M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Idea (marka)"

Kraj, 16 lipca 2015

Katarzyna Grzywaczewska dyrektorem departamentu komunikacji rynkowej T-Mobile Polska

Będzie odpowiadać za wypracowanie strategicznych kierunków komunikacji i pozycjonowania marek spółki.

Kraj, 10 grudnia 2013

Maria Grzywaczewska nową szefową marketingu Liberty Direct

Rafał Karski po ponad pięciu latach rozstał się z firmą.

Kraj, 11 października 2013

Grey wydziela jednostkę do obsługi sektora telekomunikacyjnego

Zarządzać nią będzie Ireneusz Turski, account director, business development Grey Group.

Kraj, 12 lutego 2013

Kup sobie adres banku

Chętni mogą kupić sobie domenę Raiffeisenpolbank.pl. Bank się do tego nie kwapi. Za drogo.

Kraj, 15 marca 2012

Czy Serce i Rozum zagrają w pomarańczowych koszulkach?

TP ma dylemat - jak zaadaptować format reklamowy Serca i Rozumu do komunikacji marki Orange.

Kraj, 12 marca 2012

TP zmienia się w Orange; Serce i Rozum wysłani na urlop

Marka TP może zostać zastąpiona przez Orange już niebawem. Na razie operator wysłał Serce i Rozum na urlop. W góry.

Kraj, 6 marca 2012

Joanna Pędzińska nowym dyrektorem marketingu LOT-u

Zastąpiła Dorotę Haller, która po 2,5 roku rozstała się z firmą.

Kraj, 8 grudnia 2011

DDB i Tribal DDB rozpoczęły współpracę z Kiwi Sport

Agencje tworzą nową ofertę komunikacyjną związaną ze sportem, adresowaną m.in. do marketerów.

Artykuły weekendowe, 14 października 2011

Nazwa firmy to podstawa

Dlaczego firmy płacą tak dużo za wykupienie domen internetowych, czyli czy warto zadbać o projektowanie nazwy - zastanawia się Jarosław Filipek, dyrektor firmy Anagram.

Kraj, 20 maja 2011

Mann i Materna reklamują Kredyt Bank

W związku z repozycjonowaniem bank szykuje największą w historii kampanię i więcej niż podwaja swój budżet reklamowy.

Kraj, 5 kwietnia 2011

Beata Mońka opuszcza Y&R Brands

Zarządzała grupą od 2005 roku, odnotowując liczne sukcesy. Na razie nie wiadomo, kto ją zastąpi.

Artykuły weekendowe, 4 lutego 2011

Rebranding PTC Era - jedyna słuszna droga?

Dariusz Adamczyk z firmy Time4Mobi o tym, jak rebranding Ery może otworzyć jej drogę do zdobycia miejsca nr 1.

Kraj, 5 listopada 2010

Grupa TP bez kierownika ds. ATL i BTL

Dorota Rakowska, dotychczasowa kierownik ds. ATL i BTL w Grupie Telekomunikacji Polskiej, rozstała się z firmą.

Artykuły weekendowe, 18 czerwca 2010

Dzień po dniu

Informacje z ostatniego tygodnia komentuje Rafał Baran, CEO Grey Group Poland.

Kraj, 28 września 2009

Michał Sobolewski będzie dyrektorem ds. ofert i portali w Playu

Michał Sobolewski, który od początku ub.r. był dyrektorem marketingu kanału direct w Avivie (d. Commercial Union - o jego odejściu...

Kraj, 22 września 2009

Grzywaczewska zastąpi Sobolewskiego na stanowisku dyrektora marketingu direct Avivy

Maria Grzywaczewska przejęła obowiązki dyrektora marketingu kanału direct w Aviva (d. Commercial Union). Michał Sobolewski, który piastował to stanowisko od...

Kraj, 1 czerwca 2009

Beata Białkowska pokieruje marketingiem Cyfrowego Polsatu

Beata Białkowska obejmuje stanowisko dyrektora marketingu w spółce Cyfrowy Polsat. Będzie odpowiedzialna za strategię marketingową wszystkich produktów oferowanych przez tę...

Kraj, 15 kwietnia 2009

Grupa TP przeprowadzi rebranding Neostrady na Orange po wakacjach

Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes PTK Centertel, operatora sieci komórkowej Orange, należącego do Grupy Telekomunikacji Polskiej, potwierdza, że TP zrezygnuje z marki...

Kraj, 28 lipca 2008

Bartosz Dobrzyński, szef marketingu Orange, przechodzi do Play

Bartosz Dobrzyński, dyrektor pionu marketingu telefonii komórkowej w Grupie TP (czyli sieci Orange), odchodzi z Telekomunikacji Polskiej SA. Jak się...

