M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Imperial Tobacco Polska (firma)"

Kraj, 11 grudnia 2014

BCC wspiera koncerny tytoniowe w walce przeciw jednolitym paczkom w UE

Jednolite opakowania papierosów wzorem Australii chcą wprowadzić Wielka Brytania i Irlandia. Firmy tytoniowe nie chcą do tego dopuścić. W Polsce wspiera je Business Centre Club i apeluje m.in. do polskiej komisarz Elżbiety Bieńkowskiej.

Kraj, 6 grudnia 2013

Wygraj 20 tys. zł od Westów

Producent papierosów przygotował nową promocję konsumencką.

Kraj, 11 września 2013

Imperial Tobacco wprowadza nową markę papierosów Parker & Simpson

Chodzi o papierosy Parker & Simpson, które są już dostępne w 12 krajach.

Kraj, 5 marca 2013

Dyrektor marketingu Imperial Tobacco Polska odchodzi

Waldemar Zegar po roku pracy żegna się z firmą.

Kraj, 19 kwietnia 2012

Waldemar Zegar nowym dyr. marketingu Imperial Tobacco

Odpowiada zarówno za marketing konsumencki, jak i handlowy.

Kraj, 10 lutego 2012

Route 66 w nowych opakowaniach

Imperial Tobacco odświeża markę papierosów Route 66.

Kraj, 16 listopada 2011

Polska pierwszym rynkiem debiutu West Duo

Imperial jako trzeci gracz w Polsce wprowadza na rynek dwusmakowe papierosy.

Kraj, 8 lutego 2011

Sprostowanie: Westy w segmencie średnich cen

West Fusion pozycjonowane są w cenowym segmencie medium.

Kraj, 2 lutego 2011

West chce umocnić pozycję w segmencie niskich cen

Imperial Tobacco wprowadza innowację produktu, który teraz będzie sprzedawany w trzech wersjach.

Kraj, 25 listopada 2010

Imperial optymalizuje portfolio marek

Wycofuje z rynku markę papierosów Tiger.

Kraj, 14 lipca 2010

Limonkowe Westy - nowość na rynku papierosów

Firma Imperial Tobacco Polska wprowadza na rynek nowy wariant papierosów pod marką West.

Kraj, 17 marca 2010

Superslimy Route 66 mają poszerzyć target tej marki

Imperial Tobacco Polska rozszerza markę papierosów Route 66 o format superslims. Marketer wchodzi z tym brandem nie tylko w segment...

Kraj, 15 marca 2010

BAT Polska będzie szukać nowego szefa marketingu

Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, Stefan Fischer, który od drugiej połowy 2008 r. pełnił funkcję dyrektora ds. marketingu firmy tytoniowej British...

Kraj, 5 lutego 2010

Imperial Tobacco będzie współfinansować saloniki Kolportera

Firma tytoniowa Imperial Tobacco Polska będzie współfinansować rozwój sieci saloników prasowych Kolportera i współpracować przy tworzeniu ekspozycji wyrobów tytoniowych. Dotyczy...

Przetargi, 3 lutego 2010

Endorfina Events zrealizuje eventy dla marki Davidoff

Agencja Endorfina Events wygrała przetarg na realizację eventów dla kolejnej marki koncernu Imperial Tobacco Polska. Przedstawiciele marketera i agencji nie...

Przetargi, 1 grudnia 2009

Endorfina Events zdobyła budżet BTL Imperial Tobacco Polska

Agencja Endorfina Events wygrała przetarg na obsługę producenta papierosów - koncernu Imperial Tobacco Polska (właściciel m.in. marek: West, Route 66,...

Kraj, 10 września 2009

Branża oburzona - Ruch promuje tylko papierosy Imperial Tobacco

Spółka Ruch zajmująca się głównie kolportażem prasy wprowadziła nowe zasady polityki marketingowej w zakresie dystrybucji papierosów. Władze spółki postanowiły ograniczyć...

Kraj, 15 stycznia 2009

Dominic Brisby pokieruje Imperial Tobacco Polska

Dominic Brisby został nowym prezesem spółki Imperial Tobacco Polska. Zastąpił Detlefa Moedego, który odszedł z firmy. Brisby z Imperial Tobacco...

Kraj, 9 września 2008

Jarosław Czerka nowym szefem MobilKinga

Jarosław Czerka został nowym dyrektorem zarządzającym polskiego oddziału Mobile Entertainment Company (MEC) działającej jako wirtualny operator komórkowy pod marką MobilKing...

Kraj, 7 lutego 2008

Gabriela Siemieniuch i Magdalena Jaroszewicz awansowały w Data Solutions

W agencji marketing services Data Solutions awansowały dwie osoby. Stanowisko account managera objęła Magdalena Jaroszewicz, a strategic planning managerem została...

Kraj, 15 lutego 2007

Agnieszka Górska odchodzi z firmy Sara Lee Coffee and Tea Poland SA

Agnieszka Górska z końcem lutego odejdzie z firmy Sara Lee Coffee and Tea Poland SA (do niedawna Prima SA) zajmującej...

Kraj, 4 grudnia 2006

Agnieszka Kubiak odpowiada za markę West w Imperial Tobacco

Agnieszka Kubiak została nowym senior brand managerem marki papierosów West, sztandarowego brandu w portfolio Imperial Tobacco Polska SA. Marek Wziątek,...

