M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Imperial Tobacco (firma)"

Zagranica, 25 września 2014

Wlk. Brytania: Firmy tytoniowe oburzone propozycjami podniesienia podatków

Z takim projektem wystąpił wczoraj lider Partii Pracy Ed Miliband. Konsternacja i oburzenie - tak najkrócej można skomentować reakcję brytyjskich producentów wyrobów tytoniowych.

Zagranica, 14 lipca 2014

Imperial Tobacco przygląda się rynkowi w Stanach Zjednoczonych

Firma tytoniowa prowadzi rozmowy w sprawie przejęcia dwóch marek należących do Reynolds i Lorillard, żeby powalczyć o amerykański rynek tytoniowy wart 90 mld dol.

Zagranica, 18 lutego 2014

BAT ruszy z kampanią dla e-papierosów

Po 20 latach od momentu wyemitowania kampanii związanej z odpowiedzialnym paleniem papierosów marketer zapowiada stworzenie "nowoczesnego brandu".

Kraj, 16 listopada 2012

Wojciech Usak dyrektorem marketingu Audi

Doświadczony marketer w Volkswagen Group Polska.

Kraj, 19 października 2012

Tomasz Brycki szefem zespołu ds. strategii portfela i planowania KP

Kolejna reorganizacja w marketingu Kompanii Piwowarskiej.

Kraj, 27 września 2012

Konkurenci oskarżają rząd, że sprzyja interesom Philip Morris Polska

BAT, Imperial Tobacco oraz JTI wraz z Business Centre Club oskarżają Ministerstwo Finansów, że nowe stawki akcyzy na papierosy sprzyjają interesom tylko największej na rynku firmy.

Kraj, 21 sierpnia 2012

Christian Seel dyrektorem marketingu Pernod Ricard Polska

Właściciel m.in. marek Wyborowa i Ballantine's ma nowego menedżera.

Zagranica, 20 sierpnia 2012

Firmy tytoniowe przegrały proces w Sądzie Najwyższym Australii

Decyzja sądu o zakazie brandowania opakowań papierosów w Australii może mieć globalne konsekwencje.

Kraj, 13 grudnia 2011

Sales Link z projektem dla marki Davidoff

Agencja przygotuje akcję informacyjną dla marki koncernu Imperial Tobacco.

Kraj, 13 lipca 2011

Andrzej Białasiewicz associate marketing directorem Kompanii Piwowarskiej

Kilku kluczowych menedżerów w firmie zmieniło zakres swoich kompetencji.

Kraj, 14 grudnia 2010

Heureka zatrudnia nowych menedżerów

Agencja powiększyła działy kreacji i obsługi klienta.

Kraj, 23 kwietnia 2010

Więcej wideo i rozrywki w realizacjach Wide Open

Agencja interaktywna Wide Open poszerza kompetencje wideo- i socialmediowe. Firma powiększy działy kreacji i strategii.

Kraj, 1 kwietnia 2010

Grey Group zatrudnia stratega

Tomasz Pisanko new business developer & strategic plannerem Grey Group

Kraj, 25 lutego 2010

Bartosz Kluczyński partnerem zarządzającym w Gemini Nova i APS Service

Bartosz Kluczyński został partnerem zarządzającym holdingu dwóch spółek zajmujących się komunikacją i działaniami w miejscu sprzedaży - Gemini Nova i...

Kraj, 9 września 2009

BAT wchodzi z marką Viceroy w segment super slims

British American Tobacco wprowadza na rynek papierosy Viceroy w wersji super slims. Dotychczas marka ta dostępna była w formacie king...

Kraj, 1 września 2009

Daria Wawrzyniak strategy managerem w Soul and Mind

Do działu strategii agencji reklamowej Soul and Mind Group dołączyła Daria Wawrzyniak. Objęła nowe stanowisko strategy managera i będzie odpowiadać...

Kraj, 27 lipca 2009

Rafał Kołodziej realizuje projekty biznesowe w ramach Valuewise

Rafał Kołodziej, wcześniej dyr. strategiczny firmy marketing services Tequila/Polska, realizuje kolejne projekty biznesowe pod szyldem założonej przez siebie spółki Valuewise...