Kraj, 30 kwietnia 2008

Orange po raz pierwszy odnotował zmniejszenie liczby klientów

PTK Centertel, operator sieci komórkowej Orange, podał, że po I kwartale br. liczba jego klientów wyniosła 14 mln, czyli o...

Kraj, 11 marca 2008

Michał Sobolewski pokieruje marketingiem CU Direct

Michał Sobolewski został dyrektorem marketingu w Commercial Union Direct, czyli linii biznesowej Commercial Union (CU) oferującej ubezpieczenia komunikacyjne przez telefon...

Kraj, 8 sierpnia 2006

Szef Germanosa Jacek Kuźnieców wiceprezesem Polkomtela

Jacek Kuźnieców, dotychczasowy dyrektor generalny Germanos Polska, zostanie nowym wiceprezesem odpowiedzialnym za sprzedaż i zarządzanie relacjami z klientami w Polkomtelu,...

Kraj, 18 maja 2006

Testardo Red Cell Agencją Reklamową Roku, Mediaedge:cia Domem Mediowym Roku

W przygotowanym po raz dziesiąty przez "Media & Marketing Polska" (VFP Communications) raporcie "Agencje reklamowe i domy mediowe" podsumowującym dokonania...

Kraj, 11 stycznia 2006

Małysz, Jędrzejczak, Dudek ikonami sportowymi, ale i najmocniej kojarzeni z reklamą

Adam Małysz, Otylia Jędrzejczak i Jerzy Dudek to kolejno najbardziej popularni polscy sportowcy - wynika z zaprezentowanego wczoraj oficjalnie dorocznego...

Kraj, 9 grudnia 2005

Magdalena Jóźwiak-Antczak wróciła do KP SA, Biszof Brand Consulting zawiesił działalność

Magdalena Jóźwiak-Antczak, ostatnio partner w firmie Biszof Brand Consulting, której właścicielem jest Bogusław Biszof pełniący od kilku miesięcy funkcję wiceprezesa...

Kraj, 24 listopada 2005

Znajomość marki Orange na poziomie znacznie niższym niż Idei

Znajomość spontaniczna i wspomagana marki Orange w październiku, czyli w pierwszym miesiącu po jej wprowadzeniu na polski rynek, jest znacząco...

Kraj, 4 listopada 2005

W III kwartale rynek reklamy TV netto wzrósł o 16,2 proc. według Starlinka

Szacowana wartość netto rynku reklamy telewizyjnej po 9 miesiącach 2005 roku osiągnęła wartość 1,675 mld zł według analiz domu mediowego...

Kraj, 27 października 2005

Orange ma już 9,1 mln klientów, PTC przekroczy wkrótce 10 mln

Sieć Orange (PTK Centertel) ma już ponad 9,1 mln klientów - według danych na koniec września br., a więc w...

Kraj, 19 października 2005

Orange będzie sponsorem sieci kin Cinema City i Imax

Orange (PTK Centertel) będzie sponsorem sieci kin Cinema City (ponad 200 sal kinowych w całej Polsce) oraz Imax (5 kin...

Kraj, 13 października 2005

Centertel: po wprowadzeniu Orange sprzedaż wzrosła o 20 proc.

Bartosz Dobrzyński, z-ca dyrektora pionu marketingu i dyrektor biura marketingu BtoC w PTK Centertel, twierdzi, że od momentu wprowadzenia marki...

Kraj, 21 września 2005

Marka Idea pojawiła się w 120 tys. spotów reklamowych

Markę Idea znało 9 na 10 Polaków, była najlepiej ocenianym i najchętniej polecanym przez użytkowników operatorem komórkowym w kraju -...

Kraj, 16 września 2005

Centertel rozpoczyna II fazę rebrandingu, rusza kampania wizerunkowa Orange i nowa oferta

W poniedziałek marka Orange oficjalnie zadebiutuje na polskim rynku i jednocześnie rozpocznie się druga faza przemiany marki Idea w Orange....

Kraj, 13 września 2005

Paralotna i Testardo Red Cell pracują nad materiałami BTL dla Orange

Agencja reklamowa Paralotna zajmuje się kreacją materiałów BTL dla marki Orange (wcześniej Idea) firmy PTK Centertel. Współpraca Paralotnej z Ideą...

Kraj, 9 września 2005

Idea: zainteresowanie koncertem Stinga przerosło nasze oczekiwania

PTK Centertel, który z okazji zmiany marki Idea na Orange organizuje 24 września br. w Warszawie wielki koncert Stinga i...

