M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "IDMnet (firma)"

Kraj, 4 listopada 2015

Paweł Petkowicz dyrektorem działu sprzedaży e-commerce w grupie WP

Raportuje bezpośrednio do Macieja Kossowskiego, VP sales strategy.

Kraj, 5 maja 2015

Marka Eska i Philips we wspólnej akcji

Ruszają działania pod hasłem "Golenie z nagród".

Do redakcji, 17 kwietnia 2015

Stanowisko IDMnet dotyczące informacji "Monster Media Group otwiera własne biuro sprzedaży reklam"

Swój komentarz przesłał nam Marcin Dobrzyniecki, pełnomocnik zarządu ds. rozwoju biznesu w IDMnet SA (Grupa ZPR Media).

Kraj, 14 kwietnia 2015

Jan Piotrowski traderem w Amnet Polska

Poprzednio związany był z IDMnetem.

Kraj, 9 kwietnia 2015

Z Evolution Media do sieci Multi Channel Network

Radosław Leżański dołącza do zespołu Multi Channel Network.

Kraj, 19 marca 2015

IDMnet będzie miał w ofercie serwis Polityka.pl

Spółka podpisała z serwisem umowę na zasadach wyłączności sieciowej na czas nieokreślony.

Kraj, 18 marca 2015

Andrzej Szpalerski dyrektorem działu badań telewizyjnych w ZPR Media

To nowe stanowisko w firmie.

Kraj, 12 marca 2015

Ewa Bogiel szefową sprzedaży w Ad-Vice

Do nowej firmy przechodzi z IDMnet.

Kraj, 11 marca 2015

Dwie nowe osoby dołączają do Mr Target

Agencja zatrudnia Natalię Ciesek i Paulinę Katyl.

Kraj, 24 lutego 2015

Paweł Petkowicz pokieruje Budowią

Jako dyrektor zarządzający ma zadbać o ugruntowanie pozycji zespołu handlowego, oferującego kompleksowe rozwiązania w zakresie marketingu online.

Kraj, 19 stycznia 2015

IDMnet odpowiada za nową kampanię Fairy

Kampania poświęcona marce potrwa kilka miesięcy.

Kraj, 8 grudnia 2014

Stars.TV zmieni brokera czasu reklamowego

Prawdopodobnie kanał znajdzie się w portfolio IDMnet.

Kraj, 4 grudnia 2014

Gremi Media członkiem rady nadzorczej IAB Polska

Spółkę będzie w niej reprezentował Dariusz Bąk.

Kraj, 4 grudnia 2014

Debiutuje nowa sieć reklamowa Multi Channel Network

Pokieruje nią Jan Roszkiewicz. Za dział agencyjny odpowiada Krzysztof Łagodzki.

Kraj, 12 listopada 2014

Nowy miesięcznik Bauera

"Życie na Gorąco - Retro" otrzyma wsparcie promocyjne w TV.

Kraj, 27 października 2014

"Dobry Tydzień" - nowy tygodnik Wydawnictwa Bauer

Redaktorem naczelnym magazynu jest Paweł Zapała, który równocześnie kieruje także tygodnikiem "Świat & Ludzie".

Kraj, 13 października 2014

Odświeżona "Tina" z kampanią wartą 3,5 mln zł

Bauer chce nadać dwutygodnikowi charakter magazynu premium.

Kraj, 2 października 2014

IDMnet i Tele5 przedłużają współpracę

Podmioty przedłużyły umowę na wyłączność w zakresie obsługi reklamowej.

Kraj, 2 września 2014

Moda na sprytne zakupy - jesienna kampania Allegro

Platforma e-commerce Allegro.pl rozpoczyna nową kampanię reklamową poświęconą zakupom ubrań i artykułów związanych z modą.

Kraj, 21 sierpnia 2014

Mariusz Wąsiński w radzie nadzorczej IAB Polska

Rada nadzorcza sprawuje kontrolę oraz wpływa na strategię związku.

Kraj, 28 lipca 2014

Twist kieruje kampanię do młodych odbiorców [wideo]

Wsparcie obejmuje działania w telewizji, internecie i radiu.

Kraj, 16 lipca 2014

IDMnet rusza ze sprzedażą reklam w Vox Music TV

Dwa miesiące od debiutu stacji rusza sprzedaż czasu reklamowego w kanale muzycznym.

Kraj, 9 lipca 2014

IDMnet dołącza nowe witryny do oferty

Broker nawiązuje współpracę z grupą Inwestycje.pl oraz przedłuża umowę z Wielkiezarcie.com.

Kraj, 24 czerwca 2014

Goldbach Audience konsoliduje media i zmienia strukturę grupy

Dyrektorem zarządzającym Goldbach Audience zostanie Wojciech Kałużny, dotychczasowy dyrektor sprzedaży. Marek Parzydło, country manager, zajmie się projektami korporacyjnymi Grupy Goldbach.

