M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "IBM (firma)"

Zagranica, 7 grudnia 2018

CFO Huawei aresztowana w Kanadzie

Stany Zjednoczone domagają się ekstradycji Meng Wanzhou w związku z domniemanymi naruszeniami sankcji przeciw Iranowi.

Zagranica, 30 października 2018

IBM kupi Red Hat za ok. 33 miliardy dolarów

Największa akwizycja w historii IBM ma pomóc koncernowi w rozwoju usług chmurowych.

Zagranica, 29 listopada 2017

Accenture Interactive zdobywa budżet Maserati

Fiat Chrysler powierza agencji interaktywnej obsługę luksusowej marki aut sportowych na ośmiu rynkach, w tym w Stanach Zjednoczonych, Europie i Japonii.

Zagranica, 14 listopada 2017

Sztuczna inteligencja nadzieją dla producentów mikroprocesorów

Spadające tempo sprzedaży komputerów i smartfonów jest impulsem dla firm takich jak Nvidia, Intel, AMD i szeregu start-upów do walki o jak najlepszą pozycję na szybko rosnącym rynku AI.

Zagranica, 26 września 2017

Microsoft chce upowszechnić sztuczną inteligencję

Nowa linia oprogramowania ma pomóc firmie w rywalizacji z IBM i innymi konkurentami o ten szybko rosnący rynek.

Zagranica, 26 lipca 2017

Amerykańskie firmy odchodzą od modelu pracy zdalnej

Menedżerowie chcą ściślejszej współpracy i większej kontroli, ale ściągnięcie pracowników z powrotem do biura nie jest rzeczą łatwą.

Zagranica, 26 czerwca 2017

Wal-Mart nie chce, by kontrahenci korzystali z chmury Amazona

Po zakupie internetowego detalisty Jet.com w ub.r. Wal-Mart zaczął konkurować z Amazonem bezpośrednio na jego terenie.

Zagranica, 23 maja 2017

Superkomputer IBM stworzył reklamy dla Toyoty

Po odpowiednim "przeszkoleniu" Watson, superkomputer IBM, wyprodukował tysiące tekstów na temat Mirai, nowego superauta Toyoty.

Zagranica, 11 maja 2017

Giganci konsultingu i IT mają apetyt na czołowe grupy reklamowe

Jedna lub więcej z sześciu czołowych grup reklamowych zostanie przejęta przez giganta z branży doradczej lub IT w ciągu najbliższych 5 lat, uważa Ben Tolley, ekspert od fuzji i przejęć.

Zagranica, 6 marca 2017

Lenovo będzie jednak używać marki Motorola

Rok po rezygnacji z brandu Chińczycy zmienili zdanie.

Kraj, 18 stycznia 2017

Maciej Lubczyński w zespole Shake Hands

Będzie odpowiadał za obsługę marek motoryzacyjnych.

Kraj, 13 lipca 2016

Wojciech Starzewski performance managerem w Resolution

Agencja planuje dalszą rozbudowę zespołu.

Kraj, 31 marca 2016

Awanse w Havas PR

Piotr Dobosz i Justyna Gościńska-Bociong na stanowiskach consulting directors specjalistów.

Zagranica, 1 marca 2016

Ridley Scott w kampanii IBM

Wystartowały działania przygotowane przez Ogilvy & Mather.

Kraj, 16 lutego 2016

Monika Remiszewska group directorem w Ringier Axel Springer Media

Oprócz funkcji regionalnej dodatkowo będzie odpowiadać za obszar HR w Grupie Onet-Ringier Axel Springer Polska.

Kraj, 15 września 2015

Marek Szymczak awansuje w Multikino Media

Spółka ma nowego senior sales managera.

Zagranica, 7 września 2015

IBM ma wielkie plany wobec Watsona

IBM we współpracy z Ogilvy & Mather ma w planach w ciągu najbliższego roku stanąć w wizerunkowe szranki z takimi gigantami jak Microsoft i Google.

Kraj, 3 czerwca 2015

Jan Cieślar w Grey Group

Senior copywriter przechodzi z Isobar Poland do Grey Group.

Kraj, 18 maja 2015

Eryka Gizińska dyrektorem komunikacji firmy Ciech

Przez lata związana była z USP Zdrowie.

Kraj, 5 maja 2015

Havas Worldwide wprowadzi w Polsce strukturę Helia

Agencja będzie zajmować się obszarem data, CRM i digital.

Zagranica, 30 stycznia 2015

Havas Worldwide uruchamia globalną strukturę Helia

Nowy podmiot powstał z przekształcenia Havas EHS oraz agencji działających w USA pod szyldem Havas Discovery. Helia będzie specjalizować się w analizie danych oraz mediach cyfrowych.

Zagranica, 4 grudnia 2014

WPP podpisuje umowę z IBM

Umowa opiewa na kwotę 1,25 mld dol.

Kraj, 28 listopada 2014

Mediafarm zajmie się reklamą przy blogach i w serwisach

Firma tworzy sieć reklamy wideo pre-roll na polskich blogach i w serwisach tematycznych.

Kraj, 29 września 2014

Ogilvy & Mather z pierwszą lokalną reklamą wideo dla IBM

Prawie dwuminutowa reklama będzie emitowana w internecie.