Kraj, 23 lipca 2009

JTI Polska porządkuje portfolio; znika marka Salem

Firma tytoniowa Japan Tobacco International Polska porządkuje portfolio swoich marek papierosów. W ofercie firmy pozostaną brandy Camel (segment premium), Winston,...

Kraj, 18 czerwca 2009

Imperial wprowadza markę West w wersji super slim

Firma tytoniowa Imperial Tobacco wprowadziła do sprzedaży papierosy marki West w wersji super slim. W tej wersji dostępne są dwa...

Kraj, 5 czerwca 2009

Wojciech Usak marketing managerem marki Tyskie w KP

Wojciech Usak został marketing managerem marki Tyskie w Kompanii Piwowarskiej. Będzie odpowiadał za wszelkie działania dla brandu, który jest liderem...

Kraj, 15 kwietnia 2009

Małgorzata Piotrowicz group account directorem w Data Solutions

Małgorzata Piotrowicz awansowała w strukturze agencji Data Solutions na stanowisko group account directora. Wcześniej pełniła w firmie funkcję senior account...

Kraj, 23 stycznia 2009

Zmiany w strukturze Data Solutions; w ofercie więcej analityki

Agencja marketingu relacji Data Solutions zmieniła swoje struktury. Zespół obsługi klienta i kreacji został podzielony na dwie osobne jednostki biznesowe....

Kraj, 4 listopada 2008

Marcin Jarysz awansował w Tequila/Polska; Bartosz Kluczyński odchodzi

Marcin Jarysz awansował na stanowisko account directora w agencji marketing services Tequila/Polska. Jest absolwentem politologii w Instytucie Nauk Politycznych i...

Kraj, 22 lipca 2008

West wykorzystuje narzędzia interaktywne w konkursie dla konsumentów

Agencja interaktywna MobiJoy! przygotowała dla marki papierosów West (Imperial Tobacco) w ramach akcji "Make It Your Summer" pakiet interaktywnych rozwiązań:...

Przetargi, 15 maja 2008

Data Solutions zrealizuje konkurs dla marki Route 66

Agencja marketingu relacji Data Solutions wygrała przetarg na przygotowanie i obsługę konkursu SMS dla marki Route 66 z portfolio koncernu...

Kraj, 4 marca 2008

BAT przejmuje konkurencyjny Scandinavian Tobacco

Koncern tytoniowy British American Tobacco za 4,1 mld dol. przejmie konkurencyjny koncern Scandinavian Tobacco. Kwotę 2,3 mld dol. zapłaci w...

Kraj, 14 czerwca 2007

Grand Prix i 10 statuetek w konkursie Golden Arrow

Jury konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow przyznało Grand Prix, 10 statuetek Golden Arrow oraz 17 wyróżnień. Do konkursu napłynęło 120...

Kraj, 29 stycznia 2007

Data Solutions będzie współpracować z Eniro Polska

Data Solutions, agencja specjalizująca się w marketingu baz danych, podpisała umowę o współpracy z Eniro Polska, dostawcą informacji, właścicielem Panoramy...

Kraj, 6 listopada 2006

Agencja IQFM wchodzi na rynek usług merchandisingowych

Agencja fieldmarketingowa IQFM wchodzi na rynek usług merchandisingowych. Do tej pory firma świadczyła wyłącznie usługi outsourcingu sił sprzedaży. - Chcieliśmy...

Kraj, 14 lipca 2006

Direct Publishing Group wydaje magazyn na zlecenie Enion SA

Direct Publishing Group wydał magazyn dla firmy Enion SA zajmującej się dystrybucją energii elektrycznej na południu Polski. Magazyn "Biznes i...

Kraj, 13 lipca 2006

BAT wspiera markę Pall Mall promocją opartą na motywie lwa

Firma tytoniowa British American Tobacco (BAT) przygotowała akcję wspierającą markę papierosów Pall Mall. Od 11 lipca do 24 sierpnia br....