Kraj, 21 maja 2014

Poznań rusza z kampanią dotyczącą wykorzystania funduszy unijnych

Just i Media Concept odpowiadają za realizację działań reklamowych.

Kraj, 15 maja 2014

IDMnet stawia na projekty multimedialne oraz content marketing

Spółka poszerzyła już kompetencje o sprzedaż telewizyjnego czasu antenowego, teraz stawia na multimedia i content marketing.

Kraj, 13 maja 2014

Urszula Czaplarska uzupełnia team performance'owy w Value Media

Poprzednio związana była z Quismą należącą do GroupM.

Kraj, 24 kwietnia 2014

Red8 przygotowała 5 spotów dla marki 7Days

Startuje kampania marki Chipity - "New Generation".

Kraj, 7 kwietnia 2014

IDMnet poszerza zespół

Broker reklamowy ZPR-ów przejmuje specjalistów z Polsat Media.

Kraj, 28 marca 2014

Witryny Grupy Meble.pl w ofercie Budowii

Rośnie zasięg sieci należącej do IDMnet.

Kraj, 11 marca 2014

IDMnet poszerza zespół

Broker kompletuje zespół do obsługi kanałów telewizyjnych.

Kraj, 26 lutego 2014

Włodarczyk i Pietruszka dołączyli do OAN

Biuro reklamy internetowej powiększa team.

Kraj, 20 stycznia 2014

Andrzej Szpalerski dołączył do IDMnetu

Niedawno powołany broker wzmacnia zespół badawczy.

Kraj, 23 grudnia 2013

Grupa Dom.pl przedłuża współpracę z IDMnetem

Grupa specjalistycznych portali o tematyce budowlanej Dom.pl współpracuje z siecią Budowia od czterech lat.

Kraj, 19 grudnia 2013

Tele5 w IDMnet

Atmedia tracą obsługę kanału z początkiem nowego roku.

Kraj, 18 grudnia 2013

Serwisy PWTP przechodzą do Evolution Media Net

Zgodnie z umową Evolution Media Net będzie zarządzać sprzedażą powierzchni dwunastu serwisów internetowych należących do PTWP.

Kraj, 29 listopada 2013

Ruszyła świąteczna kampania Palmy z Murzynkiem

Działania w mediach ruszyły pod hasłem "Upiekłam domowe ciasto".

Kraj, 26 listopada 2013

Goldbach Audience przekroczył próg miliarda odsłon

Biuro reklamy pozyskuje kolejne duże serwisy.

Kraj, 30 października 2013

ZPR tworzą nowego brokera telewizyjnego

IDMnet przejmie obsługę wszystkich kanałów grupy. Chce także pozyskiwać inne podmioty.

Kraj, 29 października 2013

IDMnet będzie brokerem telewizyjnym ZPR-ów

Wszystkie stacje grupy ZPR odejdą z Atmediów.

Kraj, 24 października 2013

IDMnet zatrudnia nowe osoby do działu agencyjnego

Ewa Bogiel przechodzi z Onetu, Magdalena Krzysztofczyk z Goldbach Audience.

Kraj, 27 września 2013

IDMnet wdraża system AdTime

Sieć wprowadza narzędzie służące optymalizacji kampanii internetowych.

Kraj, 25 września 2013

Strestest PZU powie ci, kim jest Buka

Landing page jest elementem trwającej kampanii "Likwidacja szkód bez przeszkód". Dzięki quizowi, który znajduje się na stronie, można dowiedzieć się m.in. jaka jest najpopularniejsza trauma z dzieciństwa.

Kraj, 12 września 2013

Jan Roszkiewicz dyrektorem zarządzającym PixAd

Na tym stanowisku zastąpił Angelikę Przeździęk, która objęła stanowisko buying directora w Goldbach Audience.

Kraj, 10 września 2013

Goldbach Audience zatrudnia i powołuje strukturę efektywnościową

Stanowisko buying directora objęła Angelika Przeździęk. Na czele działu performance stanął Adam Siedlecki.

Kraj, 29 sierpnia 2013

Artur Malinowski kieruje działem digital Media Direction OMD

Dom mediowy wzmocnił zespół komórki digital.

Kraj, 16 lipca 2013

Pkt.pl zmienia sieć reklamową

Evolution Media Net ma teraz wyłączność sieciową i agencyjną na sprzedaż reklam w serwisach spółki.

Kraj, 28 czerwca 2013

Serwisy Grupy V10.pl w ofercie Goldbach Audience

Do tej pory grupa była związana z siecią IDMnet.

Kraj, 20 czerwca 2013

IDMnet nawiązuje współpracę z PMPG

Evolution Media Net traci obsługę Wprost.pl i Dorzeczy.pl.

Kraj, 19 czerwca 2013

Piotr Winiarz dyrektorem sprzedaży w GoldenAd

Poprzednio związany był z Provident Polska, gdzie odpowiadał za sprzedaż w kanale internetowym.