Kraj, 11 października 2006

Imperial Tobacco Polska poszerza markę Paramount

Imperial Tobacco Polska, producent wyrobów tytoniowych, wprowadza na rynek zestaw produktów marki Paramount do własnoręcznego przygotowania papierosów. Tytoń Paramount jest...

Kraj, 15 września 2006

Grynko i Jastrząb objęli funkcje creative group head w agencji Just

Bartłomiej Grynko i Jacek Jastrząb awansowali na stanowiska creative group head i objęli kierownictwo nad swoimi zespołami kreatywnymi w agencji...

Kraj, 12 lipca 2006

Imperial Tobacco promocyjnie i wizerunkowo wspiera markę Route 66

Firma tytoniowa Imperial Tobacco Polska przygotowała promocję konsumencką i edycję limitowaną "Easy Going Way" papierosów marki Route 66. Trzy warianty...

Kraj, 12 czerwca 2006

Mundialowe Westy wprowadza Imperial Tobacco Polska

Korzystając z piłkarskiej gorączki związanej z mundialem, Imperial Tobacco Polska wprowadził do sprzedaży limitowaną serię papierosów West (5,75 za paczkę),...

Kraj, 22 maja 2006

Data Solutions realizuje projekt marketingowy dla Imperial Tobacco Polska

Agencja Data Solutions realizuje projekt marketingowy dla Imperial Tobacco Polska mający na celu poprawę ekspozycji i zwiększenie obrotu papierosów marek:...

Kraj, 24 kwietnia 2006

BAT obniża cenę Golden American z 5,5 do 4,6 zł

British American Tobacco Polska SA (BAT) obniża cenę papierosów swojej sztandarowej marki Golden American z 5,5 do 4,6 zł za...

Kraj, 25 maja 2005

Imperial Tobacco wspiera akcją promocyjną markę Mocne

Firma tytoniowa Imperial Tobacco Polska SA przygotowała wsparcie marki papierosów Mocne w postaci konkursu konsumenckiego pod hasłem "Mocne na lato",...

Kraj, 9 maja 2005

Paramount - nowa marka papierosów Imperial Tobacco

Imperial Tobacco Polska SA wprowadza na rynek nową markę papierosów Paramount w dwóch wariantach: Gold i Red. Towarzyszy im reklama...

Kraj, 4 maja 2005

Wojciech Usak jest nowym dyrektorem marketingu Imperial Tobacco Polska

Wojciech Usak został nowym dyrektorem marketingu firmy tytoniowej Imperial Tobacco Polska SA. Zastąpił na tym stanowisku Carmen Zieringer, która kierowała...

Kraj, 22 listopada 2004

Imperial Tobacco wprowadza markę papierosów Maxim

Firma tytoniowa Imperial Tobacco Polska SA wprowadza na rynek nową międzynarodową markę papierosów Maxim w dwóch wariantach: Original (full flavour)...

Kraj, 8 listopada 2004

Stowarzyszenie Promocji Zdrowia pozwie koncerny tytoniowe do sądu

Polskie Stowarzyszenie Promocji Zdrowia i Edukacji Zdrowotnej w Środowisku Pracy zamierza wystąpić do Sądu Rejonowego w Krakowie z pozwem zbiorowym...

Kraj, 13 października 2004

Imperial Tobacco zmienia markę papierosów Route 66

Imperial Tobacco Polska SA zmienia wizerunek papierosów marki Route 66. Dotychczas sprzedawane w paczkach po 25 sztuk papierosy będą miały...

Kraj, 24 września 2004

Imperial Tobacco poszerza linię papierosów West o odmianię Blue

Firma tytoniowa Imperial Tobacco Polska SA wprowadza nowy, czwarty wariant papierosów marki West o nazwie Blue (są to papierosy typu...

Kraj, 2 kwietnia 2004

Agnieszka Górska odpowiedzialna za badania w Primie SA

Agnieszka Górska objęła stanowisko marketing researchera w firmie Prima SA (producent kawy należący do koncernu Sara Lee). Do jej obowiązków...

Kraj, 8 marca 2004

Philip Morris prowadzi 4. edycję programu lojalnościowego dla L&M

Koncern tytoniowy Philip Morris Polska SA prowadzi czwartą edycję programu lojalnościowego skierowanego do palaczy papierosów marki L&M o nazwie "Transglobe...

Kraj, 25 lutego 2004

Detlef Moede został nowym prezesem Imperial Tobacco Polska

Niemiec Detlef Moede będzie od 1 marca br. pełnił funkcję prezesa firmy tytoniowej Imperial Tobacco Polska (dawniej Reemtsma Polska SA)....

Kraj, 18 lutego 2004

Imperial Tobacco Polska bez prezesa i dyrektora marketingu

Brytyjczyk Colin Brown, prezes zarządu producenta papierosów Imperial Tobacco Polska (dawniej Reemtsma Polska), od 1 marca br. ustępuje ze stanowiska...

Kraj, 6 stycznia 2004

Reemtsma Polska zmienia nazwę na Imperial Tobacco Polska

Koncern tytoniowy Reemtsma Polska zmienia nazwę na Imperial Tobacco Polska. Nowa nazwa jest związana z przejęciem w maju 2002 niemieckiej...