M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Impact (marka)"

Kraj, 6 września 2006

Trzy polskie wódki wśród 15 najsilniejszych marek premium na świecie

Amerykański magazyn "Impact" przygotował ranking najlepiej sprzedających się marek wódek premium na świecie. W pierwszej 15 znalazły się trzy marki...

Kraj, 26 stycznia 2005

KPMG zatwierdziło listę nominacji do nagrody Impactor Roku 2004

Spółka KPMG Audyt po podliczeniu głosów oddanych w ramach plebiscytu Impactor Roku 2004 przedstawiła listę nominowanych do tej nagrody w...

Kraj, 23 grudnia 2004

Marta Bratkowska nową redaktor naczelną "Na żywo", Nazarewicz odchodzi z Axla

Marta Bratkowska, zastępca redaktora naczelnego dziennika "Fakt", została nową redaktor naczelną tygodnika "Na żywo" (oba tytuły wydaje Axel Springer Polska)....

Kraj, 27 stycznia 2004

Nominacje do Impactorów ogłoszone

Znane są już nominacje do nagrody Impactory Roku 2003 w następujących kategoriach: agencja reklamowa (Corporate Profiles DDB, Leo Burnett, PZL),...

Kraj, 2 grudnia 2003

ClickAd stawia na e-mail marketing z wykorzystaniem SARE

(ClickAd) Firma ClickAd została nowym partnerem handlowym SARE. Współpraca oznacza włączenie SARE - narzędzia do e-mail marketingu dostępnego w modelu...

Kraj, 30 kwietnia 2003

Rusza kampania reklamowa radiowej Trójki

"Trójka - usłyszysz więcej" - to główne hasło nowej kampanii reklamowej Trójki. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Studio P Andrzeja...

Kraj, 31 marca 2003

Ruszyła kampania reklamowa tygodnika "Przekrój"

Wydawnictwo Edipresse Polska rozpoczęło kampanię reklamową tygodnika "Przekrój". Działania reklamowe, które rozpoczęły się w ubiegłą środę, potrwają do połowy maja...

Kraj, 21 stycznia 2003

CCP najlepszą firmą reklamy zewnętrznej w ocenie domów mediowych

Przedstawiciele domów mediowych uznali firmę Clear Channel Poland za najlepszą w branży outdoorowej. W październiku ubiegłego roku firma Profile, specjalizująca...

Kraj, 9 kwietnia 2002

Z "Gali" odeszła Jachmann, do tytułu przychodzą Filas i Bratkowska

Joanna Jachmann, zastępca Alicji Resich-Modlińskiej, redaktor naczelnej tygodnika "Gala" (wydawca: G+J Polska), rozstała się z wydawnictwem. Stanowisko Joanny Jachmann obejmuje...

Kraj, 7 lutego 2001

MIERŻYŃSKA NIEPOTWIERDZONA JAKO NACZELNA "CAPITALU"

Małgorzata Czechmeszyńska-Skowron, dyrektor public relations wydawnictwa Gruner + Jahr Polska (m.in. "National Geographic", "Halo!", "Focus"), nie skomentowała informacji, że redaktor...