Kraj, 5 września 2005

Sting, Kayah i Makowiecki wystąpią podczas pierwszego megaeventu marki Orange

PTK Centertel, który w ramach zmiany nazwy sieci Idea na Orange organizuje koncert Stinga w Warszawie, rozpoczął wczoraj (w niedzielę...

Kraj, 2 września 2005

DDB Warszawa przygotowuje reklamy dla Orange - Ekstraklasa

Agencja reklamowa DDB Warszawa przygotowuje nowe filmy reklamowe związane z Orange Ekstraklasa - PTK Centertel, a więc sieć Idea, a...

Przetargi, 1 września 2005

BBDO Warszawa i Testardo Red Cell wkrótce podpiszą umowy z TP SA

Według nieoficjalnych informacji przetarg kreatywny Telekomunikacji Polskiej SA (TP SA) jest już zakończony, a podpisanie umów z agencjami ma nastąpić...

Kraj, 31 sierpnia 2005

Rusza kampania wprowadzająca markę Orange

PTK Centertel rozpoczyna rebranding sieci Idea na Orange - właśnie rusza kampania reklamowa. Na billboardach pojawiły się reklamy wprowadzające markę...

Kraj, 19 sierpnia 2005

Testardo przygotowuje na wrzesień kampanię wprowadzającą Orange

PTK Centertel na wykonawcę głównej kampanii rebrandingowej marki Idea na Orange wybrał agencję Testardo Red Cell. Kampania rozpocznie się we...

Kraj, 10 sierpnia 2005

Rams i Kowalczuk dołączyły do zespołu Scholz & Friends Warszawa

Agnieszka Rams dołączyła do 10-osobowego działu kreacji agencji reklamowej Scholz & Friends Warszawa jako senior art director. Dotychczas pracowała na...

Przetargi, 5 sierpnia 2005

Przetarg ma wyłonić agencję, która przygotuje główną kampanię Orange

PTK Centertel prowadzi przetarg, którego celem jest wybór agencji do realizacji głównej części kampanii rebrandingowej, zmianiającej nazwę Idea na Orange,...

Kraj, 1 sierpnia 2005

PTK Centertel partnerem Idei Ekstraklasy w Canal Plus oraz gry Liga Menedżerów

Dom sprzedaży kanałów tematycznych At Media nawiązał współpracę z Polską Telefonią Komórkową (PTK) Centertel, której marka Idea została głównym sponsorem...

Kraj, 19 lipca 2005

Wakacyjna promocja Idei z kreacją agencji Paralotna

Agencja Paralotna przygotowała dla firmy PTK Centertel kampanię promującą letnią ofertę telefonów i usług telefonii komórkowej Idea pod nazwą "Wakacyjne...

Kraj, 12 lipca 2005

Idea wspiera Popa serią eventów w nadmorskich kurortach

PTK Centertel, operator sieci komórkowej Idea, przygotował 1,5-miesięczną kampanię eventową pod hasłem "Pop całodobowy", w trakcie której będzie wspierał swoją...

Kraj, 11 lipca 2005

Tequila przygotowała projekt Idea Fair Play w ramach Idea Ekstraklasy

Agencja marketing services Tequila/Polska przygotowała projekt Idea Fair Play, który jest częścią platformy Idea Ekstraklasa. Idea Fair Play to akcja,...

Kraj, 27 czerwca 2005

"Metro" pod własnym logotypem "Słoneczne Metro" w wakacje w weekendy nad morzem

Dziennik bezpłatny "Metro" (Agora SA) do 13 sierpnia będzie rozdawany w 17 nadmorskich kurortach w piątki i w soboty. Wakacyjna...

Kraj, 24 czerwca 2005

Paulina Smaszcz-Kurzajewska kierownikiem ds. PR w Onecie

Paulina Smaszcz-Kurzajewska została kierownikiem ds. public relations w Onet.pl SA. Ostatnio pracowała przez trzy lata w biurze public relations PTK...

Kraj, 23 czerwca 2005

Idea umożliwia przejście z pre-paidu na abonament z zachowaniem numeru

Od wczoraj PTK Centertel w ramach swojej sieci Idea oferuje użytkownikom telefonów na kartę (Idea Pop i Jedna Idea) przejście...

Kraj, 21 czerwca 2005

Idea ostrzega w reklamach przed wyczerpaniem telefonu

W swojej najnowszej kampanii reklamowej sieć komórkowa Idea ostrzega przed wyczerpaniem telefonu. "Lato Bez Opłat w Jednej Idei doprowadzi twój...

Kraj, 7 czerwca 2005

PTK Centertel reklamuje SMS za 1 grosz w sieci Idea

Agencja reklamowa Testardo Red Cell zrealizowała dwa spoty informujące o nowej ofercie Pop (PTK Centertel) - cena 1 grosz brutto...