M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Ibuprom (marka)"

Kraj, 3 lutego 2015

Spadła sprzedaż Rutinoscorbinu i Gripeksu. Voltaren mocno w górę

Liderem sprzedaży w segmencie OTC w 2014 r. był Ibuprom produkowany przez USP Zdrowie.

Kraj, 4 sierpnia 2014

58 mln zł ze sprzedaży Ibupromu

Sześć marek OTC zanotowało sprzedaż powyżej 40 mln zł każda (dane za okres YTD VI 2014). Ibuprom to lider rynku.

Kraj, 28 maja 2014

Nowa osoba w Communication Unlimited

Do zespołu kreatywnego dołączył Mirosław Kulisz.

Kraj, 24 marca 2014

7,5 mld zł sprzedaży OTC w 2013 r.

Dane IMS Health wskazują na ponad 10-proc. dynamikę wzrostu sprzedaży tego segmentu leków w ub.r.

Kraj, 28 lutego 2013

Parasolowe marki OTC wygenerowały 6,6 mld zł sprzedaży

Największą sprzedaż w ujęciu wartościowym w zeszłym roku miała marka Ibuprom.

Kraj, 9 stycznia 2013

USP Zdrowie rusza z komunikacją korporacyjną

Pierwsza duża odsłona kampanii korporacyjnej obejmuje pay-off, czyli kilkusekundową animację dodawaną do spotów telewizyjnych wszystkich marek USP Zdrowie.

Kraj, 24 września 2012

USP Zdrowie reorganizuje struktury marketingowe

W dziale marketingu wydzielony zostaje marketing OTC oraz nowa jednostka organizacyjna - marketing food suplements. W marketingu OTC zwiększają się zakresy obowiązków brand managerów oraz group category managerów - nazwy tych stanowisk ulegają zmianie na marketing manager.

Kraj, 14 września 2012

Novartis wprowadza do Polski markę Excedrin

Marketer wprowadza lek OTC na bóle głowy i migrenę.

Kraj, 24 sierpnia 2012

Ibuprom miał największe wsparcie w I półroczu

Firma USP Zdrowie praktycznie utrzymała swój budżet mediowy.

Kraj, 21 marca 2012

USP Zdrowie przebudowuje dział marketingu

W obrębie marketingu powstał nowy dział komunikacji marketingowej i dział nowych mediów. W USP Zdrowie doszło również do awansów. Prowadzona jest także rekrutacja na trzy stanowiska.

Przetargi, 6 lutego 2012

Przetarg marki Ibuprom

USP Zdrowie wybiera agencję do obsługi ATL marki środka przeciwbólowego.

Kraj, 22 listopada 2011

Grzybowski zmienia kompetencje w GSK

Jako digital manager odpowiada za region CEE.

Kraj, 11 sierpnia 2011

Z włoskiego Unilevera do Diageo Polska

Michał Groniewski został senior brand managerem w Diageo Polska.

Kraj, 16 maja 2011

Maciej Derda odpowiada za markę Lech

Do Kompanii Piwowarskiej przeszedł z US Pharmacii.

Kraj, 23 grudnia 2010

Studio Ikar autorem opakowań Pasztetu Leppszy

Mispol wprowadził na rynek nowy produkt Pasztet Leppszy. Kreację opakowań przygotowało Studio Ikar.

Kraj, 3 września 2010

US Pharmacia rusza ze wsparciem Ibupromu

Za kreację reklam Ibupromu Zatoki i Ibupromu SprintCaps odpowiada Opus B.

Kraj, 18 maja 2010

US Pharmacia startuje z pierwszą kampanią NaXII

Kolejny lek przeciwbólowy reklamowany jest w telewizji.

Kraj, 6 października 2009

Pasjonatka koni w nowej reklamie Ibupromu

Z początkiem października ruszyła kolejna odsłona kampanii Ibupromu (US Pharmacia) pod hasłem "Dla niepokonanych". Spot "Konie" to czwarta odsłona nowej...

Kraj, 16 lipca 2009

US Pharmacia rusza z największym internetowym konkursem marki Ibuprom

US Pharmacia, producent leku Ibuprom, uruchomiła interaktywny konkurs skierowany do osób chcących zaprezentować swoje pasje i zainteresowania i podzielić się...

Kraj, 3 czerwca 2009

Kropka Bordo przygotuje letnią kampanię Stoperanu

Agencji Kropka Bordo zostało powierzone bez przetargu przygotowanie wakacyjnej reklamy prasowej oraz mailingu kierowanego do dziennikarzy dla marki Stoperan (US...

