuje wydarzenia tygodnia, które zostały zdominowane przez projekty uruchamiane w internecie.

Zagranica, 6 sierpnia 2010

"Fortune" zainwestował w aplikację mobilną

Magazyn będzie można czytać na tabletach iPad.

Artykuły weekendowe, 16 lipca 2010

Branża reklamowa przyjazna gejom

Najbardziej gay-friendly okazują się firmy, których biznes wymaga ciągłych innowacji.

Zagranica, 9 czerwca 2010

Aegis tworzy agencję lifestyle'ową

Agencja o nazwie Team Epic ma się zająć projektami marketingowymi w oparciu o wiedzę na temat stylów życia konsumentów.

Artykuły weekendowe, 30 kwietnia 2010

Koalicja Cyfrowego Włączenia Generacji 50+

Pod tą groźną nazwą ruszy inicjatywa na rzecz walki z cyfrowym wykluczeniem seniorów.

Zagranica, 29 kwietnia 2010

Wartość marek wciąż rośnie

Według Millward Brown Optimor łączna wartość 100 najcenniejszych marek świata przekracza 2 bln dol. Kwota ta wzrosła w ciągu ostatnich pięciu lat o 40 proc. Silne marki wyprzedziły rynek giełdowy i okazały się odporne na recesję.

Zagranica, 28 kwietnia 2010

WPP uruchamia start-up technologiczny

Holding sięga po budżety przeznaczone na technologię.

Kraj, 30 marca 2010

Tomasz Ebbig i Krzysztof Szymczak account managerami w Scholz & Friends

Tomasz Ebbig i Krzysztof Szymczak dołączyli do zespołu client service agencji Scholz & Friends Warszawa. Ebbig, który objął stanowisko senior...

Zagranica, 18 marca 2010

Tiger Woods wraca do golfa, a z nim - sponsorzy

Tiger Woods wraca do uprawiania golfa, a wraz z nim wracają najwięksi sponsorzy. Nike, Gillette i EA Sports popierają powrót...

Kraj, 5 marca 2010

Kropka Bordo rozbudowuje dział kreacji

Kropka Bordo rozbudowuje kreację. Do agencji dołączyło dwóch junior art directorów Katarzyna Wielgołaska i Maja Andrzejewska oraz junior copywriter Katarzyna...

Kraj, 18 grudnia 2009

Ireneusz Ładygin po siedmiu latach pracy odchodzi z Mindshare

Ireneusz Ładygin, client service director w Mindshare Polska, rozstał się z tym domem mediowym. Powody jego odejścia nie są znane....