M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "IGRZ (firma)"

Kraj, 21 października 2015

BCC skarży ustawę krajobrazową do Trybunału Konstytucyjnego

Branża outdoorowa próbuje się bronić przed niekorzystnymi zapisami nowego prawa.

Kraj, 27 sierpnia 2015

IGRZ pisze do Urzędu m.st. Warszawy

Izba prosi o przesunięcie terminu obrad dotyczących zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń na terenie Warszawy.

Kraj, 8 lipca 2015

BIGformat.TV członkiem IGRZ

Spółka została nowym członkiem Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej.

Kraj, 6 maja 2015

IGRZ apeluje o niepodpisywanie ustawy krajobrazowej

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej zwraca się o interwencję do prezydenta.

Kraj, 24 marca 2015

Sejm przyjmuje ustawę krajobrazową

Według IGRZ projekt narusza szesnaście artykułów Konstytucji RP, w tym dwanaście zasad konstytucyjnych.

Kraj, 23 lutego 2015

W IV kw. 2014 r. przychody Grupy Agora wzrosły o ponad 11 proc.

Na taki wynik wpłynęły szybszy niż rynkowy wzrost wpływów reklamowych segmentów internet, radio i reklama zewnętrzna oraz rekordowa frekwencja kinowa i przychody z działalności filmowej. Przychody ze sprzedaży usług reklamowych były wyższe o 5,3 proc.

Kraj, 13 lutego 2015

Screen Network poszerza ofertę o sieć wielkopowierzchniowych nośników LED

System online stwarza warunki do bezpośredniego łączenia przekazu na nośnikach z innymi obszarami mediów cyfrowych, np. portalami społecznościowymi, stronami WWW, bazami danych klientów itd.

Kraj, 30 stycznia 2015

Clear Channel Poland inwestuje w tranzyt

W związku z rozszerzeniem oferty do zespołu Clear Channel Poland dołączyły trzy nowe osoby.

Kraj, 28 stycznia 2015

IGRZ z wynikami reklamy OOH w Polsce w roku 2014

Osiągnięty w I półroczu 2014 roku wynik był niższy zaledwie o 1 proc. od wyniku I półrocza 2013 roku.

Kraj, 17 listopada 2014

Umowa społeczna dla Warszawy - nowe zasady wpółpracy miasta z branżą OOH

Dzięki umowie ma zostać zlikwidowanych 3 tys. nośników reklam w Warszawie.

Kraj, 27 października 2014

1,5 proc. mniej na reklamę OOH

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej publikuje raport o sytuacji reklamy OOH w Polsce w pierwszym półroczu 2014 r.

Kraj, 29 lipca 2014

Wyniki sprzedaży OOH za I półrocze

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) opublikowała raport, który mimo znacznego spadku liczby nośników wskazuje na niewielki wzrost sprzedaży w II kw. br. w porównaniu z 2013.

Kraj, 29 kwietnia 2014

Reklama OOH w I kwartale 2014 r.

W ciągu pięciu lat rynek OOH opisywany przez IGRZ zmniejszył się o ponad 25 proc.

Kraj, 28 lutego 2014

Ratusz wydaje rozporządzenie w sprawie reklam

Hanna Gronkiewicz-Waltz wysłała rozporządzenie do dyrektorów szkół, w którym zleca natychmiastowe pozbycie się reklam z terenów placówek.

Kraj, 29 stycznia 2014

Spadek sprzedaży w OOH o 14 proc.

W ciągu ostatnich pięciu lat wielkość sprzedaży w reklamie zewnętrznej zmniejszyła się aż o 20 proc.

Kraj, 24 października 2013

Wielkość sprzedaży branży OOH spada o 14,6 proc.

IGRZ publikuje dane z III kwartału br.

Kraj, 29 lipca 2013

91 646 nośników reklamowych w Polsce

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej prezentuje dane dotyczące liczby nośników reklamy według stanu z 30 czerwca 2013 r.

Kraj, 26 lipca 2013

Gminy mają decydować, gdzie zawisną billboardy

Samorządy województw raz na 20 lat będą sporządzać audyt krajobrazowy.

Kraj, 23 lipca 2013

IGRZ informuje o spadku wartości sprzedaży OOH

Pierwsze półrocze 2013 r. zamyka się kwotą sprzedaży w wysokości 236,7 mln zł, niższą o 17,7 proc. w stosunku do pierwszych sześciu miesięcy roku ubiegłego.