Kraj, 23 lipca 2008

US Pharmacia reklamuje Ibuprom w oparciu o nową strategię

Pod hasłem "Dla niepokonanych" rozpoczyna się w lipcu nowa kampania marki Ibuprom (US Pharmacia). Strategia komunikacji oraz reklama telewizyjna zostały...

Kraj, 17 kwietnia 2008

Maciej Derda group brand managerem w US Pharmacii

Maciej Derda awansował na stanowisko group brand managera w US Pharmacii. Opiekuje się kategorią leków przeciwbólowych, którą tworzą m.in. Apap...

Kraj, 27 listopada 2006

Andrzej Gbur senior brand managerem w Novartis Consumer Health

Andrzej Gbur objął stanowisko senior brand managera w firmie farmaceutycznej Novartis Consumer Health, dziale koncernu Novartis zajmującym się lekami bez...

Kraj, 24 listopada 2006

Iwona Błońska-Orzoł menedżerem marki Ibuprom w US Pharmacii

Iwona Błońska-Orzoł awansowała na stanowisko menedżera marki Ibuprom w US Pharmacii. Zastąpiła Andrzeja Gbura, który rozstał się z firmą. Iwona...

Kraj, 30 maja 2006

Just tworzy strukturę farmaceutyczną pod nazwą Just Health Club

Agencja reklamowa Just podjęła decyzję o utworzeniu samodzielnej struktury Just Health Club. - Ideą funkcjonowania Just Health Club jest strategiczne...

Przetargi, 26 maja 2006

Cztery agencje walczą o budżet Fastum

Berlin-Chemie Menarini Polska prowadzi przetarg na obsługę reklamową Fastum, żelu przeciwbólowego. Na liście agencji zaproszonych do konkursu są Gruppa 66...

Kraj, 13 kwietnia 2006

Sensors wydzielił zespół do obsługi farmaceutyków

W strukturach firmy public relations Sensors (grupa Euro RSCG) został wyodrębniony siedmioosobowy zespół do obsługi klientów farmaceutycznych. Zarządza nim Janusz...

Przetargi, 6 kwietnia 2006

US Pharmacia prowadzi przetarg na obsługę nowego leku przeciwbólowego

US Pharmacia prowadzi przetarg na obsługę nowej marki leku przeciwbólowego, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Paweł Bernat, kierownik ds. PR w US...

Przetargi, 20 grudnia 2005

Cztery agencje w przetargu na Ibuprom

US Pharmacia zaprosiła cztery agencje do strategiczno-kreatywnego przetargu na obsługę marki Ibuprom w 2006 r., dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Nazwy agencji...

Kraj, 13 października 2005

Jerzy Radziwanowski dyrektorem marketingu US Pharmacii

Zarząd US Pharmacii podjął decyzję o powierzeniu stanowiska dyrektora marketingu firmy Jerzemu Radziwanowskiemu, który od 3 października br. był p.o....

Kraj, 17 sierpnia 2005

US Pharmacia zatrudnia specjalistów z Unilevera i Procter & Gamble

Firma farmaceutyczna US Pharmacia pozyskała nowych pracowników do działu marketingu. Arkadiusz Budziński, wcześniej senior brand activation specialist marek Hellmann's, Signal...

Kraj, 12 lipca 2005

Boots Healthcare reklamuje Nurofen Ultra Fast w radiu

Koncern farmaceutyczny Boots Healthcare rozpoczął radiową kampanię reklamową przeciwbólowego leku OTC Nurofen Ultra Fast. Jak powiedziała Małgorzata Kwilosz, dyrektor marketingu...

Przetargi, 28 lutego 2005

Agencja Just wygrała przetarg na kreację dla marki Etopiryna

Agencja reklamowa Just wygrała przetarg dotyczący kreacji na potrzeby kampanii telewizyjnej dla leku dostępnego bez recepty Etopiryna. Producentem Etopiryny jest...

Kraj, 21 stycznia 2005

Najnowsza kampania Ibupromu ma dotrzeć przede wszystkim do młodych kobiet

Firma farmaceutyczna US Pharmacia wspiera kampanią w telewizji lek przeciwbólowy dostępny bez recepty Ibuprom. Strategię i kreację działań przygotowała agencja...

Kraj, 22 października 2004

Sensors Public Relations realizuje projekt dla US Pharmacii

Sensors Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą farmaceutyczną US Pharmacia. Agencja odpowiedzialna jest za działania media relations dla marki Ibuprom,...