Kraj, 24 września 2014

Nowe osoby w client service Ogilvy & Mather

Do zespołu agencji dołączyła Katarzyna Pietraszewska oraz Leszek Wolany.

Zagranica, 21 lipca 2014

Zysk Google w II kwartale br. wyniósł 3,42 mld dol.

W analogicznym okresie 2013 r. zysk był nieco niższy - 3,23 mld dol. Zysk IBM wyniósł za II kw. br. 4,14 mld dol.

Zagranica, 18 lipca 2014

Apple i IBM połączą siły

Dwóch technologicznych gigantów zawarło porozumienie o działaniach o charakterze B2B.

Zagranica, 22 maja 2014

Według rankingu BrandZ Google stał się najcenniejszy

Badanie najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, realizowane na zlecenie WPP przez Millward Brown Optimor, to dziewiąta edycja tego rankingu, w którym przy obliczaniu wartości marek bierze się pod uwagę nie tylko dane finansowe, lecz także opinie nabywców danego brandu.

Zagranica, 28 marca 2014

IBM inwestuje 100 mln dol. w dział konsultingu marketingowego

Firma chce łączyć kompetencje interaktywne, analizę danych i user experience.

Zagranica, 7 stycznia 2014

Acer ma nowego prezesa i globalnego CEO

Nowe stanowisko objął Jason Chen.

Kraj, 15 października 2013

Awanse w Hypermedia Isobar

Jolanta Kaczmarek i Teresa Szabłowska objęły stanowiska group account managerów.

Kraj, 17 czerwca 2013

Nowy team kreatywny w Directors

Tomasz Szewczyk i Maciej Miloch dołączają do agencji.

Kraj, 17 czerwca 2013

Jakub Kadłubowski w Mea Group

Nowy creative manager w agencji.

Kraj, 7 czerwca 2013

Provident będzie prowadził programy lojalnościowe

Kinga Wesoła objęła nowo utworzone w Providencie stanowisko kierownika ds. zarządzania relacjami z klientem i programów lojalnościowych.

Zagranica, 6 czerwca 2013

IBM nadaje outdoorowi funkcję praktyczną

We Francji firma wykorzystała nośniki reklamowe jako meble miejskie.

Zagranica, 22 maja 2013

Apple pozostaje najbardziej wartościową marką

Wyniki najnowszego rankingu BrandZ.

Zagranica, 11 września 2012

IBM, Rosetta, Ogilvy & Mather dla Smarter Commerce

IBM zaangażował swoje agencje, aby sprzedawały oprogramowanie Smarter Commerce swoim klientom.

Zagranica, 3 lipca 2012

IBM z aplikacją AR dla detalistów

Koncern IBM debiutuje z aplikacją augmented reality przeznaczoną dla detalistów, którzy dzięki niej mogą zaoferować klientom nowe, bardziej spersonalizowane doznania.

Zagranica, 23 maja 2012

Apple najmocniejszą globalną marką

Według najnowszego corocznego rankingu wartości brandów BrandZ przygotowywanego przez Millward Brown najcenniejszy po raz kolejny jest Apple.

Zagranica, 8 maja 2012

Prezes Ogilvy odchodzi po 40 latach pracy

Doświadczona Shelly Lazarus 1 lipca rozstanie się z agencją.

Kraj, 7 lutego 2012

Świątek awansuje w Mindshare

Maciej Świątek zastąpił Magdalenę Mulengę na stanowisku director, client leadership.

Kraj, 18 listopada 2011

Ogilvy Interactive niestandardowo dla IBM

Agencja stworzyła koncepcję serwisu technologicznego pod nazwą Next.

Zagranica, 19 września 2011

IBM doradza Huawei w zakresie marketingu

Chiński producent smartfonów chce skorzystać z doświadczenia IBM w zakresie struktur marketingowych.

Kraj, 13 września 2011

Tomasz Szewczyk kreatywnym w Tippingpoint

W zespole agencji zastąpił Michała Pstruchę i pracuje jako copywriter.

Zagranica, 4 kwietnia 2011

Apple bez szefa marketingu

Allison Johnson, wiceprezes ds. marketingu, odchodzi z firmy. Informację na ten temat podał blog All Things Digital.

Kraj, 30 marca 2011

Neo@Ogilvy bliżej z Value Media

Oba domy mediowe podpisały umowę o stałej współpracy.

Kraj, 14 marca 2011

Tomasz Wajszczyk odszedł z grupy Ogilvy

Ostatnio pracował jako account director w Gruppie66 Ogilvy.

Kraj, 11 marca 2011

Aleksandra Maksymiec awansuje w Mindshare

Znalazła się w gronie ekspertów pionu client leadership.

Kraj, 28 lutego 2011

Ogilvy Interactive liczy na 40-proc. wzrost w tym roku

Agencja w 2010 r. odnotowała 90-proc. wzrost przychodów, ale startowała z niskiego pułapu.

Kraj, 25 stycznia 2011

Ogilvy Action stawia na new business; nowi menedżerowie w zespole

Do agencji dołączyły Anna Poszepczyńska i Agata Pamięta z FireFly Creation.