Kraj, 28 czerwca 2006

Marek Kosakowski business development managerem w Data Solutions

Marek Kosakowski awansował w strukturze agencji Data Solutions na stanowisko business development directora. Wcześniej pracował na stanowisku head of client...

Kraj, 10 stycznia 2006

BAT poszerza markę papierosów Pall Mall i o 15 proc. obniża ich cenę

Firma tytoniowa British American Tobacco (BAT) poszerzyła swoją sztandarową markę papierosów Pall Mall o warianty super slim (blue, menthol oraz...

Kraj, 6 stycznia 2006

Agata Misiorna została product managerem w Uniq Lisner

Agata Misiorna objęła stanowisko product managera w firmie Uniq Lisner zajmującej się produkcją przetworów rybnych i sałatek. Misiorna przejęła obowiązki...

Kraj, 22 września 2005

Koberska i Mieszkowska awansowały w strukturach agencji Fresh

Kamila Koberska oraz Katarzyna Mieszkowska awansowały w ramach działu obsługi klienta agencji reklamowej Fresh. Koberska od września br. pełni funkcję...

Przetargi, 28 czerwca 2005

Data Solutions wygrała przetarg na administrowanie bazą Imperial Tobacco

Agencja Data Solutions wygrała przetarg na administrowanie bazą konsumencką firmy tytoniowej Imperial Tobacco. Nazw innych podmiotów biorących udział w tym...

Kraj, 4 maja 2005

Wojciech Usak jest nowym dyrektorem marketingu Imperial Tobacco Polska

Wojciech Usak został nowym dyrektorem marketingu firmy tytoniowej Imperial Tobacco Polska SA. Zastąpił na tym stanowisku Carmen Zieringer, która kierowała...

Zagranica, 20 października 2004

Brytyjski Sąd Najwyższy łagodzi ograniczenia reklam papierosów w sklepach

Brytyjski Sąd Najwyższy przychylił się do argumentacji sześciu największych kompanii tytoniowych, że ograniczenia reklamy wyrobów tytoniowych w punktach sprzedaży stanowią...

Kraj, 6 sierpnia 2004

Axel Springer Kontakt realizuje akcję SMS dla Imperial Tobacco

Imperial Tobacco rozpoczęło akcję promocyjną papierosów marki West (odmiany Full Flavour, Lights, Ice i Blue) pod nazwą "SMS-owy wyścig". Projekt...

Kraj, 28 stycznia 2004

Imperial Tobacco promuje nowe papierosy R1 Gold

Imperial Tobacco Polska (dawniej: Reemtsma Polska) wprowadził na rynek nowy wariant papierosów marki R1 typu lights pod nazwą R1 Gold....

Kraj, 6 stycznia 2004

Reemtsma Polska zmienia nazwę na Imperial Tobacco Polska

Koncern tytoniowy Reemtsma Polska zmienia nazwę na Imperial Tobacco Polska. Nowa nazwa jest związana z przejęciem w maju 2002 niemieckiej...

Zagranica, 5 grudnia 2002

Europejscy ministrowie głosują przeciw reklamie papierosów

Przedstawiciele resortów zdrowia państw członków Unii Europejskiej przegłosowali restrykcyjne zakazy dotyczące reklamy papierosów. Nowe przepisy mają wejść w życie 31...

Zagranica, 23 kwietnia 2002

Cordiant finalizuje umowy z bankami na temat spłaty długów

Cordiant Communications Group ogłosiła 19 kwietnia br. finalizację umowy z bankami mającej na celu renegocjację zasad spłaty jej długów. Od...

Zagranica, 14 marca 2002

Czy Scholz & Friends utrzyma budżet Reemtsmy?

Współpraca grupy reklamowej Scholz & Friends z koncernem tytoniowym Reemtsma Cigarettenfabriken stoi pod znakiem zapytania po tym, jak brytyjski koncern...

Zagranica, 18 stycznia 2002

Koncerny tytoniowe zaskarżają ustawę antynikotynową w Kanadzie

Producenci wyrobów tytoniowych zaskarżyli ustawę antynikotynową w Kanadzie, twierdząc, że nałożone na reklamę i sponsoring ograniczenia są niezgodne z konstytucją....