Kraj, 27 września 2004

Agencja Essence przygotuje akcję marketingu bezpośredniego dla Vigoru

Koncern farmaceutyczny US Pharmacia przeprowadzi w październiku br. akcję marketingu bezpośredniego dla marki preparatu witaminowego Vigor. Przygotowaniem akcji skierowanej do...

Kraj, 23 sierpnia 2004

Agencja Esense pomogła firmie Paola zadebiutować na rynku wód mineralnych

Agencja Esense sfinalizowała działania strategiczno-brandingowe dla firmy Paola SA. Agencja zaproponowała nazwę, logo i etykietę opakowania dla dwóch marek wód...

Kraj, 14 lipca 2004

US Pharmacia chce uporządkować portfolio agencji reklamowych

Koncern farmaceutyczny US Pharmacia zamierza uporządkować portfolio agencji reklamowych pracujących dla brandów leków OTC (bez recepty). Jak powiedział Andrzej Schonert,...

Kraj, 9 lipca 2004

Lothar Bohm przygotuje kreację opakowania dla nowego leku US Pharmacii

Agencja Lothar Bohm wygrała konkurs na kreację opakowań dla nowej marki leku OTC koncernu US Pharmacia. Agencja będzie również odpowiedzialna...

Kraj, 16 marca 2004

Zmiany i awanse w dziale marketingu w US Pharmacii

Z początkiem marca 2004 r. US Pharmacia wprowadziła w swoich strukturach istotne zmiany dotyczące funkcjonowania działu marketingu. Obecnie departament marketingu...

Kraj, 16 marca 2004

Zmiany i awanse w dziale marketingu w US Pharmacii

Z początkiem marca 2004 r. US Pharmacia wprowadziła w swoich strukturach istotne zmiany dotyczące funkcjonowania działu marketingu. Obecnie departament marketingu...

Przetargi, 5 grudnia 2003

Starcom przejmie od Brand & Media OMD obsługę budżetu US Pharmacii

Dom mediowy Starcom wygrał przetarg na kompleksową obsługę budżetu mediowego firmy US Pharmacia, jednego z największych reklamodawców z branży farmacautycznej....

Przetargi, 4 grudnia 2003

Starcom przejmie od Brand & Media OMD budżet US Pharmacii

Dom mediowy Starcom wygrał przetarg na kompleksową obsługę budżetu mediowego firmy US Pharmacia, jednego z największych reklamodawców z branży farmaceutycznej....

Kraj, 1 grudnia 2003

Andrzej Schonert dyrektorem ds. marketingu US Pharmacii

Andrzej Schonert oficjalnie objął stanowisko dyrektora ds. marketingu firmy farmaceutycznej US Pharmacia. Wcześniej Schonert sprawował podobne stanowisko w Grupie Żywiec...

Przetargi, 3 listopada 2003

Koncern US Pharmacia zaprosił domy mediowe do przetargu

Rozpoczął się przetarg na obsługę budżetu mediowego koncernu US Pharmacia - jednego z największych reklamodawców z branży farmaceutycznej. US Pharmacia...

Kraj, 15 września 2003

Boots Healthcare wprowadził nowy wariant leku Nurofen Ultra Fast

Koncern farmaceutyczny Boots Healthcare wprowadził na rynek nową linię leku OTC (bez recepty) - Nurofen Ultra Fast w ramach brandu...

Kraj, 11 września 2003

Studio Ikar przygotowało nowe opakowania dla leków US Pharmacii

Studio projektowe Ikar przygotowało nowe opakowania dla leków OTC firmy US Pharmacia - Vigor (preparat witaminowy) i Ibuprom Zatoki (lek...

Kraj, 24 lipca 2003

Jeffrey Pepper odchodzi z działu marketingu US Pharmacii

Z farmaceutycznego koncernu US Pharmacia odejdzie Jeffrey Pepper, dyrektor marketingu. Przedstawiciele firmy nie chcieli skomentować tej informacji. Nie wiadomo, kto...

Kraj, 26 maja 2003

Bolinet - nowy lek przeciwbólowy wspierany kampanią reklamową

Koncern farmaceutyczny Bristol-Myers Squibb, funkcjonujący w Europie pod nazwą UPSA, wprowadza na nasz rynek nowy lek przeciwbólowy OTC o nazwie...

Kraj, 21 sierpnia 2002

GlaxoSmithKline rozpoczął kampanię reklamową Codiparu

Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline rozpoczął kilkumiesięczną kampanię reklamową leku przeciwbólowego Codipar. Celem kampanii jest wzrost udziałów Codiparu w rynku. Wysokość budżetu...