Kraj, 26 kwietnia 2013

Niższe wydatki na reklamę OOH

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej prezentuje dane dotyczące wielkości sprzedaży branży out-of-home w pierwszym kwartale 2013 r.

Kraj, 5 marca 2013

Stroer wprowadza narzędzie do planowania kampanii OOH

OKO 3.0 dostępne jest dla wszystkich klientów grupy Stroer od początku marca.

Kraj, 27 lipca 2012

IAA i IGRZ przeciw nielegalnej reklamie outdoorowej

Do akcji przyłączyli się parlamentarzyści z Warszawy i Mazowsza.

Kraj, 25 lipca 2011

Spadek rynku OOH nieco wyhamował

Według danych IGRZ za II kwartał nadal maleją przychody firm z branży OOH, choć wolniej niż w I kwartale br. Duże spadki wciąż jednak odczuwa reklama tranzytowa.

Kraj, 21 czerwca 2011

IGRZ ma nowe władze; Cityboard rezygnuje z członkostwa

Właściciel jednej z wiodących na rynku firm reklamy zewnętrznej uznał, że organizacja branżowa nie reprezentuje w dostateczny sposób jej interesów.

Kraj, 31 stycznia 2011

W 2010 r. outdoor zarobił o 0,7 proc. mniej

Według IGRZ przychody branży w ub.r. wyniosły 602,9 mln zł.

Kraj, 28 stycznia 2011

IGRZ: 95,4 tys. nośników w Polsce

O 3,7 tys. spadła liczba nośników outdoorowych.

Kraj, 18 stycznia 2011

Tomasz Englert szefem polskiego Stroera

Były szef GroupM ma przejąć stery w Grupie Stroer.

Kraj, 29 października 2010

O 1 proc. lepszy III kwartał dla outdooru

IGRZ raportuje 1 proc. wzrostu w III kwartale. Od stycznia do września przychody branży spadły o 3,5 proc.

Kraj, 29 lipca 2010

Do 96 tys. spadła liczna nośników OOH

Rośnie udział nośników premium w rynku outdoorowym - raportuje IGRZ.

Kraj, 4 lutego 2010

99 tys. nośników OOH, a rynek mniejszy o 14 proc. - raportuje IGRZ

Firmy outdoorowe dysponują 99,1 tys. nośników - wynika z raportu ilościowego Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej podsumowującego stan na 31 grudnia...

Kraj, 22 lipca 2009

Według IGRZ rynek outdoorowy skurczył się o 10 proc. w II kwartale

Wielkość sprzedaży branży out-of-home w Polsce wyniosła w II kwartale 176,5 mln zł - o 10 proc. mniej niż w...

Kraj, 21 kwietnia 2009

8-proc. spadek w branży OOH w I kwartale

O 8 proc. spadły przychody ze sprzedaży największych firm z rynku OOH w I kwartale 2009 r. Wielkość sprzedaży w...

Kraj, 3 lutego 2009

IGRZ: rośnie segment premium, spada liczba billboardów

W Polsce jest obecnie 104,4 tys. nośników reklamowych - wynika z raportu Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ). Systematycznie maleje liczba...

Kraj, 15 lutego 2008

O 10 proc. zmniejszyła się w ub.r. liczba standardowych frontlightów - dane IGRZ

Łączna liczba nośników reklamy zewnętrznej wyniosła w ub.r. 114 504 szt. - wynika z zestawienia Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ)....

Kraj, 24 stycznia 2008

Outdoor odnotował ok. 20-proc. wzrost przychodów w 2007 r.

Według raportu opublikowanego przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) wielkość sprzedaży branży reklamy zewnętrznej w Polsce (bez wydatków w reklamie...

Zagranica, 9 listopada 2006

JCDecaux oficjalnie zainteresowane przejęciem Clear Channel Outdoor

Francuska firma reklamy zewnętrznej JCDecaux wyraziła oficjalne zainteresowanie przejęciem jednego z głównych konkurentów na rynku globalnym, amerykańskiej spółki Clear Channel...

Kraj, 9 października 2006

Konkurs na projekt warszawskiej wiaty przystankowej rozstrzygnięty, wkrótce przetarg reklamowy

Pierwszą nagrodę w konkursie na projekt wiat przystanków komunikacji miejskiej w Warszawie otrzymał zespół Towarzystwa Projektowego z Warszawy i firmy...

Kraj, 3 sierpnia 2006

AMS może rozwinąć sieć backlightów 8x4 m

Firma reklamy zewnętrznej AMS ma inwestować w budowę sieci tablic typu backlight 8x4, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Piotr Parnowski, prezes AMS,...